Guild Wars serie

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Guild Wars serie

Bericht door The Silencer »

Ik maak hier toch maar een nieuw topic over, voordat BG en ik het "wat heb je als laatste gespeeld" topic helemaal volspammen.

Guild Wars is een MMO van ArenaNet, onderdeel van NCsoft. In tegenstelling tot spellen als WoW zijn er geen maandelijkse kosten. Er zijn drie campaigns die los worden verkocht, "Prophecies" (de originele, meestal verkocht als gewoon "Guild Wars"), "Factions" en "Nightfall". Elke campaign is een volwaardig spel en neemt de speler mee naar een ander continent. Voor elke campaign heb je een activatiecode. Je kunt ze combineren op 1 account en met 1 karakter alle campaigns doen. Er is ook een uitbreiding "Eye of the North". Hiervoor is een van de drie campaigns noodzakelijk. Guild Wars 2 is in de maak en zal ook geen maandelijkse kosten hebben.

Het spel is best verslavend. Je begint in een town of outpost waar ook andere spelers rondlopen. Je kunt eventueel een party vormen met andere spelers, je eigen heroes in je party gooien of henchmen huren. Als je eenmaal "naar buiten" gaat, dan heb je altijd te maken met Instances. Hier zul je geen andere spelers tegenkomen, behalve mensen in je party. Je kunt wel chatten met andere als je naam van de mensen weet. Je kunt ook Guilds joinen, het GW equivalent van clans. Guilds kunnen weer onderdeel zijn van Alliances en Alliances kunnen in PvP gevechten onderling strijden (dit gebeurd in speciale arena's), maar daar heb ik nog niet echt naar gekeken.

Zijn er nog meer Guild Wars spelers op het forum? Ik had nog geen topic gezien en ook een zoekopdracht leverde op mij na niets op.

Onderstaand nog een bericht van BG gekopieerd.
Blind Guardian schreef: Aardig wel even wennen dat alles instance related is
Ik vind het eigenlijk wel fijn, daardoor heb je tijdens het echte spelen vrijwel geen last van lag en geen mensen die goud jatten. Ik heb overigens gehoord dat ze dit in Guild Wars 2 gaan veranderen, niet alles zal een Instance zijn waardoor je ook spelers kunt tegenkomen tijdens het exploren.
Laatst gewijzigd door The Silencer op 10 mei 2012, 21:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dawn
Commander
Commander
Berichten: 1573
Lid geworden op: 15 aug 2004, 01:14
Locatie: Hier!
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door Dawn »

Ik heb het wel gespeeld. Maar ik ben overgestapt op Mac...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door captain crash »

Ik heb het geprobeerd, maar net als Wow niet mijn ding, kost teveel tijd.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door Blind Guardian »

The Silencer schreef:Ik maak hier toch maar een nieuw topic over, voordat BG en ik het "wat heb je als laatste gespeeld" topic helemaal volspammen.

Guild Wars is een MMO van ArenaNet, onderdeel van NCsoft. In tegenstelling tot spellen als WoW zijn er geen maandelijkse kosten. Er zijn drie campaigns die los worden verkocht, "Prophecies" (de originele, meestal verkocht als gewoon "Guild Wars"), "Factions" en "Nightfall". Elke campaign is een volwaardig spel en neemt de speler mee naar een ander continent. Voor elke campaign heb je een activatiecode. Je kunt ze combineren op 1 account en met 1 karakter alle campaigns doen. Er is ook een uitbreiding "Eye of the North". Hiervoor is een van de drie campaigns noodzakelijk. Guild Wars 2 is in de maak en zal ook geen maandelijkse kosten hebben.

Het spel is best verslavend. Je begint in een town of outpost waar ook andere spelers rondlopen. Je kunt eventueel een party vormen met andere spelers, je eigen heroes in je party gooien of henchmen huren. Als je eenmaal "naar buiten" gaat, dan heb je altijd te maken met Instances. Hier zul je geen andere spelers tegenkomen, behalve mensen in je party. Je kunt wel chatten met andere als je naam van de mensen weet. Je kunt ook Guilds joinen, het GW equivalent van clans. Guilds kunnen weer onderdeel zijn van Alliances en Alliances kunnen in PvP gevechten onderling strijden (dit gebeurd in speciale arena's), maar daar heb ik nog niet echt naar gekeken.

Zijn er nog meer Guild Wars spelers op het forum? Ik had nog geen topic gezien en ook een zoekopdracht leverde op mij na niets op.

Onderstaand nog een bericht van BG gekopieerd.
Blind Guardian schreef: Aardig wel even wennen dat alles instance related is
Ik vind het eigenlijk wel fijn, daardoor heb je tijdens het echte spelen vrijwel geen last van lag en geen mensen die goud jatten. Ik heb overigens gehoord dat ze dit in Guild Wars 2 gaan veranderen, niet alles zal een Instance zijn waardoor je ook spelers kunt tegenkomen tijdens het exploren.
Ik heb er nog even over nagedacht, er zijn zeker voordelen aan verbonden, natyuurlijk ook enkele nadelen, inderaad het voordeel is dast je geen mensen hebt die 'kills-jatten' , zoals regelmatig in WoW gebeurde, het andere voordeel is dat je een ideale wereld voor je zelf hebt, waar je naar believe maten aan kunt toevoegen ... Het spel is qua interface behoorlijk eenvoudig en je hoeft maar een keer op een mob te klikken om hem aan te vallen ...

Ik kom hier in de resterende acht uur dat ik spel nog mag spelen wel op terug, ik weet nog niet zeker of ik het ga kopen (moet ik even financieel kijken), daarnaast heb ik besloten om ook weer tijd te steken in het Lotr Morp .
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door The Silencer »

Guild Wars 2 is looming. Vanaf 10 april kan men preorderen en prepurchasen, maar een release datum is vooralsnog niet bekend mara ik verwacht dat die snel gaat komen nu DIII een release date heeft.

https://buy.guildwars2.com/
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door The Silencer »

Schijnbaar kun je die pre-purchase ook pre-orderen, want ik keek gisteren toevallig op de site van Game Mania en daar was de CE al fucking uitverkocht. Godverklotegloeiendenondeju. Bij bol kon ik hem ook reserveren en daar hebben ze ook maar beperkte voorraad, dus meteen gedaan. Voordeel: ik hoef niet naar Helliemond te fietsen. Nadeel, ik wilde een of twee Wii spelen verkopen bij Game Mania. Je kunt daar cash krijgen of een GM waardebon. Kies je voor de bon krijg je meer waarde (omdat je het toch bij hun moet besteden), dus dat had ik mooi in GW2 willen investeren...goed dat komt dan wel misschien ooit voor DIII.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: Guild Wars

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

De Collector's Edition is me toch een beetje prijzig :P Ga denk ik wel de Digital Deluxe Edition halen als de prijs meevalt.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door The Silencer »

.:Admiral-Janeway:. schreef:De Collector's Edition is me toch een beetje prijzig :P Ga denk ik wel de Digital Deluxe Edition halen als de prijs meevalt.
Die is 80 euro meen ik en de standaard 55.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door The Silencer »

Heb mijn pre-purchase code binnen :dance2: :dance2: :dance: :dance: :dance3: :dance3: :dance4: :dance4: :dance5: :dance5: :cheer2: :cheer2:
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: Guild Wars

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

The Silencer schreef:
.:Admiral-Janeway:. schreef:De Collector's Edition is me toch een beetje prijzig :P Ga denk ik wel de Digital Deluxe Edition halen als de prijs meevalt.
Die is 80 euro meen ik en de standaard 55.
Volgens de meeste sites is de CE 150 euro, bedoel je misschien de digitale variant?
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door The Silencer »

.:Admiral-Janeway:. schreef:
The Silencer schreef:
.:Admiral-Janeway:. schreef:De Collector's Edition is me toch een beetje prijzig :P Ga denk ik wel de Digital Deluxe Edition halen als de prijs meevalt.
Die is 80 euro meen ik en de standaard 55.
Volgens de meeste sites is de CE 150 euro, bedoel je misschien de digitale variant?
Oh die, ja de CE is 150, ik dacht dat jij juist de digital deluxe bedoelde en die is rond de 80 euro.

Standaard editie: 55 euro
Deluxe editie: 80 euro
CE: 150 euro

Dat zijn een beetje de prijzen nu. Voor de pre-purchase krijg je bij de keuze van SE of DE een digitale variant, bij de CE krijg je een fysiek item omdat er nu eenmaal fysieke hebbedingetjes bij zitten.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: Guild Wars

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

The Silencer schreef:
.:Admiral-Janeway:. schreef:
The Silencer schreef:
.:Admiral-Janeway:. schreef:De Collector's Edition is me toch een beetje prijzig :P Ga denk ik wel de Digital Deluxe Edition halen als de prijs meevalt.
Die is 80 euro meen ik en de standaard 55.
Volgens de meeste sites is de CE 150 euro, bedoel je misschien de digitale variant?
Oh die, ja de CE is 150, ik dacht dat jij juist de digital deluxe bedoelde en die is rond de 80 euro.

Standaard editie: 55 euro
Deluxe editie: 80 euro
CE: 150 euro

Dat zijn een beetje de prijzen nu. Voor de pre-purchase krijg je bij de keuze van SE of DE een digitale variant, bij de CE krijg je een fysiek item omdat er nu eenmaal fysieke hebbedingetjes bij zitten.
Ah ja, ik zou op zich de CE wel nemen maar zit krap bij kas en ik weet nou niet of de Deluxe wel de 20 euro aan extra's die je ook aan microtransactions krijgen kunt waard is. Denk dat ik digitaal de standaard editie neem binnenkort.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door Blind Guardian »

150 euro voor een computerspel ;)

het is maar waar je prioriteiten in stelt ...
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Guild Wars

Bericht door X-File »

Dat was de Skyrim CE ook, zat dan wel een gaaf beeld bij.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door Blind Guardian »

Van mijnheer Alduin neem ik aan ? ;)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door The Silencer »

Bij de GW2 CE zit ook een mooi beeld. Ben benieuwd, heb me zojuist geregistreerd :)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars

Bericht door The Silencer »

Eindelijk wat kunnen spelen in de beta. Maar het was nog erg laggy. Character creation was iig goed :good: Moet wel erg wennen aan de nieuwe interface en gevechtsstijl. Morgen eens alles beter bekijken :)
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: Guild Wars

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Same, character creation was inderdaad wel erg goed gemaakt nu moet ik zeggen dat dat toch iets is wat Cryptic altijd wel een stuk beter geregeld had :P Eerste level was wel leuk om te doen ookal zit er nog niet echt veel verhaal in en was het meer actie.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door The Silencer »

Maandag 14 mei is er een stresstest. Alleen mensen met een pre-purchase code kunnen meedoen. Tijd: 11:00 - 18:00 -7GMT, voor ons is dat 20:00 - 03:00. Zijn voorbereidingen voor het volgende beta event weekend denk ik. Zal wel laatste weekend van mei worden en WEER heb ik dan zaterdag iets te doen, kutzooi :-(
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door Blind Guardian »

The Silencer schreef:Maandag 14 mei is er een stresstest. Alleen mensen met een pre-purchase code kunnen meedoen. Tijd: 11:00 - 18:00 -7GMT, voor ons is dat 20:00 - 03:00. Zijn voorbereidingen voor het volgende beta event weekend denk ik. Zal wel laatste weekend van mei worden en WEER heb ik dan zaterdag iets te doen, kutzooi :-(
Goh ... en dat voor een computerspel :aai:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door The Silencer »

Blind Guardian schreef:
The Silencer schreef:Maandag 14 mei is er een stresstest. Alleen mensen met een pre-purchase code kunnen meedoen. Tijd: 11:00 - 18:00 -7GMT, voor ons is dat 20:00 - 03:00. Zijn voorbereidingen voor het volgende beta event weekend denk ik. Zal wel laatste weekend van mei worden en WEER heb ik dan zaterdag iets te doen, kutzooi :-(
Goh ... en dat voor een computerspel :aai:
Het is niet zomaar een computerspel. Het is Guild Wars 2. Dat is net zoiets als Diablo 3 maar "een of andere spel wat dit jaar uitkomt" noemen.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door Blind Guardian »

The Silencer schreef:
Blind Guardian schreef:
The Silencer schreef:Maandag 14 mei is er een stresstest. Alleen mensen met een pre-purchase code kunnen meedoen. Tijd: 11:00 - 18:00 -7GMT, voor ons is dat 20:00 - 03:00. Zijn voorbereidingen voor het volgende beta event weekend denk ik. Zal wel laatste weekend van mei worden en WEER heb ik dan zaterdag iets te doen, kutzooi :-(
Goh ... en dat voor een computerspel :aai:
Het is niet zomaar een computerspel. Het is Guild Wars 2. Dat is net zoiets als Diablo 3 maar "een of andere spel wat dit jaar uitkomt" noemen.
Nou vooruit je hebt wel een punt ik heb een nieuwe computer gekocht om Skyrim te kunnen spelen (al was het wel nodig overigens), en ooit eens een nieuwe videokaart om Fall Out 3 te kunnen spelen maar om nou een heel weekend open te trekken voor een computerspel ....

Nah sociaal leven gaat toch wel voor en vind ik zelfs iets belangrijkers ...
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door The Silencer »

Blind Guardian schreef:
The Silencer schreef:
Blind Guardian schreef:
The Silencer schreef:Maandag 14 mei is er een stresstest. Alleen mensen met een pre-purchase code kunnen meedoen. Tijd: 11:00 - 18:00 -7GMT, voor ons is dat 20:00 - 03:00. Zijn voorbereidingen voor het volgende beta event weekend denk ik. Zal wel laatste weekend van mei worden en WEER heb ik dan zaterdag iets te doen, kutzooi :-(
Goh ... en dat voor een computerspel :aai:
Het is niet zomaar een computerspel. Het is Guild Wars 2. Dat is net zoiets als Diablo 3 maar "een of andere spel wat dit jaar uitkomt" noemen.
Nou vooruit je hebt wel een punt ik heb een nieuwe computer gekocht om Skyrim te kunnen spelen (al was het wel nodig overigens), en ooit eens een nieuwe videokaart om Fall Out 3 te kunnen spelen maar om nou een heel weekend open te trekken voor een computerspel ....

Nah sociaal leven gaat toch wel voor en vind ik zelfs iets belangrijkers ...
Normaal wel, maar waarom moet dat ALTIJD vallen op die sporadische tijd dat ik GW2 kan spelen :-( Er zijn in twee maanden tijd godverdomme zes weekenden waarop er geen beta is en net op die twee weekenden dat het WEL is moeten alle feesten en dergelijke zijn.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door Blind Guardian »

The Silencer schreef:
Blind Guardian schreef:
The Silencer schreef:
Blind Guardian schreef:
The Silencer schreef:Maandag 14 mei is er een stresstest. Alleen mensen met een pre-purchase code kunnen meedoen. Tijd: 11:00 - 18:00 -7GMT, voor ons is dat 20:00 - 03:00. Zijn voorbereidingen voor het volgende beta event weekend denk ik. Zal wel laatste weekend van mei worden en WEER heb ik dan zaterdag iets te doen, kutzooi :-(
Goh ... en dat voor een computerspel :aai:
Het is niet zomaar een computerspel. Het is Guild Wars 2. Dat is net zoiets als Diablo 3 maar "een of andere spel wat dit jaar uitkomt" noemen.
Nou vooruit je hebt wel een punt ik heb een nieuwe computer gekocht om Skyrim te kunnen spelen (al was het wel nodig overigens), en ooit eens een nieuwe videokaart om Fall Out 3 te kunnen spelen maar om nou een heel weekend open te trekken voor een computerspel ....

Nah sociaal leven gaat toch wel voor en vind ik zelfs iets belangrijkers ...
Normaal wel, maar waarom moet dat ALTIJD vallen op die sporadische tijd dat ik GW2 kan spelen :-( Er zijn in twee maanden tijd godverdomme zes weekenden waarop er geen beta is en net op die twee weekenden dat het WEL is moeten alle feesten en dergelijke zijn.
Ik was al bang :aai: , al lijken mij feesten wel veel leuker ....
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door The Silencer »

Blind Guardian schreef:
The Silencer schreef:
Blind Guardian schreef:
The Silencer schreef:
Blind Guardian schreef:
The Silencer schreef:Maandag 14 mei is er een stresstest. Alleen mensen met een pre-purchase code kunnen meedoen. Tijd: 11:00 - 18:00 -7GMT, voor ons is dat 20:00 - 03:00. Zijn voorbereidingen voor het volgende beta event weekend denk ik. Zal wel laatste weekend van mei worden en WEER heb ik dan zaterdag iets te doen, kutzooi :-(
Goh ... en dat voor een computerspel :aai:
Het is niet zomaar een computerspel. Het is Guild Wars 2. Dat is net zoiets als Diablo 3 maar "een of andere spel wat dit jaar uitkomt" noemen.
Nou vooruit je hebt wel een punt ik heb een nieuwe computer gekocht om Skyrim te kunnen spelen (al was het wel nodig overigens), en ooit eens een nieuwe videokaart om Fall Out 3 te kunnen spelen maar om nou een heel weekend open te trekken voor een computerspel ....

Nah sociaal leven gaat toch wel voor en vind ik zelfs iets belangrijkers ...
Normaal wel, maar waarom moet dat ALTIJD vallen op die sporadische tijd dat ik GW2 kan spelen :-( Er zijn in twee maanden tijd godverdomme zes weekenden waarop er geen beta is en net op die twee weekenden dat het WEL is moeten alle feesten en dergelijke zijn.
Ik was al bang :aai: , al lijken mij feesten wel veel leuker ....
Ik ga ook naar die kutfeesten en die zullen heus gezellig en leuk zijn, maar dat betekent niet dat ik het leuk hoef te vinden om GW2 te moeten missen :-(

Ik ben nog niet zo triest dat ik dit soort dingen afzeg om te gamen hoor
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door Raynor's Revenge »

Ik snap je volledig hoor Slinc, en ik weet hoeveel onbegrip je standpunt van anderen kan ontvangen :') (terwijl het echt niet anders is dan balen dat je die ene voetbalwedstrijd mist.... en daar blijven mensen dan serieus weer wél voor thuis en dat vindt iedereen okee :S )
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door Blind Guardian »

Raynor's Revenge schreef:Ik snap je volledig hoor Slinc, en ik weet hoeveel onbegrip je standpunt van anderen kan ontvangen :') (terwijl het echt niet anders is dan balen dat je die ene voetbalwedstrijd mist.... en daar blijven mensen dan serieus weer wél voor thuis en dat vindt iedereen okee :S )
Ik ook niet hoor ;) - maar wat ik wel mee krijg is op verjaardagsfeesten met voetbalfans dat er vaak voetbal op de achtergrond staat :lachhuil:
Laatst gewijzigd door Blind Guardian op 11 mei 2012, 10:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door The Silencer »

Raynor's Revenge schreef:Ik snap je volledig hoor Slinc, en ik weet hoeveel onbegrip je standpunt van anderen kan ontvangen :') (terwijl het echt niet anders is dan balen dat je die ene voetbalwedstrijd mist.... en daar blijven mensen dan serieus weer wél voor thuis en dat vindt iedereen okee :S )
Tell me about it. Onze training ging vorige week niet door. Ik dacht eerst dat onze trainer gewoon te laat thuis zou zijn ivm werk omdat hij op het laatste moment afbelde (toen we aan het omkleden waren) maar het bleek uiteindelijk Ajax gerelateerd te zijn...WTF. Onze training is van 20:15-21:15,volgens mij heb je dan nog tijd genoeg om alles op tv te zien.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door Raynor's Revenge »

Preceis, dikke onzin :S

En als je in een geval als dat van Niels je laptop meeneemt om te spelen terwijl je op het feest bent kijken die sportfans je toch een partij raar aan :')

(Okee, ik zou je ook raar aankijken, maar dat doe ik ook richting die sportfans :P )
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Guild Wars serie

Bericht door Blind Guardian »

Raynor's Revenge schreef:Preceis, dikke onzin :S

En als je in een geval als dat van Niels je laptop meeneemt om te spelen terwijl je op het feest bent kijken die sportfans je toch een partij raar aan :')

(Okee, ik zou je ook raar aankijken, maar dat doe ik ook richting die sportfans :P )
Half om Half

ik ben lid van een spelvereniging en eens een kennis mee geweest die had ook een laptop meegenomen en vond het heel vreemd dat niemand daar aandacht aan schonk ....

Maar dan moet ik er wel bij zeggen hij deed het niet om te gamen maar om stoer te doen zo was hij eenmaal :?
Plaats reactie