Hoofdtelefoon?

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Hoofdtelefoon?

Bericht door GPS »

^tja, niet te hard zetten en niet onnodig dragen.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Hoofdtelefoon?

Bericht door Blind Guardian »

Ja klopt maar voor mij is muziek wel een must onderweg een tijdje zonder muziekdoos op en ik moet zeggen dat mij enorm tegenvalt , zeker als je op een naargeestig industrieterrein fiets tegen de wind in.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: Hoofdtelefoon?

Bericht door GPS »

Blind Guardian schreef:Ja klopt maar voor mij is muziek wel een must onderweg een tijdje zonder muziekdoos op en ik moet zeggen dat mij enorm tegenvalt , zeker als je op een naargeestig industrieterrein fiets tegen de wind in.
Dat begrijp ik wel. Het is niet zo, dat je nu direct doof wordt van het gebruik van een hoofdtelefoon. Doof worden doen we allemaal. De één sneller dan de ander en met veelvuldig en langdurig gebruik van een hoofdtelefoon gaat het wat sneller. Zeker als de muziek 'lekker' hard staat.
Maar verder is het net zoiets als bij longkanker: Als je rookt is de kans daarop vele malen groter da als je niet rookt. en toch zijn er rokers die dik in de negentig worden zonder die ziekte te krijgen.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Hoofdtelefoon?

Bericht door Blind Guardian »

Neen ik weet heb ook weleens te horen gekregen kwam pas geleden ook een jongen tegen die zo'n ding bij had waar ik mee kon luisteren wat voor muziek hij afspeelde (nou ja muziek , het was maar geluid) .... Ik heb ook weleens dat ik maar een oortje in heb en dat de ander open blijft ook van wegen overig verkeer zeker nou mijn oortje klem gezeten heeft en de helft van de tijd uit mijn oor valt ...

Toch ben ik je dankbaar van je post het zit me weer aan het denken ...
Plaats reactie