Guess who? schreef:
gisteren te laat gaan slapen, vandaag erg moe, toen nog een vriend helpen met zooi kopen voor zijn nieuwe huis (hij heeft mij ook veel geholpen met mijn huis, vandaar).
fijne vriend als er per se wat tegenover moet staan

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
|
Moderator
![]() Berichten: 20216
|
|
|
Guess who? schreef: gisteren te laat gaan slapen, vandaag erg moe, toen nog een vriend helpen met zooi kopen voor zijn nieuwe huis (hij heeft mij ook veel geholpen met mijn huis, vandaar). fijne vriend als er per se wat tegenover moet staan ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17987
|
|
|
erachter gekomen dat dubbelzijdige tape de oplossing is voor bijna alles
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Blind Guardian schreef: erachter gekomen dat dubbelzijdige tape de oplossing is voor bijna alles ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
ik heb wat noodverlichting nodig voor mijn tourfiets en omdat ik binnenkort een nieuwe fiets verwacht (als mijn werkgever toestemming geeft), maar even dubbelzijdige tap op mijn fiets gemonteerd en noodverlichting er op gemonteerd zodat ik vanavond tenminste geen 25 kilometer in pik donker moet terug fietsen ....
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: ik heb wat noodverlichting nodig voor mijn tourfiets en omdat ik binnenkort een nieuwe fiets verwacht (als mijn werkgever toestemming geeft), maar even dubbelzijdige tap op mijn fiets gemonteerd en noodverlichting er op gemonteerd zodat ik vanavond tenminste geen 25 kilometer in pik donker moet terug fietsen .... ![]() Je nieuwe fiets zou toch begin deze week al binnen zijn? ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: ik heb wat noodverlichting nodig voor mijn tourfiets en omdat ik binnenkort een nieuwe fiets verwacht (als mijn werkgever toestemming geeft), maar even dubbelzijdige tap op mijn fiets gemonteerd en noodverlichting er op gemonteerd zodat ik vanavond tenminste geen 25 kilometer in pik donker moet terug fietsen .... ![]() Je nieuwe fiets zou toch begin deze week al binnen zijn? ![]() De fiets is al binnen ik had mijn werkgever nog niet verwittigd dat ik een nieuwe fiets besteld had , en daarnaast moest ik nog even rond krijgen dat ik een week aan verlof kan inleveren (en nog wat brutoloon en vakantie geld) .... hoop dat ik volgende week een reactie krijg van de werkgever .... |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
Locatie apparatuur en zend antenne van de omroep vervoerd voor de dodenherdenking vanavond.
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: ik heb wat noodverlichting nodig voor mijn tourfiets en omdat ik binnenkort een nieuwe fiets verwacht (als mijn werkgever toestemming geeft), maar even dubbelzijdige tap op mijn fiets gemonteerd en noodverlichting er op gemonteerd zodat ik vanavond tenminste geen 25 kilometer in pik donker moet terug fietsen .... ![]() Je nieuwe fiets zou toch begin deze week al binnen zijn? ![]() De fiets is al binnen ik had mijn werkgever nog niet verwittigd dat ik een nieuwe fiets besteld had , en daarnaast moest ik nog even rond krijgen dat ik een week aan verlof kan inleveren (en nog wat brutoloon en vakantie geld) .... hoop dat ik volgende week een reactie krijg van de werkgever .... Waarom moet jouw werkgever daarvan weten? Ik volg het even niet helemaal. Is het een "werkfiets"? |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: ik heb wat noodverlichting nodig voor mijn tourfiets en omdat ik binnenkort een nieuwe fiets verwacht (als mijn werkgever toestemming geeft), maar even dubbelzijdige tap op mijn fiets gemonteerd en noodverlichting er op gemonteerd zodat ik vanavond tenminste geen 25 kilometer in pik donker moet terug fietsen .... ![]() Je nieuwe fiets zou toch begin deze week al binnen zijn? ![]() De fiets is al binnen ik had mijn werkgever nog niet verwittigd dat ik een nieuwe fiets besteld had , en daarnaast moest ik nog even rond krijgen dat ik een week aan verlof kan inleveren (en nog wat brutoloon en vakantie geld) .... hoop dat ik volgende week een reactie krijg van de werkgever .... Waarom moet jouw werkgever daarvan weten? Ik volg het even niet helemaal. Is het een "werkfiets"? Ik betaal het met loon elementen van het bruto van mijn loon dus ik heb moeten doorgeven hoe ik de fiets in bruto wil betalen en dat heb ik gisteren doorgegeven. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: ik heb wat noodverlichting nodig voor mijn tourfiets en omdat ik binnenkort een nieuwe fiets verwacht (als mijn werkgever toestemming geeft), maar even dubbelzijdige tap op mijn fiets gemonteerd en noodverlichting er op gemonteerd zodat ik vanavond tenminste geen 25 kilometer in pik donker moet terug fietsen .... ![]() Je nieuwe fiets zou toch begin deze week al binnen zijn? ![]() De fiets is al binnen ik had mijn werkgever nog niet verwittigd dat ik een nieuwe fiets besteld had , en daarnaast moest ik nog even rond krijgen dat ik een week aan verlof kan inleveren (en nog wat brutoloon en vakantie geld) .... hoop dat ik volgende week een reactie krijg van de werkgever .... Waarom moet jouw werkgever daarvan weten? Ik volg het even niet helemaal. Is het een "werkfiets"? Ik betaal het met loon elementen van het bruto van mijn loon dus ik heb moeten doorgeven hoe ik de fiets in bruto wil betalen en dat heb ik gisteren doorgegeven. Ah juist Nu snap ik het wat beter. ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
met het openbaar vervoer heen en terug gegaan van en naar Den Bosch volgende keer toch maar weer met de fiets,
trein is wel okay , bussen maken me ziek ![]() |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5187
|
|
|
Halve finale van de beker van Brabant gefloten (was geen gemakkelijke match).
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: met het openbaar vervoer heen en terug gegaan van en naar Den Bosch volgende keer toch maar weer met de fiets, trein is wel okay , bussen maken me ziek ![]() Ik zal die bussen eens een lesje leren. Mijn lieve BG ziek maken ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: met het openbaar vervoer heen en terug gegaan van en naar Den Bosch volgende keer toch maar weer met de fiets, trein is wel okay , bussen maken me ziek ![]() Ik zal die bussen eens een lesje leren. Mijn lieve BG ziek maken ![]() Het zijn meer die drempels die overal liggen, een busbaan tussen Uden en Oss en Uden en Den Bosch is geen slecht idee |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: met het openbaar vervoer heen en terug gegaan van en naar Den Bosch volgende keer toch maar weer met de fiets, trein is wel okay , bussen maken me ziek ![]() Ik zal die bussen eens een lesje leren. Mijn lieve BG ziek maken ![]() Het zijn meer die drempels die overal liggen, een busbaan tussen Uden en Oss en Uden en Den Bosch is geen slecht idee Dan ga ik de drempels te lijf Meteen ook maar de drempels richting Gimmert en Nimwegen doen. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
't was wel een nostalgische tocht heen met de 160 dat is weer eventjes geleden dat ik die 'genomen' heb
, hij heeft een beetje andere ligging tegenwoordig volgens mij ging vroeger nog een heel stuk door de dubbelen heen maar nou met die snelweg blijft hij er netjes omheen. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: 't was wel een nostalgische tocht heen met de 160 dat is weer eventjes geleden dat ik die 'genomen' heb , hij heeft een beetje andere ligging tegenwoordig volgens mij ging vroeger nog een heel stuk door de dubbelen heen maar nou met die snelweg blijft hij er netjes omheen.Klopt, ze hebben hem een paar jaar terug wat meer versneldienst. Het was al een sneldienst, maar had er inderdaad wat rare dingen inzitten. En toch blijft het kansloos dat die lijn zoveel rijdt. In de spitsuren is het nodig, maar daarbuiten en vooral op zaterdag schijnt het onrendabel te zijn. Had van een chauffeur gehoord dat de reden hiervoor is dat er een provinciale ambtenaar in Uden woont en in 's-Hertogenbosch woont en gewoon op elk tijdstip van de dag elk half uur naar huis wil kunnen gaan zonder te moeten overstappen of lang te moeten reizen. Waarom de bus dan ook op zaterdag rijdt weet ik niet, dan werken ambtenaren toch niet? ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Weet niet ze moeten gewoon een permanent lijntje aanleggen met Station Oss vanaf Uden zeker als we hier dadelijk een operationeel ziekenhuis hebben maar daar heeft de VVD vast niet bij stil gestaan dat er mensen zijn die geen auto hebben in de regio
, en dat is dan een heel grote regio als je daarbij ook nog alle kerkdorpen om Oss heen mee gaat tellen.Of ze moeten gewoon een treinrails door trekken naar Uden en in de Stationsstraat weer een Station aan leggen kunnen die lelijke appartmenten daar ook met de grond gelijk gemaakt worden. ![]() Of een Metro, of een Monorail / maglev ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Uden heeft toch een permanente verbinding mit Bahnhof Oss?
De plannen voor reactivering van het Duits Lijntje zijn ook nog altijd niet definitief von toffel af. En in de meest rendabele plannen zou het inderdaad weer naar Uden worden doorgetrokken, alleen zou natuurlijk het station niet op de oude plek kunnen maar dan aan de rand komen (wat de vraag doet oprijzen of het ze busstation dan ook zouden verplaatsen om er een centraal OV punt van te maken, maar dan verlies je juist wel de aantrekkelijke ligging van je centrale punt bij het winkelcentrum. En voor twee centrale punten lijkt Uden me te klein). |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Uden heeft toch een permanente verbinding mit Bahnhof Oss? De plannen voor reactivering van het Duits Lijntje zijn ook nog altijd niet definitief von toffel af. En in de meest rendabele plannen zou het inderdaad weer naar Uden worden doorgetrokken, alleen zou natuurlijk het station niet op de oude plek kunnen maar dan aan de rand komen (wat de vraag doet oprijzen of het ze busstation dan ook zouden verplaatsen om er een centraal OV punt van te maken, maar dan verlies je juist wel de aantrekkelijke ligging van je centrale punt bij het winkelcentrum. En voor twee centrale punten lijkt Uden me te klein). Mwah jah er rijden wel twee buslijnen naar Oss toe maar in het Weekend is dat een stuk minder .... Ben toch benieuwd hoe ze het allemaal gaan doen met een ziekenhuis aan de rand van het dorp .... Wellicht dat ze een aparte ziekenbus in gaan stellen of zo voor die mensen uit de randkernen om Oss heen die hebben nou helemaal geen ziekenhuis meer dichtbij ... Totale nonsens overigens maar ja de VVD wou het .... ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Er rijden ook op zondag de hele dag door minstens 2 bussen per uur naar Oss, dat is op zondag meer dan je in de rest van Brabant op een streeklijn zult aantreffen
Alle andere streeklijnen rijden op zondag 1x per uur, 1x per 2 uur of niet. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Er rijden ook op zondag de hele dag door minstens 2 bussen per uur naar Oss, dat is op zondag meer dan je in de rest van Brabant op een streeklijn zult aantreffen Alle andere streeklijnen rijden op zondag 1x per uur, 1x per 2 uur of niet.Het zijn dan ook allemaal gehuchten behalve op een paar plaatsen met een noemenswaardig inwoner aantal .... maaskantje maar een lijn naar Oss of Den Bosch zonder 2.000 drempels, rontondes en verkeerslichten zo ik wel kunnen waarderen , al is die snelweg weg een vooruitgang |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Er rijden ook op zondag de hele dag door minstens 2 bussen per uur naar Oss, dat is op zondag meer dan je in de rest van Brabant op een streeklijn zult aantreffen Alle andere streeklijnen rijden op zondag 1x per uur, 1x per 2 uur of niet.Het zijn dan ook allemaal gehuchten behalve op een paar plaatsen met een noemenswaardig inwoner aantal .... maaskantje maar een lijn naar Oss of Den Bosch zonder 2.000 drempels, rontondes en verkeerslichten zo ik wel kunnen waarderen , al is die snelweg weg een vooruitgang Tja, laat het aanleggen van die drie zaken nu juist een hobby van Nederland zijn. Ik word er ook schijtziek van. Van rotondes overigens nog niet zo zeer omdat sommige rotondes een grote verbeteringen tegenover oude drie- of viersprongen zijn (Lieshout bij Bavaria of de turboronde aan de rand van Uje als je vanaf Volkel komt bijvoorbeeld). De ergste drempels zijn wel die drempels op de Corridorweg tussen Zeeland en Reek waar de 99 doorrijdt. Dat stuk was juist een stuk waar de bus rijtijd kon goedmaken...nu niet meer Vooral leuk omdat ik een keer in een bus zat met een chauffeur die een paar maanden niet gewerkt had en die hele aanleg gemist had. Rijdt hij daar met 80 tot 100 km per uur. Ik zeg nog "Er komen straks verkeersdrempels". "Ik rij altijd 20 jaar op deze lijn en hier ligge....waarempel in de verte doemt een drempel op, helaas rijdt ik al te hard om genoeg af te remmen" Hijzelf voelde er weinig van, zijn stoel had goede vering en ik was erop voorbereid, maar de rest van de bus niet ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Een nieuw krachtpuntbestand aangemaakt.
|
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
De discography van Tol Hansse opgezocht om te kijken uit welk jaar ''Hoofpijn, Rheumatiek'' kwam
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
collectebus van het astmafonds in ontvangst genomen ...
deze week maar eens beginnen met belletje te trekken ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3361
|
|
|
Blind Guardian schreef: collectebus van het astmafonds in ontvangst genomen ... deze week maar eens beginnen met belletje te trekken ![]() Centje bijverdienen? |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Niet dat ik weet.
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
arbeit
koken eten |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Presentatie afgemaakt.
Busreis. Vreten naar binnen stouwen in recordtijd. Facepalm omdat ik gegeten heb omdat ik godverdomme meteen moest gaan trainen. Gelukkig meteen gerealiseerd dat het handbalseizoen wat de maandagavondtrainingen aangaat al afgelopen is ![]() |
|
|
|
|