Star Trek Online

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Star Trek Online

Bericht door Vis »

SuperVlaai schreef:Blijkbaar is StarTrek Online eerder klaar om te spellen. Dus ik ben de pachts aan downloaden eens zien of nu werkelijk is.

15 minuten later


Heb pachts gedownload maar blijkbaar 12 januari zou free to play worden dus die geruchten klopen nog niet helemaal.
Het is 5 januari.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek Online

Bericht door Miriam »

Ik ben nog bezig met spellen

S-T-A-R-T-R-E-K-O-N-L-I Wat komt er na de I ?
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door SuperVlaai »

Cryptic schreef:
Greetings,

Cryptic Studios, previously a wholly owned subsidiary of Atari, has recently been acquired by Perfect World Entertainment, a company dedicated to delivering quality MMO experiences to gamers.

As part of this acquisition, Cryptic has begun a process of separation from Atari.

We've prepared succinct informational pages with details about the transition, frequently asked questions and a Q&A discussion thread to help you better understand the transition and what it means.

http://www.champions-online.com/transition

http://www.startrekonline.com/transition

http://www.playneverwinter.com/transition

In short, our games and associated services will operate with minimal interruption and most of the changes apparent to our players and other users will be largely cosmetic.

Thanks so much for your time and interest!
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek Online

Bericht door Miriam »

Kan je het misschien uitleggen :rofl:
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Star Trek Online

Bericht door Master Vanhu Botie »

Hé, wat wil je, het is door Cryptic geschreven .....
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door SuperVlaai »

Vandaag StarTrek Online free to play Juppie
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek Online

Bericht door X-File »

Free to Play

Insert coin to gain additional content.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door The Silencer »

X-File schreef:Free to Play

Insert coin to gain additional content.
Free to Play tot aan het forcefield van de brig cel waar je in zit ;)
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: Star Trek Online

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

X-File schreef:Free to Play

Insert coin to gain additional content.
Mwa op zich is de free to play niet eens zo heel erg bij STO, je kunt nog wel vrijwel alles doen. Betalen maakt sommige dingen alleen makkelijker.

Edit: Typo.
Laatst gewijzigd door .:Admiral-Janeway:. op 18 jan 2012, 15:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door SuperVlaai »

.:Admiral-Janeway:. schreef:
X-File schreef:Free to Play

Insert coin to gain additional content.
Mwa op zich is de free to play niet eens zo heel erg bij STO, je kunt nog wel vrijwel alles doen. Betlane maakt sommige dingen alleen makkelijker.

Zoals???
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: Star Trek Online

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

SuperVlaai schreef:
.:Admiral-Janeway:. schreef:
X-File schreef:Free to Play

Insert coin to gain additional content.
Mwa op zich is de free to play niet eens zo heel erg bij STO, je kunt nog wel vrijwel alles doen. Betlane maakt sommige dingen alleen makkelijker.

Zoals???
Delta Flyer in plaats van zo'n klote shuttle.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door SuperVlaai »

Blijkbaar zijn de schepen niet meer geweest is tegen wel met came card. veel beperkter.Maar ik zal wel nog blijven spelen.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26502
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door captain crash »

SuperVlaai schreef:Blijkbaar zijn de schepen niet meer geweest is tegen wel met came card. veel beperkter.Maar ik zal wel nog blijven spelen.
sorry.....wat bedoel je?
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door SuperVlaai »

Neen tot niet meer de schepen die normaal krijgt bij een time card game STO Nu zijn totaal ander schepen.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: Star Trek Online

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

SuperVlaai schreef:Neen tot niet meer de schepen die normaal krijgt bij een time card game STO Nu zijn totaal ander schepen.
Vertaling: Ze hebben de namen van de schepen verandert.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek Online

Bericht door X-File »

Zijn er inhoudelijke veranderingen geweest nu ST:O free-to-play is geworden?
Is de inhoud veranderd?
Is de queste structuur veranderd?
Kan je extra content kopen?
Zo ja: wat?
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek Online

Bericht door Miriam »

.:Admiral-Janeway:. schreef:Vertaling: Ze hebben de namen van de schepen verandert.
Ik heb je een belangrijk bericht verstuurd


OT:
Nu het free-to-play is zullen er wel weer 80.000 hackers en scriptkiddies opzitten, zoals met elke F2P game :lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door The Silencer »

X-File schreef:Zijn er inhoudelijke veranderingen geweest nu ST:O free-to-play is geworden?
Is de inhoud veranderd?
Kun je het verschil tussen deze twee vragen even toelichten? De tweede meer in het algemene zin, los van dat het FTP geworden is?
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Star Trek Online

Bericht door X-File »

Dat zijn is nu wel dubbelop ja gelijk heb je maar ik bedoel zo daarmee dat de vraag die ik heb en stel dus is of er echt iets veranderd is aan de gameplay of dat de opzet van het spel anders is geworden. Zijn er dingen verdwijnt of in de plaats gekomen en zijn onderdelen die er eerder wel waren eruitgehaald zodat je daar apart voor moet betallen enzo.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Star Trek Online

Bericht door Miriam »

Ik zag post alexander de boer zij scheepsnaamen anders doen gemaakt hebben. Denk wel verder het zelfde spellen is maar dan net zoals andere freegames APB nu met hakkers en dan niet leuk meer zijn geworden deze spellen.Ik zag niet staan wikipedia.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door SuperVlaai »

Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door SuperVlaai »

Ik ben nu Captain en heb 39 punten en ben dan Commodore
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door Raynor's Revenge »

Heb dit maar eens geprobeerd nu het free to play is. Tot nu toe heb ik altijd moeite gehad om in een nieuwe MMO te komen, de enige uitzondering daarop is altijd WoW geweest. Nu dacht ik 'dat komt vast omdat het in een al bestaande wereld speelt waar ik al veel mee had'. Vanwege deze redenering dacht ik dat ik wellicht een zelfde gevoel bij STO zou kunnen krijgen, gezien ik best wel wat heb met de wereld van Star Trek.

Mijn eerste speelsessie was twee dagen geleden. Ik ben er nog niet naar teruggekeerd en heb op zich die drang ook niet. Blijkbaar is affectie voor het universum en de voorgeschiedenis niet de enige factor die erg belangrijk is voor een goed gevoel bij een MMO. Het spel voelde wat rommelig en afgeraffeld aan, de backstory uit de dikke duim gezogen en zo gebogen dat iedereen een excuus heeft om maar lekker tegelijkertijd op elkaar te schieten. Dit kwam totaal onrealistisch op me over.

Als het spel dan ook nog begint met een Borg aanval waar de drones zich op mysterieuze wijze wat afwijkend gedragen (alleen volgens de gesproken tekst overigens, de daadwerkelijke mobs doen allemaal gewoon wat je van een drone zou verwachten)... Tja, misschien krijg ik de geest nog om het spel een tweede kans te geven, maar tot zover ben ik niet erg entheusiast.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door Paulstartrek »

ow dat doet niet positief aan. Wou er ook nog mee beginnen binnenkort. Vooral het levelen ben ik meestal wel content mee.

Is de grafische uitstraling nog een beetje 'close to home'? of lijkt ook dat nergens op?
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door SuperVlaai »

Voor mij is belang dat je startrek online kunt spelen de rest is bij zaak en ja kan wel best zijn dat niet zo goed is voor ander mensen. Maar ik vind best leuk gedaan.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door Paulstartrek »

RR kunnen we misschien een samen afspreken? MMO doet mij impliceren dat we dus samen kunnen spelen? Misschien dat dit de (her)speelbaarheid ervaring verhoogt?
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door SuperVlaai »

Paulstartrek schreef:RR kunnen we misschien een samen afspreken? MMO doet mij impliceren dat we dus samen kunnen spelen? Misschien dat dit de (her)speelbaarheid ervaring verhoogt?

Dat lijkt me een goed idee. Tijd en datum af spreken.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door Raynor's Revenge »

Paulstartrek schreef:RR kunnen we misschien een samen afspreken? MMO doet mij impliceren dat we dus samen kunnen spelen? Misschien dat dit de (her)speelbaarheid ervaring verhoogt?
Hoe samenspelen werkt in STO weet ik nog niet, wellicht zou ik daarvoor meer tijd in het spel moeten stoppen. At first glance zou ik zeggen dat samenspelen in deze MMO niet direct iets zou toevoegen, behalve dat het waarschijnlijk noodzakelijk is om later grotere tegenstanders om te kunnen leggen.

Betreffende de grafische uitstraling: erg wisselend. Kaarten van gebieden zijn sowieso erg korrelig en zijn duidelijk een afterthought geweest. Helaas geldt dat daarmee ook voor de markering van quest-relevante gebieden op die kaarten, want een slechte kaart is per definitie onduidelijk. Player characters zien er goed uit, en zijn heftig costumisable (hoewel je voor veel uniform-variaties natuurlijk ook weer moet betalen). De Borg drones die ik noemde vond ik er een beetje apart uitzien. Een zelfde soort splitsing zie je in de space-scenes. Sommige schepen zien er heel goed uit (ik zag een kekke Galaxy-class voorbij glijden), anderen lijken wat te zijn afgeraffeld (ik vond de Borg cube er een beetje vreemd uitzien). Wellicht is het simpelweg dat ze de plank bij de Borg een beetje hebben misgeslagen en de rest allemaal wel okeej is, dat kan ik op dit moment niet zeggen.

Ook grafisch maar op een andere manier: pop-ups voor bijvoorbeeld tekst, quest-updates, en nieuwe teamgenoten die erbij komen, overlappen elkaar soms nogal bot, wat bijdraagt aan het afgeraffelde gevoel.
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door Paulstartrek »

toch ook maar eens geinstalleerd. Ziet er op zich wel leuk uit. verhaal in de tutorial is wat zwak, maar ja als je alles wilt behandelen moet dat wel.

Jammer alleen dat midden in mijn advanced tutorial de server eruit knalt xD

Van de week maar weer eens proberen tutorial af te maken
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Star Trek Online

Bericht door Raynor's Revenge »

Paulstartrek schreef:toch ook maar eens geinstalleerd. Ziet er op zich wel leuk uit. verhaal in de tutorial is wat zwak, maar ja als je alles wilt behandelen moet dat wel.
Oneens, er zijn zat spellen die in hun tutorial wel een goed verhaal neer kunnen zetten. En dan vind ik het minder relevant of het tutorial-verhaaltje in het grote verhaal past of niet ;)
Plaats reactie