Blind Guardian schreef:
GTA IV ... eventjes ik wil single player spelen en ik wil niks te maken hebben met windhoos for live .... 

Join the club, zelfde heb ik met Bioshock 2.
Moderator: Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
|
Admiral
![]() Berichten: 11111
|
|
|
Blind Guardian schreef: GTA IV ... eventjes ik wil single player spelen en ik wil niks te maken hebben met windhoos for live .... ![]() Join the club, zelfde heb ik met Bioshock 2. |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
![]() Berichten: 7188
|
|
|
GTAIV lekker op de 360, inclusief de expansions.
Hele setje wel goedkoop opgepikt van Steam, puur en alleen vanwege de graphics mod van ICEnhancer. Gekoppeld met andere mods (betere road textures, nieuwe flora textures en realistische gun sounds mod) heeft GTAIV een 2e leven gekregen. Ik wacht nu op versie 2.1, die het mogelijk maakt ook de expansions met nieuwe settings te spelen, plus allerlei andere verbeteringen. Videootje over versie 2.0: http://www.youtube.com/watch?v=EvSFXiNW2yQ |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Wat een lelijke bus
Zou voor mij al meteen reden zijn om het niet te kopen. |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Jammer is wel dat, hoewel fysiek aanwezig, bussen en trucks nooit in het verkeer aanwezig zijn, behalve tijdens specifieke achtervolgingsmissies.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
![]() Berichten: 17988
|
|
|
Ik zag ook geen andere openbaar vervoer manieren in GTA IV kan dat kloppen, trein / trams ? , dat vind ik wel jammer als dat er niet in zit ...
Overigens heb ik net even een van die episodes uitgeprobeerd |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
X-File schreef: Jammer is wel dat, hoewel fysiek aanwezig, bussen en trucks nooit in het verkeer aanwezig zijn, behalve tijdens specifieke achtervolgingsmissies. Operation Flashpoint: Resistance had ook een busmodel en je kon in de eerste missie, als je nog gewoon een burger bent die naar zijn werk gaat, ervoor kiezen om met de bus naar het werk te gaan. Dat was wel grappig, maar verder werd er met die bus ook niets gedaan. Grappig is dat in ArmA en ArmA II de eilanden gewoon bushaltes hebben en ook daar komen busmodellen in voor. Dus ik heb wel eens een lege kaart gemaakt om met een bus rond te gaan rijden op het eiland Alleen liggen de haltes dan niet altijd even logisch dat je een handig rondje door het dorp kunt maken. |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13087
|
|
|
Blind Guardian schreef: Ik zag ook geen andere openbaar vervoer manieren in GTA IV kan dat kloppen, trein / trams ? , dat vind ik wel jammer als dat er niet in zit ... Overigens heb ik net even een van die episodes uitgeprobeerd In GTA 3 en 5 hebben ze de trein die altijd bovengronds rijdt. |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Metro wel in gta4, verder niets helaas. Busrit had wel leuk geweest, zeker omdat er haltes zijn. Wellicht is er een mod?
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
GTA IV ...
het is weer dat tegenwoordig bij spellen alles maar ook alles voorgekauwd word niettemin blijft het vermakelijk na verrotte dag als vandaag .... : ach het gps systeem is dan nog wat geloofwaardig tegenwoordig .... als het spel in 1992 had afgespeeld als andreas had ik toch wat vraagtekens bij gezet. |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Wat de routebepaling hetreft, dat vind ik spellen als Mafia 1 & 2 beter doen, daar kan routebepaling ook uit. Bij LA noire moet je al helemaal blind de juiste richting op rijden, hoewel je partner wel hints kan geven.
GTA4 blijf ik hoe dan ook wel goed vinden, de pc versie is dan wel leuker gezien de grote voorraad aan mods. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Die ken ik niet,
in mods heb ik me nog niet verdiept zal dat binnenkort eens nader bekijken , nog tips ? |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13793
|
|
|
Blind Guardian schreef: in mods heb ik me nog niet verdiept . Ik dacht dat jij hem wel graag stak in zo'n lekkere glibberigaal hier op het forum |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Blind Guardian schreef: Die ken ik niet, in mods heb ik me nog niet verdiept zal dat binnenkort eens nader bekijken , nog tips ? Als je een beest van een pc hebt: icenhancer. Geeft het spel qua graphics een 2e leven. Verder mods die meer realisme met zich meebrengen zijn mooi meegenomen. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
X-File schreef: Blind Guardian schreef: Die ken ik niet, in mods heb ik me nog niet verdiept zal dat binnenkort eens nader bekijken , nog tips ? Als je een beest van een pc hebt: icenhancer. Geeft het spel qua graphics een 2e leven. Verder mods die meer realisme met zich meebrengen zijn mooi meegenomen. Waar staan die mods ergens en hoe kun je ze installeren voor GTA eigenlijk ? , Kan het vast wel op de site van rockstar vinden maar dat terzijde |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
GTA4 mod website.
Daar staan ook links naar individuele mod maker websites. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Modern Warfare 3 singleplayer
Was weer lekker knallen ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Grand Theft Auto IV , mijn eerste crash na 22 uur valt mee ...
|
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Rise of Nations maar weer eens uit de kast gepakt. Heb ooit alle scenario's wel een keer gedaan en de wereld veroverd met de Nederlanders. Nu zijn de Duitsers aan de beurt om Großdeutschland te maken. Allereerst natuurlijk Polen gepakt, daarna een stom ras genaamd de Nederlanders in elkaar geslagen, daarna Rusland alvorens hebben veiliggesteld dat de Britten niet lastig kunnen doen. Nu gaan we richting Palestina om daar orde op zaken te stellen. Daarna is Indië aan de beurt en dan moet ik eens om me heenkijken. Rome is dan het enige capital wat binnen slagbereik is.
|
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
GTA IV ...
Een paar missies die nog niet echt willen vlotten .... En nog een beetje met mijn buddies gehangen Overigens die televisie kanalen zijn ook hillarisch vooral die 'national geographic' met de geschiedenis van Liberty City ... ![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 13793
|
|
|
HorckDude schreef: Verloren deze keer ![]() John Kerry heeft net officieel John Edwards als running mate gekozen, dus heb ik de verkiezingen van dit jaar alvast kunnen spelen. Als Kerry-Edwards campagne-manager verloren van het Bush-Cheney team. Dit was niet gebeurd als Ralph Nader niet mee zou doen. Het ging uiteindelijk om de staat Californië. Ik had heel veel staten gewonnen door er in één week 15 miljoen (!) aan campagnespots uit te zenden, dat was een kwart van het totale geldbedrag dat ik had voor 2 maanden. Alleen er niet op gelet dat ik staten waar ik al voor stond ook aandacht moest geven. Zo verloor ik zowat de hele westkust, voornamelijk Californië met zijn 55 kiesmannen (10% van de hele VS). De grote winsten door mijn campagnespots konden het verlies van 55 kiesmannen niet meer goedmaken. In Californië stemde 44% voor mij (Kerry-Edwards), en 48% voor Bush, en 8% voor Ralph Nader. Ben bang dat dit in november ook echt gaat gebeuren (niet persé in Californië, hoewel die staat verliezen dit jaar niet ondenkbaar is door republikein Schwarzenegger). Ralph Nader gaat weer stemmen van Kerry afsnoepen waardoor we nog 4 jaar Bush krijgen. Anyway, dit is een erg leuk en verslavend verkiezingsspelletje. ![]() Misschien een volgende keer Nader als kandidaat uitzetten. ![]() bij mij won fred thompson ![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
GTA II
Commander Keen |
|
|
|
|
|
Captain
![]() Berichten: 2531
|
|
|
Crusader Kings II met een Game of Thrones mod. Zo moet een GoT strategy eruit zien
![]() |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3361
|
|
|
Max Payne 3
Achterlijk spel ... |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Punisher schreef: Max Payne 3 Achterlijk spel ... Wat vond je van MP2? |
|
|
|
|
|
Fleet Captain
![]() Berichten: 3361
|
|
|
Guess who? schreef: Punisher schreef: Max Payne 3 Achterlijk spel ... Wat vond je van MP2? Indertijd wel aardig, maar moet zeggen dat het al lang geleden is. Probleem met Max Payne 3 is dat je constant cutscenes hebt die je positie (en soms zelfs geselecteerd wapen) veranderen, vaak ga je van een positie met goede cover naar ergens midden in een open veld, of ergens met minimale cover. De gemiddelde banaan heeft meer tactisch besef. Verder word je, zoals gebruikelijk met spellen tegenwoordig, behandeld als een Chimpansee met Down syndroom. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Punisher schreef: Guess who? schreef: Punisher schreef: Max Payne 3 Achterlijk spel ... Wat vond je van MP2? Indertijd wel aardig, maar moet zeggen dat het al lang geleden is. Probleem met Max Payne 3 is dat je constant cutscenes hebt die je positie (en soms zelfs geselecteerd wapen) veranderen, vaak ga je van een positie met goede cover naar ergens midden in een open veld, of ergens met minimale cover. De gemiddelde banaan heeft meer tactisch besef. Verder word je, zoals gebruikelijk met spellen tegenwoordig, behandeld als een Chimpansee met Down syndroom. Ah oke. Ik vond MP 2 echt heel erg sterk. Donker verhaal en goed verteld. Heel erg gave gameplay. Ik ben het eens met je dat die punten zware minpunten zijn. Jammer. Ik denk dat ik m ooit uit een budgetbak ga halen. |
|
|
|
|
|
Fleet Admiral
|
|
|
Punisher schreef: Guess who? schreef: Punisher schreef: Max Payne 3 Achterlijk spel ... Wat vond je van MP2? Indertijd wel aardig, maar moet zeggen dat het al lang geleden is. Probleem met Max Payne 3 is dat je constant cutscenes hebt die je positie (en soms zelfs geselecteerd wapen) veranderen, vaak ga je van een positie met goede cover naar ergens midden in een open veld, of ergens met minimale cover. De gemiddelde banaan heeft meer tactisch besef. Verder word je, zoals gebruikelijk met spellen tegenwoordig, behandeld als een Chimpansee met Down syndroom. |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Ik wacht wel met MP3 op het moment dat ie in de budget bak ligt.
1 Was top, 2 was wel aardig, 3 loop ik totaal niet warm voor. MP3 is niet van dezelfde maker. De schrijver van deel 1 en 2 heeft niets van doen met deeltje 3 (had trouwens wel een leuke sneer naar deel 3 in Alan Wake verstopt). |
|
|
|
|
|
Rear Admiral
![]() Berichten: 5823
|
|
|
Guess who? schreef: Ik ben het eens met je dat die punten zware minpunten zijn. Jammer. Ik denk dat ik m ooit uit een budgetbak ga halen. Ow maar goed dat ik hem dan aan het verkrijgen ben. Zijn maar 26 Gb's. Slaat ook nergens meer op tegenwoordig. Duurt dus wel meerdere dagen, maar dan zal ik eens kijken of het idd zo erg is. |
|
|
|
|
|
Admiral
|
|
|
Rijs der naties/nazi's. Großdeutschland is bijna compleet. De Amerikanen onder Abraham Lincoln gaan er nu aan. Ze hebben helaas maar een zielig gebied ongeveer daar waar Washington ligt. Dan gaan de Spanjolen eraan. Ik heb een overrun op Frankrijk uitgevoerd waardoor ik nu tegen Spanje aan sta met een glorieus leger. Aangezien de Spanjolen heel Zuid- en Midden- Amerika hebben veroverd heb ik daarna plotseling in een klap bijna de gehele wereld in mijn klauwen. Europa en Afrika zijn al van mij op twee Spaanse gebieden na (die dan ook van mij zijn), Azië is reeds helemaal van mij. Alleen Sitting Bull will remain. Ik zal het de uitgeroeide Amerikanen dan voordoen hoe je dat soort mensen te lijf dient te gaan.
|
|
|
|
|