Star Trek Night Pathe Eindhoven 21/22-09-2002 Verslag

Conventies, Evenementen, Fanclubdagen & Meetings

Moderator: Dark*staR

Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Star Trek Night Pathe Eindhoven 21/22-09-2002 Verslag

Bericht door Nemesis »

Zo alvast topic aangemaakt.. hier kunnen de mensen die geweest zijn hun verhaal dumpen.. wat ik ook nog ga doen.. maar ik moet eerst nog van alles doen..

en dan dump ik hier nog videomateriaal... en foto's(die kunnen wel lang duren)

en dan kan iedereen hierover reacties plaatsen!
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Tja, wat kan ik zeggen... Ik vond het geweldig. De luidruchtigste groep mensen zat vrijwel rechtachterin de zaal helemaal bovenin. Ik heb nog nooit zo'n stelletje zeikerds meegemaakt. En maar zeiken over de films. Schreeuwen en herrie maken is wat ze konden! En een rotzooi dat ze maakten!!!

Ik ben blij dat ik deel mocht uitmaken van DIE groep! :-D

Momenteel wordt er in het geheim de laatste hand gelegd aan een heus video-verslag. Helaas werd in de zaal zelf de camera geconfisqueerd, maar dit wordt gecompenseerd door 8 uur lang zwart beeld, veel ge-oh's en ge-ah's en gezeik om films, elkaar en irritant commentaar. Ok, het is meer een registratie van de aankomst en het vertrek. Nem, film jij nog ff de kado's die we hebben mogen ontvangen, want we zijn niet vergeten door Paramount!

Ff de handen omhoog van de mensen die Generations gemist hebben vanaf het Nexus gedeelte (of bijna door drie van de vier films geslapen hebben, he Crash!). :-P
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Ik heb net effe het filmpie gekeken... het is een ramp...

je wil het niet weten.. als het een beetje meezit maak ik meerdere filmpjes!

oh jah.. de foto's?? effe kijken hoeveel ik er gemaakt heb
.. iets van 12... aangezien het rolletje tot 36 moet.. zal dat nog wel even duren..

als muziek.. die eer leuk bij past ga ik de hele bibliotheek door.. van mij.. we shall see

btw.. x-file bedankt voor het commentaar.. dat brengt ideeen
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

Het lijkt erop dat het een geslaagde avond was.. :D
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Ik vind het jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar:

We hebben wel gewonnen met korfballen!!!!
SCRAP
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 702
Lid geworden op: 11 jun 2002, 12:51
Locatie: Drachten

Bericht door SCRAP »

Weggegooid geld.

25 euro toegang + 5 euro benzine + 10 euro vreten en drinken = schandalig duur.
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

Afgelopen nacht dus maar naar die Startrek marathon geweest in de Pathe bioscoop te Eindhoven.

Nadat ik mijn “reisgenoot” Marnix al eerder had overtuigt van het belang toch maar vooral op tijd aan te komen in Eindhoven – en we dus een half uur in de kou op het verzamelpunt stonden te wachten op de forumgenoten – konden we na operatie “alle-balle-verzamele” eindelijk richting eetgelegenheid lopen.

Triest is wel dat ik van de meeste mensen die ik kende eigenlijk alleen de forumnaam wist (maar aangezien ik meestal beschik over een gezonde dosis zelfkennis had ik maar een lijstje gemaakt met welke naam bij welke forumnaam hoorde...).

Het eten was erg goed (mijn darmen waren het met die observatie de afgelopen nahct helaas niet helemaal eens), biertjes (witbier!) waren lekker, ijs (citroenijs met rode wodka! wat een vinding!) was heerlijk.
Operatie “hoe-rekenen-wij-af-als-we-de-rekening-niet-gewoon-door-9-delen” dreigde op een mislukking uit te lopen. So I assumed command, en schreef eerst op wat iedereen apart moest betalen – controleerde of het eindbedrag zo klopte – incasseerde de aparte bedragen – gaf het geld vervolgens aan de ongeduldig wachtende dame – en genoot even van het warme gevoel dat ik meestal krijg als ik voor mijn gevoel iets oplos.

Kaartjes waren inmiddels al opgehaald (tijdens het toetje), en dus gingen we nog even wat drinken bij een nabijgelegen terras (“Movies” – hoe toepasselijk...). Operatie “hoe-rekenen-wij-af-als-we-de-rekening-niet-gewoon-door-9-delen” werd wederom herhaald, en dus besloot ik om mijn witbiertje maar direct te betalen door 3 euro aan de ober te geven en eens lekker te gaan zitten voor de chaos die zou gaan volgen. Sebastiaan heeft nog enkele malen opgeschept over zijn colaatje die uiteindelijk zo’n 5 euro had gekost, maar na een kwartier kon de ober eindelijk weer naar binnen...

Drankjes op, bijna tijd voor de aanvang van de startrek-night...
Richting bioscoop dan maar.


Aangezien ik al eerder besloten had dat ik Sebastiaan wel een aardige gast vond, ben ik bij het binnenlopen van de zaal maar naast hem gaan zitten. Mijn normale afstotende eigenschappen bleken op deze mensen niet echt te werken, en er gingen zowaar wat andere mensen om mij heen zitten (of was het andersom? Ging ik ergens zitten en bleef de rest zitten?).
Sebastiaan merkte op dat het maar goed was dat we zo ruim van te voren kaartjes hadden gereserveerd – met een sarcastische grijns kijk ik naar de eerste 10 rijen van de bios die de rest van de nacht leeg blijven...

De eerste film, The Undiscovered Country, was erg mooi op het grote scherm. Ik had deze film pas 1 keer eerder gezien (en dat was ERG lang geleden) en ik heb er dus met veel plezier naar gekeken (alhoewel ik wel denk dat de witbiertjes die ik al eerder op het terrasje en in het eetcafe had gedronken waarschijnlijk een redelijke invloed op mijn “kritische kijkgedrag” hebben gehad).

Omdat 2 uur film kijken tussen mensen die intens meeleven, -lachen en -schreeuwen (en zelfs proberen te klappen na de trailer van de nieuwste trekfilm), minimaal ontnuchterend werkte, besloot ik om dan toch maar twee biertjes te halen in de biosbar (van die longnecks – 25 cl – Heineken – EUR 2,50 per stuk (!)). Niet dat ik erg op de centen ben, maar ik begon mezelf te realiseren dat ik misschien beter zelf wat blikjes bier had moeten meenemen...

Van de tweede film – Generations – wist ik dat Kirk aan het einde zou sterven. Ik had dus wat om naar uit te kijken. Film verliep zoals ik verwachtte, Bad guy Soran (gespeeld door McDowell – die ik kende uit “A Clockwork Orange”) won eerst maar verloor alsnog (technobabble-explanation en tijdreizen enzo – the usual), Picard was good guy, Kirk ging dood, weer een Enterprise vernield, aftiteling, etc. Saaie film.

Tweede pauze. Als een speer (weer) naar de wc om zo discreet mogelijk aan mijn mosterdgas-productie te gaan beginnen. Biertje gekocht. Mezelf verbaast over de letterlijk deinende constructie van de vloer waarover ik liep (ik zweer het je: die vloer komt de hele 10 meter nog een keer naar beneden - my gut-feeling zegt dat die constructie niet deugt). Terug de zaal in. Toch maar toegegeven aan de verwijtende blik van Marlies en consorten, die achterin waren gaan zitten, en ook maar achterin gaan zitten.

De derde film, First Contact, had ik al zo'n 4 keer gezien (waaronder al een keer eerder in de bios toe ie uitkwam). Alhoewel het een doorsnee dubbelaflevering uit TNG lijkt op een klein tv-scherm, schopt deze film kont op het grote doek. Alice Krige als "Bored Queen" is fantastisch. Jammer dat Voyager de Borg zo hebben verneukt qua mysterieusheid en angstaanjagende kille kracht (ik bedoel: een vijand die van je wint door ipv te je doden je je identiteit afpakt, je herprogrammeert en je inlijft in zijn stoottroepen...). Einde irriteert me nog steeds mateloos: waarom vernield Picard het nog functionerende cybernetische deel van de Queen ipv het met alle voorzichtigheid over te dragen aan een of andere R&D-afdeling (die er dan de meest fantastische en letterlijk levensbelangrijke tactische gegevens uit kunnen zuigen?). Maar ja. Het werkt blijkbaar wel als scene, ofswiets.

Derde pauze alweer. Eventjes afgassen op de wc. Nog maar biertje halen (ik had mezelf ipv vier .25l flesjes voor die 10 euro letterlijk bezopen kunnen zuipen als ik zelf iets mee had gebracht... Wat een belachelijke prijzen!). Doen alsof ik aardig ben en leuk teruglachen en mijn hoofd instemmende beweginen laten maken als mensen mij een verhaal vertellen (komt weinig meer door in mijn geest - ik ben DOODMOE).

Vierde, en gelukkig laatste, film begint: Leuke morele dilemma's, mooie afglijdende schaal van "How many people does it take Admiral, before it becomes wrong? a thousand?, fifty thousand?, a million?, How many people does it take Admiral?", door wraak geobsedeerde bad guy, etc. Irritant zeurwijf, opgelegde romantiek, trieste stuurknuppel (stond nog net geen 'Logitech' op...) die een schip van 800m bestuurt, technobabble, "Riker maneuvre", etc.
ZUCHT.
En dat stupide new age achtige gedoe in die film.
AAAARGH!
Wat mij deze film deed uitzitten was dat het einde van deze film zou het einde van de startrek-night zou betekenen. Eindelijk kunnen slapen. In alle rust. In eigen bed. Hevig verlangend naar het moment van thuiskomen red ik het net tot de aftiteling...

...Dus we lopen aan het eind van de night naar beneden. We vragen ons allemaal met zweet in ons handen en het hart in de keel af wat die "speciale verassing" toch zal zijn, welke ons belooft was aan het einde van de night. Net op het moment dat de spanning ondraaglijk lijkt te worden wordt mij het tasje, met daarin de verassingen, in de handen geduwd:
EEN MOOI ZWART XXL VOYAGER-TSHIRT + EEN VIDEOBAND MET RECLAME + RECLAME FOLDER! YES! MIJN GOD! FANTASTISCH!
Met tranen in mijn ogen van werkelijke ontroering, en een brok in mijn keel, storm ik vol beangstigende energie terug richting de man die mij dit fantastische geschenk gaf. Ik begin evrvolgens hartstochtelijk te huilen, en bedank hem met heel mijn ziel voor dit prachtige cadeau. Ik weet hem te overtuigen van het feit dat dit cadeau hetgeen was dat ik nog miste in mijn leven. Vanaf hier zou het voor mij allemaal downhill zijn.


Al met al dus toch nog een geslaagde onderneming die startrek-marathon.

Alhoewel ik soms moe werd van de vele tekst-meemummelende fans om mij heen (Ik bedoel: Op wie wil je indruk maken als je de dialogen in de film uit je hoofd kent? Alsof je een Dolfijn trots je "zwemdiploma A" laat zien ;)) en de extreem blije reacties van sommige mensen op flauwe grapjes (hoe vaak heb je die film, en dus de betreffende grap, nou al gezien?) was het een leuke beleving (ik vraag me niet meer af welk volk er op zo'n startrek-night zou afkomen...).

Bij vlagen zeer irritant was het gedrag van ene Wouter, die het blijkbaar nodig vond om, met onregelmatige en dus compleet onvoorspelbare, intervallen grappig bedoelde opmerkignen door de zaal heen te schreeuwen als “...zijn er nog geile wijve!?!”.
Niet alleen irritant omdat ik ruim binnen gehoorsafstand van hem zat maar omdat hij zijn grappig bedoelde opmerkingen kennelijk met de mensen op de voorste rijen wou delen (we zaten HELEMAAL achterin...). Naarmate de effecten van slaapgebrek mijn geest meer en meer vertroebelde, raakte ik steeds dieper getroffen door de koele en de in-en-in-trieste werkelijkheid van zijn uitroepen – die naar mate de tijd verstreek steeds meer op echt gemeende noodkreten gingen lijken.

Ik moest denken aan ‘n uiterst humoristisch “item”, over een groep hondsdolle StarWars-fans die enkele dagen (weken?) in de rij stonden voor een bios in Amerika, voor een bekende latenightshow in Amerika. De commentator vatte de insteek van zijn “item” samen met zijn uitspraak: “...you want a spoiler? You will die alone”.


Laat ik mijn relaas beeindigen met het volgende:
Ik laat mijn gedachten uitgaan naar de schoonmaakploeg die het bovenste gedeelte van de bioscoopzaal moet gaan schoonmaken - May God have mercy on their souls...
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

:lol:

Abondi on the looss..

Ik dump mijn verhaal ook nog wel.. maar ik ben net wakker.. dus jah...
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Hey!!! Ik moet toch wat roepen? Ik bedoel, iedereen sliep zowat! En om nu te zeggen dat er voor de rest veel te doen viel daarzo. Ok, ik kwam er wat laat achter dat er ook nog 3 Playstations 2's stonden te draaien een hal verderop. En hoewel ik anti-ps2 ben, zou het een welkome afwisseling geweest zijn van Insurrection of Generations (nogmaals: alleen tijdens de Nexus scene, wat een dooddoener zeg!).
Ook kan ik de avond op sommige punten wat anders herinneren. Komt misschien doordat ik stijf stond van de cafeïne en jij van de alcohol. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. :-P

Maar goed, volgens Crash liepen er wel 8 personen in een heus uniform, maar ik heb er maar 2 a 3 kunnen spotten. Waarschijnlijk zaten die acht van Crash ergens links vooraan te lachen om elke grap die in de films zat. Helaas was mijn timing niet goed genoeg en zette ik dan het lachen ook te laat in.

Ik moet toegeven dat de gallerij constructie van die bios ook niet echt geweldig over kwam nee. Er flitste op het eind van de avond nog wat parlementaire discussies door mijn hoofd. Ik bedoel, of ik stond te shaken omdat ik moe was, of de hele constructie schudde zo vanwege de kudde fans die er overheen denderde (Denk beide).

Ik ben net weer ontwaakt uit een diepe slaap, en begin weer met tegenzin aan het normale leven. Voor een volgende keer heb ik geleerd: TEVEEL CAFEÏNE INNAME IS NIET GOED!

Nem, jammer van de video, kwam er pas laat achter dat hij 's ochtends nog in de nacht stand stond en vandaar is het beeld wel ruk.

p.s.
Ik weet ook waarom niemand reageerde op het geroep van de naam: hij was niet komen opdagen!
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Tja...ik had hier een melig verhaal willen neerzetten over ster die in me zat te pesten, over Wouter z'n commentaar bij Generations (briljant...die fles) en over Dre en z'n routebeschrijving. Dat komt nog wel...nu ff andere dingen aan m'n kop.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Op zulke momenten begon je je afvragen waarom die verlepte theemuts de camera afpakte...
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

byw: die flesgrap kwam van jan(en was idd geniaal)

spuns´s verslag:

aangezien ik al de hele dag bezig was geweest en amper tijd had om te eten was ik al goed moe en hongerig, weer geweldige dagkeuze aangezien ik ook nog andere dingen had moeten-kunnen doen maarja, boeie....

nadat ik in een recordtijd richting stad was gefietst en m´n fiets had afgezet bij de (bewaakte) fietsenstallig liep ik het station in, zoekend naar het briefje waarop ik had geschreven welke trein abandoni en pulaski zouden nemen kwam ik ze tegen, ze hadden een andere trein genomen en waren wat vroeger.

na een wandeling naar de bijenkorf kwam langzamerhand andere mensen van zowel dit als het federation forum aankakkelen, zodra zo ongeveer iedereen er was liepen we richting bioscoop om kaartjes op te halen, daar was het schijtdruk en we gingen eerst maar eten.

zowel het eten als het gezelschap was van goede kwaliteit,( witbier besteld op aanraden van abandoni, iets wat ik dus beter niet had kunnen doen,) alleen werd het een beetje laat(kaartjes voor 23:00 afhalen) dus besloten sebastiaan en ik ons toetje(dat lekker scheen te zijn...) maar op te offeren en kaartjes te gaan halen, na wat gegochel met de kaartjes kwam toch nog alles goed en konden we richting bioscioop, maar aangezien we dus een half uur te vroeg waren mochten we niet naaer binnen...
Na weer wat tijd gespendeerd te hebben op een teras mochten we wel naar binnen, eenmaal binnen klregen we nog even een verrasingsbezoek van scrap, die trouwens midden in generations weer vertrok(hij scheen moe te zijn...)

Voordat star trek VI begon kwam eerst nog de trailer van nemesis, zag er op zich wel cool uit, alleen lijkt het erop dat de film zuigt, maarja, dat is weer iets anders, toen de trailer was afgelopen deden sommige(nogalk zielige) mensen een poging tot klappen, waarom precies weet ik niet, maargoed...

sta trek VI begint, met ZEER slechte beeldkwaliteit en geluidskwaliteit, dat viel dus weer tegen, ik had de film al een paar keer gezien dus wat dat betreft weinig nieuws, maar het was toch leuk alles op het witte doek te zien, het zag er(ondanks de baggerkwaliteit) allemaal wel goed uit.

pauze......eindenlijk...ik bestel wat popcorn en ga nu op een andere plaats zitten(de groep was een beetje verdeeld gaan zitten) en dus begint generations, WEER slechte kwaliteit(wel wat beter deze keer, maar nog steeds slecht)ook deze film had ik al een paar keer gezien, maar het zag er allemaal wel cool uit(waarom kreeg ik zo´n deja-vu gevoel bij die ontploffend BoP?)

Weer pauze, deze keer krijg ik blauwe popcorn, blauwe popcorn? juist, blauwe popcorn, de persoon achter de bar vertelde mij dat het "spockpopcorn" was, ik zie niet in wat de klaur blauw met popcorn te maken heeft....of met star trek, het geheel smaakte trouwens een beetje naar papier, en je kreeg er een blauwe tong van(toch dennis?) maargoed...

time for First contact, ik was al redenlijk moe en vroeg me af of ik dit wel zou gaan halen, gelukkig had ik nog 2 flesjes bier(van 2,50, bah, ik had ze trouwens iets goedkoper omdat ik een heineken duo had, maar dan nog waren ze duur, en ook nog heineken, als je ze duur maakt neem dan een fatsoenlijk merk...) en redde het.......net....ook deze film had ik al een paar keer gezien(15 keer, idd gewoon ziek vaak, ik kan zo ongeveer de halve film quoten, vroeger, als ik me verveelde op zondag ofzo douwde ik gewoon die band er steeds maar weer in) omdat ik deze film dus al vaak heb gezien was ie een beetje saai, maar op¨zich wel cool op het witte scherm....

na nog een pauze kwam insurkotsion aan bod, saaie film, je bent al moe, dus dat wordt slapen zei ik tegen mezelf, en inderdaad, ik sliep bijna, en toen kwam een phaserblast langs en werd ik subtiel gewekt, na nog een korte tijd kijken besloot ik dat ik moest pissen en drinken, aangezien alex dat o0ok moest zijn we samen richting WC gegaan(VIEZERIKKEN!!!!!!!!) toen zijn we eigenlijk ook buiten gebleven(het was toen al licht) we hebben een half uur een beetjke ronggehangen buiten de bios en een beetje gekletst met elkaar en andere mensen die er ook genoeg van hadden.

en toen was het voorbij, het werd eens tijd! er stond al dat we een poresentie van paramount en Pathe zouden krijgen, iedereen natuurlijk benieuwd wat voor goedkoop flutding het eigenlijk was, krijgen we een tasje in onze handen geduwd(wel lekker geregelkd btw, zijn 2 keer op zoek gegaan naar nieuwe dozen met deze tasjes) waar een videoband(Jonathan ross´s essential guide to star tre first contact, ten eerste, essential? ten tweede, wie de fuck is jonathan ross, ten derde, FC is NIET de grootste blockbuster ooit van star trek, dat was star rtek IV, FC heeft wel meer geld opgebracht, maar star trek IV bracht het meeste geld ooit op voor een film(voor alle films, zoals bv., titanic) aangezien er inflatie optreed is st IV de grootste blockbuster(jammer dat ze daar geen rekening mee houde, of dat ze laten zien hoeveel mensen ernaartoe gaan ipv. geldbedragen te noemen, ik denk dart je dan allemaal films uit de jaren 30, 40, 50 krijgt...
anyway, ik ga de film zo kijken...
het shirt zuigt, het shirt zelfs is op zich wel goed(alleen ruikt het vaag naar azijn)maar de afbeelding.....die is weer wat minder, een goedkoop, slechte kwaliteitsfoto geplakt op de rig bovenaan, het is gewoon lelijk, ik ga die afbeelidng er dan ook afhalen(de hele voy crew in gewon kleren zonder maskers of andere toeters en bellen)

na een bustocht samen met marijn(die bij mij om de hoek woont kwam, ik achter) omdat ik geebn zin meer had om te fietsen(moet fiets trouwens nog ophalen...) kwam ik thuis, om iets van 3 uur ben ik in slaap gevallen en om 8 uur vanochtend werd ik wakker.......ZIEK, ik was al wat ziekjes maar die uitputtingsnacht heeft me kennenlijk de bas omgedaan, nou ja....boeie...
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

video net gekeken,. hij zuigt echt geweldig, saaie en belachelijk e grapjes en zogenaamde "coole momenten", de film is voor star trek noobs ofzo, er wordt uitgelegd wat de borg zijn, wie cochrane is enz. ik had gehoopt op beelden achter de schermen, die krijg je maar 3 of 4 te zien, je ziet wel een scene die je niet in de film ziet en een scnene uit een andere hoek, dat is de enige reden om naar de film te kijken, de rest zuigt, de film is volgens mij voor de BBC gemaaklt(ik meen dat jonathan ross voor de BBC werkt, nu komt de naam me vaag bekend voor) je ziet ook van die frames met imnfo, je moet je video stopzetten om ze te zien(heb er geen een gezien, waarschijlijk toch alleen maar dingen die iedereen weet) beetje zlielige manier van tijdbesparing btw.
het geheel is trouwens ook gemaakt voordat FC uitkwam, "see some exclusive sneak previews" en dat soort dingen....

al met al zuigt de film en is het verspilling van tijd...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Die Ross was ook de vent van de star trek night op de bbc vorig jaar
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

Kewl Topic!! :P
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

ik zou het niet weten....
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

Shit happens.. :lol:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

voyager-girl schreef:Kewl Topic!! :P
Kan je inhoudelijk commentaar leveren of anders niet?
Dennis
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3288
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:41

Bericht door Dennis »

captain crash schreef:
voyager-girl schreef:Kewl Topic!! :P
Kan je inhoudelijk commentaar leveren of anders niet?
raad eens...! :roll:

tis voyager-girl he :P
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Dennis geldt ook voor jou, dit topic gaat ergens over, verziek het nou niet met loos gelul.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

ja dennis en v-g! :)
Gebruikersavatar
Stadi
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 766
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:42
Locatie: Vvardenfell

Bericht door Stadi »

K.. ff een vraagje..
Als er nog zo'n star trek night zou komen zou je er dan weer heengaan?
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

Mwah weet ik niet...dat ligt niet aan de personen, maar ik heb die films allemaal al gezien...The Undiscovered Country was leuk om te zien op het grote doek.

Ik hou zelf meer van uitgaan...naar discotheken enzo...dus dat wil ik nog wel een keer doen...het ligt ook dus niet aan de mensen dat ik niet nog een keer naar zo'n filmnight wil...misschien dat ik er trouwens over een paar maanden weer anders over denk en dat ik gewoon wel weer mee zou gaan.
Gebruikersavatar
voyager-girl
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3173
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:39

Bericht door voyager-girl »

Dennis had al tegen me gezegd dat ik niet meer mocht spammen, ik ben aan het afkicken maar ik ben pas over een lange lange tijd volledig genezen. normaal posten is tot die tijd denk ik nog niet mogelijk.



:P
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

nou zou ik mijn verhaal hier maar eens dumpen

Weekend 21 September en 22 September 2002

Zaterdag 9:45 gaat mijn wekker cyclus af. Eerst mijn PC.. Winamp op volle toeren. 5 minuten later.. Radio538 versterkt het lawaai en ik wordt wakker doordat het geluid voor geen bal klinkt. 10 minuutjes later gaat de saaiste wekker waar ik het meest van wakker word(maar ik heb de neiging om die nog weleens uit te zetten dus vandaar de andere 2) Ok nu heb ik het gehad.. Ik ga uit bed en kruip achter de pc.. hups winamp uit.. die pokke wekker uit en radio538 blijft aan.

Ik duik het forum even op.. plaats nog wat berichies en ben druk bezig nog wat laatste dingetjes te regelen. De familie thuis wilde ook nog wat aandacht en dit hield dus in dat ik weer veels te lang bezig was (netzoals vanochtend) en dat ik dus snel moest wassen en aankleden en mijn tas inpakken(hierdoor mijn voetbalsokken te vergeten). Hups snel de auto in en met hoge snelheid door de zwolse wijken hups naar SVI waar ik dus weer precies op tijd aankwam(goh komt me bekend voor). Nou vanuit daar weer door zwolse wijken en andere omgevingen naar de andere kant om een wedstrijdje te spelen. We wonnen met 0-1(uitwedstrijd voor de dr. snuggles onder ons) Ik had sochtends alleen een landoogst gegeten(je weet wel zo'n vitaminen koek tussendoortje) en verder helemaal niets geen water of brood.. je kan voorstellen dat ik wel honger had na de wedstrijd. Een patatje Sate ging er dan ook 1.. met 2 gratis cola(overal waar gratis bij staat, sta ik vooraan :P)

Ik kwam thuis van de voetbal en het was iets van 15:30.. ik was druk bezig spullen voor te bereiden voor die avond. Koeltasjes inproppen(jah die colaflesjes moesten wel koel blijven.. hups snoep erin douwen en brood snijden en beleggen en hupsakee de tas in. Camera pakken.. fototoestel laden.. en een overnachtingspakket in de auto donderen. Op het forum nog de laatste dingetjes invullen.. de auto nog effe snel voltanken voor vertrek. en meneer pakt de auto sleutels en *tringelingdingdongdangesenietsdergelijks* *tringelingdingdongdangesenietsdergelijks*
*tringelingdingdongdangesenietsdergelijks*
de telefoon ging. pa kwam naar boven met de vraag die je niet van je vader verwacht, onthoud dan dat ie het zei en niet schreef.
De vader van Nemesis schreef: Heet jij Neemeeesiis..
Oftewel meneer kan ten eerste niet goed engels, de persoon aan de andere kant van de lijn is ook niet al te duidelijk.. en als laatste mijn vader kan niet eens mijn msn naam onthouden...(want daar mot hij het van kennen)

Nou jullie willen natuurlijk allemaal weten weten wie ik aan de lijn kreeg.. Nou het was Andre(onze forumganger Dre). Hij had nog een vraagje of zijn vriend meekon.. met de uitleg waarom hoe wat en waar e.d. En toen zei ik zo, jah.. eigenlijk zit mijn auto vol.. en vier mensen achterin is ook niet te doen.. ik kan het wel vragen maar denk toch dat ie niet mee kan. na tot strax gezet te hebben , heb ik opgehangen , mijn vader benadrukte me nogmaals dat ik totaal en hoe dan ook geen 4 mensen achterin moch nemen(denk nu niet aan een lekkere orgie o.i.d. maar gewoon 4 mensen die zich moeten proppen op een driezits.. en dan moet een stelletje ook nog in 1 gordel.. oftewel.. hardstikke verboden door paps en de wet. Ik luister altijd naar mijn pappie ;)

(damnit.. krijg ik nu even een bloedneus wat the heck is dat nu weer.. in jaren niet gehad..)

Nou jah.. door het foontje liep mijn roostertje in de war.. dus hups snel alles in de auto gegooit.. in de achteruit en hups rangen maar. Met "Warpspeed"(oh alsjeblieft niet zo flauw.. nou je kan er meer verwachten) ging ik richting A28. Eenmaal de A28 op was de weg naar mijn gaspedaal al snelgevonden en met hogere snelheid dan meniggeen lief heeft "vlieg" ik naar bilthoven. Onderweg een stuk voor amersfoort krijg ik het gevoel dat er naar mij geseind wordt dat er een leuk flitsertje ergens staat.. ik zie niks en als er wat stond was het al te laat.. 140.. dat word een leuke boete als het wat was. Maar jah, ik ging toch maar even netjes 120 rijden en toen kwamen de mensen die mij seinden(van achter mij) mij voorbij en keken me niet aan of wat dan ook.. Ik dacht dus.. of ze seinden niet naar mij, of ze hadden vriendjes aan de andere kant, of iemand kon niet met zijn tengels van zijn grote licht afblijven.. of er zat een grote bobbel in de weg waar mijn auto geen last van heeft... of het was een geintje.. Wel ik zal het pas weten als er weer een maand voorbij is en er evt een aanmaning op de deurmat ligt. Later ben ik de snelheid weer gaan opvoeren.

Nou jah.. afslag numero 3 nemen en hups richting bilthoven/de bilt. Ik kwam er eerder aan dan verwacht. een 15 later vertrokken.. een 0,5 uur te vroeg(dit hield dus in dat ik mij 45 minuten had vergist in de reistijd) Ik belde Marlies effe op.. maar jah.. die hoorde mij helemaal niet.. dus hups ik douw die pokke mobiel weer in dei pokke autocarkutkit. en ja hoor te hoorde ze me wel. marlies, Jan en Alex zaten nog in Utrecht. Ze kwamen zo snel mogelijk met de trein.. Nou dat heb ik geweten.. Na 15 minuten gekeken te hebben naar een stel stuntelende 20++ die een vrachtwagentje aan het overladen waren, reed uiteindelijk de eerste truck weg waardoor het uitschot dat met mij mee moest rijden in zicht kwam. Na handen geschut te hebben en de zooi in de kofferbak te mieteren is het hele stel een beetje onwennig door mijn verscheining in de auto gestapt. Alex voorin, en Jan & Marlies achterin

Al snel kwam er toch een nuttig gesprek op gang en zo was ik druk in gesprek met iedereen, en was iedereen ook druk in gesprek met elkaar(nee dan bedoel ik niet Voyager op msn want die heet ook iedereen.. maar die lulde dus niet mee) na een heerlijk geroddel over dergelijk forumpersonen waar de laatste tijd veel mee gebeurt of die in het forumnieuws zijn. Zo Iedereen is weer op de hoogte van de laatste roddels. Nu was het voor Alex tijd om mij te helpen met de routebeschrijving naar Andre.

De route beschrijving ging als volgt:
Andre stuurde mij een bestandje waarin hij schreef:
Neem aflsag Werkendam/Sleeuwijk (let op, korte uitvoeg)
Bij de stoplichten links OVER de A27
Dan de eerste afslag LINKS (langs Interliner halte)
Bij de stoplichten rechtdoor
Bij de rotonde rechtdoor (sleeuwijk in)
Deze weg helemaal uitrijden, aan het einde met de bocht mee naar rechts(Sleeuwijk uit)
Bij de drempel RECHTS (niet met de bocht mee)
Deze weg volgen, (komt nu in Oudendijk mijn woonplaats)
Dan op de eerst volgende kruising links
En dan is het nummer 35 aan de rechterkant
1: Neem afslag werkendam/sleeuwijk(let op, korte uitvoeg)
- Ok hij had gelijk.. de afslag klopte en het was idd een korte en uhm.. scherpe uitvoeg.. .in de twee de bocht door.

2. Bij de stoplichten links OVER de A27
- jah ook dit was nog goed te volgen

3. Dan de eerste afslag LINKS (langs Interliner halte)
- Hier maakte ik een foutje.. want ik dacht dat ie weer richting snelweg ging maar dat was niet zo..

[effe tussendoor.. /me zet radio keihard.. want gigi dac is met lamour toujour]

4. Bij de stoplichten rechtdoor
- Dat bleek dan ook logisch.. want linksaf was de snelweg op.. btw ik heb echt van mijn langzal ze leven nog nooit zo'n debiel knooppunt gezien.

5. Bij de rotonde rechtdoor (sleeuwijk in)
- en toen begon het gepiel, Er waren naast de weg waarmee ik de rotonde opkwam nog twee andere wegen die uitkwamen op de rotonde.. een driepootsrotonde.. na voor aanstormende bestuurders van autovehicles met motor.. let op!
Nemesis schreef: Op een driepoots rotonde kan je nooit rechtdoor
Nou jah, we kijken naar de aanwijzing... sleeuwijk in. Ok.. geen probleem weg 1 was industrieterrein sleeuwijk en weg 2 was centrum.. welke zou jij kiezen.. juist.. dar deed ik dus ook en reed dus hardstikke fout. We moesten dus weg 1 inslaan. Na rondje sleeuwijk de goede weg ingeslagen keken we verder op andre's routebeschrijving

6. Deze weg helemaal uitrijden, aan het einde met de bocht mee naar rechts(Sleeuwijk uit)
- Jah.. als er dan ook nog een voorrangsbocht naar links krijgt behoort dat tot die weg.. maar Andre bedoelde dat we rechtdoor moesten gaan eb dus niet met de weg mee moesten rijden.

7. Bij de drempel RECHTS (niet met de bocht mee)
- Met de weg mee naar rechts dus.. een voorrangsbocht naar rechts.. dat betekent dat je dus links een drempel hebt.. DUS WEL MET DE BOCHT MEE!

8. Deze weg volgen, (komt nu in Oudendijk mijn woonplaats)
- Jah ok.. dat is dan ook niet zo moeilijk he.. voila.. daar stond het bordje wel.. Oudendijk..

9. Dan op de eerst volgende kruising links
- Nou eerste kruizing.. we waren al bang dat we weer fout gingen want we zagen alweer het bordje dat we oudendijk uitgingen.. maar toch.. daar doemde in 1 keer een kruising op... wow.. oudendijk is een klein hoofdstraat met een hele grote zijstraat waar gemiddeld 5 auto's per jaar langs komen.

10. En dan is het nummer 35 aan de rechterkant
- Links stond 76, rechts stond 77.. dus het pedaal werd ingetrapt.. en al snel was 35 gevonden en werd de toeter niet onbetast gelaten.

Het was een drukke avond.. de drukste van het jaar, aangezien ik alleen maar op de weg kon stilstaan.. zal je net zien.. jah hoor.. het jaarlijkse gemiddelde werd flink opgeschroeft.. er reden wel 10 automobielendingetjes voorbij. Daar kwam Andre aan, met een vriend, terwijl ik hem toch had gezegd dat het niet kon.

Nou jah.. snel Dennis bellen en jah hoor Andre en aanhang kon bij Dennis in, dit hield wel in dat ze niet mee-aten en dat ze halverwege de nacht al weggingen.

Ok.. ik stapte snel weer in de auto.. om te keren, hierbij hebben we met zijn vieren de naar de overbuurvrouw gezwaaid, aangezien zij de hele tijd aandachtig had zitten kijken.. onze liefdadigheid werd beloond door het teruggezwaai van een bejaard handje.

Ok het gaspedaal werd weer ingedrukt.. en met hoge snelheid werd weer richting het enige kruispunt in the middle of Oudendijk gereden, waar wij links gingen omdat rechts terugrijden was.. Alex moest snel kaartlezen, waar ik hem dan nog even uitlegde hoe ik wilde uitrijden.. aangezien ik best wel multitasking ben.. en toch ook graag zelf op een kaart kijk.. pakt ik zo nu en dan de kaart uit de handjes van onze alex om er zelf een kijkje op te nemen terwijl we met 120 over een weggetje reden.. jah we hadden wat tijd in te halen.

Uiteindelijk wisten we dat we de N322 op moesten.. maar welke kant.. we kwamen bij een rotonde.. rechtdoor een gehucht in, links naar zaltbommel en rechts naar nieuwendijk. Joost mag weten waar ik naar toe moest... maar aangezien joost niet in de auto zat, maar ik, alex, marlies en jan wel.. zei ik tegen alex.. kijk op de kaart waar ze liggen.. je hebt alle tijd want we zijn bij een rotonde.. Ik begon aan een mooie tour.. maar na 4 rondjes rotonde lag alex zo raar te kronkelen en hij zei dat ie geen kaart zo kon lezen. Dus snel zoals ik was.. zag ik een informatiebord in het dorp waarvoor die rotonde was.. en bij een informatiebord is een parkeerplaats.. dus hups.. snel de rotonde af.. en sommige mensen die al raar keken.. waar toch benieuwd wat wij gingen doen.

Ik pakte zoals al vaker de kaart van Alex maar even af, omdat rondjes rijden en kaart kijken niet samen gaan.. nou jah.. ik kwam erachter dat we richting zaltbommel moesten.. en stippelde voor mezelf ook de rest van de route uit. Hups ik wilde weer de weg opdraaien, oh een auto.. ok.. ik wacht netjes, de volgende auto geeft me voorrang en knipperde dus vriendelijk met haar lichtjes.. dus hups.. rang rang tuut tuut REM!.. van de andere kant kwam een jonge jongen in een volvo van zijn pappie.. we stonden optijd stil om een botsing te veroorzaken, die volvo reed verder.. en ik rangde de rotonde op.. en vroem.. richting zaltbommel

Nou jah.. zo vervolgde ik mijn weg en s'Hertogenbosch oftewel Den Bosch werd al aangegeven.. en we gingen dus goed. In hertogje aangekomen de ringweg op. De ringweg loopt in Zwolle zeer logisch, In den bosch daarentegen loopt de ringweg kriskras door de stad heen, op de kaart leek het stukkie korter.. maar jah.. uiteindelijk werd de A2 richting eindhoven gevonden!

Nou.. flitspalen waren allemaal voorbij geweest.. de tijd van braaf rijden was voorbij.. "Warpspeed" was required.. dus hups iedereen de 5 puntsgordel om.. en ik drukte het pedaal in.. en de zwaartekracht drukte iedereen de stoel in.. Al gauw kreeg ik door de telekom een geluid binnen... "I Dont know how long she can hold this speed Captain" . En al langzaam nam de geur van verbrand rubber de overmacht op de "bridge" . Ok .. van 160 maar terug naar 140 dan.. maar eventjes hoor.. ik beveelde de Chief Engineer om meteen een upgrade te maken.. en ja hoor na een paar minuutjes gingen we weer met topspeed richting eindhoven.. Alex kwam met een toepasselijke zegging:
Alex aka Shortskin schreef: Ik voel me net een bemanningslid van een Schip uit de TOS tijd en dat schip vliegt op topsnelheid waarbij alles rammelt en bijna uit elkaar valt
Ik dacht nog bij mezelf.. laat ik hem maar niet vertellen waar renault voor staat: Roest En Narigheid Achtervolgen U Lange Tijd.

Ok.. we kwamen in Eindhoven..Ik gaf Alex de opdracht om Bram aka Section31 te bellen om te zeggen dat we eindhoven in reden, Op dat moment reed meneer zelf ook richting de afgesproken plaats. Ik kwam ondertussen uit op het kruispunt wat ik herkende.. en helaas mijn ozo geliefde parkeergarage bleek gesloten te zijn.. dan maar in het door bram aanbevolen mathildelaan parkeren. om precies 20:21.39 drukte ik op het knopje van de slagboom waar ik mijn ticket kreeg.. behending parkeerde ik de auto in op een paar meter van de ingang/uitgang. Ok iedereen stapte uit de muffin-car.. want zo rook dat ding ondertussen wel.. Iedereen pakte snel hun spulletjes.. en ik had eigenlijk spijt dat ik de camera had meegenomen omdat dat ding zo'n gezeul is.. maar jah marlies raadde me aan omdat ding niet in de kofferbak te leggen omdat er best nog weleens gestolen word, zelfs in een parkeergarage.. nou jah.. wie ben ik om Marlies tegen te spreken. Alle spullen waren gepakt.. ik had vraagjes gesteld aan de buitelandse beveilinging.. jah.. dan denk je als dief wel twee keer na om wat te jatten..

We liepen richting Bijenkorf... we waren nog vergeten te pinnen, Alex geloof liep als eerste na de pinautomaat toe.. achteraf bleek het een plaatselijke gelddrukkerij van de ABN amro te zijn, met een 286 processor en een matrixprintertje. Want na Alex was ik aan de beurt. pas invoeren stond er.. dus hups ik dauw mijn pas in die gleuf.. en dat kreng geeft nog steeds aan dat de je de pas er in moet stouwen.. nou jah.. uiteindelijk heeft de 286 de sensor informatie verwerkt.. en jah hoor het beeldscherm vraagt om mijn pincode... nou jah.. daar begon ik.. ik toetste mijn eerste cijfer in.. 10 seconden later was het cijfertje omgerekend en kwam er een sterretje op het scherm.. zo ging het ook met de andere cijfers.. en het leuke was.. het piepje kwam ook veel later. Ok.. geldkeuze.. nou jah.. ze denken dat bij zo'n automaat of dat je arm bent.. of dat je rijk bent.. want de stappen zijn niet logisch.. 20, 50,200,500 euro.. ik zocht 100.. maar jah ik weet hoe lang het duurde bij Alex dus ik druk maar op 200 euro.. zo rijk was ik gelukkig wel. Ik kreeg nog de vraag of ik een bonnetje wilde.. ik dacht.. 286... matrixprintertje.. 20:30 geweest... nee.. niet doen.

Nadat het geld gedrukt was.. gingen we snel verder.. en ja hoor daar kwamen we de groep tegen.

Nou ok.. elkaar ontmoeten.. checken en dubbelchecken of iedereen erwas.. en ja hoor.. we waren wouter(X-file) meteen kwijt. We riepen en kregen geen antwoord.. uiteindelijk bleek meneer ons niet te horen.. dus nou.. meteen maar afgesproken om kaartjes te gaan halen.. dus hola.. de groep "revenge of the nerds" liepen richting Pathe... Op de rotonde voor de bijenkorf.. waar ik eigelijk met piependebanden en toeterend en al voorbij wilde vliegen.. moesten we stoppen.. en ja hoor.. een eerste klas debiel bandje stond daar smartlappen en andere sweinhund muziek te spelen.. ok.. het licht was groen en als de sodemieter naar de overkant.. hups bij het station weer oversteken.. we waren nog even van plan om met zijn allen onze veters te strikken op het zebrapad.. maar de bestuurders van de wachtende auto's zagen er niet zo geduldig uit.. dus zijn we maar doorgelopen.. Aankomende bij de bios.. zien we een grote mensenmassa.. en we denken.. kutje..(of lultje) die komen allemaal voor startrek.. maar nee.. het was 20:45.. dus er was nog gewoon volk.. na wat blijven hangen besloten we richting restaurant te gaan..

na een wandeling van teveel tijd kwamen we rond 21:00 aan bij het restaurant waarvan mij de naam veels te Frans is en dus niet uitspreekbaar is omdat /me nederlander is. Ok terwijl ik de deur openhield voor iedereen.. regelde bram onze tafels. Aangezien dre, wilson en aanhangels niet mee aten waren er wat meer plekke vrij... maar wegens onverwacht bezoek van Federationforummers.. werden de lege plekken al snel opgevult.

Ok..eten werd besteld.. natuurlijk nemen we voor de menu prijs ook een voorgerecht... als dat erbij zit.. dan nemen we het ook.. zo nederlands zijn wij wel.. Het was duidelijk dat de federation mensen wat meer de belgische kant opneigden want hun namen alleen een hoofdgerecht.. Dit restaurant was dan ook het eerste restaurant wat ik in mijn leven een hoofdgerecht eerder af heb zien hebben dan mijn simpele tomaten Creme soep.. volgens een van de Federation members was het een kwestie van lief lachen.. kennelijk had ik mijn tanden dus niet gepoetst :P(let op een smilie)

Uiteindelijk kreeg ook st.nl forum het eten geserveerd.. en al snel was het op en was iedereen ook gezellig aan de klets.. tegenover mij zaten Bram en Martin, naast mij zat Abondi.. Daarnaast waren Jan en Marlies aanwezig.. en tegenover hun(en dus naast martin) zaten Alex en Wouter.. op de Hoek was Marnix.. Zoals ik had voorspeld kreeg marnix toch honger toen ie ons eten zag.. en dus werd hem een lekker ijsje voorgeschoteld toen wij ons voorgerecht kregen.. Dit werd op een zoveel voorkomende manier gedaan.. Abondi moest naar de wc.. maar wilde niet.. hij wachte op zijn eten.. maar jah.. dat kwam niet.. ik zei zo tegen hem.. ga nu maar.. dan komt het hoofdgerecht als jij daar zit.. nou jah.. zoals zovaak had ik weer eens gelijk :P .. en ja hoor daar kwam alles aan.. geluk voor abondi dat zijn eten als laatste aankwam zetten.

Het hoofdgerecht was op..en Martin en ik namen maar eens de taak opzich om kaartjes te gaan halen.. Geld innen deed Martin.. Reserveringsnummers innen deed ik.. Geld was binnen.. nummers ook met bijpassende kaartjes..Hups naar pathe

Onderweg vlogen de ongelofelijke zielige startrek grapjes om de oren.. maar gelukkig bevat ik ook nog een doorspoel functie..

In de biosscoop aangekomen zat er best wel een lekker ding achter de kassa of niet Martin.. volgens mij kende jij haar wel?? dus wie is zij.. Ennuh.. we begonnen reserveringsnummers op te noemen.. als eerste het nummer van spun.. ja ok..die bestond dus niet..dat had martin dus weer goed gedaan.. gelukkig waren er nog wel 6 kaartjes vrij.. toen volgden de rest van de nummers.. en alles klopte .. alleen toen we wilden afrekenen kwamen we 25 euro tekort.. wij nadenken.. hoe de heck kan dat nou.. naja.. we betaalden en gingen alles langs.. Toen we de biosscoop verlieten kwamen we de eerste Ubernerd(thx Wouter) tegen die naar buiten renden in een first contact pakje.. en jah het bleek de later Ubernerd van wouter te zijn(zie filmpje)

Terugaangekomen en tientallen stomme startrek mopjes en grapjes later waren we weer in het restaurant waarvan ik de naam niet van ga uitspreken. De kaartjes werden verdeeld.. en ja hoor.. het extra kaartje werd gevonden.. Alex had er twee besteld terwijl hij er maar 1 had betaald.. dat tweede kaartje was reserve.. nou jah.. ok is goed.. dus wij gaan terug om dat kaartje in te leveren.. wat blijkt ja hoor het zal eens niet zo wezen.. martin was het kaartje kwijt.. en hij verloor ook nog eens bijna zijn eigen kaartje. Nou jah.. we belden wilson even op.. en brachten hem zijn kaartjes bij de pathe bios waar hij voor een terras zat samen met Andre en consorte.. kaartjes afgeven waarbij Martin weer bijna een kaartje was verloren als Dennis niet oplettend was geweest. We nodigden de Forum-god en de Forum-user en vriend uit om mee te gaan naar het niet nader te noemen restaurant.. dit werd hard toegejuicht..

weer teruggekomen bij het onuitspreekbare restaurant werd het verloren kaartje van Martin weer gevonden.. en gingen we als groep naar de biosscoop.. maar eerst werd de rekening betaald.. Dank Abondi is alles goed gekomen en is alles keurig betaalt..

Aangekomen bij de biosscoop ging ik samen weer met Martin het kaartje inleveren en we kregen netjes ons geld terug.. Martin.. weet je nu al hoe ze heet.. ze kent de PM knop wel he :P(let op.. smilie nummero 2)

Ondetussen liep de rest van de gang ook de bios in.. en we probeerden de zaal in te gaan.. toen kwamen we twee lieftallige dames tegen met twee dozen vol met m&m's .. kleine zakjes.. ik vroeg.. zijn ze gratis.. en kreeg geen reactie.. we liepen door.. maar we werden door een jongeman tegengehouden.. we mochten niet naarbinnen.. en we stelden wat vragen enzo.. bijv.. hoe zat het met eten.. en meneer zei dat het buffet de hele nacht open was.. oftewel.. je kon spockpopcorn vreten totdat je er puntoren van kreeg.. maar ik zei.. s'ochtends kan ik geen popcorn eten.. en meneer reageerde meteen.. maar je mag zelf geen voedselwaren meenemen.. ik zei.. dacht jij nu echt dat ik s'ochtends popcorn ga vreten .. nee ik heb broodje kaas in mijn rugtas(daarom zat ie ook zo vol ;-) (och jeh.. derde smilie)) Ik vertelde hem maar niet van mijn 5 cola flesjes in mijn tweede bodem en mijn winegums en zwart wit ballen in mijn voorzakje(niet doordenken a.u.b) en mijn koekies.. jah dat moest kunnen.. Maar jah we konden dus nog niet naar binnen dus we gingen buiten even op het terrasje zitten...

Voor wat er op het terras is gebeurt verwijs ik u verder naar het filmpje die Wouter voor ons heeft gemaakt.. met mijn camera..

in de biosscoop aangekomen kwam er een kansloze security trut de kamera opeisen.. Wouter moest zo verstandig als ie was.. mij informeren.. ik praten met die stoephoer met bril(zie film) ik haar uitleggen dat elke nerd hier elke zin van de alle films kan opzeggen en dat we met die camera gewoon nerd-shoot-out wilden doen.. maar helaas "ging het feest niet door" .. tot 8:45 ging de kamera in de kluis van Pathe..

En toen begonnen de films. Eerst startre VI : The Undiscovered Country.. Martin vond het slechte kwaliteit... ik vond het juist zeer goede kwaliteit.. alleen wat niet leuk was.. dat er 2 scenes weggeknipt waren en dat 1 scene was aangepast.. voor de rest een leuke film.. Ik zat naast bram, abondi naast abondi zat Dennis.. en Maarten kwam ook nog aanschuiven. naast section zat een voyager-like jochie.. ik dacht..wat doet dat geval hier.. zoiets hoort te slapen. Ik ben nadat deze film was afgelopen samen met Dennis de auto gaan verplaatsen.. aangezien mathildelaan pas weer om 11:00 openging.. we liepen naar de garage.. en Dennis stapte in, ik drukte op de ontgrendeling en wilde de deur open doen.. wat bleek.. zat op slot.. dus mijn conclusie.. ik had mijn auto niet op slot gedaan.. Shit dacht ik.. ik dacht.. nou jah.. niks gebeurt dus ik ga in de auto zitten.. en ik denk damn.. mijn portomonnee zit nu wel erg in de weg(namelijk wel vaker last van.. zoals nu.. oprotten met dat ding.. uit mijn kontzak).. maar toch vertrouwde ik het niet.. Dus ik graaide.. wat bleek.. Een bierflesje.. Ik denk nu helemaal Poep.. er hebben mensen in de auto gezeten.. ik check meteen het geld wat ik erin had liggen en de cd's... maar niks was gebeurt.. alleen ze hadden wel met de pook zitten spelen.. want die stond in zijn 2. maar jah.. alles was aanwezig en ik ging de auto verzetten.. Een plekje voor de garage.. na zaterdag 20:00 was het gratis.. en er was nog precies twee plekjes vrij.. dus Dennis parkeert.. en jah hoor ik kon gaan file parkeren(voor mensen die hun rijbewijs nog moeten halen(Andre extra attentie alsjeblieft). File parkeren is parkeren tussen twee auto's in die achter elkaar staan.. niet naast elkaar.. dat betekent dat er nog 1 plekje vrij is tussen die twee auto's.. het betekent dus niet netjes parkeren zoals in een parkeergarage of .. dat je gaat parkeren in een file op de snelweg..)

na 7 keer is het gelukt met enige hulp van Dennis.. Ik vond het zeker niet slecht van mij zelf aangezien dit de eerste keer was sinds ik mijn rijbewijs had gehaald. Dennis en ik haastten ons terug naar de bios.. we dachten dat de volgende film al draaide... NOT!

Generations kwam.. jah hoor de oogjes begonnen al te haperen.. en ik heb de film grotendeels op zijn stevies wonders gekeken. de beeldkwaliteit was bagger.. de slechtste van allemaal.. dat viel wel op.. de kleuren waren ook een beetje vaal.. zoals abondi zei.
Abondi schreef: Ze hebben die films op de kast gevonden... en.. *woei*(geluid van blazen) en ze dachten.. laten we die eens gaan draaien
Na Generations ging Dennis weg.. Maarten zat al boven.. bleek ook al verdwenen te zijn.. toen zijn bram, ik en abondi maar boven gaan zitten bij de rest van de crew..

First contact werd nog met enige aandacht gekeken maar Insurrection was onze slaappil.. en er kwamen dan ook enige ronkgeluiden uit de zaal.. Helaas hoorden we geen slapende geluiden of gelach van Danny kok. geile wijven waren er ook niet.. enkele nerds in pakkies keken wel om.. Wouter en RedBullit veroorzaakt ernstige gevolgen voor de normen en waarden die toch al zo slecht zijn in ons land.. Aangezien trekkies een accepttabel volluk zijn.. vonden wij dit wel grappig aan Wouter.

Toen we uiteindelijk wegmochten waren we allemaal blij.. en jah.. deze avond had wel een applausse waard.. dus ik klapte.. en dat deed de rest ook.. en toen volgde de zaal.. en toen liepen wij snel weg.

Toen kregen we te lezen dat we beneden een presentje konden halen.. JIPPIE... een videoband(goh hoe wist ik dat toch) en wow.. een t-shirt die ik al heb.. nu nog wachten op mijn camera..

na afscheid genomen.. gingen ik, alex, marlies en jan naar de auto.. voor de terugrit hebben we ook Wouter meegenomen.. Onderweg is er nog gefilmd.. helaas overbelicht.. maar je ziet nog wel wat...

uiteindelijk in bilthoven aangekomen.. deed ik de deuren open.. schopten alex, wouten er marlies naar buiten.. en hun spullen erbij.. Jan en ik gingen naar Zwolle.. omdat Zwolle-Leeuwarden goedkoper is dan Bilthoven-Leeuwarden. Na een zeer gezellig, informatief en leuk gesprek met Jan heb ik hem afgezet op het station in Zwolle.. omdat het nogal hard regende heb ik even illegaal de auto letterlijk voor de deur van het station geparkeerd.. ik heb Jan gedag gezegd.. en eindelijk kon ik in mijn ozo fijne stad weer lekker naar huis. Thuis aangekomen.. ging als eerst de broek uit en het t-shirt.. want uhm.. dat was niet meer te doen.. ik dook lekker achter de pc en ging effe forumme.. daarna effe tanken en toen ben ik Enterprise gaan kijken.. en ja hoor om 15:30 viel ik in slaap en om 20:30 werd ik wakker..

Mijn zondag was weggegooid


Ik wilde even vertellen dat ik het ontzettend gezellig vond.. Ik wil iedereen bedanken voor het gezellig zijn.. bram bedankt voor het regelen van van de niet uit te spreken restaurant.. Martin bedankt voor het meelopen met de kaartjes en de leuke humor onderweg.. en jah.. wij hebben samen de bijenkorf afgesproken met 20:30 als de tijd. Abondi bedankt, je zat naast me.. ik heb weer ouderwets buikpijn van jouw gekregen.. ik kan heerlijk met jouw lachen.. Alex.. Bedankt voor het helpen in de auto.. je was een perfecte navigator.. en ook nog heel gezellig ook.. Marnix.. Hardstikke bedankt dat jij je handtasje thuisliet.. helaas heb ik je niet zoveel gesproken.. hopelijk komt dat de volgende keer nog. Wouter.. Hardstikke bedankt voor het filmen.. bij de volgende meeting mag je weer.. en oh jah vergeet dan niet de nightshot uit te zetten. Marlies bedankt voor je wijze raad.. en je vrolijke humeur tijdens de nacht. Jan.. Je was heel gezellig tijdens de terugrit..ik heb echt leuk met je gepraat. Dank je wel. Dennis.. bedankt voor de tip om de auto te verzetten.. anders stond ik zondag om 11:00 nog in eindhoven. Scrap.. bedankt dat je me niet inmekaar hebt geslagen.. zo heb ik iedereen veilig thuis kunnen brengen. Vergeet ik iemand nog.. oh jah. Dre.. bedankt dat ik wat kilometers extra heb gereden.. en voor je geweldige routebeschrijving. Ik weet nu een stuk meer van Nederland. No harm done..


ik kijk heel erg uit naar de volgende meeting.. Bowlen in Utrecht op Zaterdagavond lijkt me heel leuk! dus als de meesten dan weer komen.. ben ik ook van de partij..

Iedereen hardstikke bedankt voor de geweldige nacht!

Met vriendelijk groet,

Sebastiaan aka Nemesis
Laatst gewijzigd door Nemesis op 23 sep 2002, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

ik ga nu verder met het bewerken van het vorige bericht van mij!
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Wordt het korter dan?

Tip: 1 foto zegt meer dan 1000 woorden!
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Ik weet niet hoe jij foto's maakt, maar 1 foto waarin je de heenreis, het etentje, de films en de terugreis in detail kunt laten zien is volgens mij onmogelijk om te maken. En trouwens, dit topic gaat over Star Trek Night verslagen, SO CAN IT SISTER!

Commentaar alleen als je er bij geweest bent graag!
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Bericht door R2D2 »

zijn hier trouwens nog geile wijve?

:-P
Gebruikersavatar
Dr. Pulaski
Captain
Captain
Berichten: 2307
Lid geworden op: 16 jun 2002, 16:45
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Dr. Pulaski »

LOL Ik moet elke keer lachen als ik die Avatar zie!
Plaats reactie