Uur voor Uur - #99

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Uur voor Uur - #99

Bericht door 3rd RemataKlan »

Welkom bij Uur voor Uur #99. De opzet is hetzelfde als de eerdere rondes.

Stemmen kan tot en met zaterdag 10 december 2005. Alle stemmen na deze dag tellen niet mee.

De kandidaten voor deze ronde zijn:

Uur voor Uur #99
In Theory (TNG)
Apocalypse Rising (DS9)
Once Upon A Time (VOY)

Veel plezier!
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

In theory leuke aflevering met Data

Apocalypse Rising is ook een erg goede aflevering, en het is wel grappig om odo, sisko en o brien als klingon te zien

Once Upon a Time, het is niet een super super ep, maar toch nog wel een leuke imo, Naomi Neelix en Samantha. De aflevering is goed gedaan op zich en het is leuk om een keer zon soort situatie te zien. Ik heb het altijd al wel jammer gevonden dat we Samantha niet vaker hebben gezien dus daarom stem ik deze keer op deze ep.

Once upon a time
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

Apocalypse Rising - DS9
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tactical_Cube schreef:De aflevering is goed gedaan op zich en het is leuk om een keer zon soort situatie te zien.
Want de Shuttle Crash en bijbehorende Reddingsoperatie heeft VOY maar zelden eerder gedaan he. :roll:

Deze aflevering is een aanschakelijk van de standaard VOY cliches uitgevoerd op een simpele, voorspelbare manier.

Wat jij beweeert kan alleen maar wanneer je zeer klein deel van de afleveringen hebt gezien of als je nooit oplet tijdens het kijken oid.

"Once Upon A Time", Neelix moet Naomi in het holodeck vermaken wanneer haar moeder vast komt te zitten in een shuttle en mogelijk kan sterven. De Gebruikelijke Cliches. Een kind in Voyager's holodeck valt dat niet onder kindermishandeling? Het holodeck scenario is weinig aan. Een flauw kinderprogramma waarbij VOY de continuiteit wederom niet goed krijgt. Janeway beweert dat ze dit ook al als kind speelde terwijl zulke interactiviteit pas kwam in TNG "11001001" dankzij de Bynars!. Verder herinneren de holofiguren Janeway als klein meisje nog. Dus al die Fluffer programma's zijn aan elkaar gekoppeld of de databases worden telkens uitgewisseld? Alles wordt opgeslagen. Ook als we deze stupiditeit negeren, zit je nog te kijken met de privacy. Sam Wildman overleeft het en keert terug naar het schip. Alles is zo ontzettend voorspelbaar. Vreemd genoeg zien we haar hierna nooit meer terug, op flashback afleveringen na.

"In Theory", vind ik ook niet bepaald denderend. Data experimenteert met romantiek maar het is nogal gewoontjes uitgevoerd. Ook erger ik me aan Spiner's acteerwerk op bepaalde momenten. Er zijn betere Data afleveringen. Aan de andere kant had dit veel erger kunnen zijn. Het verhaal met de dark matter wat voor allerlei problemen zorgt, kan me weinig boeien.

"Apocalypse Rising", daarentegen vind ik een uitstekende aflevering en krijgt mijn stem. Het Klingon conflict was opgelegd door Paramount terwijl de schrijvers zich wilden richten op het Dominion. Na een jaar met de Klingons gespeeld te hebben vond Behr het tijd worden om weer verder te gaan met het Dominion. Maar hij wilde de gebeurtenissen van S4 niet zomaar aan de kant schuiven en heeft dus het Klingon conflict op gepaste wijze een integraal onderdeel gemaakt van de Dominion verhaallijn. Prachtig. Sisko is zeer overtuigend als Klingon. Odo moet omleren gaan met mens zijn. Je ziet hoe het Dominion te werk gaat, hoe het probeert om het AQ te saboteren en de omstandigheden te kweken voor een invasie en bijbehorend militair offensief.
Laatst gewijzigd door 3rd RemataKlan op 04 dec 2005, 16:27, 3 keer totaal gewijzigd.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

In Theory vond ik een vervelende ep evenals het kinderachtige Once Upon a Time

Apocalypse Rising is hier mijn kueze.
Laatst gewijzigd door EMH op 04 dec 2005, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

DS9: Apocalypse Rising
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

Raynor's Revenge schreef:DS9: Apocalypse Rising
What he said.
Gebruikersavatar
Brunt
Ensign
Ensign
Berichten: 230
Lid geworden op: 24 jul 2004, 19:44

Bericht door Brunt »

Apocalypse Rising
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Apocalypse Rising
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

Ik ga ook voor Apocalypse Rising (DS9).

Om nog even op te komen op je opmerking, 3rd:
De acties van personen of onderbouwde kritiek zijn twee verschillende dingen. Maar ja dat begrijp je al niet dus is er geen enkele hoop dat je de onderbouwde kritiek zult begrijpen. Wat niet hetzelfde is als het ermee eens of oneens zijn. Dit was ook al eerder uitgelegd.
Ten eerste, de manier waarop sommige forumleden 'kritiek' geven is weldegelijk een actie, zeker wanneer een aantal figuren (lees 3rd + Vis) het maar niet kunnen laten steeds weer op een persoonlijk vlak verbaal agressief te worden. Wat JIJ onderbouwde kritiek noemt, noem ik zelfingenomen 'rants' van een zeer bekrompen, opgefokte geest. Je denkt ECHT dat 'onderbouwde kritiek' iets objectiefs is..!!! Ten tweede, nu suggereer je dat iemand het oneens met je kan zijn, maar wees realistisch dude: IEDEREEN die het met jou oneens is, begrijpt dingen niet. Of het nu bepaalde terminologie is, of een vermogen tot begrijpend lezen, of begrijpen in het algemeen, zodra iemand tegen jou in gaat worden direct laffe uitspraken gedaan zoals de quote hierboven. Je bent een karikatuur van jezelf. Je hebt zo'n vervelende, parasiterende manier van communiceren...

Ik moet ook gelijk denken aan lines van Loche uit Lost. In een van zijn flashbacks wordt een aantal keer tegen hem gezegd wat hij volgens anderen niet zou kunnen. Zijn respons is een furieus: 'Don't tell me what I can't do..!!!' Tegen jou zou ik nou voor eens en voor altijd willen zeggen: 'Don't tell me what I don't begrijp..!!!'
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

En je inhoudelijke bijdrage aan deze thread is ... waar?
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

Vis schreef:En je inhoudelijke bijdrage aan deze thread is ... waar?
Dit is nu precies wat hij bedoelt ]:(
En qua bijdrage, hij geeft zijn stem. En wat is de bijdrage van jouw post? Zelfs nog minder dan nul.


Om zelf maar wel even inhoud te geven :*D

Ik ga ook voor Apocalypse rising (ds9). Erg gave aflevering, eindelijk eens keer een aflevering waar Avery Brooks goed acteert.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Doe mij maar Apocalypse Rising, de TNG en Voy episode zeggen me weinig tot niks eigenlijk.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

... eindelijk eens keer een aflevering waar Avery Brooks goed acteert.
Brooks vind ik over het algemeen goed acteren.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Bericht door GPS »

DS9: Apocalypse Rising

@ Snob:
.... wanneer een aantal figuren (lees 3rd + Vis) het maar niet kunnen laten steeds weer op een persoonlijk vlak verbaal agressief te worden. Wat JIJ onderbouwde kritiek noemt, noem ik zelfingenomen 'rants' van een zeer bekrompen, opgefokte geest. Je denkt ECHT dat 'onderbouwde kritiek' iets objectiefs is..!!! Ten tweede, nu suggereer je dat iemand het oneens met je kan zijn, maar wees realistisch dude: IEDEREEN die het met jou oneens is, begrijpt dingen niet. Of het nu bepaalde terminologie is, of een vermogen tot begrijpend lezen, of begrijpen in het algemeen, zodra iemand tegen jou in gaat worden direct laffe uitspraken gedaan zoals de quote hierboven. Je bent een karikatuur van jezelf. Je hebt zo'n vervelende, parasiterende manier van communiceren...

Ik zal niet in jullie discussie treden, maar had je het over verbaal agressief worden? Dan kan jij er ook wat van.
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

EMH schreef:
... eindelijk eens keer een aflevering waar Avery Brooks goed acteert.
Brooks vind ik over het algemeen goed acteren.
Dat kan. Ik vind hem persoonlijk niet erg geweldig. Hij heeft maar twee "modes" op zijn gezicht zitten. Jantje lacht en jantje is boos.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Jij let ook niet op tijdens het kijken (= feit)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Rogueborg schreef:
Vis schreef:En je inhoudelijke bijdrage aan deze thread is ... waar?
Dit is nu precies wat hij bedoelt ]:(
Ja.. al die agressie in m'n post ook... :huh: Duidelijk een 'rant' van een zeer bekrompen, opgefokte geest. Zie je, ik kan er niets aan doen :)
Rogueborg schreef:En qua bijdrage, hij geeft zijn stem. En wat is de bijdrage van jouw post? Zelfs nog minder dan nul.
Waar ik op doel is dat The Snob de pot speelt in dit verhaaltje, en 3rd en ik zijn schijbaar de ketel ;)

Het merendeel van Snob's posts zelf zijn niet meer dan respectloze en schreeuwerige betogen. Hij probeert steeds weer duidelijk te maken hoe ziek van geest bepaalde forum users zijn en hoe hij zich daar ver boven verheven voelt. Iedereen is een bladluis, is bekrompen, verlaagt zich tot blinde woede, is geobsedeerd, lomp, etc. Maar intussen doet hij precies hetzelfde. Dus waar hebben we 't nog over? :)

--
Apocalypse Rising (DS9)
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

Vis schreef: Iedereen is een bladluis, is bekrompen, verlaagt zich tot blinde woede, is geobsedeerd, lomp, etc. Maar intussen doet hij precies hetzelfde. Dus waar hebben we 't nog over? :)
Ik geef toe dat ik soms ook (te) prikkelbaar reageer. Maar ik heb nooit gesteld dat iédereen zich schuldig maakt aan de hierboven genoemde dingen. En ik heb inderdaad veelvuldig gezegd dat ik 3rd's UITSPRAKEN en gedrag lomp vind, maar ik heb nooit iemand als persoon lomp genoemd. Alleen 3rd dan misschien, maar ja, die laat je wel héél weinig keus. Maar ik probeer in kritiek altijd naar gedrag te kijken. Ik zal niet snel roepen dat iemand niet kan lezen, iemand iets niet begrijpt, iemand te dom is, iemand mongloïde is... 3rd doet dit echter allemaal wel, dus zeg nou niet dat ik 'precies hetzelfde' doe.

Maar eerlijk is eerlijk: ik moet zeggen dat ik jouw uitspraken de laatste tijd steeds verstandiger en meer weloverwogen vind.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

The Snob schreef:Ik geef toe dat ik soms ook (te) prikkelbaar reageer. Maar ik heb nooit gesteld dat iédereen zich schuldig maakt aan de hierboven genoemde dingen. En ik heb inderdaad veelvuldig gezegd dat ik 3rd's UITSPRAKEN en gedrag lomp vind, maar ik heb nooit iemand als persoon lomp genoemd. Alleen 3rd dan misschien, maar ja, die laat je wel héél weinig keus. Maar ik probeer in kritiek altijd naar gedrag te kijken. Ik zal niet snel roepen dat iemand niet kan lezen, iemand iets niet begrijpt, iemand te dom is, iemand mongloïde is... 3rd doet dit echter allemaal wel, dus zeg nou niet dat ik 'precies hetzelfde' doe.
Afgezien van of het iets anders ís, denk je echt dat dat anders overkomt? Iemand direct aanvallen, of iemand z'n reactie afdoen als "hopeloos bekrompen" of "meest idiote uitspraak óoit"? Het is net zo vijandig, zeker over het internet waarbij je nooit weet of iemand hard aan 't lachen is of juist het omgekeerde. En aangezien je steeds maar weer over de toon van bepaalde mensen valt, verbaast het me dat je dat als excuus gebruikt om zelf los te kunnen gaan.

Gelukkig zijn er veel regulars die na een paar discussies doorkrijgen dat je 3rd z'n opmerkingen niet zo persoonlijk moet opvatten, maar liever nog 's goed moet nadenken over de inhoudelijke kant van die betreffende discussie. Negen vd tien keer komt hij namelijk met erg sterke argumenten. Helaas wordt er ook negen van de tien keer verder niet meer ingegaan op die argumenten, maar voelt met zich aangevallen, ontstaat er een pissing contest en ontspoort het hele topic weer.
The Snob schreef:Maar eerlijk is eerlijk: ik moet zeggen dat ik jouw uitspraken de laatste tijd steeds verstandiger en meer weloverwogen vind.
Enterprise is gecancelled, dus er zijn weinig topics meer waar de meningen ver uiteenlopen :)
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Apocalypse Rising (DS9) voor mij dit uur..... :)

Echter.....toen Sisko die Bat'leth is de rug kreeg van Martok hield die daar blijkbaar geen schrammetje aan over?.......goeie beschermende kledij? De scene moest vrij dramatisch overkomen en deed dat ook, dus was ik toch wel een beetje verwonderd om Sisko in de volgende scene zonder enige verwonding te zien. :{
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

sonpas schreef:Apocalypse Rising (DS9) voor mij dit uur..... :)

Echter.....toen Sisko die Bat'leth is de rug kreeg van Martok hield die daar blijkbaar geen schrammetje aan over?.......goeie beschermende kledij? De scene moest vrij dramatisch overkomen en deed dat ook, dus was ik toch wel een beetje verwonderd om Sisko in de volgende scene zonder enige verwonding te zien. :{
Hij wordt met de botte, ronde kant geraakt.

Je zei dat je de aflevering net had gezien? :*)

The Snob schreef: Ten eerste, de manier waarop sommige forumleden 'kritiek' geven is weldegelijk een actie, zeker wanneer een aantal figuren (lees 3rd + Vis) het maar niet kunnen laten steeds weer op een persoonlijk vlak verbaal agressief te worden. Wat JIJ onderbouwde kritiek noemt, noem ik zelfingenomen 'rants' van een zeer bekrompen, opgefokte geest. Je denkt ECHT dat 'onderbouwde kritiek' iets objectiefs is..!!! Ten tweede, nu suggereer je dat iemand het oneens met je kan zijn, maar wees realistisch dude: IEDEREEN die het met jou oneens is, begrijpt dingen niet. Of het nu bepaalde terminologie is, of een vermogen tot begrijpend lezen, of begrijpen in het algemeen, zodra iemand tegen jou in gaat worden direct laffe uitspraken gedaan zoals de quote hierboven. Je bent een karikatuur van jezelf. Je hebt zo'n vervelende, parasiterende manier van communiceren...

Ik moet ook gelijk denken aan lines van Loche uit Lost. In een van zijn flashbacks wordt een aantal keer tegen hem gezegd wat hij volgens anderen niet zou kunnen. Zijn respons is een furieus: 'Don't tell me what I can't do..!!!' Tegen jou zou ik nou voor eens en voor altijd willen zeggen: 'Don't tell me what I don't begrijp..!!!'
Je hebt zelf toegegeven dat je de kritiek niet begrijpt. En je noemde het kritiek en niet rants. Nu ga je het ontkennen? Kijk dat je het er niet eens mee bent of het niets kan schelen is iets totaal anders maar je zei dat je het niet begreep. Ondanks dat het erg duidelijk is geformuleerd en FEITEN uit de aflevering worden gebruikt.

Bemanning die in 10 jaar tijd niet is gepromoveerd.
The Snob: ik begrijp het niet

Enterprise finale die over TNG personages gaat.
The Snob: ik begrijp het niet.

Wanneer het over de Enterprise personages dreigt te gaan, wordt het stopgezet.
The Snob: ik begrijp dit niet.

Tucker die zichzelf onnodig opoffert aangezien in het verleden er gevaarlijkere situaties zijn geweest waarbij dit helemaal niet nodig was.
The Snob: ik begrijp niet.

Er wordt niet verteld wat Riker's dilemma is en de keuze die hij maakt wordt ook niet duidelijk.
The Snob: ik begrijp dit niet.

Allemaal feiten uit de aflevering. Maar jij begrijpt het niet. Geeft dit toe en vervolgens word je woedend wanneer iemand je hiermee confronteert.

Misschien kun je je naam beter veranderen in The Noob. Zeker wanneer je insinueert dat "Turnabout Intruder" de finale was van Star Trek.

Oh en wie was het ook al weer die iemand op licht verkapte wijze beschuldigde van pedofilie?
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

3rd RemataKlan schreef: Allemaal feiten uit de aflevering. Maar jij begrijpt het niet. Geeft dit toe en vervolgens word je woedend wanneer iemand je hiermee confronteert.

Misschien kun je je naam beter veranderen in The Noob. Zeker wanneer je insinueert dat "Turnabout Intruder" de finale was van Star Trek.

Oh en wie was het ook al weer die iemand op licht verkapte wijze beschuldigde van pedofilie?
3rd, de enige die het niet begrijpt ben je zelf volgens mij... Je verwijt anderen altijd dat ze voorgaande posts niet woord voor woord in hun hoofd hebben zitten, maar ik heb al eerder duidelijk uitgelegd in welke context ik die opmerking rondom het begrijpen van de kritiek op TATV heb gemaakt, maar ja, kennelijk lees JIJ niet, en kennelijk begrijp JIJ dat niet... Al jouw zogenaamde feiten over TATV vind ik van die zeikerige nitpick-punten, en als ik ergens een hekel aan heb zijn het wel nitpickers. Natuurlijk zijn die punten op z'n minst curieus, maar ja, Trek is nu eenmaal niet de meest consistente of consequente serie. Het is geen Stargate. Kun je je nou helemaal niet voorstellen dat ík het helemaal niet erg vind dat TATV over TNG-karakters gaat..?? Of dat ik er helemaal niet mee zit dat Trip doodgaat om een zogenaamd 'lullige' reden, want ík vind die reden helemaal niet zo lullig... Ja, er zijn ook mensen die er anders over denken, 3rd... Schokkend misschien, maar het is zo. En ik kan inderdaad nauwelijks begrijpen waarom mensen zo'n felle haat hebben jegens deze aflevering, vooral niet omdat de hele serie hen nooit echt heeft kunnen boeien... Als je ENT nu zóóóó'n kut-serie vindt, waarom interesseert het je dan of de karakters in de finale wat minder aandacht krijgen. Dát begrijp ik niet. Plotholes begrijp ik echt wel hoor, mannetje... Geloof me, na 12 jaar ST weet je wel wat een plothole is...

Je bent een nitpicker. Niet alleen w.b. Trek-afleveringen, maar ook w.b. de posts van anderen. Je ontleedt ze, je zoekt ze na op tegenstrijdigheden, op (volgens jou) foutief gebruik van termen en woorden.... Ik kan maar een ding zeggen: ga neuken, ga feesten, wat dit is toch een ziekelijke manier van tijdsverspilling..???
Gebruikersavatar
Brunt
Ensign
Ensign
Berichten: 230
Lid geworden op: 24 jul 2004, 19:44

Bericht door Brunt »

The Snob schreef:Ik kan maar een ding zeggen: ga neuken, ga feesten, wat dit is toch een ziekelijke manier van tijdsverspilling..???
Dit vind ik hypokriet van je om te zeggen. Eerst beschuldig je 3rd van verkeerd gedrag en vervolgens laat je zien dat je zelf geen haar beter bent.
Of om jou te citeren:
Tja, als argumenten niet meer lukken...

On-ge-loof-lijk..... :nooo:
Bovendien is met dit gezever ook dit hele topic off-topic geraakt. Je had deze discussie best in een ander topic kunnen beginnen.
Rogueborg schreef:eindelijk eens keer een aflevering waar Avery Brooks goed acteert.
Ik vind Avery Brooks over het algemeen een heel goed acteur. Zoals ik hem bijvoorbeeld in America History X zag vond ik echt goed.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

3rd RemataKlan schreef:
sonpas schreef:Apocalypse Rising (DS9) voor mij dit uur..... :)

Echter.....toen Sisko die Bat'leth is de rug kreeg van Martok hield die daar blijkbaar geen schrammetje aan over?.......goeie beschermende kledij? De scene moest vrij dramatisch overkomen en deed dat ook, dus was ik toch wel een beetje verwonderd om Sisko in de volgende scene zonder enige verwonding te zien. :{
Hij wordt met de botte, ronde kant geraakt.

Je zei dat je de aflevering net had gezien? :*)
.....ik heb de scene nogmaals vertraagd teruggekeken.........en je hebt gelijk. :)
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

3rd RemataKlan schreef:Jij let ook niet op tijdens het kijken (= feit)
Ik heb een andere mening. Jij kunt het niet hebben (=feit)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Zeggen dat Brooks maar tweede modes heeft is een bewijs van onoplettendheid.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

Over smaken valt nu eenmaal niet te twisten.......de ene vind een acteur super, een andere vind hem bagger.
Persoonlijk heb ik ook nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik geen fan ben van de acteur Brooks.
ik vind hem te beperkt, maar zou niet zover gaan om te zeggen dat hij maar twee modes heeft, maar ik vind hem wel te vaak, te stereotiep acteren. :)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tja, jij gaat Brooks aanvallen om Stewart te verdedigen.

Het is simpelweg een kwestie van momenten aanwijzen waaruit blijkt dat hij meer kan dan " Jantje lacht en jantje is boos."

Verder vind ik zijn bereik beter dan andere bekende Trek-acteurs, ook had hij het materiaal met zich mee waardoor hij de mogelijkheid kreeg om (vaker) meer te laten zien. Wel vind ik dat hij wat minder consistent is dan anderen.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

3rd RemataKlan schreef:Tja, jij gaat Brooks aanvallen om Stewart te verdedigen.
:roll: .....Wie had het over Patrick Stewart?......laat ons zeggen dat jij steeds een goed acteur erbij haalt om een zwakke te verdedigen.
Gesloten