"Veep" (2012)

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Plaats reactie
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

"Veep" (2012)

Bericht door Miriam »

Afbeelding
Former Senator Selina Meyer (Julia Louis-Dreyfus) has accepted the call to serve as Vice President of the United States. The job is nothing like she imagined and everything she was warned about. 'Veep' follows Meyer and her staff as they attempt to make their mark and leave a lasting legacy, without getting tripped up in the day-to-day political games that define Washington. Meyer's inner circle includes: her chief of staff Amy (Anna Chlumsky), longtime press spokesperson Mike McClintock (Matt Walsh), right hand and body man Gary (Tony Hale) and secretary Sue (Sufe Bradshaw) all of whom often do battle with Dan Egan (Reid Scott) an ambitious interloper and smug White House liaison Jonah (Tim Simons). Created by Armando Iannucci (The Thick of It, In the Loop), the comedy is scripted but shot in an improvisational style. 'Veep' is authentic without being specifically biographical about what it is like to hold the least effectual post in the most powerful office in the world.
Nog meer mensen die dit volgen?

http://www.imdb.com/title/tt1759761/
Laatst gewijzigd door Miriam op 04 jun 2012, 21:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Veep" (2012)

Bericht door Vis »

Title aangepast en IMDb-link toegevoegd. Volg het niet; zit al aan m'n comedyserielimiet.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Veep" (2012)

Bericht door captain crash »

Is een aanrader van de Horckman dus ik ga het nog wel kijken ergens deze zomer
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "Veep" (2012)

Bericht door Miriam »

Doen het is een vermakelijke serie. Verwacht alleen niet de zelfde diepgang of politieke intreges zoals in the west wing of recentelijk Boss want dan kom je bedrogen uit. :*)
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Veep" (2012)

Bericht door captain crash »

Miriam schreef:Doen het is een vermakelijke serie. Verwacht alleen niet de zelfde diepgang of politieke intreges zoals in the west wing of recentelijk Boss want dan kom je bedrogen uit. :*)
Dat had ik gelukkig al begrepen :P

Boss vond ik zelf trouwens maar "zozo", niet helemaal mijn soort serie denk ik.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "Veep" (2012)

Bericht door Miriam »

Oh ik vond Boss anders best interessant het kan zich meten met het eerste seizoen van de WW (trouwens waarom hebben wij nog geen R.I.P topic voor Dolores Landingham hier?)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Veep" (2012)

Bericht door Vis »

Title nog een keer aangepast en bericht gesloten om wéér verkeerde wijzigingen te voorkomen :Z
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: "Veep" (2012)

Bericht door Miriam »

De meningen zullen hier oververdeelt zijn maar er komt een tweede seizoen :cheergroen:
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: "Veep" (2012)

Bericht door Guess who? »

Miriam schreef:De meningen zullen hier oververdeelt zijn maar er komt een tweede seizoen :cheergroen:
Leuk :)
Plaats reactie