"Last Resort" (2012)

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Goh, gaan die series allemaal over duikboten met kernraketten waarvan de kapitein "rogue" gaat en een klein eilandje met een NAVO radarstation onder controle neemt?
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door captain crash »

The Silencer schreef:Goh, gaan die series allemaal over duikboten met kernraketten waarvan de kapitein "rogue" gaat en een klein eilandje met een NAVO radarstation onder controle neemt?
Nee, wat misschien ook meteen de reden is waarom ze er nog zijn ;) Ik heb ondertussen wat van Last Resort gezien en wat mij betreft niet origineel genoeg om te overleven, wat het dus ook niet gedaan heeft.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

Er is een sleeper.. ze weten niet wie. Dan vindt hij die communicatie-post, en die sleeper is de enige die weet waar die post is.

Wat doet ie? Hij gaat die seal verbranden direct naast die post. Bovenop een berg. Allemaal rook.

Ik snap 't niet.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Niet de meest rationele actie. Hij had beter die neger kunnen verbranden. Ik vind die neger overigens veel op Junior van Cool Runnings lijken.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Ein US-Zerstörer die een vijandig schip bejegend met zijn Phalanx :roll: Ik snap dat je geen raket aan zo een bootje wilt verspillen, maar USN schepen hebben nog altijd boordgeschut (meestal 5''/127mm). Dan gebruik je dat toch in plaats van duizenden kogels te verspillen. Maar ja, dan heb je aan 1 projectiel waarschijnlijk genoeg en het moest langer duren voor het drama effect met het ombouwen van die torpedo's.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

Ze schoten toch ook met eoa machinegeweer?
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:Ze schoten toch ook met eoa machinegeweer?
Dat was de Phalanx ;) Dat geschut bestaat uit een 20 mm Vulcan/gatling gun dat zo een 4500 kogels per minuut kan afschieten.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:
Vis schreef:Ze schoten toch ook met eoa machinegeweer?
Dat was de Phalanx ;) Dat geschut bestaat uit een 20 mm Vulcan/gatling gun dat zo een 4500 kogels per minuut kan afschieten.
hmz.. leken er lang niet zoveel te zijn
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:
The Silencer schreef:
Vis schreef:Ze schoten toch ook met eoa machinegeweer?
Dat was de Phalanx ;) Dat geschut bestaat uit een 20 mm Vulcan/gatling gun dat zo een 4500 kogels per minuut kan afschieten.
hmz.. leken er lang niet zoveel te zijn
Kan afschieten, je kunt dat variabel instellen. Hoe dan ook, het is geen wapen dat voor ship-to-ship combat bedacht is, maar als point-defense tegen raketten en vliegtuigen. Maar ja, het moest natuurlijk drama zijn en moest daarom langer duren. Zo een vijf inch geschut jaagt natuurlijk meteen een dusdanig gat in zo'n boot dat er niets meer van te redden is en dan kunnen we het drama tussen blondje en kapitein niet krijgen. Ze leek overigens niet onder de indruk de kapitein haar bij de kraag vatte :')
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:
Vis schreef:
The Silencer schreef:
Vis schreef:Ze schoten toch ook met eoa machinegeweer?
Dat was de Phalanx ;) Dat geschut bestaat uit een 20 mm Vulcan/gatling gun dat zo een 4500 kogels per minuut kan afschieten.
hmz.. leken er lang niet zoveel te zijn
Kan afschieten, je kunt dat variabel instellen. Hoe dan ook, het is geen wapen dat voor ship-to-ship combat bedacht is, maar als point-defense tegen raketten en vliegtuigen. Maar ja, het moest natuurlijk drama zijn en moest daarom langer duren. Zo een vijf inch geschut jaagt natuurlijk meteen een dusdanig gat in zo'n boot dat er niets meer van te redden is en dan kunnen we het drama tussen blondje en kapitein niet krijgen. Ze leek overigens niet onder de indruk de kapitein haar bij de kraag vatte :')
she liked it. niemand lijkt 'm inderdaad meer echt heel serieus te nemen

hij begint wat op Gibbs te lijken uit NCIS: dat was altijd de geniale boss man waar je voor vreesde; nu is het een softie die gewoon stoer probeert te doen.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Dat vind ik eigenlijk een vrij treffende vergelijking waarde heer Vis. :good:

Gelukkig blijven ons de Ziva "woordgrappen" bespaart.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

Wat jammer dat dat hele government-gebeuren niet echt goed is uitgewerkt, maar verder wel een goede aflevering.

Volgende week de series finale?
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Volgens mij wel. En waarom klik en lees ik gvd? Ik moet de ep nog kijken. Was ik even vergeten :') Gelukkig geen spoilers :) Moet wachten tot morgen, ben niet zuhause vanavond. Of de aflevering moet spontaan in mijn dropbox verschijnen.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Beetje vaag ja. Had verwacht dat die coup wel zou lukken en nog een beetje drama voor laatste ep maar dan wel eind goed al goed einde. Vraag me af wat voor een einde we nu gaan krijgen. Ze moorden elkander uit op het eiland en die Chinees neemt de duikboot mee en nuked Amerika.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:Beetje vaag ja. Had verwacht dat die coup wel zou lukken en nog een beetje drama voor laatste ep maar dan wel eind goed al goed einde. Vraag me af wat voor een einde we nu gaan krijgen. Ze moorden elkander uit op het eiland en die Chinees neemt de duikboot mee en nuked Amerika.
en dan blijkt het een Jericho-prequel te zijn.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

...

Ze konden niet veel meer in één aflevering, maar best wel een bevredigende afsluiting :good:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Eens, vind dat ze het best netjes gedaan hebben in krappe tijd :)

Nice screenshot :*D

En dat vrouwtje, even de president bij paps thuis omleggen :pray: :pray: :pray: :pray:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Heb je dat plaatje niet als gif?
Gebruikersavatar
Trekscaper
Moderator
Moderator
Berichten: 2681
Lid geworden op: 05 okt 2004, 22:02
Locatie: Sittard

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Trekscaper »

Was ook verrast dat een gecancelde serie van 13 afleveringen een bevredigend einde kreeg. Ging wat snel hier en daar, maar gelukkig geen Alcatraz einde.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Beetje jammer alleen dat we nooit zullen weten wat er met die dame is gebeurd die de president heeft omgelegd. Deed dat ze nu in opdracht van haar pa of juist niet?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:Beetje jammer alleen dat we nooit zullen weten wat er met die dame is gebeurd die de president heeft omgelegd. Deed dat ze nu in opdracht van haar pa of juist niet?
Juist niet. Ze stond juist aan de andere kant van d'r pa omdat ze die corrupte president wilde overthrowen, maar hij zorgde ervoor dat ze niet vermoord werd. Toen moest ze d'r buddy killen zodat ze ook de vriendjes van d'r pa ervan overtuigde dat ze aan hun kant was. En omdat ze hun vertrouwen had kon ze zonder een check bij de president komen en 'm neerknallen.

Afbeelding
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Thx voor gif :thumbs:

Zo had ik het verhaal ook geïnterpreteerd, maar ik twijfelde een beetje. Blijf het jammer vinden dat we nooit zullen weten wat met haar gebeurd is, maar ik heb zo een vermoeden dat ze Marcus gevolgd is.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

Indeed. Die zal vrijwel gelijk door wat security guys zijn neergeschoten. Vervolgens viel die government in elkaar nadat die blondie girlfriend al die info naar buiten heeft gebracht en leefde iedereen nog lang en gelukkig. Behalve zij dan :')

Of... ze werd vastgehouden en ergens in een kelder gegooid, en nadat er een nieuwe regering kwam werd ze vrijgelaten.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:Indeed. Die zal vrijwel gelijk door wat security guys zijn neergeschoten. Vervolgens viel die government in elkaar nadat die blondie girlfriend al die info naar buiten heeft gebracht en leefde iedereen nog lang en gelukkig. Behalve zij dan :')

Of... ze werd vastgehouden en ergens in een kelder gegooid, en nadat er een nieuwe regering kwam werd ze vrijgelaten.
Ze zal bij buitenkomst wel wat uitgerekt zijn geweest in dat geval.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Het was trouwens ook sneu voor onderwaterblondie dat haar papa er niet meer was ;-(
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:Het was trouwens ook sneu voor onderwaterblondie dat haar papa er niet meer was ;-(
Wie? Oh zij.. dat d'r pappa er niet meer was heb ik gemist :')
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:
The Silencer schreef:Het was trouwens ook sneu voor onderwaterblondie dat haar papa er niet meer was ;-(
Wie? Oh zij.. dat d'r pappa er niet meer was heb ik gemist :')
Dat vertelde die gast die door vrouwtje omgelegd moest worden. Hij stond met Anderson (=papa van onderzeeerblondje) in de lift en toen werd opeens zijn keel doorgesneden en had hij het mes in zijn handen en dader liep weg. Of iig iemand vertelde dat.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

Ooh, ja. Dat heb ik meegekregen inderdaad. Wist niet dat dat over d'r pa ging.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:Ooh, ja. Dat heb ik meegekregen inderdaad. Wist niet dat dat over d'r pa ging.
Ik had toevallig onthouden dat zij ook Anderson heette, normaal vergeet ik dat soort details altijd, nu had ik het toevallig een keer onthouden.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: "Last Resort" (2012)

Bericht door Vis »

The Silencer schreef:
Vis schreef:Ooh, ja. Dat heb ik meegekregen inderdaad. Wist niet dat dat over d'r pa ging.
Ik had toevallig onthouden dat zij ook Anderson heette, normaal vergeet ik dat soort details altijd, nu had ik het toevallig een keer onthouden.
Ken je eens een naam van een karakter, is de serie gecancelled :')
Plaats reactie