"Fish Warrior" (2010)

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

"Fish Warrior" (2010)

Bericht door Vis »

FISH WARRIOR
http://channel.nationalgeographic.com/s ... l/Overview

De uitzendingen zijn sinds twee weken weer begonnen en zijn m'n broeders, zusters en ik weer wekelijks te zien op National Geographic! We volgen meneertje-ik-wil-m'n-naam-raar-schrijven Jakub Vágner die de wereld rondgaat voor "extreme fishing"-expedities (lees: ons het werk laten doen en elke avond bezopen achter de vrouwtjes aan die niets van 'm willen weten).

De eerste episode gaat over m'n buddy Fred, ook wel bekend als The Amazon Giant:

Afbeelding
Vâgner treks deep into the Amazon in search of a river monster essentially unchanged since the Jurassic age -- the arapaima. These massive predators can eat just about anything; even snatching up birds and monkeys from the water's surface! It's a grueling expedition, but after days in the jungle's extreme environment, Vâgner reels in the biggest arapaima he's ever seen. It's a 10-foot-long specimen, measuring nearly 5 feet in girth and weighing a whopping 325 pounds!
In tegenstelling tot wat ze hier over 'm schrijven is hij heel erg chill en valt ie niemand lastig. Maar omdat hij veel actiefilms van Jean-Claude van Damme kijkt denkt hij soms dat hij hetzelfde kan. Zo was hij laatst Hard Target van John Wooohooo aan 't kijken waarin JCvD een slang knock-out slaat. Toen NatGeo net daarna langskwam voor een bio was Fred nogal enthousiast en niet alles wat hij over zichzelf vertelde was even realistisch.
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: "Fish Warrior" (2010)

Bericht door MajinSource »

Nooit een aflevering gezien maar lijkt me zeer interessant
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Re: "Fish Warrior" (2010)

Bericht door EMH »

Cool een serie over Vis :9~
Plaats reactie