Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17987
|
|
|
The Time Machine (1960)
|
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 5622
|
|
|
Helldriver... Japanners
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 20216
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2020
|
|
|
@Blubsel die wil ik ook wel zien
Men in Black III (2012) Deze was echt zoals MIB moest zijn gewoon awesome!!! ![]() The Dictator (2012) was echt grappig niet echt sterk verhaal maar dat is niet storend. Sacha zet dit typetje ook weer fantastisch neer. ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13793
|
|
|
Erg indrukkend wekkende film, aanrader voor iedereen. De film visualiseert het boek uitstekend; de lijdensweg van de profeet Jezus Christus. (ondanks mijn eerdere kritieken op deze film en de boodschap) |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Miriam schreef: Erg indrukkend wekkende film Je viel erbij in slaap en werd gewekt door een alarm? |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Vis schreef: Miriam schreef: Erg indrukkend wekkende film Je viel erbij in slaap en werd gewekt door een alarm? Volgens mij heeft de film een indruk wakker gemaakt. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Guess who? schreef: Vis schreef: Miriam schreef: Erg indrukkend wekkende film Je viel erbij in slaap en werd gewekt door een alarm? Volgens mij heeft de film een indruk wakker gemaakt. Nee niet echt. Ik wist allang dat de joodse leiders toentertijd hadden besloten om de profeet Jezus Christus te laten vermoorden doormiddelvan het Romeins gezag. Walgelijk eigenlijk en wat zegt dit over de torah en zijn predikers zelf? Het staat tenslotte in de torah zelf beschreven dat de profeet op aarde zal komen en wat doen de joden... ze laten hem ophangen door de Romeinen..... Dan stuurt hij nog een profeet en zijn boodschap wordt verkeerd geinterpeteerd, conlussie de joden hebben het eerste boek van god gebruikt voor hun eigen gewin? ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Wij mensen waren zeer beschaafd zo'n 2000 jaar terug.
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
De laatste tijd:
![]() The Next Three Days (2010) Voor de zoveelste keer gekeken; blijft een erg goede film. ![]() Hayabusa (2011) Interessante film over het bouwen, lanceren en thuis krijgen van Hayabusa, ook wel MUSES-C (Mu Space Engineering Spacecraft C). ![]() Blood Work (2002) Een Clint Eastwood-film op z'n tijd kan nooit kwaad. ![]() Serbuan maut (2011) Erg coole actieflim! ![]() The Son of No One (2011) Bagger met Al Pacino. Begin zo'n hekel te krijgen aan die gast. Denkt dat ie alleen maar met z'n gezicht voor een camera hoeft te gaan staan om een fantastische film te maken. Guess what, he's wrong. En Katie Holmes is ook duidelijk terecht gekomen waar ze thuishoort. ![]() Between Two Fires (2010) Trieste film over een moeder die om haar dochtertje te beschermen uit Belarus vlucht en in een Zweeds vluchtelingenkamp terecht komt. ![]() Nuit blanche (2011) Toffe actie/suspense. Fransen zijn erg goed in het maken daarvan. ![]() A.C.A.B.: All Cops Are Bastards (2012) Film over het leven van een riot cops unit in Italië, en alles wat die te verduren krijgen. ![]() L'assaut (2010) Franse thriller over een SWAT-team dat de mensen in een gekaapt vliegtuig moet redden. ![]() Kahaani (2012) Indiase actie/thriller over een vrouw die haar vermiste man probeert te vinden. Erg goede film, en wonder boven wonder gaat niemand ineens vrolijk dansen zoals normaal altijd te verwachten is bij films uit dat land ![]() ![]() Sàidékè balái (2011) Prachtige film van 2x2 uur over de inheemse bevolking van Taiwan en hoe meerdere generaties over een spanne van 30 jaar omgaan met de bezetting door Japan. ![]() Get the Gringo (2012) Leuk om weg te kijken. ![]() Safe House (2012) Typische Denzel Washington-film, en laat ik nou een enorme fan zijn van Denzel Washington-films ![]() ![]() Transfer (2010) Duitse sci-fi drama/thriller over hoe de elite eeuwig wil blijven leven door hun bewustzijn over te zetten naar jonge lichamen. ![]() John Carter (2012) Beter dan ik had verwacht; leuke actiefilm. ![]() 96 Minutes (2011) Goed drama over het opgroeien in 'the hood', keuzes en consequenties. ![]() Eva (2011) Hele gave Spaanse sci-fi drama/thriller over robots en artificial intelligence. ![]() The Devil's Double (2011) "A chilling vision of the House of Saddam Hussein comes to life through the eyes of the man who was forced to become the double of Hussein’s sadistic son." Erg goede film over hoe gestoord iemand kan worden als ie leeft in een wereld zonder regels... ![]() Man on a Ledge (2012) Niet heel bijzonder, waarschijnlijk een hele lage herkijkwaarde, maar wel nice. ![]() Metal Tornado (2011) Fantastisch slecht ![]() ![]() Ghost Recon: Alpha (2012) Erg toffe short film met fancy gadgets. ![]() Too Big to Fail (2011) Iets om je aandacht bij te houden, wat me niet is gelukt. ![]() Bad Ass (2012) Zo zie ik The Silencer altijd voor me (Heel toevallig gaat hij in de film ook altijd met de bus om ergens te komen )![]() Hamilton - I nationens intresse (2012) De Zweedse James Bond. |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5187
|
|
![]() |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2531
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13348
|
|
|
De inlay doet een goedkoop gemaakt geval vermoeden.
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
EMH schreef: De inlay doet een goedkoop gemaakt geval vermoeden. Is het ook. Maar het is enorm humoristisch en fout ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
Iron Sky Klasse film uit het land van de duizend meren. En dat vriendinnetje van Klaus mocht er ook wel zijn ze doet me een beetje denken aan Rose van Dr Who ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
God Bless America.
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
.:Admiral-Janeway:. schreef: En Vis, had je teveel tijd ofzo? ![]() Dat was niet van één avond ofzo hoor ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
.:Admiral-Janeway:. schreef: God Bless America. ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
EMH schreef: De inlay doet een goedkoop gemaakt geval vermoeden. Er zijn films die heel duur zijn en vrij kansloos (veelal hollywood zijn), deze film mag dan wel goedkoop zijn hij is geniaal, humeuristisch en een morale boodschap in verwerkt. |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Vis schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: En Vis, had je teveel tijd ofzo? ![]() Dat was niet van één avond ofzo hoor ![]() Hé ik hou alles voor mogelijk ![]() Blind Guardian schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: God Bless America. ![]() Indeed. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Bij vis wel
![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
.:Admiral-Janeway:. schreef: Vis schreef: .:Admiral-Janeway:. schreef: En Vis, had je teveel tijd ofzo? ![]() Dat was niet van één avond ofzo hoor ![]() Hé ik hou alles voor mogelijk ![]() Het waren er twee ![]() |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
The Cold Light of Day (2012) Wow 1 brok van actie en sensatie bij Bruce Willis nieuwe film Prometheus (2012) Wat! Een! Film!!!! Spoiler (weergeven) Snow White and the Huntsman (2012) langdradig maar wel een goede film. En toevallig ook 2 keer Charlize Theron op het witte doek gezien ![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Je mag mij op elk moment wakker maken voor een Charlize-film
![]() |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5823
|
|
|
Iron Sky
Geniaal |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Eerder dezeweek keek ik al naar;
Wat een ontzettend goede film is, ongeacht of je religieus/christen bent of niet. Dus maar besloten om meer films te kijken van Mel Gibson |
|
|
|
|
|
Captain
|
|
|
Knuffelbol schreef: Eerder dezeweek keek ik al naar Het Grote Mel Gibson Marathon Kon deze Fixed niet laten ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Ben ik de enige die Mel Gibson en vooral de Passionfruit of the anti-Christ erg overrated vind?
|
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
The Silencer schreef: Ben ik de enige die Mel Gibson en vooral de Passionfruit of the anti-Christ erg overrated vind? Ruckwally heeft overigens ook al zijn commentaar op die film gegeven: Is "The Passion of the Christ" Anti-semitic? ![]() |
|
|
|
|

niet echt sterk verhaal maar dat is niet storend. Sacha zet dit typetje ook weer fantastisch neer. 

Iron Sky