[Diablo 3] Moelijkste eindbaas?

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Gesloten

Irritanste eindbaas is ...

the Skeleton King
0
Geen stemmen
The butcher
0
Geen stemmen
Maghda
0
Geen stemmen
Zoltun Kulle
0
Geen stemmen
Belail
1
50%
Ghom
0
Geen stemmen
SiegebreakerAssaultBeast
0
Geen stemmen
Cydaea
0
Geen stemmen
Azmodan
0
Geen stemmen
Iskathu
0
Geen stemmen
Izual
0
Geen stemmen
Rakanoth
0
Geen stemmen
Diablo
0
Geen stemmen
Anders namelijk .....
1
50%
 
Totaal aantal stemmen: 2

Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

[Diablo 3] Moelijkste eindbaas?

Bericht door Miriam »

Gedurende de acts kom je verschillende eindbazen tegen. Meestal halverwege een sub-boss en aan het eind een van de demonen en soms een paar van hun onderdanen, voor je de demon zelf treft.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: [Diablo 3] Moelijkste eindbaas?

Bericht door The Silencer »

Ik denk dat ik zeg Belial, voornamelijk omdat je vrijwel geen manoeuvreerruimte hebt bij hem. Bovendien begint het gevecht tegen minions, je hebt zowel crowd control als anti-Belial dingen nodig. Maar vooral de weinig ruimte is onhandig. Bij de Butcher is het redelijk wat beperkt, maar ook hij is nasty. De ruimte is redelijk klein, hij kan je naar zich toe trekken zoals Scorpion en je moet ook nog eens de fikkende grond ontwijken. Bij Azmodan en Diablo heb je veel meer ruimte om bijvoorbeeld even rond te lopen om je health langzaam maar zeker te laten aanvullen.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: [Diablo 3] Moelijkste eindbaas?

Bericht door Miriam »

Belial is inderdaad wel moeilijk ja. het is namelijk onmogelijk soms om die groene explosies te ontwijken. Maar als ik speel dan speel ik altijd met meerdere en als het dan ff niet lukt dan joint er wel iemand met een level 60 om het werk aftemaken :*)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: [Diablo 3] Moelijkste eindbaas?

Bericht door The Silencer »

Iskathu en Rakanoth hebben overigens het "probleem" dat ze grote mobs bij zich hebben c.q. spawnen. Dat maakt ze lastiger dan bijvoorbeeld Azmodan of Diablo omdat je je zowel moet richten op crowd control als de baas zelf; en zelfs nog meer dan bij Belial, want zodra hij zijn pillen slikt vegd je tegen hem alleen. Maar ondanks dat had ik tot nu toe weinig moeite met hen (tot dusver alleen DH op N en NM en Barbarian op N).

Maar desalniettemin blijf ik Belial het lastigst vinden, je hebt zo weinig ruimte en die smurrie is inderdaad soms niet te ontwijken.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: [Diablo 3] Moelijkste eindbaas?

Bericht door Miriam »

Je moet sowieso niet solo gaan. Ik hoorde dat dat alleen te doen is in normal, maar goed dat speel je ook uit met twee vingers in je neus :lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: [Diablo 3] Moelijkste eindbaas?

Bericht door The Silencer »

Ik heb Nightmare ook goed in mijn eentje kunnen doen. In Hell zijn vooralsnog de championmobs wel lastig, doodgaan is inmiddels wel een uit de hand gelopen hobby geworden :')
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: [Diablo 3] Moelijkste eindbaas?

Bericht door Miriam »

Ja vooral; vamperic, super fast, chained paarse zijn haast niet te doen :lachhuil:
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: [Diablo 3] Moelijkste eindbaas?

Bericht door The Silencer »

Miriam schreef:Ja vooral; vamperic, super fast, chained paarse zijn haast niet te doen :lachhuil:
Ik heb meer een hekel aan die wallers en jailers, vooral met desecrator of iets dergelijks...gooi er ook nog eens vortex bij en je bent helemaal genaaid. Ze maken eerst zo'n poel van verderf, trekken je erheen (de mob in notabene) en zetten je dan vast.
Gebruikersavatar
Dark*staR
Administrator
Administrator
Berichten: 5700
Lid geworden op: 11 jun 2002, 10:49
Locatie: Fryslân
Contacteer:

Re: [Diablo 3] Moelijkste eindbaas?

Bericht door Dark*staR »

Belial heeft een aantal levens gekost. De rest was makkelijker te doen.
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: [Diablo 3] Moelijkste eindbaas?

Bericht door The Silencer »

Dark*staR schreef:Belial heeft een aantal levens gekost. De rest was makkelijker te doen.
:stupid:

Je hebt gewoon erg weinig manoeuvreerruimte in dat gevecht. Bij Azmodan en Diablo bijvoorbeeld kun je eindeloos rondjes blijven lopen als je half dood bent, bij Belial is dat niet mogelijk.
Gesloten