Wreck-It Ralph (2012)

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Plaats reactie
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door X-File »


http://www.youtube.com/watch?v=b35zsIbGLsM
Wreck-It Ralph (voice of Reilly) longs to be as beloved as his game's perfect Good Guy, Fix-It Felix (voice of McBrayer). Problem is, nobody loves a Bad Guy. But they do love heroes... so when a modern, first-person shooter game arrives featuring tough-as-nails Sergeant Calhoun (voice of Lynch), Ralph sees it as his ticket to heroism and happiness. He sneaks into the game with a simple plan -- win a medal -- but soon wrecks everything, and accidentally unleashes a deadly enemy that threatens every game in the arcade. Ralph's only hope? Vanellope von Schweetz (voice of Silverman), a young troublemaking "glitch" from a candy-coated cart racing game who might just be the one to teach Ralph what it means to be a Good Guy. But will he realize he is good enough to become a hero before it's "Game Over" for the entire arcade?
Mijn voorliefde voor Disney/Pixar films en gaming verenigd in 1 film? HELL YES!

De volgende game karakters kom je zeker tegen:
  • Clyde (Pac-Man)
  • Dr. Eggman/Dr. Robotnik (Sonic the Hedgehog)
  • Zangief and M.Bison (Street Fighter)
  • Bowser (Super Mario Bros.)
  • Kano (Mortal Kombat)
  • Q*Bert (Q*Bert)
  • The Paperboy (Paperboy)
  • Horned Reaper (Dungeon Keeper)
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door Trekscaper »

Ik zag de trailer vanochtend en dit lijkt me inderdaad een hele leuke film. Ben benieuwd welke game karakters er nog meer in de film zitten.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door Raynor's Revenge »

:cheer: Bowser :cheer: Robotnik :cheer: Horny :cheer:

X-File schreef:Mijn voorliefde voor Disney/Pixar films en gaming verenigd in 1 film? HELL YES!
:stupid: Trailer even zonder geluid gekeken, ziet er leuk uit :)
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door MajinSource »

:dance: Nice, deze wil ik wel zien :dance:
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door Master Vanhu Botie »

:stupid:
Gebruikersavatar
Anthony
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 jan 2011, 10:52

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door Anthony »

In potentie een geweldig concept. Na de trailer ene paar keer gezien te hebben en er wat over nagedacht te hebben vrees ik dat het een veel te Amerikaanse bedoeling gaat worden. Net iets te braaf, moralistisch en te "disney" (waar bijvoorbeeld Shrek die balans wel goed wist te vinden).

Hoop dat ik ongelijk heb.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door Miriam »

Hoezo te Disney?
Disney is leuk...Tenminste dat geld voor de Classics en de Pixar/Disney animation dingen, niet voor de crap die ze op dat walgelijke kanaal uitzenden uit zenden van hun.
Gebruikersavatar
Anthony
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 jan 2011, 10:52

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door Anthony »

Miriam schreef:Hoezo te Disney?
Disney is leuk...Tenminste dat geld voor de Classics en de Pixar/Disney animation dingen, niet voor de crap die ze op dat walgelijke kanaal uitzenden uit zenden van hun.
Het staat tussen aanhalingstekens omdat het meer een idee is dan een harde omschrijving. Duidelijk niet duidelijk genoeg geweest.

Disney heeft voor mij 2 gezichten. Je hebt de oude animatiefilms en de pixar films aand e ene kant. De andere kant is de meer conservatieve hoek van Disney: de tv programma's en veel films. Dit is een soort "Hallmark kanaal light": braaf, geen controverse, jare '60 achtige omgeving; family hond vrijstaand huis, etc. Braaf, braver braafst. Maar ook onorgineel en betuttelend. En het is deze "Disney" waar ik ban voor ben. Vergeet niet, heel veel kopstukken van Disney Animation en Pixar zijn vertrokken de afgelopen jaren. Deze posities zijn ingevuld door mensen van het andere deel van Disney die nu ook een stempel kunnen drukken op dit eindproduct.

Deze film moet gemaakt worden zoals "Toystory" (ik vind de toystory feanchise erg saai, maar kan wel zien dat ze een groot publiek aanspreken), met veel bekende figuren, een aardig verhaal en niet voor een 4 jarig publiek. De karakters die langs komen zijn interesant voor een publiek dat nu ouder is. Dan moeter er dus ook grappen inzitten voor ouderen en niet alleen voor kinderen. Normaal is Pixar daar ijzersterk in. Maar dat komt niet naar voren in deze trailer. Natuurlijk is het slechts een trailer en kan het alle kanten op. Maar het gesprek met de "bad guys" is voor mij een mooi voorbeeld: het begint leuk met de bekende figuren, maar zodra de "zombie" gaat praten over "labels" en "you must love you" krijg ik overal jeuk.

Ook de keuze van de werelden/spellen die je in de trailer ziet: niet logisch. Wil je alles er uit halen, dan moet hij naar bekende werelden toe: Streetfighter, Super Mario, Sonic, Pac man, Duck hunt, Mario Kart, Golden Axe, etc. Daar scoor je direct punten en goodwill mee. Het feit dat hij een gigantische kers eet vind ik heerlijk, een feest van herkenning. Ze zullen absoluut ook zaken goed doen. Ik vrees echter dat het eindproduct minder zal zijn dan het had kunnen zijn.

Ik ben zo bang dat dit een gemiste kans zal zijn...
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door X-File »

Wel, Sarah Silverman doet mee (:r als actrice). Niet bepaald het toonbeeld van braaf gezien haar stijl van humor. ;)
Gebruikersavatar
Anthony
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 90
Lid geworden op: 23 jan 2011, 10:52

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door Anthony »

X-File schreef:Wel, Sarah Silverman doet mee (:r als actrice). Niet bepaald het toonbeeld van braaf gezien haar stijl van humor. ;)
Eddie Izzard deed eerder de stem van de schattige muis reepicheep. Robin Williams (de brave bort die Patch Adams en Mrs. Doubtfire maakte) is op toneel ook niet echt braaf. Wie de stemmen doen zegt niet zoveel. ;)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door Miriam »

Anthony schreef: Disney heeft voor mij 2 gezichten. Je hebt de oude animatiefilms en de pixar films aand e ene kant. De andere kant is de meer conservatieve hoek van Disney: de tv programma's en veel films. Dit is een soort "Hallmark kanaal light": braaf, geen controverse, jare '60 achtige omgeving; family hond vrijstaand huis, etc. Braaf, braver braafst. Maar ook onorgineel en betuttelend. En het is deze "Disney" waar ik ban voor ben. ..
Ik weet niet welke tv programma's jij ontvangt van Disney want- sinds er geen gentile meer aan het roer zit, zenden ze alleen nog maar troep uit en doen ze exact het tegenovergestelde van waar Disney ooit voor stond :{
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door X-File »

Ah, je bedoelt dat ze Nickelodeon nadoen met real-life series. Alleen dan met een flink gebrek aan humor die ook gericht is op oudere generaties.

(Om te zien wat ik bedoel, check series als iCarly en Ned's Declassified en ga eens turven op 'volwassen grappen').
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Wreck-It Ralph (2012)

Bericht door Miriam »

X-File schreef: (Om te zien wat ik bedoel, check series als iCarly en Ned's Declassified en ga eens turven op 'volwassen grappen').
Dat zijn toch die walgelijke nagesynchroniseerde series, nee dank je wel. Ik ben het wel eens tegengekomen tijdens het zappen :r

Maar deze film word dus niet geproduceerd door Pixar maar door Walt Disney Animation. welk ons ook de middelmatige films bracht als; chicken Little, Bolt & Meet the Robinsons. dus ik ben benieuwd wat ze er van gaan maken.
Plaats reactie