Diablo serie

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Diablo serie

Bericht door The Silencer »

Ik kom er overigens nu pas achter, door al dit gezeik, dat je wachtwoord binnen DIII NIET case sensitive is :') Dus niet alleen probeert Blizzard voortdurend de blaam bij de spelers neer te leggen (moet je maar authenticators gebruiken, dat dit niets helpt tegen het probleem in kwestie, boeit ons niet) maar ook niet eens de mogelijkheid geeft om veilige wachtwoorden te kunnen gebruiken. Je kunt wel zeggen "wrom? je hebt toch die authenticator, dan kun je ook "password" als password gebruiken, maar dan voel ik me niet veilig genoeg.

En DAFUQ, dat geldt dus gewoon voor heel battle.net :')

Blizzard :')
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Diablo serie

Bericht door X-File »

Bleek dus bij de d3 hack perikelen dat men gewoon de authenticator server wist te omzeilen. Dit omdat Blizz per game per ip adres eenmalig om sleutel verificatie vraagt.

Dan denk ik: account kapen, ip spoofing en klaar is kees.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Diablo serie

Bericht door The Silencer »

X-File schreef:Bleek dus bij de d3 hack perikelen dat men gewoon de authenticator server wist te omzeilen. Dit omdat Blizz per game per ip adres eenmalig om sleutel verificatie vraagt.

Dan denk ik: account kapen, ip spoofing en klaar is kees.
Ze hoeven alleen je session_id te kapen schijnbaar.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Diablo serie

Bericht door Miriam »

Wanneer gaan we een keer met zijn allen?
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Diablo serie

Bericht door The Silencer »

Miriam schreef:Wanneer gaan we een keer met zijn allen?
Wordt lastig, want ik speel dus op US en kan mijn zooi niet naar EU overzetten (mijn account staat standaard op EU maar schijnbaar waren mijn US settings van de Beta onthouden, Beta liep alleen op US servers...ik had beter moeten kijken) :') En ik heb weinig zin om op EU helemaal opnieuw te beginnen :{ ;-(
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Diablo serie

Bericht door Raynor's Revenge »

Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Diablo serie

Bericht door The Silencer »

Raynor's Revenge schreef:*Bump*

Alle Diablo (3) discussies mogen hier verder worden gevoerd :)

http://www.startrek.nl/forum/viewtopic. ... &t=2110954, http://www.startrek.nl/forum/viewtopic. ... &t=2114004 en http://www.startrek.nl/forum/viewtopic. ... &t=2114005 zijn hierbij gesloten
Prrr :love2:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Diablo serie

Bericht door The Silencer »

The Silencer schreef:Probleem voor mij is dat Guild Wars 2 er ook zit aan te komen en nu DIII een release datum heeft zou het zomaar kunnen dat Arena gaat pushen om het ook rond die tijd uit te brengen.
Achteraf blijkt dat zowel de release van Diablo III en GW2 mijn afstuderen (vooralsnog) niet in gevaar brengen :')
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Diablo serie

Bericht door Raynor's Revenge »

Zoals ik elders heb opgemerkt, ben ik met de starterseditie aan het stoeien geweest. Heb de Skeleton King inmiddels éénmaal verslagen, en tot nog toe geeft dit spel mij de Diablo ervaring zoals ik hem verwacht, met wat lichte veranderingen (niet zo gek gezien het een nieuw spel is).

Op dit moment snap ik dus niet echt waarom iedereen zo over dit spel heenvalt... mis ik misschien iets dat in de starterseditie nog niet naar voren komt? :S
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Diablo serie

Bericht door The Silencer »

De strenge doch rechtvaardige mod schreef:Zoals ik elders heb opgemerkt, ben ik met de starterseditie aan het stoeien geweest. Heb de Skeleton King inmiddels éénmaal verslagen, en tot nog toe geeft dit spel mij de Diablo ervaring zoals ik hem verwacht, met wat lichte veranderingen (niet zo gek gezien het een nieuw spel is).

Op dit moment snap ik dus niet echt waarom iedereen zo over dit spel heenvalt... mis ik misschien iets dat in de starterseditie nog niet naar voren komt? :S
In de starterseditie zou je al meteen moeten zien dat het veel een rehash van de vorige spellen is: je begint in Tristram en neemt het op tegen de Skeleton king. Hadden we dat al niet eerder gedaan? Act II is een woestijn...goh hoe vernieuwend. Act III speelt eerst in een winterlandschap (Act V D2) en dan in een quasi hell (Act IV D2). Alleen Act IV is vernieuwend, maar ook meteen de minst uitgebreide. Verder kun je weinig customizen aan je poppetje, skills unlocken gewoon op een bepaald level, je kunt geen eigen skill tree bouwen zoals in D2. Verder draait alles om het RMAH (Real Money Auction House) en dat kun je inderdaad nog niet uit de starterseditie halen. Maar de drops zijn gewoon zo slecht dat veel spelers die geen uren en uren en uren lang willen grinden (en vaak zelfs dan nog steeds kut items krijgen) komen op hogere levels gewoon niet meer mee.Toevallig worden in het RMAH (Blizzard vangt bij elke transactie enkele peseta) vaak wel wapens voor dat niveau aangeboden. Vooral dat laatste is een groot bezwaar. Drops zijn gewoon kut, spel oogt goedkoop (rehash). Ik ben echt niet de enige die vind "Blizzard heeft een RMAH ontworpen en gemaakt en daar vlug even een spel omheengeflanst".

Ook dat je niet offline kunt spelen is een bezwaar omdat de servers nogal vaker ongesteld zijn. En kom me niet met die onzin dat je "Diablo met meerdere mensen moet spelen". Fuck you, Diablo is geen MMO, dat moet je gewoon offline kunnen spelen zodat je geen last hebt van falende servers of maintenance. Maar ja, mensen die offline spelen kunnen geen gebruik maken van RMAH, dus dat doen we maar niet. Iedereen scheldt Ubi (terecht) altijd de huid vol dat je online moet zijn met hun kut DRM, Blizzard doet in feite hetzelfde. Ze zeggen dat ze dat doen omdat ze dupes en dergelijke willen tegengaan, maar als mensen offline met zichzelf spelen, dan heeft Blizzard en de community daar sowieso geen last van. Had gewoon de optie gegeven om offline karakters te maken. Maar nee. Nogmaals, dan weten ze zeker dat die mensen nooit geld uitgeven aan het RMAH.

Blizzard :r
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Diablo serie

Bericht door The Silencer »

Ik kon me niet inhouden :')

Afbeelding
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Diablo serie

Bericht door Miriam »

Naar wat ik begrepen heb schijnt dat wel mee te vallen, aangezien het concept geflopt schijnt te zijn. Want niemand wil 2.000.000.000,00 gold betalen voor een zwaard of 50€ echt geld voor een zwaard. Maar goed ik heb het wel geteld denk ik maar 2 weken gespeeld ofzo.
Plaats reactie