|
|
The Silencer
Admiral
|

09 mei 2012, 15:17
Re: Wat heb je het laatst gedaan?
|
|
FIFI schreef: Slincer schreef: GiPS schreef: En die huishoudster dan? Waar moet die nu haar hongerloontje bij elkaar scharrelen? Wellicht dat ze een verkorte vakopleiding bij Snoezepoes kan volgen voor een ander beroep. En zeker niet te goed opleiden, anders wordt de huishoudster te succesvol, krijgt Snoezepoes nog minder klanten, en moet Snoezepoes straks huishoudster worden bij haar oude huishoudster. Dat zou erg raar zijn. Ze heeft een vent die werkt, ze hoeft niet te werken.
|
|
|
Vis
Moderator
|

09 mei 2012, 15:19
|
|
Slincer schreef: FIFI schreef: Slincer schreef: GiPS schreef: En die huishoudster dan? Waar moet die nu haar hongerloontje bij elkaar scharrelen? Wellicht dat ze een verkorte vakopleiding bij Snoezepoes kan volgen voor een ander beroep. En zeker niet te goed opleiden, anders wordt de huishoudster te succesvol, krijgt Snoezepoes nog minder klanten, en moet Snoezepoes straks huishoudster worden bij haar oude huishoudster. Dat zou erg raar zijn. Ze heeft een vent die werkt, ze hoeft niet te werken. Ze heeft een pimp, en daarvoor moet ze werken voor a) onderdak/bescherming, b) eten, c) d'r drugs habit maintainen
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

09 mei 2012, 16:00
|
|
blubsel schreef: Slincer schreef: FIFI schreef: Slincer schreef: GiPS schreef: En die huishoudster dan? Waar moet die nu haar hongerloontje bij elkaar scharrelen? Wellicht dat ze een verkorte vakopleiding bij Snoezepoes kan volgen voor een ander beroep. En zeker niet te goed opleiden, anders wordt de huishoudster te succesvol, krijgt Snoezepoes nog minder klanten, en moet Snoezepoes straks huishoudster worden bij haar oude huishoudster. Dat zou erg raar zijn. Ze heeft een vent die werkt, ze hoeft niet te werken. Ze heeft een pimp, en daarvoor moet ze werken voor a) onderdak/bescherming, b) eten, c) d'r drugs habit maintainen En dat zegt ze tegen mij dat ik moet ophouden 
|
|
|
Ace of Spades
Fleet Admiral
|

10 mei 2012, 19:26
|
|
Vergaderd Naar kantoor gereden worden Naar huis gefietst
Nu heb ik honger en geen zin om boodschappen te halen.
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

10 mei 2012, 19:39
|
|
Ace of Spades schreef: Vergaderd Naar kantoor gereden worden Naar huis gefietst
Nu heb ik honger en geen zin om boodschappen te halen. http://www.thuisbezorgd.nl/Iemand in jouw elitaire positie kan dat vast wel declareren bij het mangement.
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

10 mei 2012, 19:53
|
|
werk boodschappen koken eten
|
|
|
Ace of Spades
Fleet Admiral
|

10 mei 2012, 19:54
|
|
Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Vergaderd Naar kantoor gereden worden Naar huis gefietst
Nu heb ik honger en geen zin om boodschappen te halen. http://www.thuisbezorgd.nl/Iemand in jouw elitaire positie kan dat vast wel declareren bij het mangement.  Ik wil geen afhaal/bezorg. Plus dat ik alvast wat voor morgen wil klaarmaken.
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

10 mei 2012, 19:56
|
|
Ace of Spades schreef: Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Vergaderd Naar kantoor gereden worden Naar huis gefietst
Nu heb ik honger en geen zin om boodschappen te halen. http://www.thuisbezorgd.nl/Iemand in jouw elitaire positie kan dat vast wel declareren bij het mangement.  Ik wil geen afhaal/bezorg. Plus dat ik alvast wat voor morgen wil klaarmaken. Je fokking supermarkt is 1 minuut van je huis. Je koopt zooi voor 2 dagen, bijv chicken tonight in 1 grote pan en je heb gelijk gekookt voor 2 dagen. 
|
|
|
Ace of Spades
Fleet Admiral
|

10 mei 2012, 20:00
|
|
Guess who? schreef: Ace of Spades schreef: Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Vergaderd Naar kantoor gereden worden Naar huis gefietst
Nu heb ik honger en geen zin om boodschappen te halen. http://www.thuisbezorgd.nl/Iemand in jouw elitaire positie kan dat vast wel declareren bij het mangement.  Ik wil geen afhaal/bezorg. Plus dat ik alvast wat voor morgen wil klaarmaken. Je fokking supermarkt is 1 minuut van je huis. Je koopt zooi voor 2 dagen, bijv chicken tonight in 1 grote pan en je heb gelijk gekookt voor 2 dagen.  Maar dan moet ik mijn huis uit  . Laat me nou lekker zeuren! Ik heb inmiddels ook daadwerkelijk eten gekocht. Nu nog koken  .
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

10 mei 2012, 20:04
|
|
Ace of Spades schreef: Guess who? schreef: Ace of Spades schreef: Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Vergaderd Naar kantoor gereden worden Naar huis gefietst
Nu heb ik honger en geen zin om boodschappen te halen. http://www.thuisbezorgd.nl/Iemand in jouw elitaire positie kan dat vast wel declareren bij het mangement.  Ik wil geen afhaal/bezorg. Plus dat ik alvast wat voor morgen wil klaarmaken. Je fokking supermarkt is 1 minuut van je huis. Je koopt zooi voor 2 dagen, bijv chicken tonight in 1 grote pan en je heb gelijk gekookt voor 2 dagen.  Maar dan moet ik mijn huis uit  . Laat me nou lekker zeuren! Ik heb inmiddels ook daadwerkelijk eten gekocht. Nu nog koken  . Ach ik wil ook zeuren, dus dit biedt uitkomst  Oh je hebt al gekocht, ben je al op de helft! 
|
|
|
Ace of Spades
Fleet Admiral
|

10 mei 2012, 20:09
|
|
Guess who? schreef: Ace of Spades schreef: Guess who? schreef: Ace of Spades schreef: Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Vergaderd Naar kantoor gereden worden Naar huis gefietst
Nu heb ik honger en geen zin om boodschappen te halen. http://www.thuisbezorgd.nl/Iemand in jouw elitaire positie kan dat vast wel declareren bij het mangement.  Ik wil geen afhaal/bezorg. Plus dat ik alvast wat voor morgen wil klaarmaken. Je fokking supermarkt is 1 minuut van je huis. Je koopt zooi voor 2 dagen, bijv chicken tonight in 1 grote pan en je heb gelijk gekookt voor 2 dagen.  Maar dan moet ik mijn huis uit  . Laat me nou lekker zeuren! Ik heb inmiddels ook daadwerkelijk eten gekocht. Nu nog koken  . Ach ik wil ook zeuren, dus dit biedt uitkomst  Oh je hebt al gekocht, ben je al op de helft!  Ja goed he? Ik heb nu al de helft van de kroepoek op als voorgerecht 
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

10 mei 2012, 20:11
|
|
Ace of Spades schreef: Guess who? schreef: Ace of Spades schreef: Guess who? schreef: Ace of Spades schreef: Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Vergaderd Naar kantoor gereden worden Naar huis gefietst
Nu heb ik honger en geen zin om boodschappen te halen. http://www.thuisbezorgd.nl/Iemand in jouw elitaire positie kan dat vast wel declareren bij het mangement.  Ik wil geen afhaal/bezorg. Plus dat ik alvast wat voor morgen wil klaarmaken. Je fokking supermarkt is 1 minuut van je huis. Je koopt zooi voor 2 dagen, bijv chicken tonight in 1 grote pan en je heb gelijk gekookt voor 2 dagen.  Maar dan moet ik mijn huis uit  . Laat me nou lekker zeuren! Ik heb inmiddels ook daadwerkelijk eten gekocht. Nu nog koken  . Ach ik wil ook zeuren, dus dit biedt uitkomst  Oh je hebt al gekocht, ben je al op de helft!  Ja goed he? Ik heb nu al de helft van de kroepoek op als voorgerecht  Lekkah lekkah Kheb trouwens nog een super makkelijk gerecht voor witvis uit de oven met groente en aardappelen (uit dezelfde oven). Hebbeh?
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

10 mei 2012, 20:20
|
|
De nieuwe H&M catalogus gezien. Oh de zwembroekenpagina's 
|
|
|
Ace of Spades
Fleet Admiral
|

10 mei 2012, 20:24
|
|
Guess who? schreef: Ace of Spades schreef: Guess who? schreef: Ace of Spades schreef: Guess who? schreef: Ace of Spades schreef: Blind Guardian schreef: Ace of Spades schreef: Vergaderd Naar kantoor gereden worden Naar huis gefietst
Nu heb ik honger en geen zin om boodschappen te halen. http://www.thuisbezorgd.nl/Iemand in jouw elitaire positie kan dat vast wel declareren bij het mangement.  Ik wil geen afhaal/bezorg. Plus dat ik alvast wat voor morgen wil klaarmaken. Je fokking supermarkt is 1 minuut van je huis. Je koopt zooi voor 2 dagen, bijv chicken tonight in 1 grote pan en je heb gelijk gekookt voor 2 dagen.  Maar dan moet ik mijn huis uit  . Laat me nou lekker zeuren! Ik heb inmiddels ook daadwerkelijk eten gekocht. Nu nog koken  . Ach ik wil ook zeuren, dus dit biedt uitkomst  Oh je hebt al gekocht, ben je al op de helft!  Ja goed he? Ik heb nu al de helft van de kroepoek op als voorgerecht  Lekkah lekkah Kheb trouwens nog een super makkelijk gerecht voor witvis uit de oven met groente en aardappelen (uit dezelfde oven). Hebbeh? Joah goed hoor.
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

10 mei 2012, 20:25
|
|
een oven, heeft aars slechts een oven wat een tegenvaller ik dacht dat zijn drie etage hoge penthouse op zijn minst tien ovens had .... 
|
|
|
Ace of Spades
Fleet Admiral
|

10 mei 2012, 20:26
|
|
Blind Guardian schreef: een oven, heeft aars slechts een oven wat een tegenvaller ik dacht dat zijn drie etage hoge penthouse op zijn minst tien ovens had ....  4 etages
|
|
|
Vis
Moderator
|

10 mei 2012, 20:58
|
|
Ace of Spades schreef: Enigste inwoner van ERP schreef: een oven, heeft aars slechts een oven wat een tegenvaller ik dacht dat zijn drie etage hoge penthouse op zijn minst tien ovens had ....  4 etages je penthouse beslaat 4 etages? en dan maar één oven? yup.. pauper!
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

10 mei 2012, 21:05
|
|
Ruzie gehad met een paar USB poorten op mijn computer Erachter gekomen dat mijn fototoestel vertrokken is binnenkort eens even opzoeken waar ik hem ergens gedumpt heb.
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

10 mei 2012, 21:07
|
|
Vis schreef: Ace of Spades schreef: Enigste inwoner van ERP schreef: een oven, heeft aars slechts een oven wat een tegenvaller ik dacht dat zijn drie etage hoge penthouse op zijn minst tien ovens had ....  4 etages je penthouse beslaat 4 etages? en dan maar één oven? yup.. pauper! Je weet niet eens hoe groot die oven is en hoeveel opties het ding heeft.
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

10 mei 2012, 21:09
|
|
|
|
|
Punisher
Fleet Captain
|

12 mei 2012, 00:20
|
|
Biertje gedronken met Damian Wilson 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

12 mei 2012, 08:40
|
|
Punisher schreef: Biertje gedronken met Damian Wilson  Bij dat Iron Maiden project waar je had over had ? leuke vent weleens zien optreden hier hartstikke aardig en tof.
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

12 mei 2012, 10:23
|
|
ontbeten
|
|
|
Dark*staR
Administrator
|

12 mei 2012, 10:50
|
|
Naar huis gefietst, geslapen en wakker geworden.
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

12 mei 2012, 14:08
|
|
boodschappen gedaan voor vanavond
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

12 mei 2012, 21:00
|
|
uitgebreid gekookt gasten onthaald gasten gevoerd en te drinken gegeven muziek gemaakt gasten uitgezwaaid
biertje opengemaakt ter consumptie
|
|
|
Vis
Moderator
|

12 mei 2012, 22:49
|
|
^ gezelli film gedownload
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

12 mei 2012, 22:55
|
|
Ik las gasten ontvoerd
@vis .... Tim Kuik is gewaarschuwd
|
|
|
Vis
Moderator
|

12 mei 2012, 22:57
|
|
Blind Guardian schreef: Ik las gasten ontvoerd
@vis .... Tim Kuik is gewaarschuwd het was een vakantiefilm van tim kuik en ik afgelopen winter 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

12 mei 2012, 23:02
|
|
Vis schreef: Blind Guardian schreef: Ik las gasten ontvoerd
@vis .... Tim Kuik is gewaarschuwd het was een vakantiefilm van tim kuik en ik afgelopen winter  Ik neem aan dat jij jonger dan zestien bent , immer Tim Kuik is zo'n type als Pim Fortuyn die jongetjes jonger dan zestien leuker vind dan volwassenen 
|
|
|
|
|