|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

07 jun 2012, 18:37
Re: EK 2012
|
|
The Silencer schreef: Blind Guardian schreef: The Silencer schreef: Aanstaand weekend Guild Wars 2 beta weekend  Laat dat voetbal maar zitten  Ik heb een sociaal leven dit weekend  , waardoor de kans best wel eens is dat ik wel dan niet gewild voetbalwedstrijden zal zien. Jij gaat je fiets "bestijgen en berijden"? Zondag waarschijnlijk ik heb nog geen excuus meer om niet naar de club te gaan  heb nog twee verjaarden op vrijdag en zaterdag en wil mijn huis nog eens fatsoenlijk opruimen door dit k*tweer en veel werk is er niet bij geschoten .... 
|
|
|
Vis
Moderator
|

07 jun 2012, 18:49
|
|
The Silencer schreef: Aanstaand weekend Guild Wars 2 beta weekend  Laat dat voetbal maar zitten  Ik heb niet eens een tv, dus tja  Maar het voordeel is dat die uitslagen vanzelf tot stand komen, ook al kijk je er niet naar 
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

07 jun 2012, 19:11
|
|
Vis schreef: The Silencer schreef: Aanstaand weekend Guild Wars 2 beta weekend  Laat dat voetbal maar zitten  Ik heb niet eens een tv, dus tja  Maar het voordeel is dat die uitslagen vanzelf tot stand komen, ook al kijk je er niet naar  Als je Deense buurvrouw een massaverkrachting moet ondergaan dan heeft Nederland waarschijnlijk niet gewonnen.
|
|
|
Vis
Moderator
|

07 jun 2012, 19:12
|
|
The Silencer schreef: Vis schreef: The Silencer schreef: Aanstaand weekend Guild Wars 2 beta weekend  Laat dat voetbal maar zitten  Ik heb niet eens een tv, dus tja  Maar het voordeel is dat die uitslagen vanzelf tot stand komen, ook al kijk je er niet naar  Als je Deense buurvrouw een massaverkrachting moet ondergaan dan heeft Nederland waarschijnlijk niet gewonnen. Die snap ik niet...
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

07 jun 2012, 19:14
|
|
Vis schreef: The Silencer schreef: Vis schreef: The Silencer schreef: Aanstaand weekend Guild Wars 2 beta weekend  Laat dat voetbal maar zitten  Ik heb niet eens een tv, dus tja  Maar het voordeel is dat die uitslagen vanzelf tot stand komen, ook al kijk je er niet naar  Als je Deense buurvrouw een massaverkrachting moet ondergaan dan heeft Nederland waarschijnlijk niet gewonnen. Die snap ik niet... Niederlande moet toch tegen Denemarken in de eerste wedstrijd? Als daar tegen verloren wordt dan moeten al die tokkiefans natuurlijk wel ergens hun frustratie kunnen botvieren. En Deense vlaggen om te verbranden hebben ze natuurlijk niet. Dan reageren ze zich maar af op Deense vrouwen (en mannen maar dan op een andere manier).
|
|
|
Vis
Moderator
|

07 jun 2012, 19:25
|
|
The Silencer schreef: Vis schreef: The Silencer schreef: Vis schreef: The Silencer schreef: Aanstaand weekend Guild Wars 2 beta weekend  Laat dat voetbal maar zitten  Ik heb niet eens een tv, dus tja  Maar het voordeel is dat die uitslagen vanzelf tot stand komen, ook al kijk je er niet naar  Als je Deense buurvrouw een massaverkrachting moet ondergaan dan heeft Nederland waarschijnlijk niet gewonnen. Die snap ik niet... Niederlande moet toch tegen Denemarken in de eerste wedstrijd? Als daar tegen verloren wordt dan moeten al die tokkiefans natuurlijk wel ergens hun frustratie kunnen botvieren. En Deense vlaggen om te verbranden hebben ze natuurlijk niet. Dan reageren ze zich maar af op Deense vrouwen (en mannen maar dan op een andere manier). Ooh, ik snap 'm  Ik heb geen idee meer wie wanneer tegen wie moet 
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

07 jun 2012, 19:35
|
|
Vis schreef: The Silencer schreef: Vis schreef: The Silencer schreef: Vis schreef: The Silencer schreef: Aanstaand weekend Guild Wars 2 beta weekend  Laat dat voetbal maar zitten  Ik heb niet eens een tv, dus tja  Maar het voordeel is dat die uitslagen vanzelf tot stand komen, ook al kijk je er niet naar  Als je Deense buurvrouw een massaverkrachting moet ondergaan dan heeft Nederland waarschijnlijk niet gewonnen. Die snap ik niet... Niederlande moet toch tegen Denemarken in de eerste wedstrijd? Als daar tegen verloren wordt dan moeten al die tokkiefans natuurlijk wel ergens hun frustratie kunnen botvieren. En Deense vlaggen om te verbranden hebben ze natuurlijk niet. Dan reageren ze zich maar af op Deense vrouwen (en mannen maar dan op een andere manier). Ooh, ik snap 'm  Ik heb geen idee meer wie wanneer tegen wie moet  Ik ook niet, alleen dit heb ik nu toevallig al zo vaak gehoord dat zelfs ik het weet Ik heb me laten vertellen dat "we" (flikker toch op met dat schijt "we". Laat mij er buiten aub ik geef er geen ene flikker om. Net zoals dat "fans" van een club altijd zeggen "we hebben gewonnen", val toch kapot, jij hebt daar niet op het veld staan rondlopen) weer eens moeilijke poule hebben met onder andere Duitsland en Portugal. Ik zou zeggen, met Duitsland op een akkoordje gooien en tegen die Portugezen zeggen "als jullie tegen ons durven te winnen dan krijg jullie land nog veel meer problemen in de EU en met de Euro, wij kunnen dat, want wij betalen voor jullie".
|
|
|
CmdrCrichton
Captain
|

07 jun 2012, 19:38
|
|
Aangemeld 
|
|
|
Vis
Moderator
|

07 jun 2012, 20:21
|
|
Toegevoegd! 
|
|
|
Blind Guardian
Fleet Admiral
|

07 jun 2012, 20:28
|
|
heb een verjaardag op zaterdagavond ben benieuwd of die feestvierder met het ek rekening gehouden heeft 
|
|
|
Vis
Moderator
|

07 jun 2012, 22:01
|
|
The Silencer schreef: Ik heb me laten vertellen dat "we" (flikker toch op met dat schijt "we". Laat mij er buiten aub ik geef er geen ene flikker om. Net zoals dat "fans" van een club altijd zeggen "we hebben gewonnen", val toch kapot, jij hebt daar niet op het veld staan rondlopen) ... Hier op het forum houden we daar inderdaad ook niet van 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

07 jun 2012, 22:32
|
|
Vis schreef: The Silencer schreef: Ik heb me laten vertellen dat "we" (flikker toch op met dat schijt "we". Laat mij er buiten aub ik geef er geen ene flikker om. Net zoals dat "fans" van een club altijd zeggen "we hebben gewonnen", val toch kapot, jij hebt daar niet op het veld staan rondlopen) ... Hier op het forum houden we daar inderdaad ook niet van  Ja maar als "we" verloren hebben wordt het vanzelf weer zij.
|
|
|
Miriam
Admiral
|

07 jun 2012, 22:48
|
|
Wat hangt hier toch eigenlijk altijd een verrotte negatieve sfeer zeg 
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

07 jun 2012, 22:51
|
|
|
|
|
Vis
Moderator
|

07 jun 2012, 22:53
|
|
^  Miriam schreef: Wat hangt hier toch eigenlijk altijd een verrotte negatieve sfeer zeg  Ja, het WK is altijd veel gezelliger 
|
|
|
CmdrCrichton
Captain
|

07 jun 2012, 23:29
|
|
Thanks Vis! 
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

07 jun 2012, 23:34
|
|
Alweer 16 deelnemers! Gaat goed man 
|
|
|
Miriam
Admiral
|

08 jun 2012, 08:49
|
|
wat een ongelooflijk onduidelijk en omslachtig systeem, maar ben aangemeld
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

08 jun 2012, 08:49
|
|
GPS schreef: Vis schreef: The Silencer schreef: Ik heb me laten vertellen dat "we" (flikker toch op met dat schijt "we". Laat mij er buiten aub ik geef er geen ene flikker om. Net zoals dat "fans" van een club altijd zeggen "we hebben gewonnen", val toch kapot, jij hebt daar niet op het veld staan rondlopen) ... Hier op het forum houden we daar inderdaad ook niet van  Ja maar als "we" verloren hebben wordt het vanzelf weer zij. Gelukkig is de gekte donderdag alweer voor bij. Na Niederlagen gegen Dänemark und Deutschland is Nederland kansloos omdat Portugal ook alles verliest. Als goedmakertje trapt Nigel de Jong in de laatste wedstrijd nog eens hard op het been van Huilie Ronaldo en wint Nederland de wedstrijd 11-9. Er vallen zoveel goals omdat er op einde nog maar negen veldspelers in totaal op het veld staan en er daardoor veel ruimte is. De rest zit met rood aan de kant.
|
|
|
Miriam
Admiral
|

08 jun 2012, 09:14
|
|
Als Polen nou vanavond verliest ben ik dan meteen dood, of krijg je punten per goedvoorspelde wedstrijd?
|
|
|
Raynor's Revenge
Moderator
|

08 jun 2012, 09:17
|
|
The Silencer schreef: "we" (flikker toch op met dat schijt "we". Laat mij er buiten aub ik geef er geen ene flikker om. Net zoals dat "fans" van een club altijd zeggen "we hebben gewonnen", val toch kapot, jij hebt daar niet op het veld staan rondlopen) .  GPS schreef: Ja maar als "we" verloren hebben wordt het vanzelf weer zij.  CmdrCrichton schreef: Aangemeld  Net op tijd  Ik heb begrepen dat wij blijkbaar zaterdag ook naar de wedstrijd gaan kijken, met dank aan heer ? 
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

08 jun 2012, 09:19
|
|
Miriam schreef: Wat hangt hier toch eigenlijk altijd een verrotte negatieve sfeer zeg  Ga maar lekker bij je PVV stemmende oranjetokkies zitten. Andere mensen moeten gewoon werken en hebben geen tijd voor kinderspelletjes.
|
|
|
Miriam
Admiral
|

08 jun 2012, 09:21
|
|
Als er nog 3 mensen besluiten meetedoen dan kunnen we prijzen winnen 
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

08 jun 2012, 14:21
|
|
Miriam schreef: Als er nog 3 mensen besluiten meetedoen dan kunnen we prijzen winnen  MASTER!!!!
|
|
|
GPS
40 jaar getrouwd!
|

08 jun 2012, 14:24
|
|
The Silencer schreef: Nederland de wedstrijd 11-9. Er vallen zoveel goals omdat er op einde nog maar negen veldspelers in totaal op het veld staan en er daardoor veel ruimte is. De rest zit met rood aan de kant. Gaat niet lukken. Als een team minder dan 9 spelers over heeft moet de scheidsrechter de wedstrijd staken. Tenminste als de regeltjes intussen niet weer veranderd zijn. 
Laatst bijgewerkt door GPS op 08 jun 2012, 14:36, in totaal 1 keer bewerkt.
|
|
|
Nemesis
Admiral
|

08 jun 2012, 14:29
|
|
9 is niet minder dan 9... 
|
|
|
Miriam
Admiral
|

08 jun 2012, 17:32
|
|
Vanavond: Polen - Griekenland: Later Rusland - Tsjechische republiek
Wie denk jij dat er wint?
|
|
|
The Silencer
Admiral
|

08 jun 2012, 17:35
|
|
Nemesis schreef: 9 is niet minder dan 9...  Ik zei 9 totaal, dan spelen zes tegen vijf  (had het immers over veldspelers)
|
|
|
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
|

08 jun 2012, 17:55
|
|
GPS schreef: Miriam schreef: Als er nog 3 mensen besluiten meetedoen dan kunnen we prijzen winnen  MASTER!!!! 
|
|
|
Guess who?
Admiral
|

08 jun 2012, 18:22
|
|
Raynor's Revenge schreef: Ik heb begrepen dat wij blijkbaar zaterdag ook naar de wedstrijd gaan kijken, met dank aan heer ?  Ah, het is goedgekeurd door de commissie? 
|
|
|
|
|