Ideeën voor 'Uur voor uur 2.0'

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Ideeën voor 'Uur voor uur 2.0'

Bericht door The Snob »

Nog een paar weken en dan is 'Uur voor uur', een van de leukere running topic-series van dit forum, ten einde gekomen.

Hoewel het een hele leuke reeks is geweest, was het niet altijd reëel; de toevallige volgorde van afleveringen bepaalde welke serie zou winnen. Eigenlijk zou er eerst een Top van alle afleveringen moeten worden gemaakt van de verschillende Trek series, zodat je daarna per week de nummer 1 van elke serie tegen elkaar kan laten 'strijden'. Dat is een hels karwei, maar ik zou het graag zien, en het geeft wellicht een realistischer beeld van wat nu werkelijk de beste serie was, afgaande van de gemiddelde opinie hier.

Zijn er andere ideeën voor 'Uur voor uur 2.0'?
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Voegt niks nuttigs toe
Laatst gewijzigd door Miriam op 15 mar 2007, 20:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

miriam, als je niks nuttigs toe te voegen hebt, voeg dan ook lekker even niks toe :wave:
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Ja, jammer dat dat stopt! Een nieuwe versie zou inderdaad leuk zijn... maar hoe, geen idee!
Je zou per serie iets kunnen doen... bijv elke week 2 afleveringen, en dan dat iedereen hier ze een cijfer geeft. Het gemiddelde wordt genoteerd... heb je uiteindelijk een lijst met bijv alle TNG-eps en het gemiddelde cijfer (wel handig als je een goeie episode zoekt om weer eens te kijken ofzo). Zoiets? Hmjah, moeilijk! :lachhuil:
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Ja, zou wel leuk zijn als er iets nieuws kwam. Misschien de winnaars van Uur voor Uur tegen elkaar? Of Uur voor Uur binnen een serie (dus bvb. alle eerste afleveringen van een seizoen tegen elkaar, alle tweede afleveringen, etc.).
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Re: Ideeën voor 'Uur voor uur 2.0'

Bericht door 3rd RemataKlan »

The Snob schreef:Nog een paar weken en dan is 'Uur voor uur', een van de leukere running topic-series van dit forum, ten einde gekomen.

Hoewel het een hele leuke reeks is geweest, was het niet altijd reëel; de toevallige volgorde van afleveringen bepaalde welke serie zou winnen.
Er is niets toevalligs aan de volgorde van de afleveringen.
The Snob schreef:Eigenlijk zou er eerst een Top van alle afleveringen moeten worden gemaakt van de verschillende Trek series, zodat je daarna per week de nummer 1 van elke serie tegen elkaar kan laten 'strijden'. Dat is een hels karwei, maar ik zou het graag zien, en het geeft wellicht een realistischer beeld van wat nu werkelijk de beste serie was, afgaande van de gemiddelde opinie hier.
DS9 heeft dubbel zo vaak gewonnen dan TNG maar volgens jou geeft dit een minder realistisch beeld van wat nu werkelijk de beste serie is afgaande van de gemiddelde opinie hier. En dat allemaal dankzij mijn zogenaamde toevallige volgorde. Jaja, ik beken schuld, ik heb het precies van tevoren berekend welke afleveringen tegenover elkaar moesten staan om de uitslag te beïnvloeden.
Dat ik bij de start de volgorde heb verklaard doet er voor jou niet toe.
Dat de volgorde daardoor in de meeste gevallen ook gelijk is met de productievolgorde/uitzendvolgorde zoals op StarTrek.com is aangegeven doet er voor jou niet toe.

Eerst begon je over lapdogs en nu dit. Geef het op!
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Re: Ideeën voor 'Uur voor uur 2.0'

Bericht door The Snob »

3rd RemataKlan schreef:
The Snob schreef:Nog een paar weken en dan is 'Uur voor uur', een van de leukere running topic-series van dit forum, ten einde gekomen.

Hoewel het een hele leuke reeks is geweest, was het niet altijd reëel; de toevallige volgorde van afleveringen bepaalde welke serie zou winnen.
Er is niets toevalligs aan de volgorde van de afleveringen.
The Snob schreef:Eigenlijk zou er eerst een Top van alle afleveringen moeten worden gemaakt van de verschillende Trek series, zodat je daarna per week de nummer 1 van elke serie tegen elkaar kan laten 'strijden'. Dat is een hels karwei, maar ik zou het graag zien, en het geeft wellicht een realistischer beeld van wat nu werkelijk de beste serie was, afgaande van de gemiddelde opinie hier.
DS9 heeft dubbel zo vaak gewonnen dan TNG maar volgens jou geeft dit een minder realistisch beeld van wat nu werkelijk de beste serie is afgaande van de gemiddelde opinie hier. En dat allemaal dankzij mijn zogenaamde toevallige volgorde. Jaja, ik beken schuld, ik heb het precies van tevoren berekend welke afleveringen tegenover elkaar moesten staan om de uitslag te beïnvloeden.
Dat ik bij de start de volgorde heb verklaard doet er voor jou niet toe.
Dat de volgorde daardoor in de meeste gevallen ook gelijk is met de productievolgorde/uitzendvolgorde zoals op StarTrek.com is aangegeven doet er voor jou niet toe.

Eerst begon je over lapdogs en nu dit. Geef het op!
Over geblaat gesproken... Gaat weer hélemaal nergens over.

Heb ik ergens gesuggereerd dat JIJ de volgorde van de afleveringen hebt bepaald--??
Ik vind het alleen interessanter en realistischer wanneer de hoogst gewaardeerde (of laagst gewaardeerde) afleveringen tegen elkaar strijden, en niet de, jawel, toevallige uitzendvolgorde. Het feit dat je in je argumenten wéér probeert te onderstrepen dat DS9 meer uren heeft gewonnen dan TNG, maakt voor mij in ieder geval veel duidelijk.

Tegelijk noem ik 'Uur voor Uur' een heel leuke topicserie, maar daar lees je kennelijk gunstig overheen. Het bewijst in ieder geval dat jij, niet ik, van alles probeert aan te grijpen om in een 'attack mode' over te gaan.

Nogmaals, het gaat helemaal nergens over.
Gebruikersavatar
Tactical_Cube
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 8488
Lid geworden op: 20 apr 2004, 20:41
Locatie: Harlingen

Bericht door Tactical_Cube »

misschien eerst per serie per seizoen wedstrijden doen wat de beste eps zijn en die tegen de beste eps van de andere series laten strijden ofzo?

ik weet het allemaal niet meer :P
veel is er niet te bedenken :P
Gebruikersavatar
WeyounsLastClone
Captain
Captain
Berichten: 2753
Lid geworden op: 30 sep 2004, 13:16
Locatie: Enschede

Bericht door WeyounsLastClone »

Het wordt toch altijd weer gelijk gezellig als 3rd in een topic kom. :)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

In ieder geval geen uur voor uur concept meer want dat hebben we nu dus gehad. Iets heel anders is wel best.
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

wedstrijd beste bijrol? elke week 4 mensen die 1 of hooguit 5 bijrollen hebben gespeeld ofzo in startrek (uiterst 5 keer op scherm zijn geweest dus) (dus niet Q) en dat we daarop stemmen? dat uiterst 5 is moeilijk te controleren maar gewoon bijrollen die we niet vaak zagen. zoiets misschien?
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Bericht door MajinSource »

Zoals bijvoorbeeld Vorik bij voyager
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

The Snob schreef: Heb ik ergens gesuggereerd dat JIJ de volgorde van de afleveringen hebt bepaald--??
Naar mijn idee wel ja. Ik ben de organisator van dit spel en ik heb de volgorde bepaald en van tevoren uitgelegd waar deze op gebaseerd is en waarom. Vervolgens noem jij dit "de toevallige volgorde van afleveringen bepaalde welke serie zou winnen.". Iedereen hier weet dat ik DS9 de beste Trek-serie vind en goh DS9 heeft ook veruit de meeste rondes gewonnen.
Maar ik heb daar niets mee te maken gehad. Mensen zijn vrij om te stemmen op wat ze willen en de volgorde is niet toevallig gekozen.

Hoe heeft de "toevallige volgorde" bepaald welke serie zou gaan winnen? Leg dat eens uit?

Voor mij is het wel duidelijk wat jij met je opmerking bedoelde.
The Snob schreef:Ik vind het alleen interessanter en realistischer wanneer de hoogst gewaardeerde (of laagst gewaardeerde) afleveringen tegen elkaar strijden, en niet de, jawel, toevallige uitzendvolgorde.
Blijkbaar weet je niet welke volgorde wordt gehanteerd ondanks het feit dat dit in de eerst gehouden ronde dit is uitgelegd en elke nieuwe ronde hiernaar gelinkt wordt. En wat is er toevallig aan de uitzendvolgorde? Jij hebt blijkbaar nog steeds niet de opzet van Uur voor Uur door. Eerst de regels lezen voor je mee gaat spelen.
The Snob schreef:Het feit dat je in je argumenten wéér probeert te onderstrepen dat DS9 meer uren heeft gewonnen dan TNG, maakt voor mij in ieder geval veel duidelijk.
Ik probeer helemaal niet te onderstrepen dat DS9 meer uren heft gewonnen. Jij begint erover dat Uur voor Uur een minder realistisch beeld geeft van wat nu werkelijk de beste serie wordt gevonden op dit forum.

Dit zou heel misschien een argument zijn geweest als het puntenverschil minimaal zou zijn Maar dit is absoluut niet het geval. Dus Uur voor Uur geeft een goed en realistisch beeld welke serie als beste wordt geacht op dit forum.
The Snob schreef:Tegelijk noem ik 'Uur voor Uur' een heel leuke topicserie, maar daar lees je kennelijk gunstig overheen.
En vervolgens val je het hele spel aan met onwaarheden, trek je de uitslagen in twijfel simpelweg omdat jij niet op de hoogte bent van de regels en de hele bedoeling van het spel niet kent. En waarschijnlijk ook omdat jij de uitslagen niet kunt verdragen.
The Snob schreef:Het bewijst in ieder geval dat jij, niet ik, van alles probeert aan te grijpen om in een 'attack mode' over te gaan.
Whatever. Toen mensen hetzelfde stemden als ik noemde jij ze lapdogs.
Nu doe je het spel af als niet realistisch, trek je de volgorde en de uitslagen in twijfel.
The Snob schreef:Nogmaals, het gaat helemaal nergens over.
Wanneer is dit niet het geval met jou?

Overigens is het spel nog niet klaar ook al beweer jij van wel.

3 1/2 jaar heb ik wekelijks de puntentelling bijgehouden en de topics aangemaakt. En nu dit gezeik en dan van zo'n iemand als jij? Zelf een halfbakken suggestie voor een vervolg doen en niet eens voorstellen om het zelf te organiseren. Doe jij het volgende spel maar, kijken of je het volhoudt.
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

ik stem voor :+ The snob gaat het volgende spel organiseren :)

















































en dan allemaal lekker afkraken ;)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Oké dames, dis is echt zo nutteloos. In plaats van ideeën te opperen, gaan we hier weer eens fijn verder met welles nietes spelletjes.
Laten we voor één keer die onzin achterwege laten en eens nadenken over een goed vervolg op dit spel.

Dank u.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

GW for president :cheer: (sorry Horck ;) )
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

uhm iemand nog voors/tegens op mijn idee?

beste bijrollen-verkiezingen?
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Persoonlijk vind ik bijrollen niet zooo boeiend. ;) Maar dat ben ik hoor! :)

Moeilijk om een leuk alternatief voor uur voor uur te bedenken. Ik weet niet hoeveel mensen hier de DVD's hebben van de diverse series, maar anders kunnen we daar iets mee ofzo?
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Hmmmm, trouwens, weet iemand hier hoe vaak die "Featured episode" die er per serie op www.startrek.com staat wordt veranderd? Want wellicht is dat een optie? Dat we elke featured episode die zij hebben staan per serie tegen elkaar vergelijken ofzo?

Te vinden op Startrek.com > Movies & Series > Episodes en dan bovenaan staat steeds een featured episode.
startrekfan001
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 655
Lid geworden op: 19 okt 2006, 20:40
Locatie: Tsja

Bericht door startrekfan001 »

maar das eigenlijk gewoon precies wat die andere (was het RR?) deed met UvU 1.0 :*)
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

3rd RemataKlan schreef: Nu (...) trek je de volgorde (...) in twijfel.
Als je dat nu zóóó graag wilt geloven, be my guest.

Wat mij betreft stopt dit hier. Sorry als je denkt dat ik suggereerde dat je zou sjoemelen met de volgorde, maar dat was uiteraard niet zo.

Ik waardeer heus je werk voor 'Uur voor Uur' wel. Om te bepalen wat nu de beste serie zou zijn vind ik het nog altijd niet erg realistisch, maar wel leuk. En wat mij betreft komt er gewoon iets leuks voor terug.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

En wat moge dat zijn?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

The Snob schreef:
3rd RemataKlan schreef: Nu (...) trek je de volgorde (...) in twijfel.
Als je dat nu zóóó graag wilt geloven, be my guest.

Wat mij betreft stopt dit hier. Sorry als je denkt dat ik suggereerde dat je zou sjoemelen met de volgorde, maar dat was uiteraard niet zo.

Ik waardeer heus je werk voor 'Uur voor Uur' wel. Om te bepalen wat nu de beste serie zou zijn vind ik het nog altijd niet erg realistisch, maar wel leuk. En wat mij betreft komt er gewoon iets leuks voor terug.
Ben het geheel met je eens ;) Heb je toevallig zelf ook een idee over wat dat zou kunnen zijn? Ik loop er al een tijd mee rond en eerlijk gezegd, het kan ook aan mijn gebrek aan creativiteit op dit moment liggen, weet ik niks...
Gebruikersavatar
3rd RemataKlan
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9931
Lid geworden op: 02 jun 2002, 14:04

Bericht door 3rd RemataKlan »

The Snob schreef:Ik waardeer heus je werk voor 'Uur voor Uur' wel. Om te bepalen wat nu de beste serie zou zijn vind ik het nog altijd niet erg realistisch, maar wel leuk. En wat mij betreft komt er gewoon iets leuks voor terug.
Ten eerste is Uur voor Uur nooit bedoeld om de beste serie te bepalen.
Ten tweede is het wel een realistische manier. Als de ene serie (DS9) maar liefst twee maal zoveel rondes heeft gewonnen dan een andere (TNG) en die op zijn buurt vier keer zoveel dan een andere (VOY) dan geeft het wel zeker een realistisch beeld. Als de uitslag maar minimaal zou verschillen dan zou dit niet het geval zijn. In dat geval zou het kunnen zijn dat regelmatig een sterke DS9 aflevering tegenover zwakke TNG en VOY afleveringen stond. Dan een sterke TNG aflevering tegenover zwakke DS9 en VOY afleveringen. En vervolgens een sterke VOY aflevering tegenover zwakke TNG en DS9 afleveringen. Maar dat is niet het geval geweest.

Jouw idee van de sterke afleveringen tegenover elkaar zou nodig zijn indien de uitslagen dus dicht bij elkaar zouden liggen. Maar dan krijg je een lijst van DS9 afleveringen die twee keer langer is dan TNG en TNG is weer twee keer langer dan VOY. TOS en ENT hebben ieder minder dan 100 afleveringen.

Ga je een top zoveel doen dan worden afleveringen uitgesloten en krijg je het terechte argument dat de ene serie meer betere afleveringen had dan de andere maar die simpelweg zijn weggevallen omdat een maximum aantal werd bepaald.

Dus wat je dan zou moeten doen, om zo eerlijk mogelijk te zijn, is een lijst per serie samenstellen van beste tot slechtste aflevering, alle afleveringen. Eerst hier mensen zulke lijsten laten opstellen. Van TNG, DS9 en VOY zijn er al 170+ per serie. Punten per aflevering toekennen om zo de lijst samen te stelen en dan wekelijks gaan stemmen. Een pens werk dat wil je niet weten.

En uiteindelijk wint In The Pale Moonlight.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Alleen omdat ik zelf bijna zeker ben dat die ep niet wint zou je het eigenlijk wel moeten doen ;)
Gebruikersavatar
Stoney3K
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 307
Lid geworden op: 28 dec 2002, 21:15
Locatie: Eindhoven, Earth
Contacteer:

Bericht door Stoney3K »

Ik speel zelf wel graag mee maar ik moet er inderdaad wel bij zeggen dat er veel op het hele forum een beetje op VOY- en ENT-bashing uitdraait. Dat mensen nu een smaak hebben omtrent een serie is helemaal geen probleem, maar ik zie het vaak genoeg aan reacties dat bepaalde personen anderen hun eigen smaak niet gunnen. En natuurlijk kun je het wel gaan beargumenteren, waarschijnlijk zal een goeie serie als DS9 eruit komen als beste serie volgens de meerderheid van het StarTrek.nl publiek, maar wat voegt dat toe? Betekent dat meer reden voor het bashen van B&B-geproduceerde series?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Nee, het ontstaat anders: Op sommige andere forums mag je niets negatiefs over Star Trek zeggen terwijl er een hoop negatieve dingen te zeggen zijn. Als je dat wel doet ben je geen fan. Dit forum bestaat dus voor een groot deel uit mensen die geen fan zijn.

Dan is er nog de 3rd factor. Sommige mense gaan eindeloos in discussie met hem terwijl na een rondje argumenten al wel duidelijk is wie waar staat. Dat dit regelmatig een negatieve bijdrage levert aan het geheel is iets wat ik zeker niet zal ontkennen. Dat velen, enkelen uitgezonderd die hier dan ook nog steeds zijn, deze discussies aangingen met de verkeerde argumenten mag dan wel duidelijk zijn. Als je me niet gelooft lees je een deel van die oude discussies maar eens terug. Mooiste moment was de recente terugkeer van een user die nu achteraf gezien vond dat hij toch minder gelijk had dan hij eerst dacht.

Een forum kan echter niet bestaan zonder discussie. Dat zie je aan het trekgedeelte an dit forum. Er is niets zinnigs over te zeggen en dus gaat het 'dood'. Om een discussie te kunnen hebben heb je voor en tegen argumenten nodig. Als iedereen het namelijk gezellig met elkaar eens is ben je erg snel klaar.

Tot slot zijn we geen fanclub, we zijn hier dus niet voor het alleen maar verheerlijken van Star Trek, en zijn er wel duidelijke regels. Iedereen die zich in het verleden beledigd gevoeld heeft had dat gewoon netjes kunnen melden. In mijn tijd als mod en admin hier is dit maar een paar keer voorgekomen. Ofwel, zo negatief kan het niet geweest zijn...of mensen vinden wel alles maar doen er niets mee. Ik ga voor het laatste, want we hebben het hier wel over Nederlanders.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Stoney3K schreef:Ik speel zelf wel graag mee maar ik moet er inderdaad wel bij zeggen dat er veel op het hele forum een beetje op VOY- en ENT-bashing uitdraait. Dat mensen nu een smaak hebben omtrent een serie is helemaal geen probleem, maar ik zie het vaak genoeg aan reacties dat bepaalde personen anderen hun eigen smaak niet gunnen. En natuurlijk kun je het wel gaan beargumenteren, waarschijnlijk zal een goeie serie als DS9 eruit komen als beste serie volgens de meerderheid van het StarTrek.nl publiek, maar wat voegt dat toe? Betekent dat meer reden voor het bashen van B&B-geproduceerde series?
B&B series zijn slecht vraag maar na :lachhuil:
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Bericht door captain crash »

Miriam schreef:
Stoney3K schreef:Ik speel zelf wel graag mee maar ik moet er inderdaad wel bij zeggen dat er veel op het hele forum een beetje op VOY- en ENT-bashing uitdraait. Dat mensen nu een smaak hebben omtrent een serie is helemaal geen probleem, maar ik zie het vaak genoeg aan reacties dat bepaalde personen anderen hun eigen smaak niet gunnen. En natuurlijk kun je het wel gaan beargumenteren, waarschijnlijk zal een goeie serie als DS9 eruit komen als beste serie volgens de meerderheid van het StarTrek.nl publiek, maar wat voegt dat toe? Betekent dat meer reden voor het bashen van B&B-geproduceerde series?
B&B series zijn slecht vraag maar na :lachhuil:
Je bent weer lekker genuanceerd he ;) Maar tot op zekere hoogte heb je nog gelijk ooks, beide B's hebben nu eenmaal na Trek niet zo heel veel meer geproduceerd en gepresteerd. Dat is van mensen als Moore niet te zeggen. Kwaliteit overleeft uiteindelijk altijd, populistische zooi gemaakt om zoveel mogelijk kijkers te trekken kan heel goed zijn maar was het in dit geval niet. Maarja, sorry, dat mag ik niet zeggen :P
The Snob
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 667
Lid geworden op: 02 aug 2003, 18:59
Locatie: Zwijndrecht
Contacteer:

Bericht door The Snob »

captain crash schreef: Mooiste moment was de recente terugkeer van een user die nu achteraf gezien vond dat hij toch minder gelijk had dan hij eerst dacht.
Een wijze post, captain, maar je doelt hiermee toch niet op mij hoop ik--?
Plaats reactie