Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door X-File »

Medium vind ik nog wel leuk dan, die dringt het tenminste niet zo op. Ghostwhisperer (:r voor de titel alleen al) heeft zo'n hoog Buffy gehalte. En kom op zeg, al die vrouwen die met geesten praten hebben een ding gemeen: ze zien er niet uit alsof ze in de playboy staan.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Master Vanhu Botie »

captain crash schreef:alle series waarin vrouwen die de geestenwereld kunnen zien voorkomen...net5 doet nu zelfs de hele zondagavond niets anders terwijl het allemaal dezelfde verhaaltjes zijn.
Ik heb een paar eps van Ghost Whisperer (met Jennifer Love Hewitt, en die mag van mij wél in de Playboy 8-) ) gezien maar toen ik merkte dat elke ep hetzelfde is, alleen de personages verschillen maar het verhaal is compleet hetzelfde, ben ik maar gestopt met kijken.
Gebruikersavatar
MiVo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 637
Lid geworden op: 02 feb 2003, 22:32
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door MiVo »

Ik heb het eerste seizoen van Ghost Whisperer gezien, maar ik heb niks gemerkt van dezelfde verhalen. Ja, ze praat met geesten in elke episode, so what ? Maar toch is elke episode een verhaal op zich.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Master Vanhu Botie »

(Het risico lopend van Mr Hayes op m'n dak te krijgen:) De scenario's zijn steeds hetzelfde, net als bij James Bond: in de eerste vier-vijf minuten moet hij een aanslag op z'n leven zien te vermijden; ergens rond minuut 20 kruipt hij in bed met een van de bond girls, rond minuut 60 heeft hij een eerste serieuze aanvaring met de slechterik, rond minuut .... Hetzelfde gevoel had ik bij Ghost Whisperer.
Gebruikersavatar
MiVo
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 637
Lid geworden op: 02 feb 2003, 22:32
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door MiVo »

Nou, daar let ik niet op, daar gaat het mij niet om. Bij Ghost Whisperer gaat het er bij om het verhaal van de geest, zijn/haar achtergrond. En als ik naar James Bond kijk, is dat nog steeds populair voor zover ik kan nagaan, de echte James Bond fan stoort zich daar niet aan denk ik.
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Master Vanhu Botie »

We zijn niet allemaal zoals Mr Hayes ;) en net als bij JB begon het mij te hinderen in m'n kijkgenot toen ik het eenmaal opmerkte (ik wil hier het woord irriteren niet gebruiken omdat het niet zó erg was dat het dit toch wel sterk negatieve woord verdiende).
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door X-File »

MVB Mag nu eenmaal die mening hebben, mij persoonlijk stoort het bij James Bond ook. Het geld voor mij ook bij: de A-Team, Baantjer (zowel tv- als boekenserie) en er zijn ongetwijfeld nog wel een legio aan films/series die op eenzelfde manier te werk gaan.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door captain crash »

MiVo schreef:Nou, daar let ik niet op, daar gaat het mij niet om. Bij Ghost Whisperer gaat het er bij om het verhaal van de geest, zijn/haar achtergrond. En als ik naar James Bond kijk, is dat nog steeds populair voor zover ik kan nagaan, de echte James Bond fan stoort zich daar niet aan denk ik.
Maar ondertussen zijn de verhalen van GW meestal verschikkelijk voorspelbaar. Nu zal ik er meteen bij opmerken dat van al die series GW naar mijn mening het beste te bekijken is.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door captain crash »

X-File schreef:MVB Mag nu eenmaal die mening hebben, mij persoonlijk stoort het bij James Bond ook. Het geld voor mij ook bij: de A-Team, Baantjer (zowel tv- als boekenserie) en er zijn ongetwijfeld nog wel een legio aan films/series die op eenzelfde manier te werk gaan.
Heel veel Star Trek eps ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Blind Guardian »

X-File schreef:MVB Mag nu eenmaal die mening hebben, mij persoonlijk stoort het bij James Bond ook. Het geld voor mij ook bij: de A-Team, Baantjer (zowel tv- als boekenserie) en er zijn ongetwijfeld nog wel een legio aan films/series die op eenzelfde manier te werk gaan.
the a team gaat vervelen na de zoveelste herhaling, baantjer vind ik wel aardig op zijn tijd maar niet om te volgen (dus zo af en toe een aflevering als ik me zelf verveel) ... meh als ik naar the a-team kijk val ik meestal in slaap ;)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Miriam »

Tja de A-team en soortgelijke series mogen ze inderdaad wel een keer mee stoppen.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door X-File »

Discovery Channel rondje:

American Choppers:
Stomme in scene gezette ruzies kennen we nu wel zo langzamerhand. Vinnie is ook weg en dat was de enige die echt doorwerkte terwijl Paul Jr. de hele dag diepzinnig zat na te denken over wat voor pre-fab stuur hij weer eens op een motor zou zetten (wat Vinnie dus uiteindelijk deed). En al die motorenlijken verschrikkelijk veel op elkaar, afgezien van de random crap die ze er op monteren.

American Hot-rod:
Ik heb nog nooit zo'n dweil van een baas meegemaakt. Er zijn maar twee mensen waar hij naar luistert: zijn chef die niet of nauwelijks ingrijpt op de werkvloer als er ruzie is. maar zelf bij het minste of geringste mensen de laan uit stuurt; en die blonde bimbo van een vrouw die maar met haar vingers hoeft te knippen en het hele bedrijf staat op z'n kop. Niet verwonderlijk dat American Hot-rod snel door zijn medewerkers heen gaat.

Miami Ink:
Een grote soap serie die neergezet wordt als 'info-docu'. Als je per aflevering 2 maal een tatoeages gemaakt ziet worden, is het al veel. Vlieg in de soep is dat schijnbaar elke aflevering er wel:
A) een toevallige celeb langskomt voor een tatoeage
B) Iemand een tatoeage komt laten zetten die te maken heeft met 9/11
C) Iemand die zijn overwonnen ziekte niet wilt laten vergeten met een spuuglelijke tatoeage.
Verder weten we het wel: er is er een met een drankprobleem, iedereen zeurt maar niemand grijpt in. SPANNING EN SENSATIE, HOE LOOPT DIT AF???

Deadliest Catch:
Ik weet nu nooit naar welke aflevering ik zit te kijken in deze serie, elke aflevering is hetzelfde. En dan bedoel ik niet 'A-Team' hetzelfde, maar letterlijk hetzelfde. Persoon X in conflict met persoon Y, schijnbaar gevaarlijke situatie Z waar de cameraploeg nooit op tijd in de buurt is om het te filmen (toevallig!). Bij de A-Team waren er tenminste nog elke week andere personages te bespeuren.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door captain crash »

Diry Jobs
Biker Built Off
De eeuwige herhalngen van Scrapheap Challange
Op NL tv Myth Busters omdat ze alle eps verknipt hebben
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Miriam »

Vooral al die motor/auto programma's op discovery zijn bagger.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door captain crash »

Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Guess who? »

ik weet niet of ik dat niet kan aanzien, ik kijk het bij voorbaat al niet.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door captain crash »

...och, ik vond het s nachts best aan te zien, mar dat kan ook komen doordat ik het nooit nuchter gezien heb...overdag is het een ergernis, vooral omdat ze bij DC ook series hebben die wel het aanzien waard zijn en nog niet 100 keer herhaald zijn.
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Peti »

argh, vermoeiende serie... ze blijven maar zeggen dat het heel gevaarlijk is. echt heel gevaarlijk. het is heel gevaarlijk werk. sterker nog, het is de meest gevaarlijke baan op aarde. :{
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door X-File »

Ze hadden eerst een ander idee voor een serie met dezelfde titel: landmijn opruimer. :{
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Blind Guardian »

eh .... discovery channel is erg achteruit gegaan de afgelopen jaren, en wat ik van die digitale kanalen heb gezien, daar herhalen ze ook continu :{ ... desondanks heb ik discovery channel regelmatig als 'achtergrond' aan staan als ik achter de pc bezig ben
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door X-File »

Vroeger was het wetenschap wat je op Discovery zag, tegenwoordig alleen maar redneck bouw programma's en reality series. Boring! Ik wil wat leren mensen!

Een soortgelijk verwijt heb ik voor MTV. Ik wil muziek mensen! En dan niet constante bagger R&B, gefabriceerde Rock in al zijn varianten of alleen maar Hip-hop/Rap. Variatie en MUZIEK.

De huidige generatie kids begint zich zo langzamerhand af te vragen waar de M voor staat. :lachhuil:
Laatst gewijzigd door X-File op 18 sep 2008, 20:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Guess who? »

interessantere programma's zie ik vaker iets later op de avond. Over bepaalde technische innovaties e.d :) En heel soms overdag over het menselijk lichaam.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Blind Guardian »

die bouwprogramma's zijn niet al te redneck laatste keer dat ik dat programma zag ging het over een tunnel onder een bergketen in taiwan (waar ook zes doden zijn gevallen)

Animal Planet trouwens heeft wel minstens een aardig programma da's die dierenpolitie in grote steden in verenigde staten, moeten ze hier ook invoeren ...
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Guess who? »

hebben we dat niet al? Zou wel gek zijn als we niet op zn minst iets hebben wat in de buurt komt.. Maar alles kan tegenwoordig.

Animal Planet vind ik soms iets teveel gaan over mensen die met dieren werken.

Ik wil gewoon mooie natuurdocu's zien. Die zijn er natuurlijk ook wel, maar niet vaak als ik kijk.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Blind Guardian »

over dirty job's vond die aflevering dat hij in een belgische bierbrouwerij was wel aardig, maar verder heb ik er niet veel mee
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door X-File »

Guess who? schreef:hebben we dat niet al? Zou wel gek zijn als we niet op zn minst iets hebben wat in de buurt komt.. Maar alles kan tegenwoordig.

Animal Planet vind ik soms iets teveel gaan over mensen die met dieren werken.

Ik wil gewoon mooie natuurdocu's zien. Die zijn er natuurlijk ook wel, maar niet vaak als ik kijk.
Zelfde trend als bij Discovery zelf: veel reality achtige programma's, nauwelijks natuur docu's meer. Toefje op de drol is wel die American Funnies Home Videos voor dieren. :r

@BG: Tja, Belgisch bier krijgt nu eenmaal voorrang.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Blind Guardian »

Ik ken John Rhys - Davies en Arthur C Clarke van Discovery Channel :*D ... die hadden op vrijdagavond van die leuke programma's
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Peti »

X-File schreef:Vroeger was het wetenschap wat je op Discovery zag, tegenwoordig alleen maar redneck bouw programma's en reality series. Boring! Ik wil wat leren mensen!
al die motor/auto-bouwprogramma's :{ ze hebben een paar "leer"-programma's, en dat zijn dan dingen als "how it's made", waarop ze op stomzinnige wijze laten zien hoe dingen door workers in een fabriek worden gemaakt.
Een soortgelijk verwijt heb ik voor MTV. Ik wil muziek mensen! En dan niet constante bagger R&B, gefabriceerde Rock in al zijn varianten of alleen maar Hip-hop/Rap. Variatie en MUZIEK.
op mtv is het niet zozeer verkeerde muziek, maar gewoon geen muziek, alleen allerlei programma's. zitten iig wel een paar grappige dingen bij. nou ja, twee: made en pimp my ride, al zijn ze allebei nogal repetitief...
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Blind Guardian »

the box was een jaar of vier geleden best wel te doen, maar ze zijn daarna enorm slecht geworden, in die periode (ik was werkeloos), heb ik nog weleens een clipje aangevraagd
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: Welke tv-serie kan jij niet aanzien?

Bericht door Ace of Spades »

Peti schreef:made
Pain is weakness leaving your body
Plaats reactie