BUFFY, CHARMED en ANGEL!! meningen plz..

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Plaats reactie

wat vind je van BUFFY???

heel leuk, ik kijk elke week
10
59%
wel leuk, maar kijk zelden
0
Geen stemmen
gaat wel
1
6%
niets aan
6
35%
 
Totaal aantal stemmen: 17

Gebruikersavatar
SASKIA
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 okt 2002, 13:55
Locatie: Veendam
Contacteer:

BUFFY, CHARMED en ANGEL!! meningen plz..

Bericht door SASKIA »

Ik wil graag weten wat jullie van deze series vinden!!

ik vind het Heel CEWL!!
Laatst gewijzigd door SASKIA op 21 okt 2002, 19:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

maak dan de poll ff los van elkaar wan charmed vind ik geen bal aan buffy is ook niks maar angel SCHOPT WEL WEER KONT.
Gebruikersavatar
SASKIA
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 okt 2002, 13:55
Locatie: Veendam
Contacteer:

Bericht door SASKIA »

zo beter??
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

BUFFY en ANGEL kijk ik elke week en download ik elke week. 8-)

Zo ga nu eerst even ANGEL 4x03 kijken. :)
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

22339 schreef:maak dan de poll ff los van elkaar wan charmed vind ik geen bal aan buffy is ook niks maar angel SCHOPT WEL WEER KONT.
What about the subject?
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Buffy vind ik echt geweldig leuk! Echt altijd grappig, originele plots, etc... :)
Ik kijk zo vaak als ik kan, helaas heb ik altijd op woensdagavond een werkcollege en mijn video is ook niet meer zo goed, waardoor ik het vaak mis. |:(
Gebruikersavatar
[-Mic-]
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 272
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:23

Bericht door [-Mic-] »

Buffy is TOP
Charmed is een stuk minder
Angel is TOP.

Ik kijk meestal charmed niet.. zap ik ff naar het voetbal. Om daarna weer Angel te volgen.



* If you don't agree then bite me *
Gebruikersavatar
Matt Barruu
Ensign
Ensign
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 aug 2002, 01:48
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Matt Barruu »

Angel is cool en Buffy is nog cooler :-D . Charmed vind ik nie zo.
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

itsme schreef:
22339 schreef:maak dan de poll ff los van elkaar wan charmed vind ik geen bal aan buffy is ook niks maar angel SCHOPT WEL WEER KONT.
What about the subject?
Subject?

Ik zeg toch dat ik.

Charmed geen Hol aan vind. (Maar ik kijk wel eens als er niks anders op tv is)

Buffy is echt geen Hol aan.

Angel SCHOPT KONT, en kijk ik 9 van de 10 X wel.
Gebruikersavatar
Matt Barruu
Ensign
Ensign
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 aug 2002, 01:48
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Matt Barruu »

22339 schreef:Buffy is echt geen Hol aan.
My heart breaks when you say that ;(
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

Matt Barruu schreef:
22339 schreef:Buffy is echt geen Hol aan.
My heart breaks when you say that ;(
Laat ik het zo zeggen in het begin keek ik altijd en die eps zijn ook heel leuk ik ben gestopt met kijken toen Buffy the vampire slayer veranderde in Buffy the demon killer wan slayer is ze niet meer en het is nu ook meer een soort van saop geworden met al die liefdes aan uit lesbische relatie wel niet Bah ik wil gewoon wier de oude vertrouwde Buffy uit seizoen 1.
Gebruikersavatar
Matt Barruu
Ensign
Ensign
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 aug 2002, 01:48
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Matt Barruu »

TRUE laastste tijd zijn het alleen nog maar demons, als die er al zijn, wordt soms een beetje te dramatisch gemaakt, maar toch blijft het leuk Tabula Rasa was echt heel tof en Once more with feelings vond ik super :-D
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Wat ik jammer vind is dat ik Buffy nog niet zoooo lang kijk... dus eerste seizoenen allemaal gemist enzo... ik hoop zoooooo dat ze het binnenkort eens vanaf seizoen 1 gaan uitzenden! Elke dag ofzo een aflevering ofzo... :D
Gebruikersavatar
Matt Barruu
Ensign
Ensign
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 aug 2002, 01:48
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Matt Barruu »

Op de BBC zijn ze volgens mij bezig met serie 2 en anders is het serie 3, komt elke donderdagavond.
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Really??? Oooooh jeetje, dat wist ik niet eens! Oh wat ben ik toch slecht. Dank je wel voor de tip hey!!! Ik zal mijn TVgids es wat beter bekijken (kijk veel te weinig TV lately eigenlijk). :)
Gebruikersavatar
Matt Barruu
Ensign
Ensign
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 aug 2002, 01:48
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Matt Barruu »

Of je bekijkt je tvgids te weinig ;)
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Ja, omdat ik zo weinig TV kijk, kijk ik ook te weinig in de TVgids, omdat ik toch geen tijd/zin heb om TV te kijken, maar in Buffy kijken heb ik altijd zin, dus moet ik meer in de gids gaan kijken... uh... ja. :+
Anyways, sorry voor het offtopic gaan... ;)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

22339 schreef:Laat ik het zo zeggen in het begin keek ik altijd en die eps zijn ook heel leuk ik ben gestopt met kijken toen Buffy the vampire slayer veranderde in Buffy the demon killer wan slayer is ze niet meer en het is nu ook meer een soort van saop geworden met al die liefdes aan uit lesbische relatie wel niet Bah ik wil gewoon wier de oude vertrouwde Buffy uit seizoen 1.
Wat een kwats zeg. In seizoen 1 al moest Buffy het opnemen tegen andere demonen dus dat argument houdt al geen water.

Al vanaf seizoen 1 blijkt dat de serie niet draait om het doden van vampieren en ander demonisch gespuis maar om de personages en hun onderlinge relaties. Oh maar dat is dan ineens soaperig. :roll:

'Oude vertrouwde Buffy uit seizoen 1'. HALLO in een goede serie groeien de personages, gebeurtenissen hebben impact op ze. Buffy's grote liefde Angel verliet haar, ze ging van de vertrouwde high school naar de grote onbekende college, ze werd ouder, volwassener, Riley verliet haar, ze kreeg er ineens een zusje bij, haar moeder stierf waardoor ze voor haar zusje moest gaan zorgen, ze ging dood en werd vervolgens uit de hemel weggeplukt en haar Watcher Giles, haar steun en toeverlaat besloot om terug te gaan naar Engeland.

Oh maar ze mag totaal niet gaan veranderen. Hey, ga Voyager kijken! :D
Gebruikersavatar
22339
Captain
Captain
Berichten: 2867
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Westland
Contacteer:

Bericht door 22339 »

3rd schreef:
22339 schreef:Laat ik het zo zeggen in het begin keek ik altijd en die eps zijn ook heel leuk ik ben gestopt met kijken toen Buffy the vampire slayer veranderde in Buffy the demon killer wan slayer is ze niet meer en het is nu ook meer een soort van saop geworden met al die liefdes aan uit lesbische relatie wel niet Bah ik wil gewoon wier de oude vertrouwde Buffy uit seizoen 1.
Wat een kwats zeg. In seizoen 1 al moest Buffy het opnemen tegen andere demonen dus dat argument houdt al geen water.

Wel dus!!!! in seizoen 1 kwamen er nog gereld vampires langs het beeld, later bijna niet meer en nu zie je alleen Spike.
3rd schreef:Al vanaf seizoen 1 blijkt dat de serie niet draait om het doden van vampieren en ander demonisch gespuis maar om de personages en hun onderlinge relaties. Oh maar dat is dan ineens soaperig. :roll:

Wat ik bedoel, is dat ze vroeger met het clubje Giles, willow, xander, Buffy altijd iets vampier/demon/kwaad achtigs gingen volgen/bestuderen/uitroeien er ging meestal wat fout en het hele clubje was er altijd voor nodig om het op te lossen er zat dus nog wat actie in. En met soaperig bedoel ik heus geen character-develepment ik bedoel met soaperig dat als je nu kijkt, bijna geen van de boven genoemde dingen ziet. Voorbeeld: pas dacht ik goh laat ik is ff buffy gaan kijken, zien we alleen een Spike die (nogsteeds) hopeloos verliefd is op Buffy, Verder een Lesbische Willow die net gedumpt is en uitgaat met een ex Rat, en al die relatie problemen etc etc verder zag ik in die hele aflevering geen 1 demon/kwaad achtig iets dat ze moesten bestrijden of een vampier (op spike na dan) dus in mijn ogen is buffy aardig soaperig geworden, als ik relatie problemen en hopeloos verliefde mensen wil zien zap ik wel naar GTST. En als ik Vampieres en ander kwaad wil zien die hun ass gekicked krijgt door een slayer verwacht ik dat te zien bij Buffy the vampire slayer, verder zie je idd een hoop character-develepment DAAR REKEN IK BUFFY TOCH NIET OP AF, dat zeg ik toch ook niet?
3rd schreef:'Oude vertrouwde Buffy uit seizoen 1'. HALLO in een goede serie groeien de personages,
DUH (zeg ik van niet dan?)
3rd schreef:gebeurtenissen hebben impact op ze. Buffy's grote liefde Angel verliet haar, ze ging van de vertrouwde high school naar de grote onbekende college, ze werd ouder, volwassener, Riley verliet haar, ze kreeg er ineens een zusje bij, haar moeder stierf waardoor ze voor haar zusje moest gaan zorgen, ze ging dood en werd vervolgens uit de hemel weggeplukt en haar Watcher Giles, haar steun en toeverlaat besloot om terug te gaan naar Engeland.
Ja shit happends. (je hoord mijn ook niet zeggen dat ze dat niet mag doormaken)
3rd schreef:Oh maar ze mag totaal niet gaan veranderen.
Dat heb je mijn niet horen zeggen, ik word alleen een beetje moe van bovengenoemde aspecten.
3rd schreef:Hey, ga Voyager kijken! :D
Neej laat maar hangen, doet mijn DS9 maar.

En BTW als ik soaperig noem smijt/post jij meteen een hoop dingen op tafel die ik dan maar MOET vinden volgens jouw terwijl ik dat totaal niet gezecht heb. Je doet net alsof ik Buffy verafschuw en liever hersenloze actie ziet zonder character develepment, en dan als klapper op de vuurpijl haal je voyager er ook nog bij, ik dacht dat je me wel beter kende.
Gebruikersavatar
SASKIA
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 okt 2002, 13:55
Locatie: Veendam
Contacteer:

Bericht door SASKIA »

Ach ja, ieder zijn eigen keus.....

MAAR geef toe!! Buffy is CEWL!!!

hihi
xx
Gebruikersavatar
Matt Barruu
Ensign
Ensign
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 aug 2002, 01:48
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Matt Barruu »

Kom op jongens chil, je mag toch wel je eigen mening hier zeggen, daarvoor hoef je nie meteen iemand voor terecht wijzen
Gebruikersavatar
SASKIA
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 31
Lid geworden op: 18 okt 2002, 13:55
Locatie: Veendam
Contacteer:

Bericht door SASKIA »

ik zeg toch verder niets??
hoef je mij niet voor aan te kijken hoor.. |:(
Gebruikersavatar
Matt Barruu
Ensign
Ensign
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 aug 2002, 01:48
Locatie: Enkhuizen

Bericht door Matt Barruu »

Ging ook nie over jou maar over 3rd RemataKlan en 22339
Plaats reactie