Diablo serie

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Diablo serie

Bericht door The Silencer »

De Diablo series horen tot mijn favoriete games. Heb zo'n 3 of 4 jaar geleden eens van mijn broer Diablo I geleend. Die kon ik alleen maar over het weekend hebben want daarna ging ie weer naar huis en moest zijn CDweer meenemen (verslaafd). Dus heb ik in 2 dagen de Single Player met een Rogue uitgespeeld. Dat character heb ik nog steeds :)

Tegenwoordig speel ik eigenlijk alleen nog maar Diablo II - Lord of Destruction, als ik er tijd voor heb. Dat spel heb ik nog niet zo lang (ongeveer 10 maanden) en een echt sterk figuur heb ik niet. Ik ben wel eens met Multiplayer begonnen maar raak vaak inactive en verlies mijn poppetje dus. Daarom pak ik nu tegenwoordig mijn Single Player poppetjes en ga wel eens Open Battlenet op. Maar meestal speel ik gewoon SP en probeer naar een hoger niveau te komen. Ik heb een Level 43 Paladin (nu begin Act IV Nightmare) en een Level 41 Assassin (Act II Nightmare), beide hebben een Rogue boogschuttertje van hetzelfde level (beide keren de Rogue die je in het begin op Normal kreeg).

Zijn er nog mensen hier die DI of DII spelen? Zo ja, iemand zin om ooit op Open Battlenet samen een potje te hakken?

EDIT: topic titel aangepast
Laatst gewijzigd door The Silencer op 15 mar 2012, 20:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Anika
Ensign
Ensign
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 jun 2002, 18:05
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Anika »

je bent er eentje vergeten, namelijk de uitbreiding van Diablo I... Hellfire, is niet zo errug bekend geworden hiero in Nederland, heb er ooit ook maar twee exemplaren van gezien hiero in de winkels... buiten nieuwe wapens, armor etc zaten er twee nieuwe dungeons in plus een nieuw character, een monk... was beetje Martial Arts figuur die niet echt behoefte had aan wapens... ben er ook nooit ver mee gekomen met dat character, maar heb Diablo I wel uitgespeeld met Warrior en Wizard... uitbreiding ben ik ooit tot tweede dungeon gekomen, maar verders eigenlijk ook niet... :{

Diablo II heb ik uitgespeeld met Paladin verders ook niet... Necromancer en Barbarian zijn ook redelijk ver gekomen, maar met Amazone en Sorceres hield ik het snel voor gezien... Paladin was vooral combinatie van 'Zeal' als primary attack en afwisselend een aanvallende of verdedigend auro op je secundary attack... was alleen af en toe probleem als je op afstand aangevallen werd, paladin stond namelijk nog 'Zeal' aanval uit te voeren terwijl dat op zo'n moment niet echt handig uitkwam... :)

heb het alleen nooit op Battle.net gespeeld... je hebt namelijk Blizzard paswoord nodig en aangezien mijn versie van Diablo II niet errug officieel is was dat avontuur al voorbij voordat het begon... :{
Gebruikersavatar
Stadi
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 766
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:42
Locatie: Vvardenfell

Bericht door Stadi »

Ik heb Diablo I, II en LOD in de kast liggen.. nog untouched o_0 en helemaal origineel nog wel ^_^

Ik moet er toch echt eens aan gaan beginnen maar aangezien ik nog steeds veel morrowind en nu ook weer broken sword 2 speel komt het er binnenkort niet van gok ik zo..

Ben wel ooit aan de demo van Diablo I begonnen, maar het is toch niet alleen maar dungeons verkennen he ?
Dat het veel is ok.. maar ik hoop toch ook wel eens boven de grond te komen.. ;)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Ik ben Hellfire niet vergeten, maar die heb ik niet, kan ik dus ook niks over zeggen. Maar als het je blij maakt ga ik die erbij zetten. Ik ben al lang opzoek naar die uitbreiding maar kan hem nooit vinden. Is ook niet van Blizzard maar van Sierra zover ik weet en had twee hidden characters, de Barbarian (een fighter, maar deze kon geen Magic gebruiken en kon instead 55 extra Strength punten krijgen vergeleken met de warrior. Hij kon ook twee handige zwaarden in 1 hand dragen (maar geen twee wapens) en kreeg met elk level die levelde +1% Resistance to all) en een Bard, zover ik weet.

Diablo I heb ik met alle classes uitgespeeld, met de Rogue zelfs 3 keer (blijft mijn favo poppetje).

Mijn Diablo II Paladin is meestal ook hakken met Zeal/Fanaticism. Soms moet ik er 'Vengeance' bijhalen, tegen boss enemies...Met afstand heb ik geen probleem. Holy Shieldje, houdt meeste dingen tegen terwijl mijn Rogue alles neerpijlt 8-)

En Stadi, shame on you :) Ga eens gauw Diablo spelen :) En nee, Diablo 1 is alleen Dungeon fight. Als je boven de grond wil vechten is Diablo II jouw game :) Daar moet je je door bovengrondse wildernissen, woestijnen en jungles heenvechten om bij dungeons te komen.
Gebruikersavatar
Anika
Ensign
Ensign
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 jun 2002, 18:05
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Anika »

Diablo I is inderdaad bijna alleen maar kerkers verkennen... je hebt dorpje waar je start, je gaat daaro de kerk in en langzaam maar zeker werk je jezelf een weg richting laatste levels in Hell... Diablo II is veel meer in open gebieden, alhoewel je daaro ook wel behoorlijk aantal dungeons hebt die echter niet de bovenhand voeren... :)
Gebruikersavatar
Stadi
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 766
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:42
Locatie: Vvardenfell

Bericht door Stadi »

En in allebei moet je perse met meerdere karakters vechten? want meestal vind ik dat heel vervelend werken.. Daarom vind ik MorrowinD ook zo heel erg gaaf..

Maaruh.. dan ga ik misschien wel Diablo II proberen dit weekend ofzo..
Gebruikersavatar
Anika
Ensign
Ensign
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 jun 2002, 18:05
Locatie: Almere
Contacteer:

Bericht door Anika »

nope, in Diablo I sta je er sowieso alleen voor... in Diablo II heb je de mogelijkheid om een huurling mee te nemen... afhankelijk van het level kan dat een Amazone, Magier etc zijn... zij lopen beetje rond jouw en vallen willekeurig verschillende vijanden aan... als je uitbreiding van Diablo II hebt dan worden ze wel stukje waardevoller... je kan ze dan zelf een wapen en armor geven, en bovendien doen ze ook ervaring op en stijgen ze zelf in level... :)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Als je een nieuw spel begint kun je kiezen uit een aantal klassen.
In Diablo I zijn dat : Rogue, Warrior, Sorcerer
In Hellfire (expansion) komt daar de Monk, Bard en Barbarian bij als ik me niet vergis (twee daarvan zijn hidden characters die zelf moet activeren op een manier).
In Diablo II heb je : Amazon, Necromancer, Barbarian, Sorceress en Paladin.
In LOD komen daar de Assassin en Druid bij.

Je kiest een van die figuren en daarmee ga spelen. Dat figuur ben jij en daar mee blijf je spelen. Natuurlijk kun je andere figuren creeeren, maar dat wordt dan een apart 'spel'. Alle characters staan los van elkaar.

In Diablo II kun je huurlingen inhuren. Dat zijn Rogue, Guard, Wizard en in the Expansion Act kun je Barbarians inhuren.
In Diablo II gewoon zijn ze idd niet zo spannend maar in LOD worden deze huurlingen zelf ook kleine characters die zelf ook experience opdoen en die je kunt uitrusten met wapens (zoals al gezegd is). Door geschikte huurlingen te kiezen (je kunt er maar 1 bij je hebben. Als je een tweede huurt, vervalt de eerste) kun je je eigen zwakheden een beetje compenseren. De Barbarian, Paladin, Druid en Assassin (de echte melee characters) kunnen bijvoorbeeld een Rogue (of Wizard) kiezen om vijanden op afstand mee te bevechten (bijvoorbeeld vijandige boogmensen) terwijl iemand als een Sorceress zeer goed een Barbarian of Guard kan gebruiken, aangezien ze zelf minder sterk is in melee (idem voor Amazon en Necro).

Ik heb zelf heb twee characters echt een beetje ontwikkeld. Dat zijn mijn Paladin 'Aragorn' en mijn Assassin 'Arwen' :-D Jah, LotR fan, he? :) Deze zijn melee vechters en hebben allebei een sterk opgevoerde Rogue bij zich. Deze kan zorgen dat boogschutters mij bijvoorbeeld minder lastig vallen. Mijn Paladin heeft zelf ook wel een boog bij zich (Assassin ook hoor) maar is niet echt geoefend in het gebruik daarvan. De Rogue heeft een veel hogere schietfrequentie en CtH (Chance to Hit).

Een voorbeeld van een character met huurling.

In Diablo I doe je idd alles zelf. Je kiest een van de classes en that's it.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Bericht door X-File »

Hellfire is niet een officiele addon heb ik begrepen. Als dat het wel zou zijn dan had ie denk ik ook wel in mijn Diablo Battlechest gezeten.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

Ik heb Diablo I inclusief de uitbreiding Hellfire en de extra cd Lucifer zeer veel gespeelt totdat diablo II uitkwam. Dit ben ik blijven spelen tot LOD kwam, nu ben ik met een necromancer van level 79 (patriarch) en een paladin van 51 bezig (einde hard niveau). Helaas heb ik geen internet thuis en dus niet de mogelijkheid om online te kunnen spelen. Ik zou best eens een keer met die necromancer willen vechten online. >:)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

X-File schreef:Hellfire is niet een officiele addon heb ik begrepen. Als dat het wel zou zijn dan had ie denk ik ook wel in mijn Diablo Battlechest gezeten.
Is het ook niet. Hellfire is van Sierra zover ik weet terwijl Diablo van Blizzard is.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Zijn er mensen die nog DII spelen?
Gebruikersavatar
jOzh
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 427
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:34

Bericht door jOzh »

Gisteren heel toevallig weer aan begonnen met een andere gozer via Battle.net. Ben een druid, zit pas op level 15 (gister begonnen zoals gezegd) maar 't is al weer flink verslavend. Het blijft gewoon leuk als je een geel/goud/groen item tegenkomt, elke keer weer spannend wat het is :P
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Ben gister en vandaag nog eens aan de slag gegaan (gewoon Single Player) met mijn Paladin. Had 'The Outter Steppes' en 'Plains of Despair' van Act IV in Nightmare mode al gehad, moest er dus weer ff doorheen lopen om naar 'City of the Damned' te komen. Gister Diablo ervan langsgegeven (deze slag duurde minder lang dat mijn gevecht op Normal), ging ook maar 2 keer dood...dat is een probleem voor mij overigens...ik raak soms mijn levens uit het oog...tja en dan wil je nog wel eens gaan liggen. Die skill moet ik toch ff wat oppoetsen.

Enfin, vandaag in Act V begonnen. De Bloody Foothills uitgeroeid (including Shenk) en gelijk de 'Frigid Highlands' en 'Arreat Plateau' in stormloop ingenomen, inclusief sublevels. Mijn volgende trip gaat dus naar de 'Crystalline Passage' opzoek naar Anya. Mijn Paladin is ook wat levels gestegen...nu level 47 (en mijn Rogue mercenary ook) en nog een leuk Circlet gevonden met Resistance to all (mijn helm had alleen Fire Resistance), betere Armour rating en +1 to all Paladin Skills 8-) Moet het in het weekend en vakantie eens proberen uit te spelen op dit niveau :)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Anya had ik al een tijdje geleden bevrijd. Maar ik zal vast in the 'Crystalline Passage'. Groep van Blood Lord Hero en Champions die me het leven zuur maakten. Ik hoefde er niet perse langs, ik had alle uitgangen enzo (Glacial Trail en Frozen River) ontdekt maar ik wil elk level volkomen verkend hebben en alle waypoints hebben gehad. Uiteindelijk is het me gelukt nadat ik zo'n 10 keer ben doodgegaan en het ging nog vrij simpel ook. Daarna de Glacial Trail gedaan en ook het sublevel Drifter's Cavern. Toen terug naar het dorp en Nilathak's Temple ingegaan. In stormloop heb ik de Halls of Anguis, Pain and Vought ingenomen, die waren een eitje vergeleken met de Glacial Trail, Crystalline Passage en Drifter's Cavern. Tegen Nilathak ging ik twee keer dood omdat ik de beestjes me vastzetten en de gast een corpse explosion gebruikte...maar ik toonde geen genade en Nilathak zelf kan niet veel hebben :) Flink wat geld verdiend en gestegen naar Level 50 inmiddels, mijn Rogue evenzo. Nu nader ik het einde van Nightmare Niveau. Moet nu ff terug naar de Glacial Trail om naar de Frozen Tundra te komen en vandaar richting 'The Ancients'.

"Baal, I'm coming for you"
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Rotte Ancients...ze blijven me maar neerhouwen. Ik haat Goden.

Denk dat ik een andere taktiek moet proberen. Zeal/Vengeance & Fanaticism/Holy Shield doet het niet zo best. De Holy Shield blijft natuurlijk een vereiste om mijn Chance to Block op te voeren maar dan moet ik wat anders zoeken. Eventueel Smite ipv van Zeal/Vengeance en een 'Holy Freeze' aura om ze te verlangzamen...dat zou ik kunnen proberen. Iemand nog meer suggesties om de Ancients op Nightmare niveau met een level 51 Paladin te lijf te gaan?
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

ik heb nu een een lv. 48 barbarian en een lv 15 amazon in LoD, heb de laatste tijd niet zoveel tijd meer om te spelen, maar dat komt nog wel...

voor mensen die me in hun firneds list willen zetten(zullen er wel niet veel zijn...) m'n username is carpetsmoker
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

The Silencer schreef:Rotte Ancients...ze blijven me maar neerhouwen. Ik haat Goden.

Denk dat ik een andere taktiek moet proberen. Zeal/Vengeance & Fanaticism/Holy Shield doet het niet zo best. De Holy Shield blijft natuurlijk een vereiste om mijn Chance to Block op te voeren maar dan moet ik wat anders zoeken. Eventueel Smite ipv van Zeal/Vengeance en een 'Holy Freeze' aura om ze te verlangzamen...dat zou ik kunnen proberen. Iemand nog meer suggesties om de Ancients op Nightmare niveau met een level 51 Paladin te lijf te gaan?
Ik hebt het geprobeert met een level 8 heavens's fist dit werkt wel aardig. Moet alleen mijn leven wat meer in de gaten houden.

Maar hou zou je het doen met een level 77 necromancer? de vorige keer dat ik er langs kwam kostte me dat me gehele kist met potions en geld voordat ik eindelijk eens erdoor was, het levert wel leuk experience op. Toen steeg ik 2 levels, toen was ik nog level 60.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Ik heb nooit echt met een Necro gespeeld dus ik zou het niet weten. Fist of Heavens gebruik ik niet zo vaak maar ik zou het kunnen proberen. Thanks voor de tip.
Gebruikersavatar
Stadi
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 766
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:42
Locatie: Vvardenfell

Bericht door Stadi »

Ik ben vandaag voor de 5e keer begonnen (dit keer een beetje serieus) en ik ben al level 4 :P
Ben nu met een assassin bezig.. iemand nog tips?
Of kan ik maar beter een andere klasse pakken..?
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Er bestaat niet zo iets als 'de beste klasse'. De Assassin is een van de figuren die ik zelf redelijk opgebouwd heb (Level 41; de andere mijn Level 52 Paladin). De Assassin is een leuke klasse. Ze is een melee-character dus ik zou als Mercenary voor een Rogue boogschuttertje kiezen. Die krijg je gratis 1 als je Blood Raven het hiernamaals inhelpt. Deze Rogue zou ik goed bewaren en opbouwen. Ze krijgt net als jij experience points en kan in levels stijgen. Mijn Assassin heeft een Rogue die hetzelfde Level heeft.

Ik gebruik niet zozeer traps met de Assassin, heb ze wel allemaal level 1 maar ik gebruik vaker charge-up skills. Ik raad je aan om altijd met twee claws rond te lopen. Een claw en een shield vind ik niet zo een succes. Bovendien bestaat er een passive skill die je een chance to block geeft met 2 claws. Ook zou ik wat punten investeren in Claw Mastery zodat ze beter wordt met claws. Veel meer tips heb ik op het moment niet, heb mijn Assassin nl al een tijd niet meer aangeraakt.

Voor Diablo II LOD is http://www.battle.net/diablo2exp/ altijd een erg handige site. Je kunt er van alles van skilloverzichten tot Horadric Cube recepies en quests.
Gebruikersavatar
Stadi
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 766
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:42
Locatie: Vvardenfell

Bericht door Stadi »

Ik heb nu idd zo'n rogue boogschutter achter me aan lopen.. maar ik vind het maar een vervelend mens.. Elke keer als ik ergens loop gaat ze beesten afschieten die mij nog niet hebben gezien..
Dus.... kan ik dat mens ook weer ergens achterlaten ofzo?

Ow.. btw.. ik snap dat er niet zoiets is als de beste klasse.. maar er is wel zoiets als leukste klasse :)
Dus.. wat is jullie leukste klasse en waarom?
Ik zit namelijk nog een beetje te twijfelen tussen assassin, druid en necromancer..
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Nee, je kunt die boogschutter niet ergens achterlaten hoewel ze zich in dungeons wel eens 'vast loopt'. Als je haar irritant vind moet je haar dood laten gaan en niet resurrecten.

Leukste klasse, tja, ik heb alleen maar Paladin en Assassin echt gespeeld. De Paladin is mijn favo omdat zijn achtergrond me het meest aanspreekt. Maar de Druid vind ik zelf ook erg leuk, dat shapeshiften.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

The Silencer schreef: Ik gebruik niet zozeer traps met de Assassin, heb ze wel allemaal level 1 maar ik gebruik vaker charge-up skills. Ik raad je aan om altijd met twee claws rond te lopen. Een claw en een shield vind ik niet zo een succes. Bovendien bestaat er een passive skill die je een chance to block geeft met 2 claws. Ook zou ik wat punten investeren in Claw Mastery zodat ze beter wordt met claws. Veel meer tips heb ik op het moment niet, heb mijn Assassin nl al een tijd niet meer aangeraakt.
(assassin level 40, rogue camp nightmare) Ik gebruikt het juist andersom, alle chargeup skills staan bij mij op 1 want mijn punten zitten in de traps. Vooral druk bevolkte gebieden kan je snel leeghalen met traps als corpsexplosion en firewall. Ook handig met lightning enchanted tegenstanders.
Ik gebruik zelf wel een schild, Dit is dan ook socketed, zodat al mijn resestances op max staan. :-). Ook handig is je shadow, deze cast steeds andere spells voor je, want erg handig kan zijn. en natuurlijk claw mastery. Hiermee kan je aardig melee vechten. Ik vecht 1 op 1 want mijn hit recovery is niet hoog.

Er bestaat niet zoiets als de leukste klasse, het hangt af van de monsters die je tegenkomt, de manier waarop de punten worden verdeelt en de items die je onderweg tegenkomt en gaat gebruiken.
Mijn favorietste character is mijn necromancer (lvl 78)
De paladin die ik heb is mijn minst favoriete (lvl 56) deze heeft namelijk geen goede tweede aanval, bij een lightning enchanted monster kan hij niets beginnen, en die zijn er veel in de derde moeilijkheidsgraad :-(
sorceress is leuk maar kan maar 1 klap oplopen en valt al neer, de barbaar gaat snel dood bij een lighnting enchanted monster of kost gordels met potions per monster.

De truc is gewoon te beginnen met een character eerst een beetje experimenteren met alle skills en wapens ed. en dan overnieuw beginnen met de opgedaande kennis van dit character. Als je dit bij alle klasses doet weet je vanzelf wel wat de beste/leukste character is. maar blijft natuurlijk afhangen van de gevonden items en tegengekomen monsters.
Gebruikersavatar
MelliW
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 369
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:05
Contacteer:

Bericht door MelliW »

The Silencer schreef:Rotte Ancients...ze blijven me maar neerhouwen. Ik haat Goden.

Denk dat ik een andere taktiek moet proberen. Zeal/Vengeance & Fanaticism/Holy Shield doet het niet zo best. De Holy Shield blijft natuurlijk een vereiste om mijn Chance to Block op te voeren maar dan moet ik wat anders zoeken. Eventueel Smite ipv van Zeal/Vengeance en een 'Holy Freeze' aura om ze te verlangzamen...dat zou ik kunnen proberen. Iemand nog meer suggesties om de Ancients op Nightmare niveau met een level 51 Paladin te lijf te gaan?
Hulp inroepen, met een party lukt het vaak wel.


Yep, was vroeger ook fanatieke D2-er..misschien moet ik maar weer is verder gaan, heb een hoge lvl Druid en Barb (76 en 77) op Europe. Heb ook een sorceres met redelijk wat potentiëel. Laat me weten of 1 van jullie nog is zin heeftom te spelen. Paladin heb ik rond de level 40 ergens, maar was mn eerste karakter, dus skills ietswat verkloot :-/
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Bericht door The Silencer »

Tijd om een van mijn goede oude topics eens terug te halen. Geen discussie over Diablo III, daar is dat andere topic voor.

Ik heb recentelijk Hellfire aangeschaft. Erg leuk IMO. Ik heb mijn characters 'omgezet', dwz mijn Diablo savegames gekopieerd en de extensies omgezet naar .hsv...enige probleem is dat je al je inventory kwijtraakt behalve je geld. Dus heb ik eerst maar alles verkocht en allemaal geld meegenomen zodat ik toch een uitrusting voor mijn Level 30 Rogue kon kopen en meteen naar de Hive kon.

Weet iemand of er een 'echte' character convertor bestaat zodat ik ook mijn items kan bewaren?

En Paulstartrek had het in een ander topic over 'Lucifer' wat volgens mij een inofficial expansion is...care to enlighten me?
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Bericht door Paulstartrek »

*graaft in geheugen*

Het is idd een niet officiele extratje. Het is dus ook geen (speelbare) uitbreiding, dacht alleen iets van extra monsters en items en een paar edit progs. dat soort zaken.

Ik kijk aankomende weekend wel even in de verzameling oude spellen of ik hem nog kan vinden. Tis beetje een zooitje namelijk :-)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Diablo/Hellfire/Diablo II/Diablo II - Lord of Destructio

Bericht door The Silencer »

RIP afstuderen. Diablo III release datum is bekend: 15 mei 2012.

http://us.battle.net/d3/en/blog/4612389 ... _2012#blog
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Diablo serie

Bericht door Blind Guardian »

Ik heb eigenlijk nog nooit een diablo spel gespeeld :*) ....

maar deze computer kan dat spel heel gemakkelijk aan kan het ook doen met een jaar abonnement op world of warcraft maar weet niet of ik dat ga trekken ben nou alweer uitgetreden ...
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Diablo serie

Bericht door The Silencer »

Je kunt natuurlijk ook een jaarabo op WoW afsluiten en DIII aan je Slincertje geven :love:
Plaats reactie