Star Trek Online

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Star Trek Online

Bericht door Twilight_Link »

Star Trek Online is a massively multiplayer online game where you will join Starfleet and explore the greatest wonders and discoveries from our galaxy and beyond. You will team up with thousands of other players as you advance from Starfleet Academy and master your skills aboard a starship. Your journey will take you to far-away posts at the fringes of known space where you will carry out missions to establish contact with new civilizations while protecting the values of the Federation during a time of rising tensions. Rising through the ranks will test your abilities as a warrior, diplomat, explorer, and most importantly: a leader. Play your cards right and you will one day become Captain of your own starship and chart your own course to the final frontier.

http://www.startrek.perpetual.com/

Even een paar Screenies

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Weet niet als er al zo'n topic bestond maar kon er iig geen vinden.

Ik kijk erg uit naat dit spel, het lijkt me leuker dan WoW en ook mooier. Je moet hier ook een maand bedrag voor betalen, ik weet niet als het ook per 3 of 6 maanden kan meet het lijkt me wel. Wat verwachten jullie van dit spel?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Bericht door Vis »

Screens zien er wel mooi uit, maar dat hele Perpetual Entertainment doet me erg amateuristisch aan...
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

ba'h het is weer zo'n federation based spell, wanneer denken ze er nou aan dat niet iedereen federation fan is, ik zo wel enorm leuk vinden als ze eens niet vanuit een federation perspectief zouden kijken... een universum waar je ook als romulan of cardassian zo kunnen beginnen, wees een orgineel man kom op...

ze zouden me kunnen overtuigen als je ook vanuit een romulan perspectief zo kunnen spelen...

zo me leuk lijken als je met spelers het universum van star trek zo kunnen veranderen door je acties...
Gebruikersavatar
Albi
Commander
Commander
Berichten: 1732
Lid geworden op: 11 jun 2002, 19:51
Locatie: Spijkenisse
Contacteer:

Bericht door Albi »

Ik heb hier al het eea overgelezen en de grootste tekortkoming lijkt me idd dat je alleen als Fed kan spelen. Aan de andere kant houdt dat het spel wel een stuk simpeler voor de makers dus misschien is het niet eens zo heel raar. Het zou wel eens het ultieme ST spel kunnen worden omdat je eindelijk echt helemaal in de ST wereld kan duiken als persoon in plaats van alle afgeleide FPS, RTS etc varianten. Only time will tell ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

en dan valt nog te hopen dat ze nog acteurs inhuren, zo lijkt me enorm tof om bijvoorbeeld in dienst te komen van de obsidian order en enebrain tain of garak tegen te komen...
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Bericht door CmdrCrichton »

Idd. Dat ze het dan nog een beetje als star wars galaxies aanpakken, waarin je in feite ieder belangrijk ras kon zijn en alle beroemde personages tegen het lijf kon lopen. :)
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Blind Guardian schreef:en dan valt nog te hopen dat ze nog acteurs inhuren, zo lijkt me enorm tof om bijvoorbeeld in dienst te komen van de obsidian order en enebrain tain of garak tegen te komen...
Misschien komen er wel up-dates dit het mogelijk maken om later ook als een non-federation ras door het spel te gaan. En ja het is ook vet als je personages tegen komt zoals Garak. Als ze slim izjn doen ze dit wel, Star Wars Galaxys deed dit ook dus lijkt het mij onwaarschijnlijk dat ze het voor Star Trek Online niet doen.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

wacht vol spanning af, ik ben geinterseerd is als je inderaad de belangrijkste rassen bijzitten, ik zit best wel op een spel te wachten waar je meer dan twee kampen hebt zoals in WoW...

Ik wou bij WoW eigenlijk ook een soort van free agent, spion zijn maar dat was helaas niet mogelijk (en neen rogue is niet te vergelijken)... hoop dat star trek morp zulke beroepen wel mogelijk worden... Dat starfleet academy staat me echt niet aan...
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Bericht door Punisher »

Screens zien er wel mooi uit, maar dat hele Perpetual Entertainment doet me erg amateuristisch aan...
De games industrie is opgebouwd door amateuren...

Wat is er trouwens amateuristisch aan? dat ze geen flash website hebben maar een site die door iedereen bekeken kan worden...?
Gebruikersavatar
DejaQ
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 61
Lid geworden op: 31 jul 2005, 21:50

Bericht door DejaQ »

ben benieuwd hoe het er uit ziet als het klaar is

Ze zullen vast wle updates brengne met de rassen, dat heeft SWG ook gedaan, maar tegen die tijd hebben ze vast wle een forum, of al eerder waar je dat aan kunt geven
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Bericht door Raynor's Revenge »

Punisher schreef:
Screens zien er wel mooi uit, maar dat hele Perpetual Entertainment doet me erg amateuristisch aan...
De games industrie is opgebouwd door amateuren...

Wat is er trouwens amateuristisch aan? dat ze geen flash website hebben maar een site die door iedereen bekeken kan worden...?
eerder dat ze voorzover ik zo snel kon ontedekken nooit eerder een spel hebben uitgebracht :)

de screens zijn wel veelbelovend, maar dat het weer zo federation oriented is staat me wat tegen :{
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

de site mag simplistisch zijn, maar dat maakt het wel handig en overzichtelijk wat veel bedrijven niet kunnen claimen met hun sites en 100.000 opties

ja ik heb een hekel aan federation based spelen, en die zijn er volgens mij ook al minstens 666x... als ze een update of uitbreiding maken waar je een cardassian of romulan kan spelen, dan kan het me enigszins overtuigen en als beetje speelbaar is op mijn computer, van wow af helpen..
Gebruikersavatar
DejaQ
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 61
Lid geworden op: 31 jul 2005, 21:50

Bericht door DejaQ »

heb net even gekeken bij ze en er staat vermeld dat er meerdere Rassen uitkomen via updates
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

In de faq staat ook vermeld dat in de eerste launch versie het alleen mogelijk is om als Starfleet te spelen.
Star Trek Online FAQ schreef:What are the playable factions?

At launch all players will be part of Starfleet. Additional factions will be made available via expansions.
Zoals je ziet worden ook andere facties mogelijk. Is naar mijn weten nog niet bekend welke dat zijn.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

nou ja dan wacht ik wel op de uitbreiding :Y)
Gebruikersavatar
Cmdr. The Patriot
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 889
Lid geworden op: 02 jun 2003, 14:11
Locatie: Utrecht and Zoetermeer, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door Cmdr. The Patriot »

Dawn schreef:In de faq staat ook vermeld dat in de eerste launch versie het alleen mogelijk is om als Starfleet te spelen.
Star Trek Online FAQ schreef:What are the playable factions?

At launch all players will be part of Starfleet. Additional factions will be made available via expansions.
Zoals je ziet worden ook andere facties mogelijk. Is naar mijn weten nog niet bekend welke dat zijn.
Kassa, wordt waarschijnlijk wel helemaal uitgemolken. Elk nieuw ras een aparte expansion pack.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18794
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

dat zo wel erg ziek zijn... zelfs wow begon aan het begon met acht speelbare rassen...
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Inderdaad erg slecht om het zo te doen. Als je een populair spel wilt maken, moet je het inderdaad net als World of Warcraft doen en dus alle rassen meteen er in doen.
Je kan wel uitmelken, maar als er geen interesse is, komt er niks uit.
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Of iig de rest van de toe te voegen rassen in 1 expansion of elk nieuw ras gratis downloadable maken.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Ace of Spades schreef:Of iig de rest van de toe te voegen rassen in 1 expansion of elk nieuw ras gratis downloadable maken.
Exact.
Gebruikersavatar
DejaQ
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 61
Lid geworden op: 31 jul 2005, 21:50

Bericht door DejaQ »

er staat niet dat elk Ras in een apart expansie komt er staat dat er meerdere updates komen en meerdere rassen, kasn dus ook betekenen dat de rassen over 2 updates verdeeld wordne, net als StarWarsGallaxies
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Bericht door Dawn »

Star Trek Online FAQ schreef:What are the playable races and what professions can I choose?

The following playable races & professions are being considered:
- Races: Vulcan, Bolian, Human, Trill, Bajoran, Andorian, Tellarite
- Departments: flight control, medical, science, tactical/security, engineering
Star Trek Online begint, zoals het er nu naar uit ziet met 7 rassen. Als ze slim zijn, brengen ze bij de expansies, naast de nieuwe facties, ook de bijbehorende rassen van deze facties uit.
Bijv. Klingon, Romulan of Cardassian, met de rassen die zich in hun ruimte bevinden/met hun geallieerd zijn.
Als ze dat nou eens zouden doen...
Extra 'Professions' zou ook geen slecht idee zijn...
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Lijkt me wel leuk om captain te zijn :) . Maar om nou als ensign te beginnen :{ dat schiet niet op :*)
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Miriam schreef:Lijkt me wel leuk om captain te zijn :) . Maar om nou als ensign te beginnen :{ dat schiet niet op :*)
Waarschijnlijk begin je als cadet op de Starfleet Academie, daar kun je dan een functie kiezen, Engineer, Operations, Security/Tactical, Medical, Coundeling, Flight Control, Science etc. Daar vandaan kun je dan verder bouwen naar hogere rangen, dus ik denk dat je als Cadet begint, en als je de Academie heb afgerond je Ensign wordt (wat normaal is in Trek of het moet een uitzondering zijn zoals Medical waar je na het afstuderen Lieutenant Junior Grade wordt).
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Zal wel leuk zijn als je dan met een groep vrienden op eens chip zit en niet met van die Nerds uit de US
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Miriam schreef:Zal wel leuk zijn als je dan met een groep vrienden op eens chip zit en niet met van die Nerds uit de US
Dat kan ook! Het is een on-line spel, en je kunt het dus met vrienden spelen. :) Wat ik ook begrepen had is dat je met je vrienden op één schip kunt spelen. Natuurlijk lopen er ook NPC's rond anders, als je op een Sovereign Class schip zit, je rond de 700 echte mensen zit, en dat zou wat lastig zijn lijkt me. ;)
Gebruikersavatar
Lt. Cmdr. Franksta
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 931
Lid geworden op: 07 okt 2004, 14:30
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Bericht door Lt. Cmdr. Franksta »

tkan wel, alleen hou je volgens mij geen internetverbinding meer over :*)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Ben blij dat er geen d'deridex class in zit :*)

1600+ man op een schip pfieuw
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Er blijven NPC's, want het zou gekken werk zijn om alle functies op een schip te laten vervullen als spelers. Moet je als personage de plasma spoelen schoon maken of achter Ratten aan in de Jeffries Tubes.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Ik wil minimaal een akira class hebben dan })
Plaats reactie