Windows Live Messenger out, Skype in

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: Windows Live Messenger out, Skype in

Bericht door Miriam »

Ja dat is net zoals in de begin periodes van MSN toen werd in Spanje bv heel veel AOL Instant messenger gebruikt, terwijl in Nederland bijna uitsluitend MSN werd gebruikt. Heeft niet zoveel te maken met het 'kunnen' maar meer wat de rage is en wat iedereen om je heen heeft. Nu heeft iedereen Facebook messenger aanstaan omdat facebook populair is, dat kan binnen een paar jaar ook weer wat anders zijn.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: Windows Live Messenger out, Skype in

Bericht door Vis »

Security hole allows anyone to hijack your Skype account using only your email address

A new security hole has been discovered in Microsoft’s Skype that allows anyone to change your password and thus take over your account. The issue was first posted on a Russian forum two months ago and has been confirmed by The Next Web (we have not linked to any of the blogs or posts detailing the exploit because it is very easy to reproduce).

Update: Skype appears to have pulled its password reset page, stopping this flaw in its tracks (Confirmed, read below for details).

^
Oh, dan is het goed.
Spoiler (weergeven)
omfg :') het is ook niet alsof het gaat om een product dat miljoenen mensen en bedrijven gebruiken
 
Gebruikersavatar
spacecowboy
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 nov 2012, 22:21

Re: Windows Live Messenger out, Skype in

Bericht door spacecowboy »

Ondanks dat ik nog steeds zelf wel ouderwets ben, zo heb ik bijvoorbeeld nog steeds geen SmartPhone (En mijn vrienden blijven maar zeuren dat ze niet met me kunnen Whatsappen ;)), ben ik er totaal niet treurig om dat Windows Live Messenger vervangen wordt, zo ouderwets ben ik nou ook weer niet ;) Ik kan prima overweg met facebook en skype, etc. Maargoed toch wel een beetje jeugdsentiment!

Een echte computer nerd ben ik niet, maar probeer zelf wel steeds wat meer bij te leren, maargoed je kunt niet altijd alles zelf. Dus heb ik bij deze even jullie hulp nodig! Ik wil graag visitekaartjes laten drukken en daar een eigen foto opzetten. Nu zag ik dat je op deze site visitekaartjes maken kunt voor je ze besteld maar de foto die ik wil invoegen heeft teveel pixels. Hoe kan ik dit aanpassen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
Gebruikersavatar
Master Vanhu Botie
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5487
Lid geworden op: 17 okt 2006, 20:26

Re: Windows Live Messenger out, Skype in

Bericht door Master Vanhu Botie »

Als je Microsoft Office hebt kan dit makkelijk met "Picture Manager" !
Gebruikersavatar
spacecowboy
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 nov 2012, 22:21

Re: Windows Live Messenger out, Skype in

Bericht door spacecowboy »

Bedankt voor de tip :) Ik zal het eens proberen!
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: Windows Live Messenger out, Skype in

Bericht door Punisher »

Vis schreef:Security hole allows anyone to hijack your Skype account using only your email address

A new security hole has been discovered in Microsoft’s Skype that allows anyone to change your password and thus take over your account. The issue was first posted on a Russian forum two months ago and has been confirmed by The Next Web (we have not linked to any of the blogs or posts detailing the exploit because it is very easy to reproduce).

Update: Skype appears to have pulled its password reset page, stopping this flaw in its tracks (Confirmed, read below for details).

^
Oh, dan is het goed.
Je kan ook niks doen (zie: Adobe, Oracle). Er wordt in ieder geval iets gedaan.
Plaats reactie