Pagina 1 van 1
Terraria
Geplaatst: 14 aug 2011, 13:07
door The Silencer
Re: Terraria
Geplaatst: 14 aug 2011, 13:09
door Vis
The game has a tile-based graphical style reminiscent of the 16-bit sprites found in video games released for the SNES.
cool
Re: Terraria
Geplaatst: 14 aug 2011, 13:11
door The Silencer
Jep, grafisch is het heel erg simpel, maar dat roept juist zo een nostalgisch gevoel op bij mij. Verschil met oa minecraft, want Terraria is geheel 2D. Maar oh zo verslavend.
Re: Terraria
Geplaatst: 06 jan 2012, 13:31
door The Silencer
Topic bump speciaal voor RR
Re: Terraria
Geplaatst: 06 jan 2012, 13:31
door Miriam
Doet het niet bij mij.
Re: Terraria
Geplaatst: 06 jan 2012, 15:42
door Raynor's Revenge
Nice, wist niet dat hier een topic voor was
Ik ben zelf nog niet zo ver gevorderd.... geen enkele baas verslagen, loop in copper armor met een iron broadsword
Net gisterdavond een nieuwe wereld gestart (ik was toch nog niet zo ver en bijzonder gehecht aan mijn eerste wereld) om de nieuwe content van 1.1 mee te pakken. Daar zat net wat te veel spul tussen dat met world-gen wordt geplaatst om het te laten zitten
Wel eerst mijn oude wereld geplunderd voor al mijn crafting items, tafels en stoelen, en alle bomen omgehakt voor hout
Alternatieve wiki:
http://terraria.wikia.com/wiki/
Re: Terraria
Geplaatst: 06 jan 2012, 15:50
door The Silencer
Ik ben vrij gehecht aan mijn oude wereld maar zal hem misschien vaarwel moeten zeggen
Had een mooie Helvator en een Skyway.
Re: Terraria
Geplaatst: 06 jan 2012, 15:53
door Raynor's Revenge
Ik dacht overigens dat harpies al bestonden voor 1.1? Had nooit last van ze op m'n skybridge, maar toen ik hem weg wilde minen voordat ik de wereld verwijderde (dat klinkt eng
) werd ik opeens door ze overspoeld... en dat deed pijn, veel pijn
Re: Terraria
Geplaatst: 06 jan 2012, 16:29
door The Silencer
Ja, die bestonden vroeger al, tenminste zeker in 1.0.5 al. Die beesten vielen me lastig bij aanleg. Dat was de reden waarom ik mijn Skyway maar gewoon overdekt heb.
Re: Terraria
Geplaatst: 06 jan 2012, 16:52
door Raynor's Revenge
Da's wel een nette oplossing ja.
Ik merk in mijn nieuwe wereldje trouwens wel dat de World-gen engine flink getuned is. De wereld is direct aan de oppervlakte al een stuk interessanter
Re: Terraria
Geplaatst: 12 jan 2013, 18:40
door The Silencer
Ik heb het spel weer eens opgepakt. Ik speel nog steeds in mijn allereerste wereld:
https://dl.dropbox.com/u/39024733/Image ... orld-1.png
Skyway en Hellavator zijn goed zichtbaar
Re: Terraria
Geplaatst: 17 mei 2013, 13:02
door Raynor's Revenge
En toen kwam er, opeens, uit het niets, een versie 1.2 aan!
Re: Terraria
Geplaatst: 17 mei 2013, 13:24
door The Silencer
Ik moet het eigenlijk nog een keer gaan spelen.
Re: Terraria
Geplaatst: 17 mei 2013, 13:48
door Raynor's Revenge
Ik ook... misschien moeten we dat eens samen doen?
Re: Terraria
Geplaatst: 17 mei 2013, 14:56
door The Silencer
Raynor's Revenge schreef:Ik ook... misschien moeten we dat eens samen doen?
Net zoals we al samen Portal 2 en Guild Wars 2 doen?
Re: Terraria
Geplaatst: 17 mei 2013, 14:58
door Raynor's Revenge
precies
Re: Terraria
Geplaatst: 17 mei 2013, 15:22
door The Silencer
Raynor's Revenge schreef:precies
Stomme lul
Re: Terraria
Geplaatst: 17 mei 2013, 15:23
door The Silencer
The Silencer schreef:Raynor's Revenge schreef:precies
Stomme lul
Belediging van een mod. Ban!
Re: Terraria
Geplaatst: 17 mei 2013, 16:02
door Raynor's Revenge
Nieuwe feautures onder andere:
-Nieuwe winter biome
-IJsgrotten
-Bijbehorende kistjes en blokjes e.d.
-Pinguins
-Wolken en regenwolken
-Decoratieve watervallen en lavavallen
-Meer dan 200 nieuwe items
Re: Terraria
Geplaatst: 17 mei 2013, 16:18
door The Silencer
Oh dat winter klinkt wel aardig
Re: Terraria
Geplaatst: 16 sep 2013, 14:41
door Raynor's Revenge
Re: Terraria
Geplaatst: 27 jul 2016, 16:33
door eman
Lijkt me wat. Met de wereld goochelen.
Re: Terraria
Geplaatst: 28 jul 2016, 22:40
door Nemesis
heeft wel iets weg van Lemmings