|
|
Blind Guardian
•
Fleet Admiral
|

02 jun 2012, 00:36
Nieuws alleen voor Blizzard fanboys
|
|
Citaat: Inval bij Blizzard Korea door Fair Trade Commission HOOFDDORP - Er is door de Fair Trade Commission een inval gedaan bij het Zuid-Koreaanse kantoor van Blizzard. Foto: Gamer.nl
De organisatie onderzoekt of Blizzard de Zuid-Koreaanse wet heeft overtreden, zo meldt The Korea Times. De aanleiding voor de inval waren problemen die Diablo 3 ondervond na zijn lancering.
Wie de game gekocht had, maar niet kon spelen en hier een klacht over indiende, werd door Blizzard verwezen naar het koopcontract.
Volgens FTC waren de lanceringsproblemen nadelig voor klanten van Blizzard. De organisatie onderzoekt nu of het contract rechtsgeldig is en of Blizzard verantwoordelijk gehouden moeten worden voor de slechte voorbereiding.
Er is nog geen conclusie getrokken, maar sommige onderzoekers verwachten dat FTC een volledige terugbetaling aan ontevreden kopers gaat opleggen aan Blizzard. met dank aan nu.nl 
|
|
|
Vis
Moderator
|

02 jun 2012, 00:40
Re: Nieuws alleen voor Blizzard fanboys
|
|
hebben ze in Korea überhaupt een reden nodig dan?
|
|
|
Punisher
Fleet Captain
|

02 jun 2012, 00:43
|
|
Citaat: De organisatie onderzoekt of Blizzard de Zuid-Koreaanse wet heeft overtreden, zo meldt The Korea Times. De aanleiding voor de inval waren problemen die Diablo 3 ondervond na zijn lancering. Hoezo "ondervond"? Ik hoor vandaag nog van 2 collega's dat ze steeds niet kunnen spelen, al 2 avonden achter elkaar iets met error 37 oid.? Vis schreef: hebben ze in Korea überhaupt een reden nodig dan? Zuid-Korea != Noord-Korea
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

02 jun 2012, 00:44
|
|
Schijnbaar zijn er al mensen in geciviliseerde landen die hun volledige aankoopbedrag terug hebben ontvangen.
En @ Pun: nog steeds? Ik heb geen enkele problemen gehad behalve op de allereerste dag. Maar ik heb de afgelopen drie dagen dan ook niet geprobeerd en ik zit (per ongeluk) op de US servers.
|
|
|
Vis
Moderator
|

02 jun 2012, 00:44
|
|
Punisher schreef: Vis schreef: hebben ze in Korea überhaupt een reden nodig dan? Zuid-Korea != Noord-Korea Je mag ook niemand meer over één kam scheren 
|
|
|
.:Admiral-Janeway:.
Captain
|

02 jun 2012, 00:47
|
|
Ik heb er nooit voor betaald, wordt moeilijk een refund te krijgen 
|
|
|
Blind Guardian
•
Fleet Admiral
|

02 jun 2012, 00:47
|
|
.:Admiral-Janeway:. schreef: Ik heb er nooit voor betaald, wordt moeilijk een refund te krijgen  foei, tim kuik is ingelicht
|
|
|
Captain
|

02 jun 2012, 00:48
|
|
Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: Ik heb er nooit voor betaald, wordt moeilijk een refund te krijgen  foei, tim kuik is ingelicht Tssk, annual pass, en is Kuik niet meer van de films?
|
|
|
Blind Guardian
•
Fleet Admiral
|

02 jun 2012, 00:49
|
|
.:Admiral-Janeway:. schreef: Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: Ik heb er nooit voor betaald, wordt moeilijk een refund te krijgen  foei, tim kuik is ingelicht Tssk, annual pass, en is Kuik niet meer van de films? ooh ben je zo iemand ... ja ik heb ook nog in overweging genomen maar toch maar niet gedaan wil niet een jaar verplicht aan wow zitten 
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

02 jun 2012, 00:49
|
|
.:Admiral-Janeway:. schreef: Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: Ik heb er nooit voor betaald, wordt moeilijk een refund te krijgen  foei, tim kuik is ingelicht Tssk, annual pass, en is Kuik niet meer van de films? Als hij gamers kan pakken dan zal hij zich die kans niet laten ontnemen. Altijd die pony's is ook niet alles.
Laatst bijgewerkt door The Silencer op 02 jun 2012, 00:50, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

02 jun 2012, 00:50
|
|
Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: Ik heb er nooit voor betaald, wordt moeilijk een refund te krijgen  foei, tim kuik is ingelicht Tssk, annual pass, en is Kuik niet meer van de films? ooh ben je zo iemand ... ja ik heb ook nog in overweging genomen maar toch maar niet gedaan wil niet een jaar verplicht aan wow zitten  Het zegt al genoeg over hoe Blizzard zelf DIII inschat als ze zo DIII aan de man moeten brengen.
|
|
|
Blind Guardian
•
Fleet Admiral
|

02 jun 2012, 00:51
|
|
de kans dat ik ooit terug kom bij wow is steeds kleiner, morps zijn toch niet mij ding ... ben meer een egocentrische single player ... 
|
|
|
Punisher
Fleet Captain
|

02 jun 2012, 00:51
|
|
The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: Ik heb er nooit voor betaald, wordt moeilijk een refund te krijgen  foei, tim kuik is ingelicht Tssk, annual pass, en is Kuik niet meer van de films? ooh ben je zo iemand ... ja ik heb ook nog in overweging genomen maar toch maar niet gedaan wil niet een jaar verplicht aan wow zitten  Het zegt al genoeg over hoe Blizzard zelf DIII inschat als ze zo DIII aan de man moeten brengen. Huh? Een jaar verplicht aan WoW  Je hoeft toch geen WoW abonnement aan te schaffen als je Diablo 3 koopt mag ik hopen?
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

02 jun 2012, 00:52
|
|
Punisher schreef: The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: Ik heb er nooit voor betaald, wordt moeilijk een refund te krijgen  foei, tim kuik is ingelicht Tssk, annual pass, en is Kuik niet meer van de films? ooh ben je zo iemand ... ja ik heb ook nog in overweging genomen maar toch maar niet gedaan wil niet een jaar verplicht aan wow zitten  Het zegt al genoeg over hoe Blizzard zelf DIII inschat als ze zo DIII aan de man moeten brengen. Huh? Een jaar verplicht aan WoW  Je hoeft toch geen WoW abonnement aan te schaffen als je Diablo 3 koopt mag ik hopen? WoW spelers kregen gratis een Diablo III kopie bij een jaarabonnement van WoW.
|
|
|
Captain
|

02 jun 2012, 01:45
|
|
The Silencer schreef: Punisher schreef: The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: Ik heb er nooit voor betaald, wordt moeilijk een refund te krijgen  foei, tim kuik is ingelicht Tssk, annual pass, en is Kuik niet meer van de films? ooh ben je zo iemand ... ja ik heb ook nog in overweging genomen maar toch maar niet gedaan wil niet een jaar verplicht aan wow zitten  Het zegt al genoeg over hoe Blizzard zelf DIII inschat als ze zo DIII aan de man moeten brengen. Huh? Een jaar verplicht aan WoW  Je hoeft toch geen WoW abonnement aan te schaffen als je Diablo 3 koopt mag ik hopen? WoW spelers kregen gratis een Diablo III kopie bij een jaarabonnement van WoW. 
|
|
|
|
|