Trekscaper schreef:

Erg toffe film met leuke humor!
Idem

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten
|
Admiral
![]() Berichten: 13349
|
|
|
Trekscaper schreef: ![]() Erg toffe film met leuke humor! Idem ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
![]() Alleen jammer dat Edward Norton geen hulk meer speelt. ![]() Ow en Hawkeye en black widow; excuus gay en vrouw ofzo ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20227
|
|
|
Snoezepoes schreef: Alleen jammer dat Edward Norton geen hulk meer speelt. ![]() Yup, dat deed ie wel erg goed vond ik. Al was hij al de 2e hulk sinds de moderne films, dus dit is de 3e. |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13088
|
|
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5622
|
|
|
In Time
|
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Kick Ass
Vette film!!! Breach... beetje saai. En de ondertiteling is storend: "Waarom ben je niet binnen gekomen?" Ehm *kuch kuch* wat? |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5193
|
|
![]() Quite nice ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
^ indeed
Guess who? schreef: Kick Ass Vette film!!! Breach... beetje saai. En de ondertiteling is storend: "Waarom ben je niet binnen gekomen?" Ehm *kuch kuch* wat? Ze zouden http://www.spatiegebruik.nl eens moeten bezoeken ![]() |
|
|
|
|
|
Lieutenant
![]() Berichten: 655
|
|
|
The Bad Lieutenant (2009)
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13807
|
|
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
Rocky Mountain Express in het Omniversum in Den-Haag
was wel interessant ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Poison Ivy I, II en III afgelopen week
jaren 90-films zijn gaaf ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17992
|
|
|
God Bless America
Geniale film , goede muziek en een heel goed onderwerp en helaas is het zover dat het niet alleen de VS is waar het om draait http://www.youtube.com/watch?v=ITdF0o0cvQA Niet dat erbij hoort maar daar dacht ik even aan. |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Blind Guardian schreef: Geniale film , goede muziek en een heel goed onderwerp en helaas is het zover dat het niet alleen de VS is waar het om draait. Wij gaan samen irritante in de bios neerschieten? ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: Geniale film , goede muziek en een heel goed onderwerp en helaas is het zover dat het niet alleen de VS is waar het om draait. Wij gaan samen irritante in de bios neerschieten? ![]() Volgens mij zijn wij de genen die de irritante zijn ... ik vond meer leuk toen ze die thee partij figuren overhoop schoten en die relikneuzen ..... |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: Geniale film , goede muziek en een heel goed onderwerp en helaas is het zover dat het niet alleen de VS is waar het om draait. Wij gaan samen irritante in de bios neerschieten? ![]() Volgens mij zijn wij de genen die de irritante zijn ... ik vond meer leuk toen ze die thee partij figuren overhoop schoten en die relikneuzen .....![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Maar vond het een geniale film
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11347
|
|
![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2718
|
|
|
Gisteravond The Avengers voor de tweede keer gezien, blijft een erg vermakelijke film, met een aantal briljant gecaste comic figuren, die er zichtbaar plezier in hebben!
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Ook gisteravond (maar dan voor het eerst) The Avengers gezien.
Ik heb echt hardop moeten lachen om sommige grappen en het is een erg vermakelijke film. Leukste superheldenfilm sinds tijden ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Ja, die 'puny god' scene met Hulk en Loki is een van de leukste die ik ooit gezien heb.
Nog nooit meegemaakt dat een bioscoopzaal in klappen uitbarstte, maar nu dus twee keer. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
heb de scene net gezien op youtube, maar was nou niet bepaald heel hilarisch...
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Nemesis schreef: heb de scene net gezien op youtube, maar was nou niet bepaald heel hilarisch... Wellicht door het gebrek aan context (i.e. de rest van de film)? |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
|
|
|
Surrogates
|
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Vis schreef: Nemesis schreef: heb de scene net gezien op youtube, maar was nou niet bepaald heel hilarisch... Wellicht door het gebrek aan context (i.e. de rest van de film)? Dat, of Nemesis' gebrek aan gevoel voor humor... ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Master Vanhu Botie schreef: Surrogates Nog een paar jaar en dan zien alle forummeets er ook zo uit ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Master Vanhu Botie schreef: Surrogates Nog een paar jaar en dan zien alle forummeets er ook zo uit ![]() dan zien we er allemaal uit als miriam ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Nemesis schreef: Vis schreef: Master Vanhu Botie schreef: Surrogates Nog een paar jaar en dan zien alle forummeets er ook zo uit ![]() dan zien we er allemaal uit als miriam ![]() Ik koop wel een blauwe surrogate voor het onderscheid ![]() |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
|
|
|
Nemesis schreef: Vis schreef: Master Vanhu Botie schreef: Surrogates Nog een paar jaar en dan zien alle forummeets er ook zo uit ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|