Peking Express - The Mekong Route

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Peking Express - The Mekong Route

Bericht door Section31 »

Afbeelding

Iedere zondagavond op Net5 om 20:30 en op donderdagavond op VT4 om 21:10.
Vanaf 8 maart om 22:00 op Net5 'In het spoor van Peking Express'.


Nooit eerder bezocht Peking Express zoveel landen

In Peking Express - de Mekongroute worden 16 deelnemers meer dan ooit op de proef gesteld want nog nooit ging Peking Express zo ver: Van de Mekongdelta in Vietnam naar het oude Khmerrijk in Cambodja, van de dichte jungle in Laos naar de bergstammen in de Gouden Driehoek, van Zuid-China tot de bergtoppen in het mystieke Tibet. 5 Verschillende culturen, van de zeespiegel tot boven de 5.000 meter, van +40 naar -10°C. Slechts 2 duo’s zullen de finale spelen in Lhasa…de verboden stad
lees hier verder

Afbeelding

De koppels:

Afbeelding
Bliss & Frank

Afbeelding
Inge & Lien

Afbeelding
Wendy & Yves

Afbeelding
Jimmie & Amir

Afbeelding
Martijn & Marjolein

Afbeelding
Miranda & Jan

Afbeelding
Lut & Chris

Afbeelding
Marc & Theo

Frank (42) en Bliss (18) zijn vader en dochter en komen uit Turnhout.

Inge (23) en Lien (23) hebben een relatie en komen uit Gent.

Yves (24) en Wendy (22) zijn een ex-koppel maar zijn nog ontzettend goede vrienden. Zij komen uit Antwerpen/Brasschaat.

De Surinaamse Jimmy (34) en de Pakistaanse Amir (32) hebben elkaar ruim 15 jaar geleden op bijzondere wijze ontmoet en zijn sindsdien de allerbeste maatjes. Beiden wonen in Amsterdam. Meedoen aan Peking Express is de bekroning op hun vriendschap.

Jan (71) vormt een koppel met Miranda (23), de vriendin van zijn zoon. Schoonvader en schoondochter in spe komen uit Rotterdam en Zwijndrecht.

Marjolein (29) en Martijn (29) kennen elkaar zeven jaar, wonen samen en trouwen in april van dit jaar in Amsterdam. Ze willen al jaren meedoen en ruiken nu hun kans.

Uit vier losse deelnemers zijn twee koppels samengesteld. Deze Nederlands Belgische combinaties maken bij aanvang van het programma pas kennis met elkaar. Chris (23) woont in Rotterdam en Lut (51) komt uit Neerpelt. En Marc (40) komt uit Merelbeke en Theo (49) uit Krimpen a/d Ijssel.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Leuk begin van dit jaar en een leuke route! ^O^

Bovenaan de irritatielijst staan met stip de 2 lesbo's.
Hoe die stond te dansen in de bus :X
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Jammergenoeg kon ik het niet kijken. Hoop dat het te streamen is.

Afbeelding

Ze zoeken ze wel uit :rofl:
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Leuke aflevering op zich, alleen vind ik geen van de teams echt leuk geloof ik. Moet ik maar gaan voor welk team ik het minst vervelend vind :) .
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

WeyounsLastClone schreef:Leuke aflevering op zich, alleen vind ik geen van de teams echt leuk geloof ik. Moet ik maar gaan voor welk team ik het minst vervelend vind :) .
Dat heb ik ook een beetje. Voorlopig vindt ik die Miranda en Jan wel een grappig duo.
Ik verbaas me er trouwens over hoe stereotiep bevestigend die rooie pot is. Nu alleen de tuinbroek nog.

:*)
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Section31 schreef:
WeyounsLastClone schreef:Leuke aflevering op zich, alleen vind ik geen van de teams echt leuk geloof ik. Moet ik maar gaan voor welk team ik het minst vervelend vind :) .
Dat heb ik ook een beetje. Voorlopig vindt ik die Miranda en Jan wel een grappig duo.
Ik verbaas me er trouwens over hoe stereotiep bevestigend die rooie pot is. Nu alleen de tuinbroek nog.

:*)
:lol2:

Lut vond ik wel gelijk een leuke deelneemster. Chris lijkt me misschien iets tegedreven, maar op zich kan dat wel een leuk en interessant koppel zijn. Jan en Miranda vind ik ook wel leuk.
Gebruikersavatar
Rogueborg
Commander
Commander
Berichten: 1095
Lid geworden op: 19 okt 2004, 11:44

Bericht door Rogueborg »

Die Marc en Theo.

"Dat blond en die blauwe ogen kloppen, alleen die snor was een verrassing" :lachhuil:
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Die Theo ziet er trouwens echt uit als een über hippie :o
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Ik heb hem gekeken, al is het alleen maar om de muziek. Het is namelijk de muziek van Children of Dune. (indien iemand die wil hebben.. PM)

Ik vind het echt een geweldige show, ik heb er echt van genoten. Ik vond het geweldig hoe Jan en Miranda eerste zijn geworden in Saigon, echt humor. Veel gelachen. Ik heb de grootste hekel aan die twee vrouwen Jut en Jull ofzo ;)(lut en chris). Ik vind Bliss en Frank, Miranda en Jan en Marc en Theo de leukste koppels, verder heb ik sympathie voor Amir en Jimmie.

Haha, al met al maakt het mij niet zoveel uit. Vondt het wel zielig dat Opa moest roeien. Trouwens buiten dat om, hij is 71 en zei is 23.. of hij heeft heel laat kinderen gekregen, of hij heeft veel kinderen gekregen of zijn zoon heeft een jong grietje gekregen, ik ben ook bijna 23 maar mijn vader is bij lange na nog geen 71..

Heerlijke show, ik ga het volgen!
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

ik heb het nog niet gekeken, ik heb het opgenomen, ik had een verjaardag.
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Gisteren een redelijke aflevering. Die twee Inge en Lien zijn wel erg overactief zeg. En het hele idee is toch weg als 1 iemand je de hele aflevering als persoonlijke chauffeur rondrijdt.
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Ja inderdaad, maar als je er aan mee doet is het wel handig. Toch als die chaufeur van hen in de volgende aflevering weer komt kan je het denk ik wel een beetje als valsspelen beschouden.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Twilight_Link schreef:Ja inderdaad, maar als je er aan mee doet is het wel handig. Toch als die chaufeur van hen in de volgende aflevering weer komt kan je het denk ik wel een beetje als valsspelen beschouden.
Dit was de laatste dag dat hij ze zou rondrijden. ;)
En ik wordt nog steeds moe van die 2 :P
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Vind die twee maar stel rare vogels. *zucht* Zal vast zo zijn omdat ze uit België komen. :P
Gebruikersavatar
LGM
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 598
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:14
Locatie: Sweetlake-City

Bericht door LGM »

De vorige PE was wel gaaf, helaas heb ik de huidge PE nog niet kunnen bekijken aangezien ik in het buitenland zit. Heeft iemand enig idee hoe lang deze reeks gaat duren?
Plaats reactie