Blond Guardian schreef:
Nog twee weken dan heb ik waarschijnlijk mijn nieuwe fiets 
Niet dat iemand uberhaupt geintersseerd is

Niet dat iemand uberhaupt geintersseerd is
Woohoo

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten
|
Moderator
![]() Berichten: 20216
|
|
|
Blond Guardian schreef: Nog twee weken dan heb ik waarschijnlijk mijn nieuwe fiets ![]() Niet dat iemand uberhaupt geintersseerd is Woohoo ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17985
|
|
|
ik hoop het ligt ook aan het Nationaal Fietsplan en mijn Werkgever hoe snel het allemaal geregeld kan worden ik hoop echter natuurlijk dat het eerder word dan die drie weken.
Ik heb ondertussen ook even gevraagd of er twee bidon dragers geregeld kunnen worden. |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Pas maar op dat je geen Duitse buren hebt
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
El Slinco schreef: Pas maar op dat je geen Duitse buren hebt ![]() Also, also, also! |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Pas maar op dat je geen Duitse buren hebt ![]() Volgens mij als ik de achternamen bekijk zijn het allemaal redelijk Nederlanders , al weet je het nooit zeker .... Duitse en Nederlandse achternamen schelen niet veel van elkaar .... ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
Blond Guardian schreef: El Slinco schreef: Pas maar op dat je geen Duitse buren hebt ![]() Volgens mij als ik de achternamen bekijk zijn het allemaal redelijk Nederlanders , al weet je het nooit zeker .... Duitse en Nederlandse achternamen schelen niet veel van elkaar .... ![]() qua naam of karakter ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
^
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
Tof, welke fiets heb je gekozen? Plaatje?
Ga je daarmee de grote fietstochten maken? |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Onderwerp: Wat heb je het laatst gedaan?
Blond Guardian schreef: Nieuwe fiets besteld ![]() Nog niet binnen en kan een paar weken duren door het FNP ![]() Onderwerp: Het grote 'Ik heb ... gekocht' topic. Blond Guardian schreef: Vis schreef: What the... wat een joekel Maar fietsen die een beetje fatsoenlijk? En wat doe je met je nieuwe fiets? Alleen voor persoonlijk gebruik, of ook voor werk als je niet teveel zooi mee hoeft te nemen?Ik ben van plan heel veel te fietsen ben nou al min of meer een schema aan het plannen met opkomende lente / zomer ben ik eigenlijk van plan er mee elke avond een uur of 1/2 mee te fietsen, daarnaast wil ik in het weekend grotere afstanden mee fietsen (bijvoorbeeld Den Bosch), fietsweekenden , wellicht met mensen afspreken om te overnachten en een weekendje op uit om te fietsen, mijn tempo verhogen , mijn conditie verbeteren , en mijn vette pens verminderen .... Mijn huidige fiets die ik sinds 2004 (2e hands volgens mij is zijn bouwjaar 2002 of 2003) heb is een taaibeestje alleen heeft zijn beste tijd ook weer gehad, daarnaast heeft deze meer versnellingen en heb ik plannen om Limburg aan te doen en wellicht Frankrijk ... ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Guess who? schreef: Tof, welke fiets heb je gekozen? Plaatje? Ga je daarmee de grote fietstochten maken? Zie log ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: Guess who? schreef: Tof, welke fiets heb je gekozen? Plaatje? Ga je daarmee de grote fietstochten maken? Zie log ![]() Ah ik zie het ![]() Goede fiets |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Weet ik nog niet het merk komt me helemaal niet bekend voor maar vond de fiets er wel mooi uitzien moet ik zeggen lekker sportief maar net niet geen wielrenfiets of mountainbike , dus kan er nog iets meer mee doen (meerdaagse fietsvakanties bijvoorbeeld) .
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Hij ziet er iig wel goed uit.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Die fiets staat me al een tijdje aan te kijken in die winkel maar had nog geen echte reden om een nieuwe fiets aan te schaffen maar aangezien ik tegenwoordig geen auto meer heb en mijn huidige fiets aan het einde van zijn latijn is was een vervangend exemplaar geen overbodige luxe.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
.... nou vanaf morgen is de fietsenhandel weer open, hoop dat ze deze week bellen maar zal wel niet ...
hoe eerder hoe beter heb ik gelijk een legitieme reden om van dit kutforum af te gaan ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: .... nou vanaf morgen is de fietsenhandel weer open, hoop dat ze deze week bellen maar zal wel niet ... hoe eerder hoe beter heb ik gelijk een legitieme reden om van dit kutforum af te gaan ![]() Te laat, andere klanten kregen prioriteit op je bestelling: ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: .... nou vanaf morgen is de fietsenhandel weer open, hoop dat ze deze week bellen maar zal wel niet ... hoe eerder hoe beter heb ik gelijk een legitieme reden om van dit kutforum af te gaan ![]() Te laat, andere klanten kregen prioriteit op je bestelling: ![]() Wie .... ooh die , de losers twee keer achter elkaar nog wel .... pfff |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17637
|
|
|
En?
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Drie weken zijden ze dinsdag is week twee als het letterlijk drie weken is zal het dus 1 mei zijn ....
Maar het heeft ook te maken hoe snel ze bij mij op het werk zijn en bij het NFP. |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Zou BG al rondfietsen in ERP?
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: Drie weken zijden ze dinsdag is week twee als het letterlijk drie weken is zal het dus 1 mei zijn .... Maar het heeft ook te maken hoe snel ze bij mij op het werk zijn en bij het NFP. Nationale Fietsen Politie? |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: Drie weken zijden ze dinsdag is week twee als het letterlijk drie weken is zal het dus 1 mei zijn .... Maar het heeft ook te maken hoe snel ze bij mij op het werk zijn en bij het NFP. Nationale Fietsen Politie? Nationale Fietsenplan Voor alle werkgevers met een fietsenplan. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Helaas nog tussen de twee en drie weken maar ik weet tenminste eindelijk een datum en het is nog voor de BBQ ....
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Blind Guardian schreef: Helaas nog tussen de twee en drie weken maar ik weet tenminste eindelijk een datum en het is nog voor de BBQ .... ![]() ![]() allemaal de schuld van die vuile Duitsers! |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
En ik heb hem voor mijn vakantie dus ik weet nou gelijk wat ik deze vakantie ga doen dagtochtjes net als vroeger heb mijn moeke al gevraagd of zie doe ouwe fietsroutes nog had .....
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Nice
Hier in de buurt hangen veel van die route-plaatjes op bomen/paaltjes enzo, dus dan fiets ik altijd even een stukje rond tot ik zo'n bordje tegenkom en dan gewoon die route volgen ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Fietsknooppunten netwerk is leuk ...
Alleen vaak wil ik de logische en snelste route van punt a en b fietsen daarvoor is het niet altijd even gunstig, en daarnaast die 'plattegrond' borden worden vaak vernield door baldadige jeugd .... Het leukste wat ik gezien heb was vorig jaar kinderen van een jaar of zestien / zeventiende die er gebruik van maakte die routes waar ik het over heb zijn routes die ik vroeger heb gefietst met mijn moeder en vader waaronder de Linge Route dat is zo'n 60 kilometer dus mooi om te doen voor een middag. |
|
|
|
|