The Pretender

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Plaats reactie
DarthMaulSithLord
Ensign
Ensign
Berichten: 164
Lid geworden op: 13 jun 2002, 00:23
Locatie: Purmerend
Contacteer:

The Pretender

Bericht door DarthMaulSithLord »

Heeft er iemand vandaag naar The Pretender gekeken? Ik had de aflevering van vandaag, "Cornman", opgenomen, maar niet alles staat erop. Had voor de zekerheid 65 minuten opgenomen, maar dankzij het geklooi van Veronica is het er toch niet helemaal opgekomen.

Ik heb alles gezien tot op het moment dat Miss Parker Broots vraagt om de kist van haar moeder open te maken. Wat gebeurt er daarna?
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

op deze pagina staat een zeer uitgebreide samenvatting van deze aflevering. Zo uitgebreid zelfs, ik denk niet dat je het een samenvatting kan noemen ;)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

wat vinden jullie eigenlijk van the pretender???

ik vind het wel een leuke serie maar ik kijk het al een aardig lange tijd niet meer omdat ik al best wel veel eps heb gezien en omdat het op een niet leuke tijd komt want ik weet niet hoe laat het nu komt maar als ik iets op die tijd zie dan kijk ik tog liever charmed eigenlijk.
Longbowmen
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 79
Lid geworden op: 04 sep 2004, 12:58
Locatie: Amsterdam

Bericht door Longbowmen »

Rocks :) :) :)
Ik vind het een best wel orginele serie maar er mag van mij best wel af en toe wat meer afwisseling in. Ik bedoel: Jarod ziet zielige mensen, Jarod helpt hun, Jarod pakt bad guy. Zo gaat dat echt, behalve bij al die Centre complot afleveringen das wel vet. :-D
DarthMaulSithLord
Ensign
Ensign
Berichten: 164
Lid geworden op: 13 jun 2002, 00:23
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door DarthMaulSithLord »

Bedankt voor de link, mijn dank is groot.

Ik vind The Pretender een hele goede serie, alleen jammer dat er niet meer seizoenen zijn gemaakt en bijv. een speelfilm om er een goed einde aan te draaien.
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

DarthMaulSithLord schreef:Bedankt voor de link, mijn dank is groot.

Ik vind The Pretender een hele goede serie, alleen jammer dat er niet meer seizoenen zijn gemaakt en bijv. een speelfilm om er een goed einde aan te draaien.
Er zijn twee films van gemaakt :-D

Kijk maar onderaan deze pagina

Maar die films laten nog genoeg vragen over hoor ;)
DarthMaulSithLord
Ensign
Ensign
Berichten: 164
Lid geworden op: 13 jun 2002, 00:23
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Bericht door DarthMaulSithLord »

ottooo schreef:
DarthMaulSithLord schreef:Bedankt voor de link, mijn dank is groot.

Ik vind The Pretender een hele goede serie, alleen jammer dat er niet meer seizoenen zijn gemaakt en bijv. een speelfilm om er een goed einde aan te draaien.
Er zijn twee films van gemaakt :-D

Kijk maar onderaan deze pagina

Maar die films laten nog genoeg vragen over hoor ;)

Weet ik, de eerste heb ik gezien, maar dat waren TV-films, ik bedoel een echte speelfilm.

:-P
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

[Spoiler ALert!]




ik moet de eerste nog zien maar the island of the haunted heb ik wel gezien en die is erg leuk, maar er moet nog effe iig 1 vervolg komen want ik wil wel weten wat er nog verder gebeurd nu mr. Parker volgens mij dood is en Jarod en Parker bijna iets hadden en nu ze weet dat Raines haar echte vader is enz enz enz



[Spoiler ALert!]
Laatst gewijzigd door Tactical_Cube op 21 jan 2005, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

^^^ Er zijn dus mensen die die film nog niet hebben gezien, en als er iets niet leuk is, is het wel het spoileren van een serie/filmreeks die daar zo gevoelig voor is als The Pretender. Misschien moet je je post ff aanpassen.
Gebruikersavatar
Spriety
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 858
Lid geworden op: 25 mar 2003, 11:27
Locatie: Earth (21st Century)
Contacteer:

Bericht door Spriety »

Tja, helaas is de serie weer 'ns van Veronica weg... Waar naartoe trouwens?
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

misschien wel naar de uitzendingen van 5 minuten over 12 's nachts, maar die begint volgend jaar pas als je eigenlijk de verhaallijn vergetren bent :) lijkt me zo.
Gebruikersavatar
ottooo
Commander
Commander
Berichten: 1551
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:31

Bericht door ottooo »

Spriety schreef:Tja, helaas is de serie weer 'ns van Veronica weg... Waar naartoe trouwens?
Ze hadden alle afleveringen uitgezonden en daarvoor is nu Sliders in de plaats gekomen.
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

Die eps is gewoon de laatste aflevering, een echte cliffhanger. Al krijg je met de films ook niet echt een antwoord op hoe en wat. Imo zou een echte speelfilm een grote flop worden. Waarom? Mensen die het concept niet kennen snappen het niet en als de makers daar wel rekening mee houden vinde de fans er niks aan omdat er niet diep genoeg wordt gegaan En om alleen de voor de fans de speelfilm te maken, tja ookdan geen grote binnenkomer.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

tis erg jammer ja ik wil ook wel graag weten wat er nou verder gebeurt the island of the haunted houd het gewoon helemaal open :(

maar kijk wat ik gevonden heb :-D
  • Three weeks ago we were very pleased to bring you the long-awaited news that The Pretender - The Complete 1st Season was coming to DVD. At that time we gave you all the details of that March 15th release, but we didn't have cover art to show you at the time. Now Fox Home Entertainment has made that available, and here it is. Enjoy!

    Afbeelding

    http://www.tvshowsondvd.com/newsitem.cfm?NewsID=2614

Kga em denk ik wel kopen alle 4 de seizoenen ook al vind ik de afleveringen soms saai als het over weer een zielig iemand gaat het gaat mij meer om het verhaal van the centre
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Tactical_Cube schreef:Kga em denk ik wel kopen alle 4 de seizoenen ook al vind ik de afleveringen soms saai als het over weer een zielig iemand gaat het gaat mij meer om het verhaal van the centre
Dat vind ik ook het grootste nadeel van de serie. Kijk twee regular afleveringen, en je hebt alles gezien. Het hele Center verhaal is wél interessant. Zie dan ook niets in deze sets, een speciale set met alleen Center gerelateerde afleveringen zou 'n stuk beter zijn :)
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Ja eigenlijk wel maar je kan niet alles hebben :(

maar kgeloof dat de dvd boxen iets van 40 dollar zouden worden dus als ze hier rond de 40 euro worden heb ik het er nog wel voor over.

Maar ik koop in ieder geval de 2 laatste seizoenen daar heb ik jammergenoeg een aantal afleveringen van gemist en ik heb het zelfs 2 x gepresteerd om de laatste 2 afleveringen niet te zien
Gebruikersavatar
Starboy
Ensign
Ensign
Berichten: 161
Lid geworden op: 07 sep 2004, 19:21

Bericht door Starboy »

The Pretender is een best leuke serie, maar het is niet leuker dan ST ;)
Gebruikersavatar
extatix
Commander
Commander
Berichten: 1206
Lid geworden op: 02 nov 2004, 14:05
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door extatix »

Starboy schreef:The Pretender is een best leuke serie, maar het is niet leuker dan ST ;)
Waar wordt gevraagd het te vergelijken met Star Trek dan?
Trouwens, sinds wanneer is Star Trek een standaard?
Gebruikersavatar
!¿!Mats!¿!
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3355
Lid geworden op: 28 okt 2004, 13:19
Locatie: Oisterwijk
Contacteer:

Bericht door !¿!Mats!¿! »

The Pretender is vet!!! 8-)

ik keek daar ook altijd naar.
delenn
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jun 2004, 13:49

Bericht door delenn »

Ik vind [b]THE PRETENDER[/b] nog altijd leuk om te zien. Ik heb ze toen der tijd op VHS opgenomen. Nu schijnt het uitgebracht te zijn op DVD. *D

Op [b]E-Bay[/b] worden ze te koop aangeboden! *D
Jammer vind ik het wel dat ze allemaal voor [b]regio 1[/b] worden aangeboden. Op de DVD's in Nederland staat het [b]cijfer 2[/b] geschreven. ;-(

Nu weet ik niet of deze ook af te spelen zijn op de NL DVD-spelers!
Misschien weet iemand op deze forum het antwoord?

En anders kan ik nog altijd een DVD-recorder aanschaffen en ze overcopieren.( Origineel is eigenlijk beter!)
Gebruikersavatar
itsme
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 575
Lid geworden op: 15 okt 2002, 23:04
Contacteer:

Bericht door itsme »

Tenzij je een universieele afspeler hebt, heb je niks aan een regio 1, want daar zie je alleen ruis.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

eigenlijk best wel kut dat je regio nummers hebt enz

weet iemand al de release voor regio 2 als die al komt
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

Afbeelding

Afbeelding

gvd nikita ook alleen regio een ik vraag me af of ze nog wel in regio 2 uitkomen
Plaats reactie