maar wie heeft er betere technieken
Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten
|
Commander
![]() Berichten: 1069
|
|
|
Nou ik doe net of ik nie thuis ben en wacht tot ze weg zijn.
maar wie heeft er betere technieken |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
![]() Berichten: 9745
|
|
|
Ik ben beschaafd opgevoed, Of ik sluis ze door naar mijn ouders, of ik poeier ze netjes af.
1 keer errug leuk.. stonden aan de deur, mijn moeder was boven(aankleden) en halverwege het gesprek van die lui(lekker laten uitlullen en dan geen interesse zeggen) maar halverwege schreeuwde me moeder al.. oogh.. geen interesse, doe die deur maar dicht ![]() |
|
|
|
|
|
Lieutenant
![]() Berichten: 719
|
|
|
de eerste keer was bij mij anderhalf jaar geleden. twee jongens van bij de 20, normaal gekleed ja, één had ene boek in zijn handen. toen wist ik het meteen. "kent u jesus?"vroeg hij. ik zeg "ja, tuurlijk ken ik die. zijn jullie van de geschiedenisclub of zo?" bam, deur dicht.
|
|
|
|
|
|
Moderator
![]() Berichten: 7164
|
|
|
Gewoon vrij netjes zeggen geen interesse, als ze dan toch doorgaan deur dicht.
Of idd voor de lol uit laten praten en dan netjes zeggen, sorry geen interesse. Werkt ook goed als je gebeld wordt door van die callcenters. |
|
|
|
|
|
Lieutenant
|
|
|
draadje spannen is toch veel leuker hoor.
|
|
|
|
|
|
Lieutenant Junior Grade
![]() Berichten: 383
|
|
|
Gejat van Loesje:
Jehova aan de deur: "gelooft u?" Ik: "Of ik geloof? Nee, ik ben de dochter van een duivel, wacht, ik roep hem even...." ook heb ik ze een keer een foldertje, zelfgemaakt, over wicca in de handen gedrukt, in ruil van een foldertje van hen.. ze waren boos en liepen snel weg
![]() |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
![]() Berichten: 7220
|
|
|
Section31 schreef: Gewoon vrij netjes zeggen geen interesse, als ze dan toch doorgaan deur dicht. Die praten gewoon door als je zegt dat je geen interesse hebt Of idd voor de lol uit laten praten en dan netjes zeggen, sorry geen interesse. Werkt ook goed als je gebeld wordt door van die callcenters.![]() |
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
Peti schreef: Die praten gewoon door als je zegt dat je geen interesse hebt
![]() 2 opties dan nog: Asl ze aanbellen de deur dicht gooien. Of als ze telefonisch bellen, gewoon ophangen! ![]() |
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1309
|
|
|
schelden met godverdomme
![]() |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Romulanoperative schreef: schelden met godverdomme Rot Godverdomme een eind op, of ik steek die bijbel in je hol ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
![]() Berichten: 9745
|
|
|
Section31 schreef: Peti schreef: Die praten gewoon door als je zegt dat je geen interesse hebt ![]() 2 opties dan nog: Asl ze aanbellen de deur dicht gooien. Of als ze telefonisch bellen, gewoon ophangen! ![]() doen die callcenters idd altijd zo leuk.. Spreek ik met Dhr. van Mierlo (ze bedoelen mijn vader) Spreekt u mee zeg ik ..
heel blaat verhaal enz.. blaat. Na het einde zeg ik, volgens mij moet u mijn vader hebben .. Oh oh.. uhm.. wanneer kan ik hem bereiken... en dan zeggen.. die komt de komende weken niet thuis ![]() |
|
|
|
|
|
Ensign Junior Grade Class
![]() Berichten: 102
|
|
|
Gewoon een bordje voor 't raam naast de voordeur is genoeg:
"Wij geloven niet aan de deur" |
|
|
|
|
|
Commodore
![]() Berichten: 4683
|
|
|
of: Wij geloven wel, maar onze waakhond niet.
|
|
|
|
|
|
Lieutenant Commander
![]() Berichten: 763
|
|
|
of van deze flauwe grappen:
Jehova: Wij komen het geloof brengen reactie: zet maar in de garage Johova: Wij komen u het licht brengen reactie: sluit maar aan in de meterkast |
|
|
|
|
|
Vice Admiral
|
|
|
Nemesis schreef: Spreek ik met Dhr. van Mierlo (ze bedoelen mijn vader) Spreekt u mee zeg ik ..Ze vragen altijd of ze m'n vader of moeder mogen spreken ![]() Scorpion schreef: Gewoon een bordje voor 't raam naast de voordeur is genoeg:
"Wij geloven niet aan de deur" I like! |
|
|
|
|
|
Ensign
![]() Berichten: 161
|
|
|
't is alweer een paar jaar geleden stonden ook 2 van die gekken aan de duur. Bellen ze aan, zetten hun voet (!!) tussen de duur en het kozijn, en beginnen met hun verhaal.... Maakt niet uit of ik iets terug zei, ze gingen gewoon door. Na 1 minuut was ik het wel zat, en heb ik de duur met een zwaai dicht gegooit tegen zijn voet, moet je een zien hoe snel ze weg waren
![]() |
|
|
|
|
|
Lieutenant Junior Grade
![]() Berichten: 251
|
|
|
Ik kom u het licht brengen.
Reactie 1: Ow fijn jullie zijn er, (roep naar de kamer) Schat die gasten van esent zijn hier. Reactie 2: Mooi, zet maar in de gang neer. Reactie 3: (je doet het licht in de gang aan) Neej laat maar, we hebben nog. Reactie 4: Jullie zijn toch geen Johova getuigen he ? (voor dat ze iets kunne zeggen) Fijn want aan die gasten heb een klere hekkel, als die ooit voor mijn deur staan dan kunnen ze renne hoor. Reactie 5: Wat heb ik aan licht als de wereld al 5 keer is vergaan . |
|
|
|
|
|
Lieutenant Junior Grade
|
|
|
B'Ellana schreef: Gejat van Loesje:
Jehova aan de deur: "gelooft u?" Ik: "Of ik geloof? Nee, ik ben de dochter van een duivel, wacht, ik roep hem even...." ook heb ik ze een keer een foldertje, zelfgemaakt, over wicca in de handen gedrukt, in ruil van een foldertje van hen.. ze waren boos en liepen snel weg ![]() ![]() wicca ???? ik ken wil Wicked |
|
|
|
|
|
Lieutenant
|
|
|
moet je zeggen dat je homo (of lesbo) bent. dat mag niet in hun wereldje en dan peren ze er snel vandoor.
|
|
|
|
|
|
Moderator
|
|
|
X5-453 schreef: moet je zeggen dat je homo (of lesbo) bent. dat mag niet in hun wereldje en dan peren ze er snel vandoor.
Dan proberen ze je juist te bekeren! ![]() |
|
|
|
|
|
Lieutenant
|
|
|
bij mij gingen ze er meteen vandoor, whahaha.
|
|
|
|
|
|
Commander
![]() Berichten: 1069
|
|
|
zag ergens eens eens zo'n "Pas op vooor de hond "bordje aleen dan stond er "Pas op voor de Jahova's"
|
|
|
|
|
|
Lieutenant Junior Grade
|
|
|
Homo die is wel handig. en als ze dan door gaan net doen alsof je ze wil versieren
![]() |
|
|
|
|
|
Ensign Junior Grade Class
![]() Berichten: 101
|
|
|
ik kreeg laats een vent aan de deur die mij wat begon te vertellen over hoe slecht en duister het amusement van tegenwoordig was, en dat Tolkien en Harry Potter duivels waren. ik heb uit beleef\dheid nog een 1 a 2 minuten durende discussie met de man gehouden voor dat ik hem vriendelijk maar toch duidelijk vroeg om te vertrekken, omdat ik verder wilde gaan met het schietspelletje wat ik aan het spelen was. hij wilde verder discuseren, maar ik zij tot ziens en deed de duer dicht, blijft effectief.
|
|
|
|
|
|
Administrator
![]() Berichten: 24702
|
|
|
Nemesis schreef: Section31 schreef: Peti schreef: Die praten gewoon door als je zegt dat je geen interesse hebt ![]() 2 opties dan nog: Asl ze aanbellen de deur dicht gooien. Of als ze telefonisch bellen, gewoon ophangen! ![]() doen die callcenters idd altijd zo leuk.. Spreek ik met Dhr. van Mierlo (ze bedoelen mijn vader) Spreekt u mee zeg ik ..heel blaat verhaal enz.. blaat. Na het einde zeg ik, volgens mij moet u mijn vader hebben .. Oh oh.. uhm.. wanneer kan ik hem bereiken... en dan zeggen.. die komt de komende weken niet thuis ![]() En weet je wat wij dan doen? Maken gewoon een afspraak voor nog een keertje over een week ![]() |
|
|
|
|
|
Ensign
![]() Berichten: 233
|
|
|
Een vader van een vriend van me, er kwam Jantje Beton langs de deur had die vader gezegd, in de scheur liggen nog een paar stenen, mzzl
|
|
|
|
|
|
Lieutenant
![]() Berichten: 702
|
|
|
Bas15 schreef: Een vader van een vriend van me, er kwam Jantje Beton langs de deur had die vader gezegd, in de scheur liggen nog een paar stenen, mzzl
Die heeft z'n hart op de juiste plaats. Jouw vriend? Soort zoekt soort. |
|
|
|
|
|
Ensign
![]() Berichten: 233
|
|
|
idd he SCRAP
![]() |
|
|
|
|
|
Admiral
![]() Berichten: 14471
|
|
|
kasperl schreef: ik kreeg laats een vent aan de deur die mij wat begon te vertellen over hoe slecht en duister het amusement van tegenwoordig was, en dat Tolkien en Harry Potter duivels waren. ik heb uit beleef\dheid nog een 1 a 2 minuten durende discussie met de man gehouden voor dat ik hem vriendelijk maar toch duidelijk vroeg om te vertrekken, omdat ik verder wilde gaan met het schietspelletje wat ik aan het spelen was. hij wilde verder discuseren, maar ik zij tot ziens en deed de duer dicht, blijft effectief.
Man; Tolkien was zwaar, gelovig dus ze moeten niet zo zeiken... De laatste keer heb ik begin gezegt, 'ik heb geen intresse' werkte wel... |
|
|
|
|
|
Lieutenant Junior Grade
![]() Berichten: 409
|
|
|
Geen probleem gehad met Jehova's. Ik neem hun foldertje aan en zeg dat ik het door zal lezen, nemen ze meestal wel genoegen mee...
|
|
|
|
|

Werkt ook goed als je gebeld wordt door van die callcenters.