Without A Trace

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Without A Trace

Bericht door Jadzia »

Without A Trace

Afbeelding

Is er iemand die naar deze serie kijkt? Hij gaat over een team van de FBI dat in New York naar vermiste mensen op zoek gaat. Aan de hand van een tijdlijn proberen ze uit te zoeken wat er met de vermiste persoon gebeurd is in de periode rond zijn verdwijning.

Without A Trace wordt op het moment heel onregelmatig door SBS6 uitgezonden. Meestal op donderdag rond 21:30.

Hoofdrolspeler Anthony LaPaglia heeft trouwens pas een Golden Globe gewonnen voor zijn rol in deze serie.

Ik geloof dat het donderdag weer komt:

Without A Trace - Little big man (29-1-2004 om 21:35 op SBS6)
Jack en zijn team zoeken naar de tiener William Hope, die vermist wordt na een handgemeen met een lokale beul in een slechte buurt. William wordt als een goed kind beschouwd, dat bij een pleeggezin verblijft na achttien maanden op straat te hebben geleefd. Zijn toekomst ziet er weer rooskleurig uit. Tijdens het onderzoek ontdekt het team dat zijn oudere broer Aaron, onlangs ontslagen uit de jeugdgevangenis, William onlangs heeft opgezocht. Het blijkt dat William vlak voor zijn vermissing bij Aaron in de auto is gestapt. En de angst bekruipt het team dat de goede jongen het slechte pad is opgegaan.
Laatst gewijzigd door Jadzia op 17 jul 2006, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Voorlopig staat het t/m 19 februari in het uitzendschema, dus tot afl 11.
Gebruikersavatar
MiVo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 637
Lid geworden op: 02 feb 2003, 22:32
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Bericht door MiVo »

Klinkt als een eentonige verhaal lijn. Steeds maar weer zoeken naar vermiste personen. :{
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Mwa.. mensen kunnen natuurlijk om heel veel verschillende redenen vermist zijn. Soms zijn ze zelf weggelopen, anderen zijn ontvoerd of vermoord... En sommige mensen blijken er grote geheimen op na te houden.

En ik vind de personages zelf ook interessant. Qua karakterontwikkeling doet Without A Trace het beter dan CSI. En ik vind dat Anthony LaPaglia zijn Golden Globe dus ook echt verdiend heeft.
Gebruikersavatar
MiVo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 637
Lid geworden op: 02 feb 2003, 22:32
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Bericht door MiVo »

Zal morgen avond overwegen om te kijken (als ik tijd heb dan) :-P
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

poefff, uit het stof.

Ik zag van deze serie afgelopen week Seizoen 1 op DVD liggen.



Afbeelding

Hewt plaatje is van de R1 release. Maar er dus ook een R2 release.
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

geef mij maar law and order.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Ik volg sinds een paar maanden ook Without a Trace, schuld van Jadje natuurlijk. Heb van een vriendin de eerste 3 seizoen gebrand op DVD gekregen, ben nu halverwege seizoen 3 and I love it.

De serie is erg sterk met zijn verhalen en karakterontwikkeling IMO en doet zijn best om CSI voorbij te streven in mijn favo-series lijstje. De karakters komen erg echt over, vooral LaPlagia doet zijn werk goed.

Over het nieuwe seizoen kan ik nog niks zeggen, begin pas met kijken als ik S3 af heb, wil alles in volgorde kijken.

Hopelijk komen spoedig nieuwe DVDs eraan. Ik vond de release van S1 wel een mooie eigenlijk :) Moest alleen even wennen aan dubbelzijdige schijfjes, ik dacht eerst gewoon dat de helft van het seizoen miste, hehe.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Goed nieuws voor WaT fans, volgens DVD-home.nl komen de R2 DVDs van Seizoen 2 in de tweede week van januari. Maar ik weet niet hoe betrouwbaar dat is. Iemand hier iets meer over gehoord?
Gebruikersavatar
8472 Killer!
Commander
Commander
Berichten: 1024
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:11
Locatie: Enschede

Bericht door 8472 Killer! »

Ik raad alle WaT fans aan om voor de grap eens te kijken naar de serie 'Spoorloos Verdwenen', elke donderdagavond op de Avro.
Echt een exacte kopie van WaT! Van de verhouding tussen de karakters (De 'baas' is verliefd op het jongere meisje en de andere jongen ook, dus Jack/Sam/Danny), de leader, de tijd en plaats aanduidingen en de flashbacks toe.
Maar goed is deze serie natuurlijk niet. De makers mogen denk ik blij zijn dat Without a Trace geen hit is geworden in Nederland, anders viel dit vast wel op bij meer mensen.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Ook voor de WaT fans, seizoen 2 is op DVD :*D

Ik zag hem al bij de MediaMarkt liggen (voor iets van 54 euro). Ik betwijfel of Free Recordshop hem gaat krijgen. Ze hadden vorig jaar wel seizoen 1 maar die schijnt uit het assortiment verdwenen te zijn aangezien ik hem niet meer op de website kan vinden. Seizoen 2 staat er ook niet op.

Hij is ook bij Proxis te bestellen voor 54,95 (64,99 bij bol.com).

Ik heb ze al binnen, maar nog niet gekeken. Wel even in de verpakking gekeken enzo. Weer een mooi doosje erom heen en een mooi boekje. Zelfde schijfjes, dus dubbelzijdig, 4 stuks. Binnenkort eens een schijfje erin gooien. :)
Gebruikersavatar
8472 Killer!
Commander
Commander
Berichten: 1024
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:11
Locatie: Enschede

Bericht door 8472 Killer! »

Tja, ik ben toch maar voor de bijl gegaan.
Ik heb nog maar 4 afleveringen gezien ofzo, maar het is zo frustrerend dat ik de serie nooit normaal kan volgen dat ik het eerste seizoen voor een heerlijke prijs van 25 euro heb binnen gehaald. :)
Het was de speciale Probeer-prijs bij de MediaMarkt, dus ik dacht: laat ik het maar gewoon proberen. ;)
Ik zie wel of het iets is, waarschijnlijk wel, sinds vele mede-CSI en Cold Case fans er ook gek van zijn.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

De nieuwe DVDs komen er aan/zijn er al. Proxis zegt dat de release al is geweest, FRS zegt hem volgende maand te krijgen. De prijs is overigens flink lager als de vorige boxen, bij FRS gaat ie 44,99 kosten en bij Proxis 39,99. De vorige releases zaten tussen de 69,99 en 79,99. Goeie zaak!
Gebruikersavatar
Jadzia
Commander
Commander
Berichten: 1895
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:52
Locatie: Nuland

Bericht door Jadzia »

Zal m na de vakantie eens bestellen. Ik heb seizoen 2 nog nieteens afgekeken eigenlijk.. Gewoon geen tijd voor.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Heb S1 en S2 inmiddels. Eerste paar eppies gezien.

Toffe serie 8-)
Gebruikersavatar
martine
Captain
Captain
Berichten: 2177
Lid geworden op: 21 jul 2002, 14:22
Locatie: Londen UK

Bericht door martine »

Eerste seizoen voor 20 euro bij de MM Zwolle en tweede voor 30.
Gebruikersavatar
8472 Killer!
Commander
Commander
Berichten: 1024
Lid geworden op: 11 jun 2002, 13:11
Locatie: Enschede

Bericht door 8472 Killer! »

Als Seizoen 2 hier bij de MM in Enschede ook zo goedkoop wordt ga ik hem ook wel kopen.
Tot nu toe heb ik nog wel even genoeg aan mijn seizoen 1 DVD's, erg leuk. :)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

S3 is inmiddels uit, kreeg hem afgelopen maandag al in de bus van Proxis, heb hem ook bij de MediaMarkt al zien liggen. De release is wel wat anders, ipv een kartonnen 4-disc houder zijn er nu twee hele dunne DVD cases (zoals bijvoorbeeld ook de cases in de seizoensboxen van BSG of Lost) met elk 2 schijfjes en helaas geen boekje :( De slipcase is daardoor ook dunner en net een klein beetje hoger als de vorige seizoenen, daardoor staat het net mooi op een rij in je kast :-(
Plaats reactie