Cowboys & Aliens (2011)

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door Dawn »

Director:
Jon Favreau

Writers:
Roberto Orci (screenplay) &
Alex Kurtzman (screenplay) &
Damon Lindelof (screenplay) and
Mark Fergus (screenplay) &
Hawk Ostby (screenplay)

Mark Fergus (screen story) &
Hawk Ostby (screen story) and
Steve Oedekerk (screen story)

Release Date:
11 August 2011 (Netherlands)

Genre:
Action | Sci-Fi | Thriller | Western

Plot:
A spaceship arrives in Arizona, 1873, to take over the Earth, starting with the Wild West region. A posse of cowboys are all that stand in their way.

Cast

Olivia Wilde - Ella
Harrison Ford - Col. Woodrow Dolarhyde
Daniel Craig - Jake Lonergan
Sam Rockwell - Doc
Paul Dano - Percy
Clancy Brown - Meacham
Keith Carradine - Sheriff Taggart

http://www.imdb.com/title/tt0409847/



http://www.youtube.com/watch?v=UdmupNxobP0


Ik weet nog niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Of het is een hele foute film, of het is geniaal.
Mijn interesse is in ieder geval gewekt.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door GPS »

O! juist ja. :lachhuil:
Maar ik ben het wel met je eens: Of het is heel erg fout, of het is heel erg geniaal. Ik denk fout. Maar ik wil meer.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door Vis »

GPS schreef:O! juist ja. :lachhuil:
Maar ik ben het wel met je eens: Of het is heel erg fout, of het is heel erg geniaal. Ik denk fout. Maar ik wil meer.
tja.. +2
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door Trekscaper »

Harrison Ford, Daniel Graig en de schrijvers van de nieuwe StarTrek film, moet toch goed gaan? :)

Laat me niet aan bovenstaande regel herinneren als de film niks is :*)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door GPS »

Trekscaper schreef:Harrison Ford, Daniel Graig en de schrijvers van de nieuwe StarTrek film, moet toch goed gaan? :)

Laat me niet aan bovenstaande regel herinneren als de film niks is :*)
Het ziet er iig naar uit dat het leuk wordt om te zien. Dus.....
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door Raynor's Revenge »

We zagen de trailer hiervoor in de bios... lijkt me leuk :')
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door el spoque »

Gezien : Cowboys & Aliens
Begint veelbelovend, wordt algauw 13 in een dozijn, om eigenlijk gewoon zeer teleurstellend te eindigen... zucht.
Ook raar, maar dat heb je wel meer in zo'n films : de aliens hebben ruimteschepen en heel vergevorderde technologie, maar zijn eigenlijk naakte, wilde monsters die mensen bijten... Ik vind dat raar ;-)
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door GPS »

el spoque schreef:Gezien : Cowboys & Aliens
Begint veelbelovend, wordt algauw 13 in een dozijn, om eigenlijk gewoon zeer teleurstellend te eindigen... zucht.
Ook raar, maar dat heb je wel meer in zo'n films : de aliens hebben ruimteschepen en heel vergevorderde technologie, maar zijn eigenlijk naakte, wilde monsters die mensen bijten... Ik vind dat raar ;-)
Jij wilt dat ze aangekleed mensen bijten?
Laatst gewijzigd door GPS op 13 feb 2012, 17:56, 1 keer totaal gewijzigd.
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door el spoque »

Ik vind het raar dat zo'n onderontwikkelde wezens, zo'n technologie hebben. :{
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door MajinSource »

Ik had mijn mening al een tijd terug erover gespuit :{
EMH schreef:
MajinSource schreef: Tsja wat moet ik zeggen... had wel erg goeie actiescenes met de strijd tegen de aliens, maar voor de rest is hij heel erg langdradig. ]:( De technology van de aliens is wel gaaf met die fighterjets en hun moederschip dat opsteeg op het laatste was wel heel mooi gedaan. Ik vond het over het algemeen niet de moeite waard om hem 2uur te laten duren. Kan me voorstellen dat sommige mensen bij deze film in slaap vallen :z
Ik ben wakker gebleven :*D

Tja, zo'n beetje dezelfde mening. De film had een stuk korter gemogen met wat ze nu hadden. Maar ondanks dat minpunt vond ik geen slechte film ofzo.
Spoiler (weergeven)
Alleen toen Jake die armband niet af kreeg:

Ella: "Don't think of anything"
Jake: "I can't"

en ja hoor:
zoen zoen lebber lebber...*klik* armband flikkert eraf. :lachhuil:
 
:lachhuil: :lachhuil:
Gebruikersavatar
USS Enterprise
Commander
Commander
Berichten: 1204
Lid geworden op: 11 jun 2002, 20:37

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door USS Enterprise »

Alleen toen Jake die armband niet af kreeg:

Ella: "Don't think of anything"
Jake: "I can't"

en ja hoor:
zoen zoen lebber lebber...*klik* armband flikkert eraf.
Maar dat was toch juist zo romantisch ;)
Gebruikersavatar
Trutgras
Captain
Captain
Berichten: 2485
Lid geworden op: 04 jun 2004, 12:56
Locatie: suburbia

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door Trutgras »

De film was heel erg saai.

De indianenzoon had moeten overleven en Harrison Ford had zelf moeten doodgaan.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door GPS »

Trutgras schreef:De film was heel erg saai.

De indianenzoon had moeten overleven en Harrison Ford had zelf moeten doodgaan.
Tja, ik denk dat de acteur die de indianenzoon speelde nog wel leeft en wat Harrinson Ford betreft...... Stuur eens een pm aan The Silencer.
Gebruikersavatar
Mansfeld
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 746
Lid geworden op: 27 mei 2009, 16:26
Locatie: Belgium, Europe

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door Mansfeld »

Men had me verwittigd dat het heel erg zou zijn (slecht)
maar allez kom het was minstens entertainend.
De poging om een mix te maken van sci fi and Western movie? hm , ik denk niet dat het memorabel is. Zullen deze gauw vergeten zijn vrees ik.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door Miriam »

el spoque schreef:Gezien : Cowboys & Aliens
Begint veelbelovend, wordt algauw 13 in een dozijn, om eigenlijk gewoon zeer teleurstellend te eindigen... zucht.
Ook raar, maar dat heb je wel meer in zo'n films : de aliens hebben ruimteschepen en heel vergevorderde technologie, maar zijn eigenlijk naakte, wilde monsters die mensen bijten... Ik vind dat raar ;-)
Tja dat blijf je houden met dit soort films, natuurlijk. Ik zag laatst Independence day ID4 langs komen op tv, leuke popcorn film, maar gaat uiteindelijk dus ook nergens over.

Als je goed kijkt is dat met alle alien-invasion films zo. De buitenaardse beschikken over superieure wapens en of schepen, maar worden uiteindelijk verslagen op een debiele manier :lachhuil:
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door GPS »

Miriam schreef:
el spoque schreef:Gezien : Cowboys & Aliens
Begint veelbelovend, wordt algauw 13 in een dozijn, om eigenlijk gewoon zeer teleurstellend te eindigen... zucht.
Ook raar, maar dat heb je wel meer in zo'n films : de aliens hebben ruimteschepen en heel vergevorderde technologie, maar zijn eigenlijk naakte, wilde monsters die mensen bijten... Ik vind dat raar ;-)
Tja dat blijf je houden met dit soort films, natuurlijk. Ik zag laatst Independence day ID4 langs komen op tv, leuke popcorn film, maar gaat uiteindelijk dus ook nergens over.

Als je goed kijkt is dat met alle alien-invasion films zo. De buitenaardse beschikken over superieure wapens en of schepen, maar worden uiteindelijk verslagen op een debiele manier :lachhuil:
Och hoeveel dier soorten, ook mensen zijn er niet uitgeroeid door iets simpels als een bacterie?
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door Miriam »

Afbeelding
pathetic humans
el spoque
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 796
Lid geworden op: 02 feb 2011, 11:00

Re: Cowboys & Aliens (2011)

Bericht door el spoque »

GPS schreef:
Miriam schreef:
el spoque schreef:Gezien : Cowboys & Aliens
Begint veelbelovend, wordt algauw 13 in een dozijn, om eigenlijk gewoon zeer teleurstellend te eindigen... zucht.
Ook raar, maar dat heb je wel meer in zo'n films : de aliens hebben ruimteschepen en heel vergevorderde technologie, maar zijn eigenlijk naakte, wilde monsters die mensen bijten... Ik vind dat raar ;-)
Tja dat blijf je houden met dit soort films, natuurlijk. Ik zag laatst Independence day ID4 langs komen op tv, leuke popcorn film, maar gaat uiteindelijk dus ook nergens over.

Als je goed kijkt is dat met alle alien-invasion films zo. De buitenaardse beschikken over superieure wapens en of schepen, maar worden uiteindelijk verslagen op een debiele manier :lachhuil:
Och hoeveel dier soorten, ook mensen zijn er niet uitgeroeid door iets simpels als een bacterie?
Ja, ok allemaal goed en wel, maar dat is ook mijn punt niet.
Mijn punt is : die kunnen zo'n ruimteschepen bouwen, of indien ze ze niet zelf bouwden, toch besturen en onderhouden, maar ze kunnen niet eens deftig praten of, ik zeg maar wat, mensen eerst eens villen, stoven of braden, desnoods marineren, alvorens hen op te eten. :+

Ik bedoel : wie heeft die technologie gemaakt, wie vliegt die schepen, enz. Want die monsters zagen er nu niet direct de intelligentste uit.

Ik weet ook heus wel dat bacteriën en virussen ons de baas kunnen, en dat kevers ons zullen overleven, maar die vliegen (voorlopig) niet met ruimteschepen, natuurlijk.

In Aliens wachten de (hum) Aliens gewoon tot er iemand in de buurt is die ze kunnen (heh) bevruchten, die vliegen dus niet zelf met allerhande toestellen.
In Independance Day zaten er slimme ventjes in de Aliens, als ik het goed voor heb, tis lang geleden.

In Cowboys & Aliens : geen enkele verklaring. :+
De kijker een beetje krediet geven, we zijn heus slimmer dan ze daar denken in Hollywood, en één en ander verklaren, had de film geen kwaad gedaan, vind ik.

Ah, mij zo laten zeveren over een film die me maar tot ongeveer aan de helft heeft kunnen boeien... ;)
Plaats reactie