Steve Irvin - Bedenk zijn meest orginele einde -

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Steve Irvin - Bedenk zijn meest orginele einde -

Bericht door Blind Guardian »

Okay er gaan veel geruchten rond over Steve Irvin de Crocodile Hunter :-D de een zegt dat hij verzwolgen is door een krokodil de ander zegt dat hij feestje organiseert voor de elite in australie...

Bedenk zijn meest orginele einde en afloop :-P

Wees creatief :-P
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

 
 
Elke keer als ik zie dat hij een slang vastpakt dan hoop ik dat hij in z'n gezicht wordt gebeten >:) Wie weet is dat gebeurt, hoop wel dat ze dat dan op tv laten zien, humor :-P
Gebruikersavatar
Nephilium
Cadet 4th Class
Cadet 4th Class
Berichten: 98
Lid geworden op: 23 okt 2002, 12:24

Bericht door Nephilium »

en hij leefde nog lang en gelukkig.




Nobody fucks with steve.
Gebruikersavatar
Section31
Moderator
Moderator
Berichten: 7164
Lid geworden op: 02 jun 2002, 01:03

Bericht door Section31 »

Ik zag 'm laatst op Oprah op half één 's nachts, en inderdaad in z'n kenmerkende jungle korte broek. 8-)
Gebruikersavatar
X5-453
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 719
Lid geworden op: 19 jul 2002, 12:37
Locatie: HELlevoetsluis

Bericht door X5-453 »

volgensmij loopt hij daar (en slaapt) het hele jaar door in. bij oprah kwam zijn dochtertje die geloof ik 4 is.

Steve opgegeten? ha, laat me niet lachen. Steve is gewoon zo cool die wordt niet opgegeten. (hij is al gebeten, bespoten, geramd, geslagen)
Gebruikersavatar
Master Windu
Ensign
Ensign
Berichten: 194
Lid geworden op: 10 sep 2002, 12:11
Locatie: Mijdrecht

Bericht door Master Windu »

Ligt het aan mij, of is dit topic een beetje macaber....

Hij is toch nog niet dood, dan ga je toch ook niet speculeren wat het leukste voor hem is.


Steve is cool (8>
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

Steve komt aan een onverwacht einde.

Hij gaat naar het tafelgebergte in Afrika, en als hij eenmaal op de top staat, rukt hij eerst een slang onder een steen vandaan.
Hij staat gevaarlijk dicht bij de rand van de berg, en maakt wat sadistische grappen naar de cameraman toe.
Steve schreef: WOW, look at this, unreal, this snake is bigger than my packer, can you believe it, I think Teri will be pleased if I take it with me for personal use.
Dan vliegt er plotsklaps een kakaburi vlinder in zijn oog, met een nogal grote vaart.
Steve had dit niet verwacht, en raakt uit balans, en kukelt zo achterover over de rand van de berg.
Er staat hem een val van ongeveer een kilometer te wachten.
Zijn aarsgat blijft aanvankelijk nog hangen aan een rotspunt.
Maar jammer genoeg was de rotspunt van verweerd kalksteen, en het zwichte onder het gewicht.
Daarna valt Steve naar de diepere regionen van de aarde.
Waar hij niet meer terug gevonden zal worden in de ondoordringbare Afrikaanse Jungles.
Laatst gewijzigd door Charza-Kwinn op 31 jan 2003, 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Dit is niet leuk! Steve is cool! 8-)
Gebruikersavatar
X5-453
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 719
Lid geworden op: 19 jul 2002, 12:37
Locatie: HELlevoetsluis

Bericht door X5-453 »

anti Steve! steve is cool! "he is a littlebit crumby today"
Bas15
Ensign
Ensign
Berichten: 233
Lid geworden op: 06 jul 2002, 19:59
Locatie: Duiven

Bericht door Bas15 »

hij gaat toch niet dood, al die jaren zonder gevaar, ik doe het m niet na, ik denk dat ie het wel red, vind zen programma supergaaf!! 8-)
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

Ik vind Steve helemaal niet cool.
Als hij werkelijk zou geven om de dieren, rukt hij ze ook niet onder iedere rots vandaan, of uit iedere boom.

Voorlopig is hij alleen maar bezig met verstoren van dingen, en dat omdat je er zogenaamd van kan leren.
Hij kan ook dingen over dieren vertellen zonder ze uit een boom te rukken en een beetje te gaan pesten.
Zijn acties slaan nergens op, en dat accent van hem is ook al zo gemaakt.
Dus ga nou niet beweren dat hij zo diervriendelijk bezig is, want als dat zo zou zijn, zou hij ze ook wel met rust kunnen laten.
Laatst gewijzigd door Charza-Kwinn op 31 jan 2003, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Ik beweer niet dat hij diervriendelijk is, ik zeg alleen dat hij cool is >:)
En ik denk neit dat die beesten er last van hebben als hij ze oppakt, persoonlijk...
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

Kom op zeg !!!

Nee, daarom willen slangen hem ook bijten enzo, omdat ze het zo fijn vinden allemaal.
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Charza-Kwinn schreef:Kom op zeg !!!

Nee, daarom willen slangen hem ook bijten enzo, omdat ze het zo fijn vinden allemaal.
Ze vinden het vast niet fijn, maar ik denk niet dat ze er last van hebben :roll:
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

Nou ja, ze vinden het vast niet fijn, maar ze hebben er geen last van :roll:

Tuurlijk |:(
Ze hebben er op dat moment zeker last van, en misschien later ook wel, aangezien sommige dieren snel in de stress schieten.

Steve is gewoon raar bezig, en helemaal niet cool.
Het is gewoon een halfboeren l*l die een beetje stoer wil doen naar de rest van de wereld toe.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Steve is intelligent want met zijn acties heeft hij meer dan genoeg geld en media aandacht om de rest van zijn leven als een beroemdheid door het leven te gaan...
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Charza-Kwinn schreef:Nou ja, ze vinden het vast niet fijn, maar ze hebben er geen last van :roll:

Tuurlijk |:(
Ze hebben er op dat moment zeker last van, en misschien later ook wel, aangezien sommige dieren snel in de stress schieten.

Steve is gewoon raar bezig, en helemaal niet cool.
Het is gewoon een halfboeren l*l die een beetje stoer wil doen naar de rest van de wereld toe.
Dan moet jij ze maar gaan redden :roll:
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Bericht door Dark*staR »

 
 
Misschien wordt Steve wel door z'n vrouw Terri doodgebeten :-P
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

Blind Guardian schreef: Steve is intelligent want met zijn acties heeft hij meer dan genoeg geld en media aandacht om de rest van zijn leven als een beroemdheid door het leven te gaan...


Ja, dat komt omdat heel veel mensen het stom genoeg allemaal heel erg leuk vinden :S

En ik kan die dieren natuurlijk niet zomaar even redden, maar ik kan in ieder geval wel duidelijk maken dat het allemaal niet zo grappig is.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Ik heb het ook wel eens gezien maar meestal vind ik absoluut niet boeiend en te ongeloofwaardig, dan zap ik vlug op een andere zender en kom terug wanneer er een boeiende documentaire is...

Overigens je kunt beter Discovery Channel aanklagen...
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Steve Irwin vind ik onwijs leuk om te kijkenm, maar hij verstoort wel veel natuurlijke factoren en dat vind ik jamemr, ok hier en daar kan het wel een keer en soms doet hij goede dingen, maar soms denk ik dat het niet nodig is, maar hier mijn Steve Irwin verhaal.

Diep in het Amazone gebied vliegen Steve en Teri in een helicopter met de cameraploeg,

Steve: Look Teri an Amazon Anconda right there between the bushes, just Amazing, look at it's tail.!!
Teri:Yeah Steve!! lets fly over there and land!!!

Terwijl de helikopter draait valt Steve over de rand, 20 meter naar beneden, zo de Jungle in.

Steve valt met zijn kruis op de top van een kakalukoala boom, en valt verder de jungle in, maar plots blijt hij met zijn oog hangen aan een takje, hij is gered!!!!, door het zweet in zijn oogkas, begint hij met zijn oogkas van de tak te glijden en valt 10 meter lager tussen een stel woeste luiaards die hem Stevig toetakelen.

Steve kan ontsnappen maar word daarna aangevallen door reuze Brazielische Piranha Vleermuisen, Steve kan net ontsnappen, maar merkt dat hij zijn alvleesklier en galblaas mist. Steve kon het niet hebben, want de grootste basterd in de Jungle is hijzelf. Door het geschreeuw van stief maakt hij een troep Papoas wakker die nog nooit een blanke hadden gezien en zich afvroegen hoe hij smaakte. Zo eindigde 3 gangen Steve als maaltijd en de papoa stam leefde nog lang, met hun buikje vol van Australische speklap. En voorde de restjes aan hun dikke oranje bos kat.

Zeg maar dag dikkie dik tot de volgende keer
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Oh en niemand is opgevallen dat zijn achternaam anders geschreven word ?

Effin, ik hem nogal een media geile gozer vind, en eerlijk gezegt hem niet zal missen als zijn kop door een krokodil word afgehakt...
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

he charza geval.. waarom maak jij je zo druk om steve.. die pakt zo'n giftig trutje op.. slingert er wat mee en gooit het weer terug. Life goes on. Beest is niet gestresst niks..

Kijk maar eens wat de rest van de mens doet met het milieu.. elke dag loopt iedereen de natuur de verpesten e.d. dus doe niet zo moeilijk om steve.


oh jah.. hoe steve evt. aan zijn einde komt??


een palastijnse zelfmoordslang?
een auto-ongeluk?
neergeschoten terwijl hij bezig is de iraakse biospin belachelijk te maken.?

who cares
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Blind Guardian schreef:Oh en niemand is opgevallen dat zijn achternaam anders geschreven word ?
Ja, tis steve irWin, maar ach... geeft niet toch?
Ik heb zondagochtend nog ff gekeken, maar het was zo'n 'terugkijken op het afgelopen seizoen omdat we niks nieuws meer weten'-aflevering...
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Nemesis schreef:he charza geval.. waarom maak jij je zo druk om steve.. die pakt zo'n giftig trutje op.. slingert er wat mee en gooit het weer terug. Life goes on. Beest is niet gestresst niks..

Kijk maar eens wat de rest van de mens doet met het milieu.. elke dag loopt iedereen de natuur de verpesten e.d. dus doe niet zo moeilijk om steve.


oh jah.. hoe steve evt. aan zijn einde komt??


een palastijnse zelfmoordslang?
een auto-ongeluk?
neergeschoten terwijl hij bezig is de iraakse biospin belachelijk te maken.?

who cares
Hoe weet jij nou of zo`n beest geen stress heeft, ben jij wel eens bij je reet gepakt door een of andere mediageile safari Ausi? Daarbij zit Steve vaak in hele kwetsbare gebieden en verstoort hij soms een heleboel, maar de gevolgen krijgen we nooit te zien.

En ja aan het verstoren van het milieu kan je zelf wat aan doen Sisi.
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

Hey sisi geval, waarom neem je niet de moeite om mijn naam eens goed te bekijken ??

Kijk als Steve zo'n fijne vent zou zijn, zou hij de beesten allemaal lekker met rust laten, maar hij gaat zelfs aapjes uitdagen :S

Dus die gozer doet meer schade dan goed.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

hmm jah auto's doen ook meer kwaad dan goed. Amerika doet ook meer kwaad dan goed. De plek waar je melk vandaan komt doet ook meer kwaad dan goed :roll:

Alles is verkeerd.. alles is slecht voor de natuur. Dat een beestje in zijn anus wordt gepakt maakt echt geen fuck uit. Beestje leeft wel weer verder. Hoeveel vliegen en muggen heb jij al omgelegd?
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Nemesis schreef:hmm jah auto's doen ook meer kwaad dan goed. Amerika doet ook meer kwaad dan goed. De plek waar je melk vandaan komt doet ook meer kwaad dan goed :roll:

Alles is verkeerd.. alles is slecht voor de natuur. Dat een beestje in zijn anus wordt gepakt maakt echt geen fuck uit. Beestje leeft wel weer verder. Hoeveel vliegen en muggen heb jij al omgelegd?
Nou hoeveel dieren neemt Steve wel niet te grazen. Hij betreed hele fragile ecosystemen. Hij verstoord een hele hoop, kijk dat jij daar geen last van heb ok (maar ja aar maak jij je wel druk om). Maar goed is het niet. Hij doet het gewoon voor de publiciteit. Hij moet die dieren gewoon laten gaan zoals ze dat zelf willen. Ok hier en daar een slang een keerje pakken, maar ik hij houd het niet alleen bij slangen.

The moment you study it you change it - Ian Malcolm
Gebruikersavatar
X5-453
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 719
Lid geworden op: 19 jul 2002, 12:37
Locatie: HELlevoetsluis

Bericht door X5-453 »

kom op joh, hij pakt een slangetje bij zijn staart en laat hem zien aan de camera, dan laat hij het beestje weer los. wat vernielen van ecosysteem? hij vangt en laat ze weer los. ik zie niet wat hij vernietigd hoor, die gast met die baard wel. die vangt ze en douwt ze in bakken. Steve is gewoon goed, hij laat aan de camera zien wat ze zijn, wat ze kunnen doen en hoe ze leven. is leuk als je er ééntje tegen komt, dan weet je wel dat die soort dat en dit kan.

Steve is cool.
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

Ja, zeker net als Rex Hunt.
Die vangt ook vissen en zet ze vaak daarna weer terug.
Helemaal niets mis mee :roll:

Die haak rukt ook echt niet een deel van de ingevanden eruit, en die kaak heeft zeker ook geen wonden.
Rex is lomp bezig, en Steve ook.

Maar ja, wat verwacht je, het zijn Australiërs, en dat is toch een achterlijk volk.
Ik bedoel, de engelsen hebben daar al hun debielen en geestelijk minderen heen gestuurd, en ik verwacht niet dat alle debielen op een eiland samen een normaal volk kan worden.
Plaats reactie