Deus Ex, Human Evolution

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Plaats reactie
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Deus Ex, Human Evolution

Bericht door R2D2 »

zie ook GoT
zojuist geinstalleerd, en ga nu spelen;
als jullie een week niets meer van me horen...
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door Vis »

succes
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door Dark*staR »

Tot over een week :)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door Guess who? »

Hoe ver ben je al?
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door Miriam »

Afbeelding
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door Punisher »

Hhmmm, weet tot nu toe nog helemaal wat ik ervan moet denken ... Eens wat meer spelen ...
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door Punisher »

Ok, inmiddels nog meer gespeeld. Weet het nu zeker: Domme arcade shooter.

Misschien dat het verhaal het later nog de moeite waard maakt? Mwah. Misschien ... Heb er eigenlijk niet zo veel zin in om me steeds te ergeren aan de debiele gameplay op dit moment ...
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door X-File »

Ligt duidelijk aan je speelstijl. De originele DE is ook een "domme arcade shooter" als je je volledig op wapens toelegt en alles om je heen kapot schiet en het verhaal skipt.

Pun, je begint steeds meer te klinken als een bejaarde, achter de geraniums zittende, zeikerd die alleen alles van vroeger goed vindt.
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door Punisher »

^ Ja, dat vond ik ook al. Maar ligt dat aan mij of aan de spellen?

Deus Ex 3 is trouwens wel degelijk veel *meer* arcade dan de originele

Er zijn wel (nieuwe) goede spellen, zoals Borderlands, Fallout 3&NV, en The Witcher ... Maar moet zeggen dat ik wel altijd door een grote stapel middelmatige stront moet graven om ze te vinden ... Dat is trouwens niet alleen tegenwoordig zo, dat was *vroeger* ook al zo ...

Het grootste ding dat me nu vaak opvalt is dat veel spellen op de console zijn uitgerust, en daarna geport naar de PC/Windows. Op zich niks mis mee, mits goed gedaan. Voorbeeld: Fallout 3 ... Alhoewel je ook *daar* het er duidelijk aan afziet, maar het stoort in ieder geval wel minder (Je kunt in ieder geval *alle* toetsen remappen! Not so with Deus Ex!)
Gebruikersavatar
R2D2
Administrator
Administrator
Berichten: 5446
Lid geworden op: 05 jun 2002, 15:33
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door R2D2 »

wat me irriteert is dat de wereld niet zo groot en interactief is als bijvoorbeeld Fall Out 3;
als je echter sneaky speelt en veel hackt en niet gezien wil worden is het best leuk;
de sfeer is overigens absoluut 100/100
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door captain crash »

Spun, heb je de eerste nou wel of niet ooit gespeeld? Je hebt een keuze om alles kapot te schieten, maar dat is niet wat leuk is aan het spel. Het verhaal kan je of wel of niet schelen...geen idee eigenlijk...mij wel :)

Is tov 2 in ieder geval een grote verbetering :)
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door Punisher »

Natuurlijk heb ik het eerste deel gespeeld, en de interactiviteit van "de wereld" was *een* van de dingen die zo gaaf was aan het eerste deel, voor 1999 standaarden dan, inmiddels zijn er een handvol games die dat weer overtrefd hebben. Het is dan jammer dat een vervolg daar dan weer zo hard op *achteruit* gaat, met name omdat het ook nogal irritant is ...
Dit is trouwens maar een klein dingetje en geen showstopper, maar het voegde wel mooi toe aan de atmosfeer ...
Het verhaal kan je of wel of niet schelen
Schelen? Uiteraard. Maar het is natuurlijk niet de *enige* maatstaaf! Ik heb op dit moment geen zin om me continue aan de tenenkrommende gameplay te ergeren alleen om het verhaal dat al dan niet ook nog goed is (Dat valt nog maar te bezien). Misschien later ooit, maar ik denk het niet ... Ik ben ook al een stuk of 3, 4 keer aan Deus Ex 2 begonnen, maar dat heb ik ook nooit af kunnen maken ...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door captain crash »

Ik vind de gameplay niet tenenkrommend en moet je eerlijk zeggen dat ik het ook wel pretting vind dat ik niet overal eerst zelf naar op zoek moet gaan. Een van mijn grote problemen met FO3 is juist dat de wereld zo groot is. Leuk als je van plan bent er heel veel tijd in te steken, vervelend als je die tijd niet hebt. Jah, ik mis in deze versie van DE absoluut ook de vrijheid van het eerste deel, maar gelukkig is dat niet overal zo. Oh en als de gameplay op de pc je echt zo ergert...schaf een Xbox aan want je hebt gelijk, daar is het spel voor gemaakt ;) Ik speel het juist omdat het verhaal me kan schelen en het een spel is met een beperkte gameplay (ofwel er is een kans dat ik het spel daadwerkelijk uit ga spelen).
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door Punisher »

Oh en als de gameplay op de pc je echt zo ergert...schaf een Xbox aan want je hebt gelijk, daar is het spel voor gemaakt
Ja, dat is het probleem nou net ... En dat zie je er ook duidelijk aan af ...

Op zich vind ik dat nog niet *zo* erg, bij b.v. Mass Effect en veke andere spellen is dat ook erg duidelijk, nou ja, zo is het dan ... Verschil is dat Deus Ex natuurlijk een echt PC spel was, en dat ik het beetje jammer vind dat het spel van "mijn" platform getrokken wordt, en opeens iets heel anders geworden is dan het was. Nou is anders natuurlijk niet altijd slecht, maar in dit geval ... tja ...
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door captain crash »

Het is minder erg dan met deel II (wat we verder snel weer zullen vergeten). FO is ook van PC naar console gegaan. Het is niet anders. En inderdaad speelt ook dat spel op een console beter. Maar, pc gaming is not dead heb ik recent begrepen ;)
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door Punisher »

Fallout 3 was *anders*, maar niet *slecht*. Hetzelfde gold overigens voor Fallout tactics: Anders, maar niet slecht (Ahoewel het nou ook weer niet erg goed was, maar dat terzijde). Fallout New Vegas was trouwens weer anders, en (IMHO) nog beter dan Fallout 3.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door captain crash »

New Vegas begin ik pas aan als ik FO3 min of meer "af" heb...en dat gaat in alle eerlijkheid nog wel even duren ;)
Gebruikersavatar
mr_Vulcan
Moderator
Moderator
Berichten: 4775
Lid geworden op: 12 jun 2002, 11:50
Locatie: Upgrade van kelder naar huis
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door mr_Vulcan »

Naar ik begrepen heb komt Deus Ex juist beter tot zijn recht op een PC dan op Xbox360.
In een Xbox zit ondertussen ook al 6 jaar oude hardware die een hedendaagse gamePC makkelijk overtreft. Zo ook DE.
Gebruikersavatar
captain crash
Administrator
Administrator
Berichten: 26503
Lid geworden op: 02 jun 2002, 00:48
Locatie: Nowhereland
Contacteer:

Re: Deus Ex, Human Evolution

Bericht door captain crash »

Het punt was de gameplay die omgezet is naar de PC (en daarin niet heel succesvol is).
Plaats reactie