Uittreksel van de verlossing

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Gesloten
Gast

Uittreksel van de verlossing

Bericht door Gast »

Heeft iemand nog een uittreksel (samenvatting van de tekst) liggen van het boek "De Verlossing" van Willem Elsschot?
Ik moet dit maken als onderdeel van mijn boekverslag en het is ondertussen een maand geleden dat ik het gelezen heb, dus dat kost nu wel erg veel moeite. Op internet kan ik alleen maar achtergrond info vinden :(.
Gebruikersavatar
sirdupre
Commander
Commander
Berichten: 1575
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:56
Contacteer:

Re: Uittreksel van de verlossing

Bericht door sirdupre »

Anonymous schreef:Heeft iemand nog een uittreksel (samenvatting van de tekst) liggen van het boek "De Verlossing" van Willem Elsschot?
Ik moet dit maken als onderdeel van mijn boekverslag en het is ondertussen een maand geleden dat ik het gelezen heb, dus dat kost nu wel erg veel moeite. Op internet kan ik alleen maar achtergrond info vinden :(.
Dit was mijn post..... Ik was niet ingelogged :S.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

zeker over geloof.. arme jij..
Gebruikersavatar
sirdupre
Commander
Commander
Berichten: 1575
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:56
Contacteer:

Bericht door sirdupre »

Ja, wel over geloof idd....
Maar zat wel een koel stukje...
Is er zo'n gast, die vindt de kerk maar kut, in een zwaar christelijk dorpje en die krijgt dan dikke ruzie met de dominee en dan ligt hij op sterven en dan wacht de dominee tot die kerel hem bij zich laat roepen, en als de dominee dan de trap op loopt, pakt die vent een shotgun zodat de dominee toch eerder dood gaat dan hijzelf :D.
Daarna komt een zwaar saai stuk enzo.... Als iemand een complete samenvatting heeft, ben ik je zwaar dankbaar :).
Gesloten