iTunes probleem

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: iTunes probleem

Bericht door Ace of Spades »

Nou, ik ben eigenlijk wel benieuwd.
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: iTunes probleem

Bericht door SCC Dauntless »

Vanmorgen van de site van Apple iTunes opnieuw gedownload. Niet gedeïnstalleerd (link met iTouch enzo kwijt dan). De setup gedraaid en daarna deed hij het weer. Ook niet repareren of zo gekozen. Ik begrijp er niks van maar vind het goed.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: iTunes probleem

Bericht door Guess who? »

SCC Dauntless schreef:Even om de aandacht op het topic weer te richten. Mijn probleem is opgelost. Vraag me niet hoe...
Je wilde dus gewoon aandacht...
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: iTunes probleem

Bericht door SCC Dauntless »

Guess who? schreef:
SCC Dauntless schreef:Even om de aandacht op het topic weer te richten. Mijn probleem is opgelost. Vraag me niet hoe...
Je wilde dus gewoon aandacht...
Natuurlijk GW?
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: iTunes probleem

Bericht door Miriam »

SCC Dauntless schreef:
Guess who? schreef:
SCC Dauntless schreef:Even om de aandacht op het topic weer te richten. Mijn probleem is opgelost. Vraag me niet hoe...
Je wilde dus gewoon aandacht...
Natuurlijk GW?
Dat kan je ook gewoon vragen hoor :roll:
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: iTunes probleem

Bericht door SCC Dauntless »

Miriam schreef:
SCC Dauntless schreef:
Guess who? schreef:
SCC Dauntless schreef:Even om de aandacht op het topic weer te richten. Mijn probleem is opgelost. Vraag me niet hoe...
Je wilde dus gewoon aandacht...
Natuurlijk GW?
Dat kan je ook gewoon vragen hoor :roll:
Sarcasme.....

Jouw aandacht heb ik geen behoefte aan Miriam. Ik ben je nl liever kwijt dan rijk
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: iTunes probleem

Bericht door Vis »

Ace of Spades schreef:
Vis schreef:
Jij begint met het "feit" dat iTunes een "baggerprogramma" is :roll:
Ben jij een incarnatie van iTunes?
Ben jij niet in staat door te hebben dat wat je schrijft incorrect is?
Ace of Spades schreef:
Vis schreef:
Ace of Spades schreef:Het was dus een simplistisch programma. Ik zocht op een gegeven moment een programma met iets meer opties op bepaald gebied, zoals taggen en het afspelen van vreemde bestandsformaten. Dit bleek in foobar prettiger te werken.
Later heb ik het nog wel eens geïnstalleerd en toen bleek het een onduidelijk en groot programma te zijn geworden en ben ik er maar vanaf gebleven.
Nouja, het is nog net zo klein als 10 jaar geleden; ligt er maar net aan wat je aan- of uitzet.
Dat zou kunnen, zoals ik zei, ben ik er maar vanaf gebleven.
Je kijkt dus weer niet verder en zeurt over een programma zonder enig idee te hebben waar je 't over hebt.
Ace of Spades schreef:
Vis schreef:
Ace of Spades schreef:Als de interface van een programma de gebruiker niet aanstaat is dat een probleem van het programma, omdat de gebruiker dan een ander programma gaat gebruiken.
Nee, het is een probleem van het programma als de interface niet gewoon goed bruikbaar is op basis van usability heuristieken. Dat is bij iTunes niet het geval. Zoals ik al zei: het is geen probleem van het programma, maar een voorkeur van de persoon die het gebruikt.
Wat het mijn inziens impliciet een probleem van het programma maakt, maar dat ligt uiteraard wat complexer. De ontwerpers kunnen er ook een bepaalde filosofie ingestopt hebben en die per se willen uitdragen.
Ga je maar eens verdiepen in interface design, dan praten we verder.
Ace of Spades schreef:
Vis schreef:
Qua interface vind ik dit behoorlijk verschrikkelijk, maar goed :)
Tja...geen itunes he :roll:
Omdat ik een programma verdedig, moet ineens alles precies gelijk zijn aan dat programma, anders is het slecht? Weer 'n kortzichtige aanname. En zie voorgaande :roll: .
Ace of Spades schreef:Voor mij persoonlijk is het een te log programma voor het afspelen van enkel muziek.
En als je nou eens zou lezen wat ik schrijf, dan was deze hele discussie niet nodig geweest. Je wil iTunes gebruiken voor "het afspelen van enkel muziek", iets waarvoor iTunes niet gemaakt is. Iets wat ik in m'n eerste reactie al aangaf. Vervolgens geef je de schuld aan iTunes en doe je 't af als een "baggerprogramma", terwijl het probleem duidelijk bij jou ligt.
Ace of Spades schreef:Maargoed, als jij het een prettig programma vindt, is dat prima. Gebruik het dan vooral. Ik vind het dat niet en dat laat ik graag blijken.
Nee, je trekt gewoon verkeerde conclusies. Wat jij doet is hetzelfde als gaan zeiken over dat een smartphone zo ontzettend veel nutteloze opties heeft als het enige wat je wil doen is bellen met een 10-euro mobieltje waarvan bellen de enige functie is :roll: .
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: iTunes probleem

Bericht door Vis »

SCC Dauntless schreef:Vanmorgen van de site van Apple iTunes opnieuw gedownload. Niet gedeïnstalleerd (link met iTouch enzo kwijt dan). De setup gedraaid en daarna deed hij het weer. Ook niet repareren of zo gekozen. Ik begrijp er niks van maar vind het goed.
Er was onlangs een 10.1-update, wellicht dat dat gelijk je probleem verholpen heeft.
Gebruikersavatar
SCC Dauntless
Commander
Commander
Berichten: 1416
Lid geworden op: 16 jun 2004, 17:38
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: iTunes probleem

Bericht door SCC Dauntless »

Vis schreef:
SCC Dauntless schreef:Vanmorgen van de site van Apple iTunes opnieuw gedownload. Niet gedeïnstalleerd (link met iTouch enzo kwijt dan). De setup gedraaid en daarna deed hij het weer. Ook niet repareren of zo gekozen. Ik begrijp er niks van maar vind het goed.
Er was onlangs een 10.1-update, wellicht dat dat gelijk je probleem verholpen heeft.
Waarschijnlijk ja
Plaats reactie