[NL] Stargate: SG-1

Stargate SG-1, Stargate: Atlantis & Stargate Universe

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

[NL] Stargate: SG-1

Bericht door Jim Kirk »

Zijn hier nog mensen die Stargate Sg-1 intensief volgen, want het is leuk als je er een beetje een discussie over kan houden, raar genoeg hoor ik veel te weinig van deze serie op dit forum, terwijl het een van de best (zoniet de beste) lopende SF-serie is op dit moment
Gebruikersavatar
Romulanoperative
Commander
Commander
Berichten: 1309
Lid geworden op: 11 okt 2002, 22:17
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Romulanoperative »

Is er al een topic over, gebruik de SEARCH knop :-P
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Sorry het is een tijd geleden dat ik weer echt actief was op het forum, we laten de Mods wel beslissen wat er dichtgaat, maar het andere topic sloeg nogal dood
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

TV Guide: "Forget Trek! Stargate SG-1 is now sci-fi's biggest hit!"

:)

Ik heb alleen seizoen 1, het begin van seizoen 2 en hier en daar een aflevering uit latere seizoenen gezien. En de speelfilm natuurlijk. En wat ik heb gezien vond ik leuk en goed gemaakt. Ik zou dolgraag meer willen zien. Liefst op dvd natuurlijk, in seizoensets.
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Ik heb ze allemaal gehuurd behalve seizoen 7 die heb ik gedownload, en ik kan zeggen dat de serie soms veel wendingen ondergaat in de loop der seizoenen, maar het verliest zijn charme niet. Komt ook doordat de serie zichzelf niet al te serieus neemt.. En het concept blijft toch hetzelfde. Ook komen ze op bijna elke aflevering ooit nog wel een keer terug ondanks de doorlopende verhaalijn

Ik vind vooral de humor in de serie erg leuk.

Seizoen acht is nu al in de maak, maar toch heb ik niet het gevoel dat er zoveel afleveringen zijn, man wat gaat dat hard
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

I love SG1 net zo veel als ST dus ik noem me sinds kort geen Trekkie meer, maar een echte TrekGater!!! De serie is echt fenomenaal :thumbs: . Ik sprong een gat in de lucht toen ik hoorde dat er niet alleen een spin-off zou komen, maar dat ze zelfs naar een 8e seizoen gingen. Zoals Hamond zou zeggen; YeehaaA!! :-D Echt doodzonde dat ze hier nooit meer dan de eerste 3 seizoenen (+ een beetje van 4) hebben uitgezonden. SG1 rocks, ze gaan niet voor niets naar 8 jaar, dat is meer dan welke ST dan ook. Maar de hollandse TV bazen, zien het weer eens niet. Maar gelukkig bestaat er zoiets als DVD. Heb t/m S4 als boxset in bezit, maar S5+6 heb ik ook al gezien. Kan nauwelijks wachten op S7 en 8. De ontwikkelingen in S6 zijn "mindbottleing" Ze hebben me compleet omver geblazen, maar ik zal hier geen spoilers plaatsen, wie het weten wil stuurt me maar effe een PM'etje.

Oh en all hail to Utopia!! :pray2: Niet alleen hebben ze dit jaar Alexis Cruz, maar er komt een speciale dag met Cristopher Judge en Micheal Shanks 25-01-2004. Zie hun website www.utopiasite.com voor meer details.

Mijn fav. character is Teal'c. Hij heeft net als Worf dat droge onbedoelde "ik probeer niet grappig te zijn maar ben het toch" humor. Een in zichzelf gekeerd iemand, die voor je door het vuur gaat als je in gevaar bent.

Hier zijn een paar van mijn fav. afleveringen. Ik kan echt niet een favoriet boven anderen kiezen, want ze zijn allemaal geweldig.
Humorafleveringen; 1969, Window of oppurtunity, Urgo, Wormhole X-treme, The other guy's
Aktieafleveringen; The serpent's lair, Rule's of engagement, Upgrades, Small victories, Last Stand
Spanningafleveringen; There but for the grace of god, Watergate, Divide and concor, Between two fires, Redemption II, Prometheus
Dramaafleveringen; The fifth race, Legacy, Shades of grey, 2001, The first ones, Meridian

Een paar van mijn fav. recurring roles zijn Maybourne (love to hate the guy); Jacob/Selmak; Tanith; Skaara/Klorel.

Laat eens jullie favs horen??
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Heb seizoen 2 t/m 6 op DVD en kan niet wachten tot seizoen 7 komt. Naast Star Trek vind ik SG-1 een van de beste SF series.
Je kunt aan de serie afzien dat het met veel plezier gemaakt word.
De verhalen zijn leuk en spannend, de special-effects zien er verzorgd uit en er zit veel humor in.(vooral die verwijzingen naar Star trek en McGuyver)
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Kira1701 schreef:I love SG1 net zo veel als ST dus ik noem me sinds kort geen Trekkie meer, maar een echte TrekGater!!! De serie is echt fenomenaal :thumbs: . Ik sprong een gat in de lucht toen ik hoorde dat er niet alleen een spin-off zou komen, maar dat ze zelfs naar een 8e seizoen gingen. Zoals Hamond zou zeggen; YeehaaA!! :-D Echt doodzonde dat ze hier nooit meer dan de eerste 3 seizoenen (+ een beetje van 4) hebben uitgezonden. SG1 rocks, ze gaan niet voor niets naar 8 jaar, dat is meer dan welke ST dan ook. Maar de hollandse TV bazen, zien het weer eens niet. Maar gelukkig bestaat er zoiets als DVD. Heb t/m S4 als boxset in bezit, maar S5+6 heb ik ook al gezien. Kan nauwelijks wachten op S7 en 8. De ontwikkelingen in S6 zijn "mindbottleing" Ze hebben me compleet omver geblazen, maar ik zal hier geen spoilers plaatsen, wie het weten wil stuurt me maar effe een PM'etje.

Oh en all hail to Utopia!! :pray2: Niet alleen hebben ze dit jaar Alexis Cruz, maar er komt een speciale dag met Cristopher Judge en Micheal Shanks 25-01-2004. Zie hun website www.utopiasite.com voor meer details.

Mijn fav. character is Teal'c. Hij heeft net als Worf dat droge onbedoelde "ik probeer niet grappig te zijn maar ben het toch" humor. Een in zichzelf gekeerd iemand, die voor je door het vuur gaat als je in gevaar bent.

Hier zijn een paar van mijn fav. afleveringen. Ik kan echt niet een favoriet boven anderen kiezen, want ze zijn allemaal geweldig.
Humorafleveringen; 1969, Window of oppurtunity, Urgo, Wormhole X-treme, The other guy's
Aktieafleveringen; The serpent's lair, Rule's of engagement, Upgrades, Small victories, Last Stand
Spanningafleveringen; There but for the grace of god, Watergate, Divide and concor, Between two fires, Redemption II, Prometheus
Dramaafleveringen; The fifth race, Legacy, Shades of grey, 2001, The first ones, Meridian

Een paar van mijn fav. recurring roles zijn Maybourne (love to hate the guy); Jacob/Selmak; Tanith; Skaara/Klorel.

Laat eens jullie favs horen??
WOW SHANKS EN JUDGE KOMEN!!!!!!! HOU ME OP DE HOOGTE!!!!!!!!!!!

Nee ik kan me gigantisch vinden in O'Neill ik zit altijd te wachten op zijn commetaar op een opmerking van Carter of Daniel.
Ik ben ook een fan can Chris Judge omdat hij zijn rol een extra push geeft hij schrijft afleveringen om zijn personage te verbeteren en hij is gewoon onwijs grappig in het echt.

Mijn Favo Bad Guy was Sokar, jammer dat ie dood is. En Baal vind ik ook cool. Ik moet zeggen dat Seizoen 7 ook onwijs gaaf is.

Het leuke van Stargate is:
1: De serie neemt soms zichzelf op de hak en daarmee andere Sci-Fi
2: Er soms subtiele humor in zoals Teal`c die zijn ijs niet af wil staan aan O"Neill in de aflevering Unnatural Selection
3: Je voelt de band tussen de Cast
4: Op bijna elke aflevering komt men wel eens op terug
5: De serie blijft goed ondanks dat men hier en daar in herhaling valt.
6: Het is niet alleen Sci-Fi maar ook geschiedenis
7: De sterotype Bad Guys`(die doormiddel van humor op de hak genomen worden)
8: Goede Special Effect
9: Goede Sfeer
10: Verslavend
Laatst gewijzigd door Jim Kirk op 05 okt 2003, 02:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

EMH schreef:en er zit veel humor in.(vooral die verwijzingen naar Star trek en McGuyver)
En niet te vergeten The wizard of Oz. Let's follow the yellow brik road / I don't think we're in Kansas anymore / Thet didn't believe me when I said I was the great and powerfull Oz :-D :-D Ok ze zijn niet helemaal precies maar wel close
Jim Kirk schreef:WOW SHANKS EN JUDHE KOMEN!!!!!!! HOU ME OP DE HOOGTE!!!!!!!!!!!

Doe ik.
Jim Kirk schreef:Nee ik kan me gigantisch vinden in O'Neill ik zit altijd te wachten op zijn commetaar op een opmerking van Carter of Daniel.
Ja ik vind zijn wisecracks geweldig. Of Teal's droge commentaar op O'Neill.
Jim Kirk schreef:2: Er soms subtiele humor in zoals Teal`c die zijn ijs niet af wil staan aan O"Neill in de aflevering Unnatural Selection

Wat niet afstaan, hij ruilde koud zijn half gegeten portie om voor Jack's volle. :-D Loved it!!
Jim Kirk schreef:10: Verslavend
Goh echt waar?? ... Uhhmm ...
JA!!

Overigens ben ik het met alle 10 redenen die je opgeeft eens. Vooral als je de behind the scenes bekijkt is de band en de humor heel duidelijk. Wat vond je van de Lowdown? Heb je die gezien?
Amanda tegen Rick tijdens Solitudes - You spent 7 years on MacGuyver and you can't figure this one out? We got belt buckles, shoelaces, a piece of gum, build a nuclear reactor for crying out loud! You used to be MacGuyver, MacGadget, MacGimick, now your MacUsless! Dear GOD! I'm stuck on a glacier with MacGuyver!!!
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Ja die was schitterend. Ik weet niet of je ook naar Utopia bent geweest met Teryl Rothery. Maar daarin werden ook leuke anekdotes verteld
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

Ja Teryl is zo lief en grappig. Zullen we Alexis ook gek maken op stroopwafels?? En daarna Chris en Micheal. :-D :-D
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Ik ga niet naar de komende Utopia, 1: Ik kan geen vrij krijgen en 2: De gasten trekken me niet erg. Ok Gareth Wang is wel grappig en Alexis Cruz ook wel. Maar daar kwam ik te laat achter.

Maar ik doe een moord om Micheal en Chris een keer te spreken of te zien.
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

Hehe ik heb nog een pesty buurman die ik wel kwijt wil :-D :-D

OK effe serieus, hou de Utopiasite in de gaten. Als het goed is komt maandag de info over de kaarten (prijs en hoe te bestellen) op de site te staan. De datum is 25 januari en dat is op een zondag. Jammer dat je nu niet meer vrij kunt krijgen. Het is inderdaad een behoorlijk ST evenement geworden. Maar ik moet zeggen ik heb beide Chase en Lolita meegemaakt, en het zijn geweldig lieve spontane vrouwen.

Maar nu weer back on topic. Wat zijn jou favoriete Jack/Daniel, Jack/Teal'c en Jack/Sam momenten??

Jack/Daniel - Uit de ep Spirits.
Daniel: "Jack?"
Jack: "Daniel?"
Daniel: "Are you you?"
Jack: "Yeah. You?"
Daniel: "What?"
Jack: "Never mind."

Jack/Teal'c - Het ijsmoment in Unnatural Selection

Jack/Sam - uit de ep Solitudes
Sam: Um...Colonel...
Jack: It's my sidearm I swear...
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Vooral die laatste was echt fantastisch.

Of die Opmerkingen uit Window of Oppertunity

O'neill: What kind of archeologist carry`s a Weapon
Daniel: I do
O'Neill: Ok, bad example

O'neiil: Common General, does this look look like the face of a madman (terwijl hij naar Teal'c wijst)
O'Neill: Ok bad example
Gebruikersavatar
ScifiJunky
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 70
Lid geworden op: 11 jun 2002, 15:50

Bericht door ScifiJunky »

Moet zeggen dat ik bij elke nieuwe aflevering toch blijf genieten. Ok ik moet toegeven dat de show nu af en toe(echt nie vaak) in herhaling valt maar wat wil je na 7 seizoenen. Op het moment is Anubis de badguy en hij bevalt me wel. Nu zijn de goa'ulds onder aanval door anubis, Tokra en naartuurlijk SG1.Wat wil je nog meer :) Daarnaast ben ik heel blij dat de ancients verhaal nu eindelijk begint....het begon allemaal met aanwijzingen in seizoen 1 en nu begint het verhaal helemaal te ontrafelen. En ze kunnen nog alle kanten met het verhaal.

Moet trouwens zeggen dat ik 1 aflevering van seizoen 7 echt totaal bagger vond....en dat was birthright.....ik bedoel hou die vulcan trash uit SG1!!!!Dadelijk word stargate geinfecteerd door het enterprise virus!!!!
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

ScifiJunky schreef:Moet zeggen dat ik bij elke nieuwe aflevering toch blijf genieten. Ok ik moet toegeven dat de show nu af en toe(echt nie vaak) in herhaling valt maar wat wil je na 7 seizoenen. Op het moment is Anubis de badguy en hij bevalt me wel. Nu zijn de goa'ulds onder aanval door anubis, Tokra en naartuurlijk SG1.Wat wil je nog meer :) Daarnaast ben ik heel blij dat de ancients verhaal nu eindelijk begint....het begon allemaal met aanwijzingen in seizoen 1 en nu begint het verhaal helemaal te ontrafelen. En ze kunnen nog alle kanten met het verhaal.

Moet trouwens zeggen dat ik 1 aflevering van seizoen 7 echt totaal bagger vond....en dat was birthright.....ik bedoel hou die vulcan trash uit SG1!!!!Dadelijk word stargate geinfecteerd door het enterprise virus!!!!
Ja dat was jammer, maar je kon duidelijk zien dat ze haar niet hebben gekozen op acteerprestaties
Gebruikersavatar
Kira1701
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 279
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:50
Locatie: Planet Zeist
Contacteer:

Bericht door Kira1701 »

Zo ik heb mijn kaarten al besteld. Wie gaat er hier nog meer mee naar Chris en Micheal??
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Ikke natuurlijk, gisteren ook mijn kaarten besteld
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Wie heeft hier al meerdere DVD- BOXEN?
Gebruikersavatar
Raven
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:01
Locatie: Bleiswijk
Contacteer:

Bericht door Raven »

EMH schreef: vooral die verwijzingen naar Star trek en McGuyver
idd.. zeker met de x-303 en x-302 komen er wel wat verwijzingen.

Redemption:
O'neill: all check
Carter: inertial dampeners
O'neill: cool!... and check
Carter: engines
O'neill: Check.....
phasers??
Carter: sorry sir

unnatural selection
O'neill: OK.. they didn't go for it
Carter: They didn't approve the mission?
O'neill: yeah they did... when I told hammond the whole saving the universe thing, he approved
Carter: then what?
O'neill: they didnt want the name I suggested
Carter: sir.. we can't call it "The Enterprise"...
O'neill: why not!?


en verder gewoon geniale opmerkingen als:
"Hammond is insisting SG-1 needs some socialpolitical nerd to offset our overwhelming coolness"


/me is Stargate fan :P :P
Gebruikersavatar
Scarface18
Commander
Commander
Berichten: 1069
Lid geworden op: 11 jan 2003, 22:39
Locatie: nieuw-lekkerland
Contacteer:

Bericht door Scarface18 »

ben deze week alleen maar stargate aant kijken, ben zaterdag begonen

heb nu bijna 2 zeisoenen gekeken en 4 gedownload :)
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Ik moet eerlijk zeggen dat Stargate voor mij qua sfeer, Star Trek overtroffen heeft. Sorry jongens maar zo denk ik erover.

Kijk ik ben een grote fan van TNG en DS9, maar als er op een zender Star Trek was en op de ander Stargate-SG1, dan zou ik met niet al teveel twijfel voor SG1 kiezen.

Ik kan me herinneren dat er een discussie was over afleveringen die allemaal stukken lieten zien uit andere afleveringen. En dat het erg onorigineel en vervelend was. Daar ben ik het altijd mee eens geweest, maar zelfs in Stargate kunnen ze dat op een manier brengen dat het niet stoort. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de aflevering Politics.

Het luidt in dit geval een van de coolste cliffhanger afleveringen in (within the serpents grasp), en openend een nieuw hoofdstuk waarin Kinsey blijkt verbonden te zijn met de NID. Het is gewoon cool uitgewerkt. Ook zoals ik al zei dat ze op bijna elke aflvering wel terugkomen met een vervolg is ook geniaal.

Als je naar Star Trek Voyager kijkt, dan zie je bijna nooit wat er verder nog gebeurt is met bijvoorbeeld de Vadwaur (die zworen dat ze wraak zullen nemen)
Gebruikersavatar
Scarface18
Commander
Commander
Berichten: 1069
Lid geworden op: 11 jan 2003, 22:39
Locatie: nieuw-lekkerland
Contacteer:

Bericht door Scarface18 »

Raven schreef:
EMH schreef: vooral die verwijzingen naar Star trek en McGuyver
idd.. zeker met de x-303 en x-302 komen er wel wat verwijzingen.

Redemption:
O'neill: all check
Carter: inertial dampeners
O'neill: cool!... and check
Carter: engines
O'neill: Check.....
phasers??
Carter: sorry sir

unnatural selection
O'neill: OK.. they didn't go for it
Carter: They didn't approve the mission?
O'neill: yeah they did... when I told hammond the whole saving the universe thing, he approved
Carter: then what?
O'neill: they didnt want the name I suggested
Carter: sir.. we can't call it "The Enterprise"...
O'neill: why not!?


en verder gewoon geniale opmerkingen als:
"Hammond is insisting SG-1 needs some socialpolitical nerd to offset our overwhelming coolness"


/me is Stargate fan :P :P
1969

Officer "And you are ?? "
Jack "Captain James T Kirk, Of the starship Enterprise"

even later

Jack "Ok my name is not Kirk, Its Skywalker, Luke Skywalker "

:)
Gebruikersavatar
Raven
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:01
Locatie: Bleiswijk
Contacteer:

Bericht door Raven »

Stargate heeft voor mij startrek ook wel overtroffen. Ze weten elke keer toch weer een interessante wending aan het verhaal te geven. Eerst laten zien dat de goa'ould ook onderling knokken en dan later anubis.

***misschien spoiler****
En dat die ascendants ooit de ancients waren


Ze weten gewoon een goed verhaal neer te zetten en een goede sfeer te creëren.



Redemption:
Hammond: Colonel Checkov feels that as a symbol of our joined efforts, a russian officer should be assigned to join SG-1
O'Neill: Over my rotting corpse... sir
I'm sorry... did I say that out loud??
Hammond: I said that I would discuss the matter and that I'm sure you would give it some carefull thought.
O'Neill: And that I will... but I'm pretty sure I would say.... Bite me...
Gebruikersavatar
20 of 9
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 88
Lid geworden op: 23 jun 2003, 12:23
Locatie: hoensbroek
Contacteer:

Bericht door 20 of 9 »

sg 1 stargate rules
ik heb in de vakntie alle seizoenen nog eens door gekeken en ze blijven goed
:-P
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Ja er zijn ook maar weinig afleveringen, die je liever niet wil zien. Kijk dat had ik in Star Trek de laatste tijd erg vaak. dan zag ik dat het een bepaalde aflevering was waar ik geen zin in had.

Heeft iemand van jullie eigenlijk DVD boxen? want daar heb ik een vraagje over.
Gebruikersavatar
Scarface18
Commander
Commander
Berichten: 1069
Lid geworden op: 11 jan 2003, 22:39
Locatie: nieuw-lekkerland
Contacteer:

Bericht door Scarface18 »

heb nu op +/- 10 afleveringen na alle afleveringen binnen
ben zondag begonnen met kijken en ben nu bij 3.12 :)

me is nu helemaal Stargate verslaaft :D
Gebruikersavatar
Scarface18
Commander
Commander
Berichten: 1069
Lid geworden op: 11 jan 2003, 22:39
Locatie: nieuw-lekkerland
Contacteer:

Bericht door Scarface18 »

kheb dr nog een gevonden,

Daniel "We were kind of hoping you could beam them out"
Vader van Samantha "who do you think i am, Scotty" :)
Laatst gewijzigd door Scarface18 op 21 okt 2003, 23:13, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Scarface18 schreef:kheb dr nog een gevonden,

Daniel "We were kind of hoping you could beam the out"
Vader van Samantha "who do you think i am, Scotty" :)
hahahahha ja die was helemaal hilarisch

Heb je Evolution Part 1 al gezien uit Seizoen 7? daar zit ook een hele leuke in, ik veraadt hem niet want hij is te komisch
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

En deze is uit de eps Prometheus.
(Ook een grappige ST overeenkomst. Het schip uit "Message in a Bottle" van Voyager heet ook zo)

dan zegt Sam tegen Jack: "No the ships name will not be Enterprise" of zo iets.

Ook leuk trouwens dat John deLancie hier in mee speelt.

De afl The other Guys is ook fantastisch.
Hier doet John Billingley (Dr. Phlox) in mee.
Plaats reactie