MYO - The Gesture Control Armband

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door MajinSource »

oehhhhhh :pray:
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door X-File »

Tja, ziet er duur uit, en in de praktijk blijkt het niet zo smooth te werken als wat je hier te zien krijgt. Geen mens is zich bewust van de bewegingen die gemaakt worden van minuut op minuut, onbewust zal je handelingen uithalen die het (gewenste) functioneren in de weg zal zitten.

Filmen terwijl je op de ski's staat? Halverwege de sprong stopt de opname. Snijden van vlees terwijl je een filmpje kijkt? Na 5 seconden wordt je gek van wat voor functies je allemaal gebruikt op het scherm tijdens het snijden.

En de uiteindelijke vertraging tussen handeling en uiteindelijke functie zal ook groter zijn dan wat je in de promo te zien krijgt. Kinect zag er destijds tijdens presentaties ook flawless uit, praktijk wijst ook daar anders uit.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

Zal idd niet perfect zijn, maar das enkel een kwestie van perfectioneren in de loop van de tijd. Dat ze met iets simpels als een armband je spieren en bewegingen kunnen detecteren en je daarmee software kan aansturen is toch prachtig.
https://getmyo.com/faq

How quickly does it detect gestures?

Movements can be detected very quickly - Sometimes, it even looks like the gesture is recognized before your hand starts moving! This is because the muscles are activated slightly before your fingers actually start moving, and we are able to detect the gesture before that happens!
Dit geeft ook veel meer vrijheid dan een systeem met camera, en kan veel preciezere bewegingen detecteren.
https://getmyo.com/faq

What about accidental input?

We use a unique gesture that is unlikely to occur normally to enable and disable control using the MYO.
Geen idee wat dit is, maar je kan 't dus snel aan- en uitzetten. Bij veel toepassingen zul je ook gewoon bewust bezig zijn met bepaalde bewegingen maken, en leer je vanzelf hoe het goed/slecht werkt. Veel zal ook afhangen van de software.

Nou is kip snijden wat zinloos, maar dit kan echt op zóveel manieren gebruikt gaan worden.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Raynor's Revenge »

We use a unique gesture that is unlikely to occur normally to enable and disable control using the MYO
klinkt als een mooie manier om RSI te krijgen door een idiote beweging steeds te moeten doen
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Blind Guardian »

Waarom doet me denken aan een slaven armband :lachhuil:
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

Raynor's Revenge schreef:
We use a unique gesture that is unlikely to occur normally to enable and disable control using the MYO
klinkt als een mooie manier om RSI te krijgen door een idiote beweging steeds te moeten doen
Uniek hoeft niet beschadigend te zijn. Bijvoorbeeld 2x op je handpalm drukken met 3 vingers. Doe je normaal nooit dus is uniek genoeg, maar is verder geen rare beweging.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door GPS »

Vis schreef:
Raynor's Revenge schreef:
We use a unique gesture that is unlikely to occur normally to enable and disable control using the MYO
klinkt als een mooie manier om RSI te krijgen door een idiote beweging steeds te moeten doen
Uniek hoeft niet beschadigend te zijn. Bijvoorbeeld 2x op je handpalm drukken met 3 vingers. Doe je normaal nooit dus is uniek genoeg, en een rare beweging.
fixed. O-)
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

GPS schreef:
Vis schreef:
Raynor's Revenge schreef:
We use a unique gesture that is unlikely to occur normally to enable and disable control using the MYO
klinkt als een mooie manier om RSI te krijgen door een idiote beweging steeds te moeten doen
Uniek hoeft niet beschadigend te zijn. Bijvoorbeeld 2x op je handpalm drukken met 3 vingers. Doe je normaal nooit dus is uniek genoeg, en een rare beweging.
fixed. O-)
Leg uit.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door GPS »

Vis schreef:
GPS schreef:
Vis schreef:
Raynor's Revenge schreef:
We use a unique gesture that is unlikely to occur normally to enable and disable control using the MYO
klinkt als een mooie manier om RSI te krijgen door een idiote beweging steeds te moeten doen
Uniek hoeft niet beschadigend te zijn. Bijvoorbeeld 2x op je handpalm drukken met 3 vingers. Doe je normaal nooit dus is uniek genoeg, en een rare beweging.
fixed. O-)
Leg uit.
Als je dit zou niet begrijpt, is uitleggen zinloos, dus daar begin ik maar niet aan.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

GPS schreef:
Vis schreef:
GPS schreef:
Vis schreef:
Raynor's Revenge schreef:
We use a unique gesture that is unlikely to occur normally to enable and disable control using the MYO
klinkt als een mooie manier om RSI te krijgen door een idiote beweging steeds te moeten doen
Uniek hoeft niet beschadigend te zijn. Bijvoorbeeld 2x op je handpalm drukken met 3 vingers. Doe je normaal nooit dus is uniek genoeg, en een rare beweging.
fixed. O-)
Leg uit.
Als je dit zou niet begrijpt, is uitleggen zinloos, dus daar begin ik maar niet aan.
Ik weet niet hoe het een beweging zou zijn waar je RSI aan overhoudt of je arm/hand op een andere manier mee beschadigt.
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Guess who? »

Vis schreef:
GPS schreef:
Vis schreef:
GPS schreef:
Vis schreef:
Raynor's Revenge schreef:
We use a unique gesture that is unlikely to occur normally to enable and disable control using the MYO
klinkt als een mooie manier om RSI te krijgen door een idiote beweging steeds te moeten doen
Uniek hoeft niet beschadigend te zijn. Bijvoorbeeld 2x op je handpalm drukken met 3 vingers. Doe je normaal nooit dus is uniek genoeg, en een rare beweging.
fixed. O-)
Leg uit.
Als je dit zou niet begrijpt, is uitleggen zinloos, dus daar begin ik maar niet aan.
Ik weet niet hoe het een beweging zou zijn waar je RSI aan overhoudt of je arm/hand op een andere manier mee beschadigt.
Ik leg het uit:
GPS zei:
Bijvoorbeeld 2x op je handpalm drukken met 3 vingers. Doe je normaal nooit dus is uniek genoeg, en een rare beweging.

Hij geeft hiermee aan dat dit een rare beweging is. Meer niet. Maar ook niet minder.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

Binnen de context van dit topic betekent het meer.. dit is TMH niet.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door GPS »

Vis schreef:Binnen de context van dit topic betekent het meer.. dit is TMH niet.
Nee, maar het blijft een rare beweging. Uniek of niet en dat is dus in tegenspraak met wat jij zei. Bovendien komt het verweer dat dit TMH niet is uit jouw mond wel erg zwak over.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

Ik zal je een lang antwoord besparen.

Essentie: een unieke beweging om de MYO aan/uit te zetten hoeft niet te betekenen dat deze ook schadelijk zal zijn. Er zijn genoeg bewegingen te verzinnen die op geen enkele manier schadelijk zijn of RSI zouden veroorzaken. Of iemand zo'n beweging als raar, idioot of wat dan ook zou willen beschrijven staat daar los van.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door GPS »

Vis schreef:Ik zal je een lang antwoord besparen.

Essentie: een unieke beweging om de MYO aan/uit te zetten hoeft niet te betekenen dat deze ook schadelijk zal zijn. Er zijn genoeg bewegingen te verzinnen die op geen enkele manier schadelijk zijn of RSI zouden veroorzaken. Of iemand zo'n beweging als raar, idioot of wat dan ook zou willen beschrijven staat daar los van.
Oké, dan ga ik hier toch even op in. Een beweging of niet raar of uniek te zijn om blessures op te leveren. alleen ongebruikelijk voor de persoon die ze uitvoert. Ga maar eens helpen bij een verbouwing en bijvoorbeeld een halve dag dakpannen doorgeven. Dan heb je de volgende dag spierpijn en als je pech hebt zelfs een spier gescheurd.

Om terug te komen op de beweging die jij omschreef. ik heb daar moeite mee. Ik moet echt met mijn duim mijn pink wegduwen. Dat gaat nogal krampachtig en kan zeker blessures opleveren. Maar voor iemand die bijvoorbeeld piano speelt zal het geen probleem zijn.

kortom, ik durf de stelling aan dat als iemand voor hem ongebruikelijke bewegingen maakt, hij of zij zeker de kans loopt op blessures.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

GPS schreef:Oké, dan ga ik hier toch even op in. Een beweging of niet raar of uniek te zijn om blessures op te leveren. alleen ongebruikelijk voor de persoon die ze uitvoert. Ga maar eens helpen bij een verbouwing en bijvoorbeeld een halve dag dakpannen doorgeven. Dan heb je de volgende dag spierpijn en als je pech hebt zelfs een spier gescheurd.
Reductio ad absurdum.
GPS schreef:Om terug te komen op de beweging die jij omschreef. ik heb daar moeite mee.
Het was een willekeurig voorbeeld. Je kan vast wel een ander voorbeeld verzinnen van een beweging die voor jou persoonlijk géén moeite is. Kun jij zonder moeite in je handen klappen? Een vuist maken? Hoe vaak doe je dat soort compleet normale dingen bijvoorbeeld meerdere keren achter elkaar? There you go.
GPS schreef:kortom, ik durf de stelling aan dat als iemand voor hem ongebruikelijke bewegingen maakt, hij of zij zeker de kans loopt op blessures.
Herzie je definitie van "ongebruikelijk" want die is ruimer dan wat jij hier aanhoudt.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door GPS »

Vis schreef:
GPS schreef:Oké, dan ga ik hier toch even op in. Een beweging of niet raar of uniek te zijn om blessures op te leveren. alleen ongebruikelijk voor de persoon die ze uitvoert. Ga maar eens helpen bij een verbouwing en bijvoorbeeld een halve dag dakpannen doorgeven. Dan heb je de volgende dag spierpijn en als je pech hebt zelfs een spier gescheurd.
Reductio ad absurdum.
Da's wel een heel goedkoop argument om niet serieus te hoeven reageren.
Vis schreef:
GPS schreef:Om terug te komen op de beweging die jij omschreef. ik heb daar moeite mee.
Het was een willekeurig voorbeeld. Je kan vast wel een ander voorbeeld verzinnen van een beweging die voor jou persoonlijk géén moeite is. Kun jij zonder moeite in je handen klappen? Een vuist maken? Hoe vaak doe je dat soort compleet normale dingen bijvoorbeeld meerdere keren achter elkaar? There you go.

Ik kan best een voorbeeld bedenken wat voor mij geen moeite is, maar toch niet dagelijks voorkomt. Alleen dan blijft gelden dat ik een verhoogde kans op blessures heb. Simpelweg omdat ik het niet gewend bent.
Vis schreef:
GPS schreef:kortom, ik durf de stelling aan dat als iemand voor hem ongebruikelijke bewegingen maakt, hij of zij zeker de kans loopt op blessures.
Herzie je definitie van "ongebruikelijk" want die is ruimer dan wat jij hier aanhoudt.
Ongebruikelijke beweging is een beweging die de persoon in kwestie nooit of zeer weinig maakt. Daardoor belast je het lichaam of een deel daarvan op een manier die je niet gewend bent. Vaak nog fout ook. Dat verhoogt de kans op letsel.

Je kunt daar nog aan toevoegen dat ook bewegingen die je wel vaak maakt, blessures kunnen opleveren. Bijvoorbeeld RSI.

Samengevat en ik weet dat dit allang niet meer over die armband gaat, ongebruikelijke bewegingen geven een verhoogde kans op blessures evenals het lang herhalen van een gebruikelijke beweging.
Waar de grens ligt is van persoon tot persoon verschillend. Dat hang af van zijn lichamelijke conditie en training.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

GPS schreef:
Vis schreef:
GPS schreef:Oké, dan ga ik hier toch even op in. Een beweging of niet raar of uniek te zijn om blessures op te leveren. alleen ongebruikelijk voor de persoon die ze uitvoert. Ga maar eens helpen bij een verbouwing en bijvoorbeeld een halve dag dakpannen doorgeven. Dan heb je de volgende dag spierpijn en als je pech hebt zelfs een spier gescheurd.
Reductio ad absurdum.
Da's wel een heel goedkoop argument om niet serieus te hoeven reageren.
Ik heb 't over de MYO die zeer subtiele spierbewegingen kan opvangen, zelfs nog voor je je hand/vingers beweegt. Jij hebt het ineens over een halve dag dakpannen doorgeven waar je spierpijn van krijgt. Ja, dat kan inderdaad, en dat spreek ik ook niet tegen, maar dat heeft helemaal niets te maken met deze discussie.
GPS schreef:
Vis schreef:
GPS schreef:Om terug te komen op de beweging die jij omschreef. ik heb daar moeite mee.
Het was een willekeurig voorbeeld. Je kan vast wel een ander voorbeeld verzinnen van een beweging die voor jou persoonlijk géén moeite is. Kun jij zonder moeite in je handen klappen? Een vuist maken? Hoe vaak doe je dat soort compleet normale dingen bijvoorbeeld meerdere keren achter elkaar? There you go.

Ik kan best een voorbeeld bedenken wat voor mij geen moeite is, maar toch niet dagelijks voorkomt. Alleen dan blijft gelden dat ik een verhoogde kans op blessures heb. Simpelweg omdat ik het niet gewend bent.
Dus als jij eens die MYO wil gebruiken en aan/uit wil zetten kun jij niet 3x in je handen klappen, bijvoorbeeld. Prima, dan lijkt het me duidelijk dat jij geen MYO moet gaan gebruiken. Maar dat ding wordt niet voor jou gemaakt, maar voor een zo groot mogelijk publiek, dus laten we dat publiek dan ook weer als uitgangspunt gaan nemen.
GPS schreef:
Vis schreef:
GPS schreef:kortom, ik durf de stelling aan dat als iemand voor hem ongebruikelijke bewegingen maakt, hij of zij zeker de kans loopt op blessures.
Herzie je definitie van "ongebruikelijk" want die is ruimer dan wat jij hier aanhoudt.
Ongebruikelijke beweging is een beweging die de persoon in kwestie nooit of zeer weinig maakt. Daardoor belast je het lichaam of een deel daarvan op een manier die je niet gewend bent. Vaak nog fout ook. Dat verhoogt de kans op letsel.
Dat is één mogelijke definitie. Een andere is een combinatie van simpele bewegingen die je nooit vaak zou maken. Hoe vaak klap jij per ongeluk 3x in je handen? Is het nu echt zo moeilijk om te begrijpen?
GPS schreef:Je kunt daar nog aan toevoegen dat ook bewegingen die je wel vaak maakt, blessures kunnen opleveren. Bijvoorbeeld RSI.
Klopt, maar heeft hier wederom niks mee te maken.
GPS schreef:Samengevat en ik weet dat dit allang niet meer over die armband gaat, ongebruikelijke bewegingen geven een verhoogde kans op blessures evenals het lang herhalen van een gebruikelijke beweging. Waar de grens ligt is van persoon tot persoon verschillend. Dat hang af van zijn lichamelijke conditie en training.
Klopt, maar heeft hier wederom niks mee te maken. Beetje jammer dat vrijwel elke discussie altijd zo moet lopen. Je gaat geheel voorbij aan waar 't nu werkelijk over gaat en komt aan met allemaal dingen die helemaal kloppen maar geheel losstaan van het onderwerp.
Gebruikersavatar
GPS
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 9095
Lid geworden op: 24 jul 2004, 23:41

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door GPS »

*zucht* Je bent weer eens heel goedkoop bezig.
Het enige wat ik gezegd heb en dat houdt ik staande is dat ongebruikelijke bewegingen blessures kunnen veroorzaken en dat de mate waarin of wanneer afhangt van de persoon ik kwestie.

Daarbij heb ik twee voorbeelden aangehaald. Met opzet twee uitersten. Dakpannen tillen waarbij een vriend van mijn zoon een spier (of de aanhechting) heeft gescheurd en dat ik moeite heb met drie vingers zo te gebruiken dat duim en pink niet meedoen. Elk normaal mens kan bedenken dat ik daar een heel groot gebied mee afbaken.
Hoewel ieder zinnig mens snapt dat dit van persoon tot persoon verschillend is, heb ik dat ook nog apart verteld.
Verder zie ik niet in waarom ik RSI niet zou mogen noemen, als RR dat al eerder in de discussie heeft genoemd.

Maar als ik je er niet mag zeggen dat het argument wat je zelf gebruikt niet of niet geheel klopt, dan weet ik het goed gemaakt.
Ik verdwijn wel van dit forum.
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

Vis schreef:
RR schreef:
We use a unique gesture that is unlikely to occur normally to enable and disable control using the MYO
klinkt als een mooie manier om RSI te krijgen door een idiote beweging steeds te moeten doen
Uniek hoeft niet beschadigend te zijn. Bijvoorbeeld 2x op je handpalm drukken met 3 vingers. Doe je normaal nooit dus is uniek genoeg, maar is verder geen rare beweging.
Vervolgens val je over het woord "raar", want voor jou is dit schijnbaar raar. Prima, het was maar een voorbeeld. Vervolgens een hele discussie om niets, want het ging om dit:
Vis schreef:Uniek hoeft niet beschadigend te zijn
Dan kun jij oneindig veel unieke bewegingen op gaan noemen die wél beschadigend kunnen zijn, en net doen alsof ik dat tegenspreek (wat ik niet doe), maar ik zie niet hoe dat relevant is hier.
GPS schreef:Ik verdwijn wel van dit forum.
Nou, das duidelijk, jij krijgt geen MYO :P
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

YC-Backed MYO Armband Attracts 10,000 Pre-Orders In 2 Days, Which Adds Up To $1.5M In Sales
MYO, the gesture control armband from Y Combinator-backed Waterloo startup Thalmic Labs, has managed to rack up over 10,000 pre-orders over the course of its first two days of pre-order availability. At $149 a pop, that means the young company has already managed to secure around $1.5 million in gross revenue, so long as they actually ship hardware.

The MYO, as Ryan pointed out on Monday, is a wearable control device for smartphones, PCs and other electronics that uses lower-power Bluetooth 4.0 to connect, which also has a boatload of sensors on board to help it detect electrical activity in arm and hand muscles to detect movements at the earliest possible stage. It’s the latest in a series of devices trying to make sci-fi type interfaces a reality, and could be among the most accurate yet.

Thalmic Labs co-founder and CEO Stephen Lake explained in an interview that while the team expected some kind of response to its launch, there was no way they could have anticipated quite this level of interest.

“I think we knew that there was going to be a lot of people interested in the technology, since it’s such a cool technology, and there are so many good potential applications for it,” he said. “We’re not completely surprised, but the amount of attention it’s got is more than anyone could’ve expected.”

Lake had some ideas about why people are so interested in traditional modes of interaction for computers. He said he believes people are looking around for something different, and that MYO is a case of the “right technology at the right time.”

“There’s a lot happening right now with the form factor and how we’re connected to technology,” he said. “A lot of the technology that’s coming out, and Google Glass is a perfect example in the realm of wearable technology, is really going to change not just how we input information into the computer, but just how we interact with technology, and make our devices an extension of ourselves instead of an outside thing you’re interacting with.”

The interest from consumers eager to try out the MYO has likewise attracted a lot of interest from distributors and retail partners, Lake said. His inbox has been flooded with “thousands” of emails from companies wanting to be a distribution partner for MYO all over the world. He wasn’t at liberty to share any details on early stage discussions at this point, but it seems reasonable to expect the MYO will get a splashy launch when it’s ready to come to market.

Developer interest has also grown by leaps and bounds thanks to the initial response from buyers and media, Lake said. Building out that community is key, just as it is for other innovative input and interaction hardware like the Leap Motion Controller, and Lake says Thalmic will have a dedicated developer website with support forums and more information up and running as soon as possible to help deal with the influx of attention.
Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door X-File »

1) Share video online showing futuristic bracelet with unique features online with footage easily achieved through other means.
2) Receive millions through pre-orders alone.
3) ???
4) Profit!
Gebruikersavatar
Vis
Moderator
Moderator
Berichten: 20538
Lid geworden op: 13 apr 2004, 23:07

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Vis »

:lol:

Ja, ik hoop voor ze dat ze in ieder geval al fatsoenlijke prototypes hebben, anders wordt punt 3 een lastige :')
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: MYO - The Gesture Control Armband

Bericht door Miriam »

Wel uitzetten tijdens het fappen Silencer & Koent
Plaats reactie