Steve Irvin - Bedenk zijn meest orginele einde -

Bespreek hier alles over TV, Films, Muziek en Boeken

Moderator: Vis

Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Charza-Kwinn schreef:Ja, zeker net als Rex Hunt.
Die vangt ook vissen en zet ze vaak daarna weer terug.
Helemaal niets mis mee :roll:

Die haak rukt ook echt niet een deel van de ingevanden eruit, en die kaak heeft zeker ook geen wonden.
Rex is lomp bezig, en Steve ook.

Maar ja, wat verwacht je, het zijn Australiërs, en dat is toch een achterlijk volk.
Ik bedoel, de engelsen hebben daar al hun debielen en geestelijk minderen heen gestuurd, en ik verwacht niet dat alle debielen op een eiland samen een normaal volk kan worden.
Als we het toch over over één kam scheren hebben... :roll:
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

X5-453 schreef:kom op joh, hij pakt een slangetje bij zijn staart en laat hem zien aan de camera, dan laat hij het beestje weer los. wat vernielen van ecosysteem? hij vangt en laat ze weer los. ik zie niet wat hij vernietigd hoor, die gast met die baard wel. die vangt ze en douwt ze in bakken. Steve is gewoon goed, hij laat aan de camera zien wat ze zijn, wat ze kunnen doen en hoe ze leven. is leuk als je er ééntje tegen komt, dan weet je wel dat die soort dat en dit kan.

Steve is cool.
agree, en daarbij ook effe zeggen, dat stevie aan een slangetje of spinnetje kan zien als ie geirriteerd is .. en meestal laat ie vlak daarna het beestje weer gaan. Als jij door een onbekend iets wordt benaderd en je voelt je bedreigt dan heb je die reactie ook, dat heeft dat diertje ook en dat gebeurt zo vaak in zijn leven en of het nou door een vrouwtjes spin komt of een mens maakt geen ene fuck uit. Het is pas erg als je een dier laat stressen. Je ziet stevie ook weleens croqs en ali's verplaatsen van stukje dierentuin naar een groter plakkie grond en dan doet ie er ook alles aan om het veilig en stressless te doen!
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

^^^
I'm with stupid :)


(edit: in the best possible way)
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Nemesis schreef:
X5-453 schreef:kom op joh, hij pakt een slangetje bij zijn staart en laat hem zien aan de camera, dan laat hij het beestje weer los. wat vernielen van ecosysteem? hij vangt en laat ze weer los. ik zie niet wat hij vernietigd hoor, die gast met die baard wel. die vangt ze en douwt ze in bakken. Steve is gewoon goed, hij laat aan de camera zien wat ze zijn, wat ze kunnen doen en hoe ze leven. is leuk als je er ééntje tegen komt, dan weet je wel dat die soort dat en dit kan.

Steve is cool.
agree, en daarbij ook effe zeggen, dat stevie aan een slangetje of spinnetje kan zien als ie geirriteerd is .. en meestal laat ie vlak daarna het beestje weer gaan. Als jij door een onbekend iets wordt benaderd en je voelt je bedreigt dan heb je die reactie ook, dat heeft dat diertje ook en dat gebeurt zo vaak in zijn leven en of het nou door een vrouwtjes spin komt of een mens maakt geen ene fuck uit. Het is pas erg als je een dier laat stressen. Je ziet stevie ook weleens croqs en ali's verplaatsen van stukje dierentuin naar een groter plakkie grond en dan doet ie er ook alles aan om het veilig en stressless te doen!
Jongens hoe stom kan je wezen, ik zeg net dat het niet alleen om een slangetje gaat. Maar wel bijvoorbeeld om bepaalde bedreigde diersoorten. Zo is hij ook een keer 's avonds krokodillen gaan vangen. Hij had er en stuk of 3,4 wat nou als hij door dat gekloot een krokodil in het territorium van een andere krokodil heeft gedreven. En bijvoorbeeld zijn kroost gedood? wat dan? Nog een voorbeeld, Steve en Teri gingen lekker krokodillen eieren pakken voor in de dierentuin. Leuk hoor. de meeste problemen in de natuur komen juist ook door onze goede bedoelingen.

Nog een voorbeeld, zo was er een hol waarin 2 slangen aan het paren waren, die vrij moeilijk en langzaam paren, nee komt meneer:"it's Amazing what a huge snake!!!" en ja hoor rukt er eentje uit zijn hol. Leuk hoor hoe zou jij het vinden als je een lekker wijf aan het scoren bent en je vader rukt haar uit je bed, en laat haar aan vrienden en kennissen zien voor een beoordeling. Maar ik heb het ook vooral over zoogdieren. Die moet steve gewoon met rust laten, maar nee, hij moet er weer een koala beertje bij zijn kloten grijpen.

Ok Steve heeft ook goede dingen gedaan. Een zeekrokodil uit een rivier gehaald, hiermee heeft hij een aantal zoetwaterkrokodillen gered en een aantal dieren van de lokale boeren.

Steve heeft een aantal slangen uit een oude kopermijn gehaald.

Maar jongens als er eentje van jullie zich een beetje verdiept in biologie dan zie je dat hij ecosystemen, voedselwebben en paargedrag verstoort met zijn coole: "Kijk ik ben een hyperactieve krokodillen jager"gedrag.
Gebruikersavatar
Boromir
Commander
Commander
Berichten: 1370
Lid geworden op: 11 jun 2002, 15:01

Bericht door Boromir »

Jim Kirk schreef:Leuk hoor hoe zou jij het vinden als je een lekker wijf aan het scoren bent en je vader rukt haar uit je bed, en laat haar aan vrienden en kennissen zien voor een beoordeling.
ik denk dat in sisi zijn geval de kans groter is dat de politie hem uit bed trekt en dat tien-jarige kind snel naar haar ouders brengt... :huh:

vind het programma wel grappig om te zien, alleen jammer dat hij grotendeels van de tijd de behoefte heeft om door het beeld te lopen... :{
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

Boromir schreef:
Jim Kirk schreef:Leuk hoor hoe zou jij het vinden als je een lekker wijf aan het scoren bent en je vader rukt haar uit je bed, en laat haar aan vrienden en kennissen zien voor een beoordeling.
ik denk dat in sisi zijn geval de kans groter is dat de politie hem uit bed trekt en dat tien-jarige kind snel naar haar ouders brengt... :huh:

vind het programma wel grappig om te zien, alleen jammer dat hij grotendeels van de tijd de behoefte heeft om door het beeld te lopen... :{
hahahahah ik ben het in beide gevallen met je eens :lol: :lol: :lol: :beer :pray2: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Charza-Kwinn
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 897
Lid geworden op: 03 sep 2002, 14:21
Locatie: Den Haag

Bericht door Charza-Kwinn »

Top Boromir ;)

En trouwens Peti, je wilt niet weten hoe fijn die mensen in Australië zijn.
Ik bedoel ieder plaatsje heeft zijn eigen Cat tree, en wat houd dat in, dat is een boom waar kattenlijken aanhangen.

Waarom is dat zo "Oude traditie" :S
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

Jim Kirk schreef:
Nog een voorbeeld, zo was er een hol waarin 2 slangen aan het paren waren, die vrij moeilijk en langzaam paren, nee komt meneer:"it's Amazing what a huge snake!!!" en ja hoor rukt er eentje uit zijn hol. Leuk hoor hoe zou jij het vinden als je een lekker wijf aan het scoren bent en je vader rukt haar uit je bed, en laat haar aan vrienden en kennissen zien voor een beoordeling.
:lol::lol::lol::lol::lol::lol: ROFL :thumbs:

Heerlijk, ik zie het al helemaal voor me.. hahaha

I get your point, maar om eerlijk te zijn denk ik dat het allemaal nog wel meevalt. Ik denk dat er veel meer mensen die een "steve-kloon" zijn en die het veel minder netjes aanpassen. Steve verstoord hun rust en/of sexleven misschien wel maar hij verstoord echt geen ecosystemen.
Gebruikersavatar
Boromir
Commander
Commander
Berichten: 1370
Lid geworden op: 11 jun 2002, 15:01

Bericht door Boromir »

Nemesis schreef::lol::lol::lol::lol::lol::lol: ROFL :thumbs:

Heerlijk, ik zie het al helemaal voor me.. hahaha
[Steve mode]

Steve:"Ooowww and look here, ain't it a *euh* a beauty!"

*picks sisi from the ground*

Steve:"This *euh* creature has absolutely no idea what is happening with it, it's completely overreacting to our presence."

*studies sisi*

Steve:"I think it is fairly safe to conclude that this animal has had some serious problems during its youth. As you can see...

*Steve sees more creatures*

Steve:...oooowww look at this. More creatures like this one, it's unbelievable. According to its *euh* strange appearance I think those two are related to this one. Look, you can see by its movement that one is pretty down to earth. It's so great, I never dared to imagine that there were more creatures like this."

*Steve looks for a female creature*

Steve:"Allright then, let's help this pathetic one a bit...

*picks up sisi*

Steve:...by putting him near a couple of female creatures. 'Ere you go lad, make your daddy proud. As you can see the mating between a male and fema *euh*. Look at this!! ! Our little creature is ignoring the female creature and is making a run for the newborn creatures, I never imagined nature could be such a cruel place. What has the world come to...

*Steve shakes his head*

Steve:"This was Steve Irwin reporting from Zwolle, hoping you had a better time than these little creatures are having at this moment."

[/Steve mode]
Gebruikersavatar
Gunhappy
Commander
Commander
Berichten: 1388
Lid geworden op: 13 jun 2002, 22:57
Locatie: Steenwijk
Contacteer:

Bericht door Gunhappy »

:thumbs: >:)
Gebruikersavatar
Jim Kirk
Commander
Commander
Berichten: 1402
Lid geworden op: 11 jun 2002, 11:57
Locatie: Scheveningen/Den Haag

Bericht door Jim Kirk »

:lol: ik schijt haast in me broek van het lachen!!! :lol:
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Nemesis »

:lol:
Gebruikersavatar
Boromir
Commander
Commander
Berichten: 1370
Lid geworden op: 11 jun 2002, 15:01

Bericht door Boromir »

Nemesis schreef::lol::lol::lol::lol::lol::lol: ROFL :thumbs:

Heerlijk, ik zie het al helemaal voor me.. hahaha
Nemesis schreef::lol:
van Dale schreef:´zie·lig (bn.) [inf.]

1 meelijwekkend
Gebruikersavatar
TMar
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 987
Lid geworden op: 12 jun 2002, 07:40
Contacteer:

Bericht door TMar »

Ach gelukkig komen er ook mooie series vandaan zoals The Flying Doctors. Altijd gekeken. Heartbreak High staat bij ons thuis ook hoog op de agenda.

T'Mar
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Steve Irvin - Bedenk zijn meest orginele einde -

Bericht door Vis »

Afbeelding

Wow.. op 4 september was dit alweer 7 jaar geleden :{
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Steve Irvin - Bedenk zijn meest orginele einde -

Bericht door The Silencer »

En ik maar denken dat Boromir terug was ;-( Kutvis, waarom bump je dit topic?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Steve Irvin - Bedenk zijn meest orginele einde -

Bericht door Vis »

Omdat ik hem mis ;-(
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Steve Irvin - Bedenk zijn meest orginele einde -

Bericht door The Silencer »

Boromir of Steve?
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Steve Irvin - Bedenk zijn meest orginele einde -

Bericht door Raynor's Revenge »

Steve natuurlijk!

7 jaar alweer... wat gaat dat toch snel.
Plaats reactie