Expeditie Robinson 2007

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Expeditie Robinson 2007

Bericht door Section31 »

Afbeelding

Na een jaar Panama zijn we weer terug in Maleisië, de eilanden Seri Buat en Tioman vormen het toneel voor Expeditie Robinson 2007!

Geen achttien, maar honderd kandidaten beginnen aan deze slopende editie... op één eiland... zonder een grote voedselbron.

Vanaf Zondag 30 september 21.30u. op RTL 5.

Promo's
Expeditie Robinson promo - KanaalTwee
Expeditie Robinson promo - RTL 5

Afbeelding

Ander beeldmateriaal:
Expeditie Robinson Leader 2005
Expeditie Robinson Leader 2006
Opening Expeditie Robinson 2005
Laatst gewijzigd door Section31 op 01 okt 2007, 22:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Expeditie Robinson is één van de weinige Nederlandse programma's waar ik elke week voor ga zitten.
Meer mensen die Expeditie Robinson gaan volgen dit jaar? :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Het komt voor mij wederom op een onmogelijke tijd om te kijken. Maar, ga het wel proberen :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Section31 schreef:Expeditie Robinson is één van de weinige Nederlandse programma's waar ik elke week voor ga zitten.
Voor mij hetzelfde, ik ga 't ook weer volgen dit jaar. Ben benieuwd, 100 deelnemers is weer eens wat anders!

:cheer:
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Honderd expeditieleden starten in nieuwe 'Expeditie Robinson' bij RTL 5
Meer kandidaten dan ooit tevoren


Het wordt druk op het Maleisische eiland Sribuat. Van de rust op dit onbewoonde eiland blijft weinig over als de kandidaten voor de nieuwe reeks van ‘Expeditie Robinson’ worden gedropt. Dat zijn er dit keer extra veel. Maar liefst honderd expeditieleden starten aan deze nieuwe uitdaging en moeten de honger, ongedierte en ondraaglijke hitte trotseren. Wie heeft de langste adem en wordt de ultieme Robinson? Vanaf zondag 30 september zijn presentatoren Ernst-Paul Hasselbach en Evi Hanssen bij RTL 5 te zien met een nieuwe reeks van het spraakmakende en spannende ‘Expeditie Robinson’.

Moederziel alleen wordt de eerste kandidaat van deze nieuwe expeditie achtergelaten op het onbewoonde eiland. Hij heeft geen idee wat de bedoeling is. Is er al een groep ergens anders bezig? Moet hij misschien een paar weken alleen zien te overleven? In zijn eentje ontdekt hij de twee grote stranden op het eiland, een mysterieuze arena en een brief met een opdracht. Het is aan hem om uit de expeditieleden die nog gaan komen vier kampverantwoordelijken te kiezen. Maar wat hij niet weet, is dat hij moet kiezen uit heel veel expeditieleden. Een boot met 99 mede-kandidaten is onderweg en dat gaat tot een enorme chaos leiden. De honderd kandidaten verspreiden zich meteen over twee stranden. Als het ene kamp de vlotten waarmee men op het eiland is gekomen inpikt, ontstaat direct het eerste conflict.

Dat de groep dit keer zoveel groter is, zorgt ervoor dat veel expeditieleden zoekende zijn. Ze weten zich geen raad met de situatie die zo heel veel anders is dan ze verwacht hadden en willen soms direct naar huis. Door middel van democratische bijeenkomsten proberen de kandidaten houvast te vinden en beslissingen te forceren waardoor hun verblijf duidelijker en makkelijker wordt. Met een groot gedeelte wordt er keihard gewerkt om de opdrachten te vervullen terwijl anderen er met de pet naar gooien en liggen te luieren op het strand. Dit roept grote frustraties op waardoor de gemoederen hoog oplopen.

In dertien afleveringen is te zien hoe deze expeditie en afvalrace gaat verlopen. Uiteindelijk kan maar één kandidaat de ultieme Robinson zijn. De winnaar van deze ‘Expeditie Robinson’ moet in elk geval beschikken over de meeste wilskracht, uithoudingsvermogen en collegialiteit.

Uitzending : Wekelijks, vanaf zondag 30 september, tussen 21.30 en 22.30 uur bij RTL 5.
:good:
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Leuk begin van de expeditie!

Afbeelding
Een ontzettende loser met een te grote bek in de vorm van Bruno, nu al een favorietje :')
Bovendien kan hij lekker discuteren :S

Afbeelding Afbeelding
Die 2 vage hippies met die zonnebrand crème. En zij had wat meer luxe verwacht. _O-

Afbeelding
Zij leek me vervelend :N

Afbeelding
De ex-militair, lijkt me ook vervelend, gaat volgende week ruzie zoeken. *O*


Afbeelding
Sven, de natuurlijke leider zo lijkt het. Zou weleens ver kunnen geraken. :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Section31 schreef:Leuk begin van de expeditie!

Afbeelding
Een ontzettende loser met een te grote bek in de vorm van Bruno, nu al een favorietje :')
Bovendien kan hij lekker discuteren :S
mooi figuur inderdaad
beetje boos heen en weer rennen over dat strand :rofl:

wel grappig om te zien dat er binnen 1 dag al uit 't niets allemaal aparte groepen waren
die niet echt veel van elkaar moesten hebben -- irritaties over vlot enzo :')
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Afbeelding

O, doet Hoshi Sato ook mee? :*)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

na de eerste nacht zag ze er al niet meer zo lieflijk uit :')

"er kwam allemaal zand in m'n slaapzak, en er lopen overal beestjes... weeeeeeeeeeeeh ;("

:rofl:

(of het was een andere hola die dat zei, maar het was wel grappig :'))
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Haha. Die gast, met zen bandana over zijn kop.

'Ik zie niks, weet niet of het de zonnebrand is of de zon...''

Nee, je hebt zo'n ding over je kop :+

Ik snapte wel, maar zo kwam het wel op beeld over... :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

ja, gekke hippie :') als ie dan gaat zitten ipv rondlopen met die hola aan z'n arm :')
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

Bericht door Jim »

hm, maar s gestreamd vd site
was idd wel mooi

beetje gezeur over een afdakje dat vervolgens een rookhut vd keuken maakt :*D

dat 1 kamp maken verhaal gaat ook niet lukken heb 'k het idee, maar dat vind k de schuld van lamme kenny :*)
volgens mij hoopten ze bij exp. rob. er op dat de cipier wel raadt wist met grote aantallen onwillige mensen

sven s wel ok, maar geen echte leider, als hij onder druk komt laat ie zich zo afzetten (al dan niet terecht) en dan blijft ie wel doen wat ie al deedt, dat maakt geen verschil

wel jammer dat er na zo'n 15 dagen nog maar 10 over zullen zijn, krijgen we geen stamoorlogen enzo ;-(
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Ik ga het ook weer volgen! Afgelopen zondag zat ik weer ouderwets van Robinson te genieten. 100 kandidaten maakt het wel weer een beetje verfrissend, al is het jammer dat je zo niet echt op veel kandidaten in kunt gaan. Maar er zitten zeker weer een paar leuke karakters bij.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

nogal saaie en goedkope aflevering, ging alleen maar om die spugerd en z'n slettebak ;(
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

Bericht door Jim »

geniaal hoe ze hem dumpte XD

't is wel een 'herken je leiderschapsstijl' verhaaltje geworden, best leerzaam :P
volgende week mathilde en die andere snuiter eruit (niet bruno/sven), maar dat is niet zo gek.. die hebben geen kracht/ spreekvermogen

ik vond t wel leuk om te zien hoe iedereen eigenlijk hetzelfde wilde maar het maar niet tot een fatsoenlijke consensus kwam zonder een stemming

ik ben benieuwd hoe het twee kampen verhaal zich gaat afwikkelen nu dat er net eenheid is, zou alles weer terugvallen in oude patronen of gaan de bewoners een nieuw soort verdeling bewerkstelligen?
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

Bericht door Jim »

zoooo jammer dat bruno niet gepwned werd door die nieuwe leider :lachhuil:
Gebruikersavatar
Harry Mudd
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 550
Lid geworden op: 26 jun 2007, 18:11
Locatie: Hoorn NH
Contacteer:

Bericht door Harry Mudd »

EMH schreef:Afbeelding

O, doet Hoshi Sato ook mee? :*)
:rofl:

Dit is nou zo'n programma waar ik absoluut niet naar kijk omdat het mij niks zegt.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Bericht door Master Vanhu Botie »

Harry Mudd schreef:Dit is nou zo'n programma waar ik absoluut niet naar kijk omdat het mij niks zegt.
:stupid:
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Wat is die Sven nou voor figuur? :{
Ik had wat meer doorzettingsvermogen van een Beroepsmilitair verwacht.
Gebruikersavatar
Galenfuinion
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3119
Lid geworden op: 01 okt 2002, 14:12
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Galenfuinion »

Vind er eigenlijk nog niet veel aan. Al dat gestem...doe mij maar wat games en meer onderlinge conflicten.
Gebruikersavatar
Jim
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 564
Lid geworden op: 15 feb 2007, 00:07

Bericht door Jim »

Section31 schreef:Wat is die Sven nou voor figuur? :{
Ik had wat meer doorzettingsvermogen van een Beroepsmilitair verwacht.
juh idd, beetje lame dat ie na 1x tegenslag al opgeeft..

ik vind dit tot nog toe interessanter dan de voorgaande jaren..
het stuk dat nu komen gaat bijvoorbeeld kennen we al te uit en te na en zal niet veel verrassends opleveren
ik hoop dus dat ze de kampen blijven verwisselen ofzo
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Ik vind het tot nu toe ook een positieve verandering. Alleen was ik een beetje teleurgesteld in de manier waarop de 2 kampen werden samengesteld (door het uitdelen van die rode en blauwe bandana's).
Ik had liever één of een aantal proeven (zowel lichamelijk als met de hersentjes) gezien met 76 deelnemers, waarna de sterkste overblijven.

Dit was niet Robinson waardig imho.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Juist wel, want naast dat soort dingen gaat het om "vriendjes" maken en die ook weer verraden. Ik ben zelf alleen bang dat het hierna inderdaad wordt wat we allemaal al eerder gezien hebben...en daarvoor vind ik de kandidaten tot nu toe eigenlijk niet leuk genoeg.
Plaats reactie