Startrek online falliet

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Gesloten
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Startrek online falliet

Bericht door SuperVlaai »

http://bashers.nl/nieuwe-star-trek-online-rpg-bevestigd

Is dat nu echt zo of heb ik mis dan is dat spel gewoon een flop geweest. Jammer
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: Startrek online falliet

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Wees maar niet bang, het is een 3 jaar oud bericht, destijds ging de developer inderdaad failliet, dit is later overgenomen door Cryptic die het uiteindelijke spel dat je kent heeft uitgebracht.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door SuperVlaai »

Ow oke dan mag deze terug dicht oude berichten moet niemand weten. ;)
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door mr_Vulcan »

Is het spel eigenlijk wel een succes? Loopt het een beetje?
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door SuperVlaai »

mr_Vulcan schreef:Is het spel eigenlijk wel een succes? Loopt het een beetje?

Ik speel niet meer ik heb daar wel account Rusch Reaven heet ik daar maar ik vind maar moeilijk spel. heb rang lt commander
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door mr_Vulcan »

Was het wel de moeite waard toen je het speelde ondanks dat het wat moeilijk was?
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door SuperVlaai »

Bha in begin wel maar daarna begon saai te worden je deed veel zelfde missies en je geraakte maar niet verder met je rangs ups.
Gebruikersavatar
CmdrCrichton
Captain
Captain
Berichten: 2985
Lid geworden op: 16 jul 2003, 20:07

Re: Startrek online falliet

Bericht door CmdrCrichton »

Star wars galaxies pre-game-verneukende-upgrade was leuker imo.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door Nemesis »

ik wil niet continu betalen om een spel te spelen en het zou pas echt leuk zijn, als er een offline modus is.
Ze zouden met het Star Trek universum een heel mooi settler-achtige game kunnen maken. en zonder oorlog :)
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door SuperVlaai »

Nemesis schreef:ik wil niet continu betalen om een spel te spelen en het zou pas echt leuk zijn, als er een offline modus is.
Ze zouden met het Star Trek universum een heel mooi settler-achtige game kunnen maken. en zonder oorlog :)

helemaal mee eens waarom nog spel aanschaffen om nog eens dubbel te betallen voor de server. Vind helemaal niet kunnen.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door Nemesis »

toch heb je het gedaan?
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door Blind Guardian »

bijzonder oud nieuws
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door Nemesis »

toch is het leuk om hierover te berichten en te bediscussieren.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door SuperVlaai »

Nemesis schreef:toch heb je het gedaan?

Ja,erg he :{
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door Nemesis »

ja, wat was de gedachte hierachter waarom je het hebt gedaan?
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door SuperVlaai »

Nemesis schreef:ja, wat was de gedachte hierachter waarom je het hebt gedaan?

Omdat ik dacht dat moest en ik woude dat spel uit spellen maar niet gelukt omdat ik altijd de zelfde missie opnieuw moest doen en er is geen save functie dus je moet altijd opnieuw de missie doen van waar je begonnen bent en dat begint dan saai te worden.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door Nemesis »

helder.. Geheel begrijpelijk. Nou ik geef je groot gelijk.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Startrek online falliet

Bericht door X-File »

Een MMO uitspelen, LOL.

Volgens mij hebben we je al eens gewaarschuwd voor de maandelijkse kosten en de reden waarom je elke maand dient te betalen in het betreffende Star Trek Online topic.

Ook is het "nieuws" behoorlijk oud, daterende uit een tijd van ver voor de lancering van STO. Nieuws wat ook al eens besproken is elders op dit forum.

Ergo: er mag wel een slotje op deze "discussie".
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door Nemesis »

zeg dat nou niet :(

zo kunnen we nog even flink in de discussie hierover. Dat is altijd goed voor de relaties op dit forum :lachhuil:

Trouwens wat is het doel in een MMO dan als je het niet kan uitspelen?
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door SuperVlaai »

Nemesis schreef:zeg dat nou niet :(

zo kunnen we nog even flink in de discussie hierover. Dat is altijd goed voor de relaties op dit forum :lachhuil:

Trouwens wat is het doel in een MMO dan als je het niet kan uitspelen?

Dan kan spel verkopen aan een goed prijsje hoeveel toen kost weet ik niet meer. Maar ik had een colletors edtion van startrek online. Als iemand interesse heeft mag altijd bod vragen als dat hier mag.

En waarom moet altijd mijn topic dicht kan nog van pas komen zoals nemesis zegt.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Startrek online falliet

Bericht door X-File »

Omdat er al een star trek online topic is. En jouw spel overkopen heeft geen zin, of je moet je account er bij doen.
En dat mag niet, want het verkopen van je account is een breuk van de gebruikersovereenkomst, waar je voor geband kan worden.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door SuperVlaai »

X-File schreef:Omdat er al een star trek online topic is. En jouw spel overkopen heeft geen zin, of je moet je account er bij doen.
En dat mag niet, want het verkopen van je account is een breuk van de gebruikersovereenkomst, waar je voor geband kan worden.
Dat heeft niets bij te maken. Je wil mij gewoon bannen dat is alles.En ik ben nog niet eens begonnen met de verkoop ik vraag alleen maar als kan daarvoor moet jij niet antwoorden op al mijn vragen ik vraag dat aan ander en voor al beheerder. Dus jij bent geen beheerder. :-(
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Startrek online falliet

Bericht door X-File »

SuperVlaai schreef:
X-File schreef:Omdat er al een star trek online topic is. En jouw spel overkopen heeft geen zin, of je moet je account er bij doen.
En dat mag niet, want het verkopen van je account is een breuk van de gebruikersovereenkomst, waar je voor geband kan worden.
Dat heeft niets bij te maken. Je wil mij gewoon bannen dat is alles.En ik ben nog niet eens begonnen met de verkoop ik vraag alleen maar als kan daarvoor moet jij niet antwoorden op al mijn vragen ik vraag dat aan ander en voor al beheerder. Dus jij bent geen beheerder. :-(
De makers van STO bannen jouw online account van je spel als je het verkoopt, omdat dat niet mag. Het is illegaal, je hebt namelijk :een overeenkomst getekend bij het installeren van je spel, kwelke bindend is. Zonder het account kan iemand net zo makkelijk zelf het spel kopen, daar hebben ze jouw versie niet voor nodig.

Ga vooral je gang, maar wees niet verbaasd als je een dag later een boze speler voor de deur hebt staan die niet kan inloggen.

En als je een antwoord krijgt welke het juiste antwoord is, móet je niet zeuren als het antwoord (of de persoon) je niet bevalt. Ik geef je alleen maar hulp en advies. Als je dat niet wilt, móet je maar geen vragen stellen in een openbaar forum.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door SuperVlaai »

X-File schreef:
SuperVlaai schreef:
X-File schreef:Omdat er al een star trek online topic is. En jouw spel overkopen heeft geen zin, of je moet je account er bij doen.
En dat mag niet, want het verkopen van je account is een breuk van de gebruikersovereenkomst, waar je voor geband kan worden.
Dat heeft niets bij te maken. Je wil mij gewoon bannen dat is alles.En ik ben nog niet eens begonnen met de verkoop ik vraag alleen maar als kan daarvoor moet jij niet antwoorden op al mijn vragen ik vraag dat aan ander en voor al beheerder. Dus jij bent geen beheerder. :-(
De makers van STO bannen jouw online account van je spel als je het verkoopt, omdat dat niet mag. Het is illegaal, je hebt namelijk :een overeenkomst getekend bij het installeren van je spel, kwelke bindend is. Zonder het account kan iemand net zo makkelijk zelf het spel kopen, daar hebben ze jouw versie niet voor nodig.

Ga vooral je gang, maar wees niet verbaasd als je een dag later een boze speler voor de deur hebt staan die niet kan inloggen.

En als je een antwoord krijgt welke het juiste antwoord is, móet je niet zeuren als het antwoord (of de persoon) je niet bevalt. Ik geef je alleen maar hulp en advies. Als je dat niet wilt, móet je maar geen vragen stellen in een openbaar forum.
Je kan wel op een vriendelijk manier ook zeggen en dat doe je niet je verpest altijd de sfeer met je hoog gespannen doek altijd.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door Raynor's Revenge »

X heeft in dit geval heel vriendelijk (en duidelijk) uitgelegd hoe de vork in de steel zit. Aan het feit dat jij je meteen weer aangevallen voelt kan hij niets doen.

Vlaai, doe iedereen inclusief jezelf een dienst, neem een stap terug van je pc, haal een keer of 5 heeeeel diep adem, en ga dan even iets anders doen dan forummen. Je zal zien dat alles er een stuk mooier uitziet als je dan straks terugkomt.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Startrek online falliet

Bericht door X-File »

Moeten er soms meer smilies bij voordat je door hebt dat je een gewoon antwoord krijgt? Je begint zelf agressief te reageren hier.

Ik geef alleen aan dat het nieuws verouderd is, dus het is een overbodig topic. Ook omdat het nieuws al eens eerder gemeld is hier op het forum.

Verder waarschuw ik je voor het doorverkopen van je spel. De CE had wel leuke extra's, maar bij doorverkoop gaan de in-game items verloren. Of je verkoopt je account er bij, maar dat mag niet van Star Trek Online.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door SuperVlaai »

Raynor's Revenge schreef:X heeft in dit geval heel vriendelijk (en duidelijk) uitgelegd hoe de vork in de steel zit. Aan het feit dat jij je meteen weer aangevallen voelt kan hij niets doen.

Vlaai, doe iedereen inclusief jezelf een dienst, neem een stap terug van je pc, haal een keer of 5 heeeeel diep adem, en ga dan even iets anders doen dan forummen. Je zal zien dat alles er een stuk mooier uitziet als je dan straks terugkomt.

Oke dan ligt aan mij dat ik weeer verkeerde conculsie zie. Trek mijn woorden terug Sorry X-File ;-(
Gebruikersavatar
Paulstartrek
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5935
Lid geworden op: 13 jun 2002, 14:21
Locatie: zoeterwoude
Contacteer:

Re: Startrek online falliet

Bericht door Paulstartrek »

Gezien SV's eerdere opmerking dat hij het niet meer speelt en verder de opmerking dat hij het spel ter koop aanbied, zou je kunnen aannemen dat hij zowel spel als account aanbied.

Je koopt dus alleen een account wat al best ver ontwikkeld is zonder dat je weet hoe hij zover gekomen is.

Btw voor 12 doller 80 heb je deze versie ook
http://www.amazon.com/Star-Trek-Online- ... B002V1PTO8
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: Startrek online falliet

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

SuperVlaai schreef:
Nemesis schreef:ik wil niet continu betalen om een spel te spelen en het zou pas echt leuk zijn, als er een offline modus is.
Ze zouden met het Star Trek universum een heel mooi settler-achtige game kunnen maken. en zonder oorlog :)

helemaal mee eens waarom nog spel aanschaffen om nog eens dubbel te betallen voor de server. Vind helemaal niet kunnen.
Hier zit eigenlijk een erg goede reden achter, aan het houden van servers zitten enorme kosten verbonden. Energie, back-up voorzieningen, hardware vervangen, etc. Door maandelijks een bepaalde bijdrage te leveren aan deze kosten kan de ontwikkelaar garanderen dat het spel fatsoenlijk speelbaar blijft. Om bijvoorbeeld zoiets als Mass Effect te nemen, dit is eenmalig ontwikkeling van het spel een een periode daarna bugfixes en dergelijke.

Daarnaast is er specifiek bij Star Trek Online en veel andere mmo's nog een tweede, het spel dat je koopt is niet constant hetzelfde. Om de paar maanden komen ze met nieuwe episodes(STO) of patches(WoW) die een enorme hoeveelheid content toevoegen. Een gewoon spel dat je koopt zal niet veel extra content toevoegen, daar moet je al snel om een paar missies extra te krijgen een DLC of expansion pack voor aanschaffen.

Het is dus door het onderhoud van de infrastructuur bij een MMO en de constante ontwikkeling van de game wereld dat je een maandelijkse bijdrage moet betalen om te kunnen blijven spelen.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Startrek online falliet

Bericht door X-File »

Zoals hier het al eens is uitgelegd aan David en andere forumleden.
Gesloten