"Smallville" (2001) (S4) (US)

Bespreek hier alle SF films en series waar geen eigen forum voor is

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

"Smallville" (2001) (S4) (US)

Bericht door Trekscaper »

SPOILER WAARSCHUWING: Bevat informatie over in de VS uitgezonden afleveringen!




Iemand die de afleveringen van seizoen 4 volgt? Ik heb net 4x08 Spell gekeken, ik vond hem wel goed, ook al was Charmed het grote voorbeeld voor de schrijvers van deze aflevering. Heb vooral gelachen toen Lana (die bezeten was door een heks) de mensen op het feest betoverde en iedereen half naakt stonden te dansen, inclusief Clark, net toen de vertegenwoordiger van de universiteit kwam. Ook vond ik Chloe, Lana en Lois ram lekker uitzien in die zwarte heksen kleren. Ook goed te weten dat naast groene krytoniet ook magie Clarks krachten kunnen verzwakken of zelfs ontnemen.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Seizoen 4 vind ik tegenvallen. Smallville lijkt te vaak de reset te gebruiken. Gebeurd er iets groots, vooral bij de seizoencliffhangers en de volgende aflevering komt alles weer goed. Ook het gedoe met vreemd gedrag van personages, zoals Lionel's overname van Clark, wat de volgende aflevering weer goed is, er wordt kort na verwezen meer niet. Natuurlijk is het sowieso idioot van Chloe en Lana om pissig op Clark te zijn aangezien ze zelf ook allerlei vage dingen hebben meegemaakt. Chloe nog een paar aflevering eerder met dat kryptonite drankje.

Deze heks aflevering vond ik zeer, zeer slecht. Gatver wat een dampende hoop stront. Lois en Lana in die pakjes was lekker om te zien maar dat was dan ook het enige.

De Flash aflevering vond ik wel tof. Nu nog wachten op Bruce Wayne. ;)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Bericht door Trekscaper »

Wow, 4x10 Scare was echt vet, een besmettelijke virus laat iedereen's ergste nachtmerrie uitkomen en laat vervolgens iedereen in coma vallen en laat uiteindelijk iedereen sterven. Ook Clark wordt door het virus getroffen en zijn ergste nachtmerrie is dat door meteorieten inslagen hij de waarheid over zichzelf moet vertellen aan Lana, maar Lana dood Clark omdat zij vond dat hij verantwoordelijk was voor de dood van Lana's ouders. Maar de coolste scene was toch de nachtmerrie van Lex, absolute vernietiging van de wereld door nucleaire wapens door hem uitgevoerd als president van Amerika.
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

Leek er meer op dat de lanceringen waren uitgevoerd door Skynet.
Plaats reactie