[NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door The Silencer »

Vis schreef:
Miriam schreef:
The Silencer  schreef:
Vis schreef:
Miriam schreef:Op de nieuwe server zal het niet gebeuren, ik heb heel veel GRF verwijdert en alleen de goede noodzakelijke overgelaten. De tweede server (start 4 feb) zal zich meer op het vervoer per spoor richten en op de industrieën ipv passagiers. Let hier wel op indien er voor de start (4 feb) geen bezwaar tegen gemaakt is, zal er een GRF geladen worden waarin passagiers minder zullen opleveren inverhouding tot het huidige.
Mooi :good:
Wordt het trouwens ook mogelijk om met alle soorten treinen goederen te vervoeren? Want normaal kun je met Monorails en MagLevs ook meer dan passagiers.
Moet kunnen lijkt me, in het origineel kan dat namelijk gewoon. Wellicht kunnen er naast de nieuwe maglevs ook de originele voertuigen gebruikt worden, dan is er voor ieder wat wils. Voor Nemesis zijn originele toelie en voor degenen die graag wat nieuws uitproberen ook.
Nee...
De standaard OpenTTD-bussen zijn crap in ieder geval. Misschien dat ik wat mis, maar dat waren alleen een paar hele klein kutbusjes (4 stuks ofzo) die maar 53 passagiers max konden vervoeren en niet eens zo snel gingen. Wellicht dat er in latere jaren nog meer bijkwamen, maar ik zat al in 2100 ofzo in een single player map. Bij de huidige MP map hebben we mooi veel keuze. Zolang die running costs maar in verhouding zijn bij de treinen vinde ik alles best.
Klopt, road vehicles in het oude spel in het algemeen waren maar wat mager. Helaas ondermijnen de nieuwe bussen wel weer trams, want die bouw ik nu in "onze" map eigenlijk vrijwel niet, omdat de bussen weer efficiënter zijn :')
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Miriam »

Ik zie dat je anders best wat trams hebt rijden hoor :*)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door The Silencer »

Miriam schreef:Ik zie dat je anders best wat trams hebt rijden hoor :*)
Daarom ook vrijwel niet ;) Heb er een paar voor de gein aangelegd omdat ik er dus geen had, maar dat lijntje naar de kelder is ook niet zo heel serieus ;) De ambulances kregen de gewonden uit onze SM kelder echter niet snel genoeg afgevoerd.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: [NL] =/\\= [STARTREK.NL] =/\\= Open TTD servers

Bericht door X-File »

@Silencio & Miriam: Begreep ik nu goed dat de tram ook een extra .grf/mod is voor OpenTTD? Zo ja, laat die optie dan weg in een volgend potje. Als trams door vrijwel alle andere vervoersvormen worden ingehaald en dus niet kosteneffectief zijn, dan kan je ze net zo goed weglaten.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Nemesis »

Miriam schreef:Ik ben eigenlijk al een riante tijd niet meer op de server geweest om te spelen, eigenlijk alleen om dingen weg te halen en te veranderen :lachhuil:

Daarom ook de volgende oproep aan alle TTD spelers;
.nevjirhcs et dleeblegeips ni mo knil nee laamella negnavtno eilluj ,laat esdnalnetiub nee ni leeutnevE .thcireb tid slaoz cipot tid ni nettez et reen dleeblegeips ni fo thcireb-evirp rep raakle raan eid mo eitautis egidiuh ed neizeg gidnah teh si naD .tkjil laveg teh redree taw ,si nereilk ne si nellort teh naa 8 fjirdeb sla fo ;8 remmun fjirdeb jib teod eitca llort fo reilk nee ej slA
....fjirdeb njim si tad ,jij neb rekkel
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Miriam »

Nemesis schreef:
Miriam schreef:Ik ben eigenlijk al een riante tijd niet meer op de server geweest om te spelen, eigenlijk alleen om dingen weg te halen en te veranderen :lachhuil:

Daarom ook de volgende oproep aan alle TTD spelers;
.nevjirhcs et dleeblegeips ni mo knil nee laamella negnavtno eilluj ,laat esdnalnetiub nee ni leeutnevE .thcireb tid slaoz cipot tid ni nettez et reen dleeblegeips ni fo thcireb-evirp rep raakle raan eid mo eitautis egidiuh ed neizeg gidnah teh si naD .tkjil laveg teh redree taw ,si nereilk ne si nellort teh naa 8 fjirdeb sla fo ;8 remmun fjirdeb jib teod eitca llort fo reilk nee ej slA
....fjirdeb njim si tad ,jij neb rekkel
kjilruutan nevez edleodeb ki
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: [NL] =/\\= [STARTREK.NL] =/\\= Open TTD servers

Bericht door The Silencer »

X-File schreef:@Silencio & Miriam: Begreep ik nu goed dat de tram ook een extra .grf/mod is voor OpenTTD? Zo ja, laat die optie dan weg in een volgend potje. Als trams door vrijwel alle andere vervoersvormen worden ingehaald en dus niet kosteneffectief zijn, dan kan je ze net zo goed weglaten.
Trams kunnen juist in het begin nog wel erg nuttig zijn. Maar in het jaar 4400 is hun nut een beetje weg. Ik zou zeggen, laat trams erin, ik acht trams ook vrij "standaard" eigenlijk. Volgens mij is het ook de bedoeling dat ze er uiteindelijk standaard in komen. Iedereen kan later zelf kiezen zijn trams weer te ontmantelen.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Nemesis »

en je hebt er ook geen last van als ze niet meedoen...
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Miriam »

Nemesis schreef:en je hebt er ook geen last van als ze niet meedoen...
En je hebt er ook geen last van als ze wel meedoen.
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door SuperVlaai »

Hoe kan ik trams neer zetten zou daar ook al eens mee beginnen.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Nemesis »

Miriam schreef:
Nemesis schreef:en je hebt er ook geen last van als ze niet meedoen...
En je hebt er ook geen last van als ze wel meedoen.
dat bedoelde ik :lachhuil: haha

wat ik dus bedoelde.. als je ze er inzet... en je bouwt het niet, heb je er geen last van...
belangrijkste vind ik dat kosten en opbrengsten verhouding en dat de treinen weer alles kunnen vervoeren..
uiteraard dat de game op pauze staat...

als de industrie dan wat opbrengt is die verschillende industrie wel leuk, maar niet in die grote hoeveelheden... en anders begin je de map vrij leeg (zonder industrie), dat komt dan vanzelf en met vrij weinig steden, mensen bouwen zelf toch steden...
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Miriam »

Nemesis schreef:
Miriam schreef:
Nemesis schreef:en je hebt er ook geen last van als ze niet meedoen...
En je hebt er ook geen last van als ze wel meedoen.
dat bedoelde ik :lachhuil: haha

wat ik dus bedoelde.. als je ze er inzet... en je bouwt het niet, heb je er geen last van...
belangrijkste vind ik dat kosten en opbrengsten verhouding en dat de treinen weer alles kunnen vervoeren..
uiteraard dat de game op pauze staat...

als de industrie dan wat opbrengt is die verschillende industrie wel leuk, maar niet in die grote hoeveelheden... en anders begin je de map vrij leeg (zonder industrie), dat komt dan vanzelf en met vrij weinig steden, mensen bouwen zelf toch steden...
Die nieuwe industrieën werken opzich wel maar door dat de steden zo groot zijn kan je dus geen mooie doorvoer maken. Als je ze goed doorvoert dan maak je een kapitaal.

Treinen kunnen alles vervoeren Maglevs niet en ben er nog over aan het nadenken of ik dat aan ga zetten of niet. Reken er inidergeval niet op.

Sowieso blijven de Dutch trainset, dutchtramset er in zitten en zal de Union Pacific treinset uitgezet worden ( ;-( ) Vrder zullen er wat andere GRFs vervangen worden en enkele nieuwe toegevoegd.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Nemesis »

best :)

nou zand is nu niet winstgevend... elk vervoer zou winstgevend moeten zijn...
vis is bijv. ook niet winstgevend...
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Miriam »

Vis heb je ook niks aan nee :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Vis »

Nemesis schreef:best :)

nou zand is nu niet winstgevend... elk vervoer zou winstgevend moeten zijn...
vis is bijv. ook niet winstgevend...
Waarop baseer je dat? Al m'n voertuigen staan gewoon in de plus; ook bij 't vervoer van zand. Je verdient er alleen niet veel aan, en je hebt minimale keuze uit treinen/trucks omdat de running costs zo achterlijk hoog zijn.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Nemesis »

nou.. dan bedoel ik grind ipv zand...

die domme dingen in het water naast de vis zeg maar...
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Nemesis »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Nemesis op 28 jan 2012, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Vis »

Nemesis schreef:nou.. dan bedoel ik grind ipv zand...

die domme dingen in het water naast de vis zeg maar...
Hmm.. ik weet zo niet of ik die vervoer, dacht 't niet.

Wat trouwens wel vervelend is is dat niet alles permanent is. Ik weet even niet meer of dat op deze map ook het geval is, of dat dat in de settings is uitgezet, maar bij de standaard OpenTTD verdwijnen mijnen, oil fields, etc. gewoon na een tijdje als ze op zijn en dan zit je daar met je mooie transportlijntje :')
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Nemesis »

dat kan, maar goede industriën blijven bestaan

ik vind het juist debiel dat het hier helemaal vol staat met industrie waar niets aan geleverd wordt.. of dat olievelden die gescheiden zijn van de zee niet verdwijnen....
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Vis »

Nemesis schreef:Ik hoor eigenlijk op 1 te staan.....
maar om welke duistere reden sta ik dat niet ;)
De stats voor min profit en cargo veranderen constant. Soms heb je niet 8/8 cargo, of staat een trein/bus/whatever te lang stil en ga je weer even een plaats onderuit. Weet alleen niet waar ie naar kijkt als meerdere mensen alles op 100% hebben. Company value?
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Vis »

Nemesis schreef:dat kan, maar goede industriën blijven bestaan
Wat zijn goede industrieën?
Nemesis schreef:ik vind het juist debiel dat het hier helemaal vol staat met industrie waar niets aan geleverd wordt..
Alle primaire industrieën leveren voor zover ik weet. Maar als ze afhankelijk zijn van andere grondstoffen moet je die eerst aanleveren.
Nemesis schreef:of dat olievelden die gescheiden zijn van de zee niet verdwijnen....
Waarom zouden die moeten verdwijnen? Mits je ze leegtrekt, maar dan moet je er eerst een tijd een transportlijn naast hebben liggen.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Nemesis »

Vis schreef:
Nemesis schreef:Ik hoor eigenlijk op 1 te staan.....
maar om welke duistere reden sta ik dat niet ;)
De stats voor min profit en cargo veranderen constant. Soms heb je niet 8/8 cargo, of staat een trein/bus/whatever te lang stil en ga je weer even een plaats onderuit. Weet alleen niet waar ie naar kijkt als meerdere mensen alles op 100% hebben. Company value?

nou, het gaat vooral om het min. verdienen.. hij hoort hier elk kwartaal naar te kijken.. dit is gewijzigd t.o.v. origineel openTTD... is best, maar moet het wel kloppen :)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Vis »

Nemesis schreef:
Vis schreef:
Nemesis schreef:Ik hoor eigenlijk op 1 te staan.....
maar om welke duistere reden sta ik dat niet ;)
De stats voor min profit en cargo veranderen constant. Soms heb je niet 8/8 cargo, of staat een trein/bus/whatever te lang stil en ga je weer even een plaats onderuit. Weet alleen niet waar ie naar kijkt als meerdere mensen alles op 100% hebben. Company value?
nou, het gaat vooral om het min. verdienen.. hij hoort hier elk kwartaal naar te kijken.. dit is gewijzigd t.o.v. origineel openTTD... is best, maar moet het wel kloppen :)
Lijkt erop dat ie kijkt naar min profit last year.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Nemesis »

ja inderdaad.. dit hoort hij per kwartaal te controleren (althans in standaard openttd), maar dit doet is dus over het jaar... vind ik wel erg lang,.,
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Vis »

Nemesis schreef:ja inderdaad.. dit hoort hij per kwartaal te controleren (althans in standaard openttd), maar dit doet is dus over het jaar... vind ik wel erg lang,.,
Eigenlijk is het wel handig, want dan kun je beter zien wat je min profits op elk moment zijn. Je kan namelijk bij elk voertuig sorteren of min profits in dit jaar of vorig jaar, niet het laatste kwartaal. Dus als je op "vorig jaar" sorteert zie je precies vanwege welke voertuigen je niet op 100% staat, en door te sorteren op "dit jaar" kun je tegen 't einde van het jaar al goed inschatten wat het minst profitable voertuig zal zijn.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Nemesis »

ja doh.. maar je kan ook naar de huidige profits kijken, dus op kwartaal niveau, dat betekent dat je in het eerste kwartaal nog min kan staan, en misschien het tweede, maar daarna moet je in de plus, dat is altijd cumulatief...
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Vis »

Nemesis schreef:ja doh.. maar je kan ook naar de huidige profits kijken, dus op kwartaal niveau, dat betekent dat je in het eerste kwartaal nog min kan staan, en misschien het tweede, maar daarna moet je in de plus, dat is altijd cumulatief...
Nope. Huidige profits updaten continu, niet op kwartaalniveau. Hetzelfde geldt voor running costs. Dus ook al maakt een voertuig nu winst, dan kan het best zijn dat even later er weer running costs van de opbrengsten af gaan en ie weer negatief staat. Vaak maakt het niets uit, want ze verdienen genoeg, maar soms (op deze map voornamelijk bij industrieën) kan het ook aan het einde van het jaar nog net op het randje zitten. Je kan in zulke gevallen enkel tegen 't einde van het jaar inschatten of je die min. 10k pound gaat halen of niet. En dan maakt 't sowieso niet uit of de stats elk jaar of elk kwartaal updaten, dan kan het steeds af en aan zijn. Uiteindelijk kun je prima zien wat (voldoende) winst maakt en wat niet (want dat is altijd up-to-date), dus ik zie 't probleem niet zo.
Gebruikersavatar
Nemesis
Admiral
Admiral
Berichten: 11595
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:40
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Nemesis »

ik zie dat ik niet helemaal duidelijk ben.
Ja kosten en opbrengsten worden op voertuig niveau, en in het financiele overzicht direct bijgewerkt, dat weet ik ook. Dat is altijd al zo in het spel geweest.

Ik heb het alleen over het scorebord. Dat is geintroduceerd in OpenTTD. In standaard OpenTTD werkt ie de min. kosten en max,. kosten elk kwartaal bij. In dit potje, doet ie dat op jaarbasis, dat vind ik vreemd.. Zeker omdat andere waarden weer per maand wijzigen, of per kwartaal..

Netzoiets als het versturen van vracht. in OpenTTD houdt ie gewoon bij hoeveel vracht je vervoerd, dat veranderd niet continu (zoals in dit potje). Het zelfde in dit potje had ik ineens een station minder, wat er later weer bij kwam. Allemaal vreemde zaken, ik weet ook niet waar het vandaan komt, maar wel dat het anders is in Standaard OpenTTD.

Trouwens, het hele potje is her en der moeilijk gemaakt, maar dat scorebord is niet bijgewerkt. Dit houdt nog steeds rekening met de standaard bedragen, zo moeilijk is het niet om meer dan 10.000 pond te verdienen, etc.

ik vind het dus een beetje raar werken. Maar het is uiteindelijk wel te doen. zo bewijst het screenshot :)
Gebruikersavatar
SuperVlaai
Commodore
Commodore
Berichten: 4525
Lid geworden op: 29 feb 2004, 23:36
Locatie: Belg
Contacteer:

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door SuperVlaai »

Miriam waarom doe je dit weer opnieuw ik wil dat je mijn bedrijf nu stop zet is genoeg geweest waarom moet ik altijd gepest worden is echt niet leuk meer 2de keer al is handig zo op die manier.Verkoop mijn bedrijf ik zal wel ander spelletjes spelen die leuker zijn dat die van jou heeft niks als je zo met ander spelers omgaat.

Zo ik ben mijn eigen server begonnen. Dan ben ik eindelijk van dat gezeur af en gezaag. ;-( Had ik veel eerder moeten doen. Zal zo wel reactie krijgen hier op deze topic zal me niets verwonderen. ;) :*)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: [NL] =/\= [STARTREK.NL] =/\= Open TTD servers

Bericht door Miriam »

Nemesis schreef:ik zie dat ik niet helemaal duidelijk ben.
Ja kosten en opbrengsten worden op voertuig niveau, en in het financiele overzicht direct bijgewerkt, dat weet ik ook. Dat is altijd al zo in het spel geweest.

Ik heb het alleen over het scorebord. Dat is geintroduceerd in OpenTTD. In standaard OpenTTD werkt ie de min. kosten en max,. kosten elk kwartaal bij. In dit potje, doet ie dat op jaarbasis, dat vind ik vreemd.. Zeker omdat andere waarden weer per maand wijzigen, of per kwartaal..

Netzoiets als het versturen van vracht. in OpenTTD houdt ie gewoon bij hoeveel vracht je vervoerd, dat veranderd niet continu (zoals in dit potje). Het zelfde in dit potje had ik ineens een station minder, wat er later weer bij kwam. Allemaal vreemde zaken, ik weet ook niet waar het vandaan komt, maar wel dat het anders is in Standaard OpenTTD.

Trouwens, het hele potje is her en der moeilijk gemaakt, maar dat scorebord is niet bijgewerkt. Dit houdt nog steeds rekening met de standaard bedragen, zo moeilijk is het niet om meer dan 10.000 pond te verdienen, etc.

ik vind het dus een beetje raar werken. Maar het is uiteindelijk wel te doen. zo bewijst het screenshot :)
Het is sowieso niet echt heel moeilijk om te voldoen aan de eisen van het scorebord. Je moet er daarom ook niet teveel waarde aanhechten. In-principe is het te doen om binnen 60 (TTD) dagen de maximale 1000 punten te behalen. Het spel is daarin dan ook niet echt gebalanceerd.

Je staat trouwens weer tweede
Plaats reactie