"The Dead Zone" (2002)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

"The Dead Zone" (2002)

Bericht door 3rd RemataKlan »

Is de kleine groep Dead Zone fans hier bezig met het kijken naar het derde seizoen van de serie?
Laatst gewijzigd door 3rd RemataKlan op 05 dec 2005, 23:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Dead Zone
klinkt leuk, wat is het?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

lijk me best leuk. is dat hier al op tv geweest?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Nee, en ook geen R2 dvd uitgave.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

jammer, beter komt het hier dan nog eens op tv, ik vin die paranormal eshit altijd wel leuk :-P
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

SBS 6 gaat The Dead Zone uitzenden, vanaf a.s. zondag(18 juli) rond 23:45.
het tijdstip waarop Poltergeist: The Legacy voorheen werd uitgezonden.
Laatst gewijzigd door EMH op 16 jul 2004, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

17 juni? zal wel juli zijn, en als het op zondag is is het ook nog de 18de, vreemd :S
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

EMH schreef:SBS 6 gaat The Dead Zone uitzenden, vanaf a.s. zondag(17 juni) rond 23:45.
het tijdstip waarop Poltergeist: The Legacy voorheen werd uitgezonden.
Welke debiel is verantwoordelijk voor die beslissing? Ze zouden hem/haar moeten stenigen!
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Guess who? schreef:17 juni? zal wel juli zijn, en als het op zondag is is het ook nog de 18de, vreemd :S
aangepast!
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

ik ben nog niet aan seizoen 3 toe gekomen, voor ik op vakantie ging zat ik halverwege s2, en daar ga ik het dus binnenkort weer oppikken :)
Gebruikersavatar
jOzh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 427
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:34

Bericht door jOzh »

Ik ben ook nog niet aan seizoen 3 begonnen, maar binnen niet al te lange tijd ga ik er zeker aan beginnen. Wat vind je er tot nog toe van 3rd RemataKlan?
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Tot nu toe een goed seizoen. De opening was erg sterk, Stilson he. ;)
Vervolgens wat lossere afleveringen waarbij de personages verder worden belicht, met name Walt maar ook de relatie tussen Johnny en zijn zoontje.

Nadeel vind ik Sarah Wynter (24) die in tot nu toe 3 afleveringen speelde. Ik vind haar geen sterke actrice.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Big bump

We zijn inmiddels alweer meer dan een jaar verder. Zijn er mensen die S3 inmiddels gezien hebben? Op het moment is S4 alweer bijna aan z'n einde gekomen. Om niet gelijk te gaan spoiler zal ik eerst wat ruimte openlaten voor S3 discussie :)
Gebruikersavatar
Frank
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3020
Lid geworden op: 02 apr 2003, 19:10

Bericht door Frank »

Nee, ik heb seizoen 1 niet eens volledig gezien :-( . Ik zou wel willen trouwens, maar dat heb ik momenteel met zoveel series. Het beste zou zijn als een zender de serie een keer weer vanaf het begin af aan gaat uitzenden (en dan niet zoals de laatste keer dat als je de video gaat kijken dat de aflevering een half uur later begonnen blijkt te zijn waardoor je de helft mist, nog bedankt daarvoor SBS :*) ), maar dat zit er denk ik niet in. Een andere mogelijkheid zou het kopen van de DVD's zijn die dit jaar uit schijnen te komen, maar ik heb momenteel al een behoorlijke kijkachterstand qua series, dus dat is ook nog even afwachten (samen met de prijs van de DVD's natuurlijk).
Wat voor een kwaliteit hebben de latere seizoenen trouwens :) ? De kwaliteit van seizoen 1 of zijn ze beter? Weet ik een beetje wat ik kan verwachten als ik weer ga kijken :) .
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vis schreef:Big bump

We zijn inmiddels alweer meer dan een jaar verder. Zijn er mensen die S3 inmiddels gezien hebben? Op het moment is S4 alweer bijna aan z'n einde gekomen. Om niet gelijk te gaan spoiler zal ik eerst wat ruimte openlaten voor S3 discussie :)
Ja, ik heb seizoen 3 gezien. Ik begon met The Dead Zone te kijken bij 4x01, ik was benieuwd naar de rest en heb seizoen 3 bemachtigd. Eerst wis ik niks van Stillson en de komende apocalyps af. Maar steeds als ik een aflevering bekeek die daarom draaide (en ondertussen ook nog seizoen 4 volgen) begreep ik steeds meer. De eerste afleveringen van seizoen 3 waarin Johnny verdacht wordt van een moord vond ik wel goed. Ook de aflevering met de schietpartij op school goed en een onverwachts, maar krachtig einde. Verder vond ik de geschiedenis aflevering van Walts goed, met mooie muziek, maar de beste aflevering vond ik toch wel met de dam, als alle dieren op hol slaan. Seizoen 4 vind ik ook goed, maar minder goed als seizoen 3. Seizoen 1 en 2 moet ik nog bekijken als ik daaraan kan komen.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Ik heb alle afleveringen die uitgezonden zijn bekeken en ik moet zeggen dat ik hoe verder seizoen 3 vorderde ik de kwaliteit achteruit vond gaan. Ze legden teveel de nadruk op de komende apocalypse. Het overschaduwde alles, dat hebben ze gelukkig tot nu toe in seizoen 4 imo goed gedaan.
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

Dit blijft toch wel één van mijn favoriete series. Dat het nooit echt goed is uitgezonden in Nederland vind ik dan toch best raar. (Om half 1 's nachts uitzenden is niet goed natuurlijk)
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

Zojuist de seizoensfinale van seizoen 4 gezien, en ik moet zeggen dat het een zeer goede aflevering was in mijn ogen. 8-)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

SPOILERS!!!!!

SPECIAL HOLIDAY EPISODE! When female psychic Alex Sinclair (returning guest star Jennifer Finnigan) pays Johnny a surprise Christmas visit, the two work together to solve the mystery of one very lost and confused Santa. Sharing disturbing and contradictory visions of their Santa’s life, Alex and Johnny wonder who this strange old man in a track suit and Santa hat really is. As their investigation unfolds, they become involved with three young street kids who are equally lost, and who wind up joining everyone back at Johnny’s for the best - albeit strangest - Christmas any of them can remember. Don't miss "A Very Dead Zone Christmas," an all new episode of The Dead Zone, premiering Sunday, November 27 at 10/9C
http://www.usanetwork.com/series/thedeadzone/

Gelukkig hoeven we dan niet zo lang te wachten op nieuwe The Dead Zone. Ook al is het maar voor 1 aflevering.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Yahoo! Straks "A Very Dead Zone Christmas" :Y)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Nog geen release :-(

Volgens die site wordt hij woensdag, vrijdag en zaterdag ook nog uitgezonden.. Misschien dan.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Hier kan seizoen 5 ook vast nog bij.

Geweldige opening van het laatste seizoen :pray:
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Vis schreef:Hier kan seizoen 5 ook vast nog bij.

Geweldige opening van het laatste seizoen :pray:
Vond het laatste stuk (5min) vooral ijzersterk.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

S5 bij de topic title gezet :)

Jammer dat ze niet bij het politieke verhaal blijven, dat is juist zo spannend.

Tweede aflevering heb ik grotendeels doorgespoeld, goedkope aflevering. Derde was best aardig. Maar nu is 't wel weer Greg Stillson tijd!
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Ik moet zeggen dat juist het greg stilson verhaal mij het minst aanspreekt. Daar zitten ze al drie seizoenen mee te klooien onderhand. Mag van mij wel weer afgelopen zijn.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Dat politieke spel vind ik juist tof, en hoe het uitpakt met die nucleaire ramp blijft nog onbekend.

De losse verhaaltjes zijn wel aardig uitgemolken onderhand, je ziet alles van mijlenver aankomen ;-(
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

Tot nu toe alleen de eerste aflevering gezien (verdomde (her)tentamens. :-( ) en ik moet zeggen dat mijn voorkeur (afgaande dus op afleveringen van voorgaande seizoenen) toch ook uitgaat naar de verhaallijn met Greg Stillson. (Maar dat kan ook komen omdat Sean Patrick Flanery in misschien wel de coolste film allertijden speelt en ik daardoor een zwak voor hem heb (als acteur dan he)).
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

5x10 Vortex was wel aardig. Twee afleveringen ervoor heb ik uitgezet na 10 minuten.

Ben bang dat er geen diepgaand Stillson verhaal meer zal komen. Jammer, had (op) een heel ander verloop van deze serie verwacht/gehoopt.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Komt seizoen 3 nog ergens uit op nl dvd?
Plaats reactie