Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Algemene vragen en opmerkingen over Star Trek die niet in de andere forums passen.

Moderator: HorckDude

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door Trekscaper »

According to Sky News Entertainment Reporter Joe Michalczuk, there is ongoing discussion regarding the possibility of getting Star Trek back on TV again.

The information comes courtesy of Star Trek into Darkness Co-writer Roberto Orci.

“Bob Orci just told me they’ve had a meeting with CBS to revive @StarTrek on TV,” said Michalczuk. “This made me v[ery] excited.”
http://www.trektoday.com/content/2013/1 ... -tv-again/

Als het waar blijkt te zijn, natuurlijk fantastisch! Zou Star Trek een mooie boost geven voor het 50 jarig bestaan in 2016. Misschien een film en een serie in 2016?
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door Nemesis »

Nee ze willen niet:

bron trektoday.com
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door Trekscaper »

Nemesis schreef:Nee ze willen niet:

bron trektoday.com
Dat was JJ Abrams paar weken eerder. Het kan zijn dat hij niet helemaal eerlijk was (net zoals het ontkennen van een bepaald karakter in Into Darkness). Bovendien is JJ Abrams nu verhuist naar Star Wars en aangezien Bob Orci recent het goed doet met series (Sleepy Hollow) kan het zijn dat er wellicht interesse is voor een nieuwe Star Trek serie. Maar je hebt gelijk, het is niet officieel en we zullen geduld moeten hebben om te ontdekken of er inderdaad een nieuwe serie komt.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door Nemesis »

jj abrams is ook nog steeds betrokken bij star trek 3/13
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door Vis »

Nice. Hopelijk heeft Brannon Braga er dit keer niks mee te maken.
Gebruikersavatar
Capt.Jay
Ensign
Ensign
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 mar 2009, 20:31
Locatie: Langedijk

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door Capt.Jay »

excuses voor het op te starten van een tweede thread. Zag deze nergens tussen staan.


Het is inderdaad geen oud nieuws dat JJ ons weerhoud van enkele feitjes terwijl ze vanaf begin af aan al overduidelijk waren.

we gaan het zien.

Ik denk en hoop persoonlijk dat er inderdaad rond 2015-2016 een nieuwe serie is en dat de derde film samen het begin geven van een totale reboot van het ST universum.

zou een mooi jaar zijn voor de 50e verjaardag.
Gebruikersavatar
ElimGarak
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 102
Lid geworden op: 27 apr 2007, 20:29
Contacteer:

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door ElimGarak »

Ik heb ook geruchten gelezen over een nieuwe Star Trek serie...2016 denk ik gezien het 50-jarig jubileum.

Ik kijk zeker uit naar een (eventuele) nieuwe serie.. maar wat ik mij wel af vraag is in welke eeuw en in welk (huidig of alternate) universe de serie zich zal gaan afspelen.

Persoonlijk hoop ik dat de serie zich niet gaat afspelen in de alternate universe, daar hebben we tenslotte al de films voor.
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door EMH »

Het alternatieve universum was de truuk om van het bestaande Trek-universum af te zijn. (wel jammer dat ze bij de tweede film dan toch weer terug grepen naar iets uit het bestaande). Een nieuwe serie kan prima in het alternatieve universum afspelen. Zelfs Kirk & Co. hoeven er niet eens in voor te komen.
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door HelloCath »

Tja wat kan ik zeggen.
Ik ben voor. Lijkt me hel mooi dat het 50 jaar bestaan van Star Trek gevierd gaat worden met een nieuwe serie.
Nu heb ik mij net wat ingelezen over Star Trek Renegades die zich dus wel gaat afspelen in de oude tijdlijn.
Iets wat ik iets wat ik niet verwacht had omdat ik enigszins al had geaccepteerd dat de oude timeline in de prullenbak was gegooid.
Maakt me eigenlijk niet zo uit in welke timeline deze serie zich gaat afspelen als hij ooit gemaakt wordt.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door Vis »

Ik zie eigenlijk liever dat ze de rechten aan Netflix verkopen en het kwalitatief gezien in de buurt komt van "Orange Is The New Black" en "House of Cards".
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door Miriam »

:stupid:
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door Nemesis »

HelloCath schreef:Tja wat kan ik zeggen.
Ik ben voor. Lijkt me hel mooi dat het 50 jaar bestaan van Star Trek gevierd gaat worden met een nieuwe serie.
Nu heb ik mij net wat ingelezen over Star Trek Renegades die zich dus wel gaat afspelen in de oude tijdlijn.
Iets wat ik iets wat ik niet verwacht had omdat ik enigszins al had geaccepteerd dat de oude timeline in de prullenbak was gegooid.
Maakt me eigenlijk niet zo uit in welke timeline deze serie zich gaat afspelen als hij ooit gemaakt wordt.

maar dat is ook geen officiele serie... dat is meer als "of gods of men"..
Kwaliteit zal ook een stuk belabberder zijn..
Gebruikersavatar
Anthony
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 jan 2011, 10:52

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door Anthony »

Vis schreef:Ik zie eigenlijk liever dat ze de rechten aan Netflix verkopen en het kwalitatief gezien in de buurt komt van "Orange Is The New Black" en "House of Cards".
Doe het dan meteen goed en geef het aan HBO.

Dat zou geniaal zijn...
Gebruikersavatar
HelloCath
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 334
Lid geworden op: 03 jun 2013, 13:58
Locatie: Noord Nederland
Contacteer:

Re: Nieuwe Star Trek serie in ontwikkeling bij CBS?

Bericht door HelloCath »

Anthony schreef:
Vis schreef:Ik zie eigenlijk liever dat ze de rechten aan Netflix verkopen en het kwalitatief gezien in de buurt komt van "Orange Is The New Black" en "House of Cards".
Doe het dan meteen goed en geef het aan HBO.

Dat zou geniaal zijn...
^ voor
Plaats reactie