Mr. Spock definitief pensoen

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door SuperVlaai »

Zoals ik las gaat spock Leonard Nimon(79)jaar op pensoen blijkbaar had hij genoeg van om nog iets over star trek te doen. Zoals de laaste game Star Trek onlie kon je zijn stem nog horen. En dat zal zijn laste doel geweest zijn om nog iets van zijn carrière nog iets te doen. Maar er komt ieder geval een volgende film. Daar zal de oude spock niet meer in te voor schijn komen. Dus de rest van de nieuwe crew zal verder moeten doen.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door Paulstartrek »

oke :O


Waar las je dat trouwens?
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door uss defiant »

Staat ergens op trekmovie.com wel. Hij stopt ook met conventies enzo, hij trekt zich gewoon helemaal terug uit de filmwereld. (vraag is natuurlijk hoelang hij dat volhoudt :P )
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door Mansfeld »

uss defiant schreef:Staat ergens op trekmovie.com wel. Hij stopt ook met conventies enzo, hij trekt zich gewoon helemaal terug uit de filmwereld. (vraag is natuurlijk hoelang hij dat volhoudt :P )
Ik denk dat hij het dit keer wel zal volhouden, 79 is geen leeftijd meer om nog aan carrière te doen, dan heb je alles zowel wat gehad, en hij zeker. Vaarwel Leonard ;-(
Maar dan is het nu tijd om Shatner weer van onder het stof te halen, En wat zeg ik stof? Shatner speelt geloof ik nog altijd in een tv-serie. een advocatenreeks, die weet pas van geen ophouden, nochthans is die ook al eind de 70 hoor.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door The Silencer »

Hij speelde in Boston Legal maar is dat niet al afgelopen? Ken de serie verder niet.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door SuperVlaai »

Paulstartrek schreef:oke :O


Waar las je dat trouwens?

Tv blad TV Express
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door Mansfeld »

The Silencer schreef:Hij speelde in Boston Legal maar is dat niet al afgelopen? Ken de serie verder niet.
Ja dat was.ja 'k geloof dat dat intussen wel al zal afgelopen zijn. Maar Kirk nog eens in een StarTrek 't zou wat zijn. Maar ja Kirk is dood. In Generations geloof ik, dat kunnen ze moeilijk nog ongedaan maken, hoewel in StarTrek weet je nooit, een tijdsprong zus of zo, en voor je het weet staat Kirk weer voor je neus :)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door EMH »

Bij Shatner is het meer van de fles te trekken ipv uit het stof halen :lachhuil:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door Blind Guardian »

EMH schreef:Bij Shatner is het meer van de fles te trekken ipv uit het stof halen :lachhuil:

Afbeelding
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door Nemesis »

The Silencer schreef:Hij speelde in Boston Legal maar is dat niet al afgelopen? Ken de serie verder niet.
Nee shatner speelt in boston legal, Auberjonois speelt in boston legal en bergen andere star trek acteurs, maar nimoy heeft niet eens een uncredited guest roll in die serie.

Hij deed voor een paar aflevering Fringe op verzoek van JJ. Hij geeft inderdaad zelf aan volledig te willen stoppen. Hij vindt niet dat de nieuwe film de oude Spock nog nodig heeft, al zou ik het persoonlijk in mijn ogen geen kwaad kunnen. Ik las het op Trektoday.com

oh ja, en Boston Legal is afgelopen ja.
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door Mansfeld »

In elk geval als Leonard Nemoy nu verkiest om Spock niet meer te willen spelen. Dan wordt de kans steeds kleiner dat we Spock ooit nog in een StarTrek film zullen zien.
Bijna tachtig of in de tachtig, zie ik hem al niet meer zo vlotjes in die rol kruipen. :{
Gebruikersavatar
sonpas
Commodore
Commodore
Berichten: 4257
Lid geworden op: 11 dec 2002, 21:44
Locatie: Lokeren-België
Contacteer:

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door sonpas »

Nemesis schreef:
The Silencer schreef:Hij speelde in Boston Legal maar is dat niet al afgelopen? Ken de serie verder niet.
Nee shatner speelt in boston legal, Auberjonois speelt in boston legal en bergen andere star trek acteurs, maar nimoy heeft niet eens een uncredited guest roll in die serie.
Ik denk dat The Silencer, Shatner bedoeld als antwoord op de bovenliggende post... ;)
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Mr. Spock definitief pensoen

Bericht door Dark*staR »

Misschien gaat hij wel weer exotische huisdieren verkopen.
Plaats reactie