Uur voor Uur - #24

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Gesloten
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Uur voor Uur - #24

Bericht door 3rd RemataKlan »

Welkom bij Uur voor Uur #24. De opzet is hetzelfde als de eerdere rondes.

Stemmen kan tot en met zaterdag 13 maart 2004. Alle stemmen na deze dag tellen niet mee.

De kandidaten voor deze ronde zijn:

Uur voor Uur #24
A Taste Of Armageddon (TOS)
We'll Always Have Paris (TNG)
Invasive Procedures (DS9)
Persistence Of Vision (VOY)
Desert Crossings (ENT)

Veel plezier!
Visitor1982
Commander
Commander
Berichten: 1674
Lid geworden op: 06 jul 2003, 18:20

Bericht door Visitor1982 »

TNG, DS9 en ENT. vond ik allemaal nogal zwakke afleveringen. VOY vond ik wel aardig, maar de beste aflevering is:

A Taste Of Armageddon - TOS
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

TNG, VOY en ENT vind ik slecht. TNG is een vaag verhaal waar niet veel van klopt. Picard's ex-vriendin acteert slecht. Het erg mooie FX shot op het einde kan de ep niet redden. VOY had wat creepy scenes maar het verhaal heeft geen focus. ENT was ronduit saai met een wederom zwakzinnige Archer die geen contact maakt met de regering(en) van de planeet, besluit om door een woestijn te lopen en zonder informatie over het conflict automatisch voor Clancy Brown's zijde kiest. NX01 valt weer zonder provocatie alien militaire installaties aan. Dit moest dan een belichting van Operatie Enduring Freedom in Afghanistan voorstellen :lol:
DS9 vind ik goed. De opzet is een beetje vergezocht maar de nadruk op de personages maken het goed. Smallville's John Glover is geweldig als Verad en Verad Dax. Sisko's interactie met Verad Dax is interessant om te zien.
Maar mijn stem gaat naar A Taste Of Armageddon. Captain Kirk's brutale manier van handelen is fantatisch. Hij zal niet toestaan dat zijn bemanning slachtoffer wordt in de simulatie-oorlog. En vernietigt dus de computers zodat men of vrede kan nastreven of een echte, vernietigende oorlog kan voeren.
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

TNG vond ik niet bijzonder; in VOY hoort het holodek niet thuis en de rest van de aflevering heeft ook geen indruk bij me achtergelaten dus dan kies in maar voor Invasive Procedures DS9, niet bijzonder maar wel ok.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Dit helemaal vergeten :{

A Taste Of Armageddon (TOS)

redenen zijn zo her en der al genoemd.
Gebruikersavatar
Nebulaguy
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8152
Lid geworden op: 13 jul 2003, 21:19
Locatie: Gent

Bericht door Nebulaguy »

Nu je het zegt.

TOS komt me niet bekend voor, heb ik dus niet gezien hoogstwaarschijnlijk. TNG was in z'n tijd wel ok, maar vind ik nu wat verouderd en zelfs ronduit saai. ENT is, ja wat is ENT eigenlijk? DS9 is leuk als disaster ep, maar hoef ik maar één maal te zien en dat kan nooit goed zijn, blijft dus Voyager over, met een goede ep waar niets wereldschokkend gebeurt, maar die wel spannend overkomt.

Voyager - Persistence of Vision.
Gebruikersavatar
HorckDude
Moderator
Moderator
Berichten: 7236
Lid geworden op: 02 jun 2002, 09:25

Bericht door HorckDude »

TOS - A Taste of Armageddon

Goede morele ep over oorlog met tof handelen door Kirk. Scotty in command was ook tof. 8-)
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

A Taste Of Armageddon (TOS)

Alleen al om dat die aflevering me het meest is bijgebleven van al de genoemde afleveringen.
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Bericht door sonpas »

We'll Always Have Paris (TNG)......lekker veel Data's.....de TOS ep is zeker de beste.......maar deze van TNG moet zeker niet onderdoen voor VOY en DS9......vandaar.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

A Taste Of Armageddon (TOS)
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Uitslag

Bericht door 3rd RemataKlan »

Deze ronde is voorbij.

9 mensen hebben gestemd.

De uitslag is als volgt:

A Taste Of Armageddon (TOS) staat bovenaan met 6 stemmen.
We'll Always Have Paris (TNG), Invasive Procedures (DS9) en Persistence Of Vision (VOY) staan op een gedeelde tweede plaats met ieder 1 stem.
Desert Crossings (ENT) staat onderaan met 0 stemmen.

Bedankt voor het meedoen en hopelijk tot ziens bij ronde #25!
Gesloten