World of Warcraft

Bespreek hier alles over games, computers en andere digitale zaken.

Moderator: Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
X-File
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7388
Lid geworden op: 10 jun 2002, 22:26

Re: World of Warcraft

Bericht door X-File »

Miriam schreef:;-(
Daarentegen ben je wel weer een lekker wijf. ;)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Blind Guardian »

X-File schreef:
Miriam schreef:;-(
Daarentegen ben je wel weer een lekker wijf. ;)
ooh dat is nieuw :9~
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: World of Warcraft

Bericht door Miriam »

X-File schreef:
Miriam schreef:;-(
Daarentegen ben je wel weer een lekker wijf. ;)
Jij bent ook een geile gozer hoor :9~
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Raynor's Revenge »

X-File schreef:
Miriam schreef:;-(
Daarentegen ben je wel weer een lekker wijf. ;)
pics or it didn't happen :+
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Blind Guardian »

en nieuws ....
Diablo III gratis voor alle WoW-jaarabonnees
Laatste update: 21 oktober 2011 23:11 info
HOOFDDORP - Diablo III is gratis voor alle World of Warcraft-spelers die gebruik maken van het nieuwe Annual Pass-lidmaatschap voor World of Warcraft.
Foto: Gamer.nl

Met dit lidmaatschap zijn spelers meteen een jaar lid van de populaire MMO.

"Dit is een beetje een getikt idee, maar ik ben de president van het bedrijf en ik mag af en toe getikte ideën hebben", aldus Blizzard's Mike Morhaime op Blizzcon vanavond. Het lidmaatschap kan vanaf nu van Blizzard's website worden gekocht.

Leden krijgen de volledige digitale versie van Diablo III, maar ook gegarandeerd toegang tot de bèta van de nieuwe World of Warcraft-uitbreiding, Mists of Pandaria. Daarnaast ontvangen leden ook een exclusieve in-game mount gebaseerd op Diablo's artwork, Tyrael's charger.

Blizzcon

Blizzcon is een festival van Blizzard dat twee dagen duurt en een viering is van alles dat met Warcraft, StarCraft en Diablo heeft te maken. Het festival is vanavond begonnen in Anaheim in de Verenigde Staten en bevat naast aankondigingen over nieuwe games en uitbreidingen ook optredens van de Foo Fighters, wedstrijden en gesprekken tussen Blizzard-ontwikkelaars.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: World of Warcraft

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Raynor's Revenge »

Ik heb de eerste tekenen van de te verwachten shitstorm bij het speelbaar worden van de panda's inmiddels al gezien :')
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Blind Guardian »

net als bij de blood elves ...

ben niet benieuwd naar de namen zeker niet op de rp server waar ik zit ... :lachhuil:
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Punisher »

Panda's .... Wat zijn ze bij Blizzard aan het roken?
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Raynor's Revenge »

Niks dat ze 10 jaar geleden niet al aan het roken waren, de Pandaren zijn niet bepaald een nieuwe uitvinding ;)

Hoe nuttig ze als toevoeging aan WoW gaan zijn, zal nog moeten blijken zodra deze uitbreiding uit is...
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Blind Guardian »

de monk als klasse vind ik wel interessant ben benieuwd hoe ze dat concept gaan verwerken. theoretisch gezien zou een monk geen harnas mogen dragen, dus moeten ze op de proppen komen met nieuwe kleding ...
Gebruikersavatar
Punisher
Fleet Captain
Fleet Captain
Berichten: 3489
Lid geworden op: 12 jun 2002, 13:11
Locatie: Dunedin, Nieuw Zealand
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Punisher »

Ik denk eerder dat de monks skills krijgen om hun defense enzo te boosten ... Zoals de AC bonus in D&D...
De monk mag trouwens cloth en leather dragen, daarmee kun je trouwens al een redelijke defense mee krijgen ...

Verder op naar Level 90 ... Misschien dat ik weer eens ga spelen om m'n priest van lvl 85 naar 90 te krijgen ...
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Blind Guardian »

en niet te vergeten dat de koude oorlog verbroken zal worden, dood aan de alliantie , dood :Y)
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Re: World of Warcraft

Bericht door Ace of Spades »

Blind Guardian schreef:de monk als klasse vind ik wel interessant ben benieuwd hoe ze dat concept gaan verwerken. theoretisch gezien zou een monk geen harnas mogen dragen, dus moeten ze op de proppen komen met nieuwe kleding ...
Een paladin zonder metaal?
Of hij bidr zijn vijanden kapot 8-) .
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: World of Warcraft

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Pandaren is nou niet echt een verassing. Zaterdag bevestigde Chris Metzen bij Blizzcon het gerucht al dat in Burning Crusade de Alliance eerst de Pandaren zou krijgen en later werd besloten voor de Draenei. Daarnaast is het al tijden bij polls het meest gevraagde ras. Wat ik eigenlijk wel het meest interessante aan de Pandaren is dat ze neutraal beginnen en dat je later voor de Alliance of Horde kunt gaan. Dat is op zich wel een leuk mechanisme.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Blind Guardian »

.:Admiral-Janeway:. schreef:Pandaren is nou niet echt een verassing. Zaterdag bevestigde Chris Metzen bij Blizzcon het gerucht al dat in Burning Crusade de Alliance eerst de Pandaren zou krijgen en later werd besloten voor de Draenei. Daarnaast is het al tijden bij polls het meest gevraagde ras. Wat ik eigenlijk wel het meest interessante aan de Pandaren is dat ze neutraal beginnen en dat je later voor de Alliance of Horde kunt gaan. Dat is op zich wel een leuk mechanisme.
Dat mechanisme had ik eigenlijk altijd bedacht voor de Goblins, die ondertussen bij de Horde zijn terecht gekomen, wel goed geintegreerd overigens in verhaallijn waarom de Goblins een hekel dienen te hebben aan de alliantie ... Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan integreren ...

Simpelweg om dat de vieze mensen een schip vol onschuldige goblin vluchtingen naar de haaien laten zinken ... :nothanks: , vieze mensen schoften ...

Maar ja aan de andere kant kun je ook duidelijk zien waarom de Worgen een reden hebben om de Horde enorm te haten, nou ja Horde vooral de Forsaken, maar die laatste kunnen beter opzich zelf beginnen ...
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: World of Warcraft

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Blind Guardian schreef:
.:Admiral-Janeway:. schreef:Pandaren is nou niet echt een verassing. Zaterdag bevestigde Chris Metzen bij Blizzcon het gerucht al dat in Burning Crusade de Alliance eerst de Pandaren zou krijgen en later werd besloten voor de Draenei. Daarnaast is het al tijden bij polls het meest gevraagde ras. Wat ik eigenlijk wel het meest interessante aan de Pandaren is dat ze neutraal beginnen en dat je later voor de Alliance of Horde kunt gaan. Dat is op zich wel een leuk mechanisme.
Dat mechanisme had ik eigenlijk altijd bedacht voor de Goblins, die ondertussen bij de Horde zijn terecht gekomen, wel goed geintegreerd overigens in verhaallijn waarom de Goblins een hekel dienen te hebben aan de alliantie ... Ik ben wel benieuwd hoe ze dat gaan integreren ...

Simpelweg om dat de vieze mensen een schip vol onschuldige goblin vluchtingen naar de haaien laten zinken ... :nothanks: , vieze mensen schoften ...

Maar ja aan de andere kant kun je ook duidelijk zien waarom de Worgen een reden hebben om de Horde enorm te haten, nou ja Horde vooral de Forsaken, maar die laatste kunnen beter opzich zelf beginnen ...
Om de game balance zal het nooit gebeuren maar vanuit een verhaal standpunt zou dat op zich wel erg interessant zijn. Forsaken en Blood Elves die hun eigen factie beginnen, misschien ook een split in de Alliance tussen de Eastern Kingdoms en Kalimdor.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Blind Guardian »

niet alle forsaken zijn dat slecht tegenover de horde ik rp een warlock die wel een pest hekel heeft aan alles behalve blood elves, nou ja zij heeft ook een hekel aan de alliantie ...

en is daar nogal duidelijk in laten we zeggen ...

:lachhuil:

ik heb haar een een tijdje niet meer gespeeld omdat ik haar 'the hot to handle' vond :lachhuil:
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: World of Warcraft

Bericht door Miriam »

.:Admiral-Janeway:. schreef:Pandaren is nou niet echt een verassing. Zaterdag bevestigde Chris Metzen bij Blizzcon het gerucht al dat in Burning Crusade de Alliance eerst de Pandaren zou krijgen en later werd besloten voor de Draenei. Daarnaast is het al tijden bij polls het meest gevraagde ras. Wat ik eigenlijk wel het meest interessante aan de Pandaren is dat ze neutraal beginnen en dat je later voor de Alliance of Horde kunt gaan. Dat is op zich wel een leuk mechanisme.
:o ben je ook op Blizzcon geweest?
en nu wachten op the Mysts of Pandaria (waarschijnlijk de laatste uitbreiding voor WoW)
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: World of Warcraft

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Miriam schreef:
.:Admiral-Janeway:. schreef:Pandaren is nou niet echt een verassing. Zaterdag bevestigde Chris Metzen bij Blizzcon het gerucht al dat in Burning Crusade de Alliance eerst de Pandaren zou krijgen en later werd besloten voor de Draenei. Daarnaast is het al tijden bij polls het meest gevraagde ras. Wat ik eigenlijk wel het meest interessante aan de Pandaren is dat ze neutraal beginnen en dat je later voor de Alliance of Horde kunt gaan. Dat is op zich wel een leuk mechanisme.
:o ben je ook op Blizzcon geweest?
en nu wachten op the Mysts of Pandaria (waarschijnlijk de laatste uitbreiding voor WoW)
Nah heb een virtual ticket gepakt voor de Foo Fighters. Ik denk overigens niet dat dit de laatste wordt, pas als ze met Sargeras komen is het voorbij..
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Raynor's Revenge »

Ze hadden geloof ik gezegd dat er na Cataclysm nog 2 expansions zouden komen.

Of 'minstens' twee, dat weet ik niet meer zeker.

Maar ik verwacht iig nog de emerald dream, het afmaken van de Old Gods, en inderdaad Sargeras
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door The Silencer »

Punisher schreef:Panda's .... Wat zijn ze bij Blizzard aan het roken?
De Panda komt al sinds de Frozen Throne (WC3 uitbreiding) voor. Rexxar ontmoet daar een Pandaren Brewmaster. Het was natuurlijk wel duidelijk een verwijzing naar de 1 april grap van ergens begin 2000 maar vanaf toen kon iedereen het vermoeden hebben dat ooit het hele ras wel aan bod zou komen omdat het nu in een 'canon' storyline zat.
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: World of Warcraft

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Raynor's Revenge schreef:Ze hadden geloof ik gezegd dat er na Cataclysm nog 2 expansions zouden komen.

Of 'minstens' twee, dat weet ik niet meer zeker.

Maar ik verwacht iig nog de emerald dream, het afmaken van de Old Gods, en inderdaad Sargeras
Ja inderdaad, ligt ook erg aan de ontwikkelingen in de mmorpg markt en het ondertussen legendarische Project Titan waar je telkens weer wat over hoort.
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Raynor's Revenge »

Bedoel je niet "waar je telkens weer niets over hoort"? ;)
Gebruikersavatar
The Silencer
Admiral
Admiral
Berichten: 11111
Lid geworden op: 11 jun 2002, 06:36
Locatie: Resistance Base, Echo Sector
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door The Silencer »

Raynor's Revenge schreef:Bedoel je niet "waar je telkens weer niets over hoort"? ;)
Mensen hopen een Starcraft MMORPG en we krijgen waarschijnlijk een Lost Vikings MMORPG.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Blind Guardian »

de panda's was een logische keuze denk ik dan, word al jaren over gespeculeerd en ook gegrapt, ben benieuwd hoe ze het gaan verwerken, ik denk zelf dat ze tot level 100 door gaan en er dan mee stoppen, dus of nog een expansion waar je level 100 kunt worden, of twee , waar je telkens vijf kunt levellen ...

In ieder geval verwacht ik vanaf morgen wat tijd te hebben serieus even te levellen, heb de laatste dagen weer eens bijzonder druk gehad ]:(

tevens aan het sparen voor een power pc, hopelijk dat nog gaat lukken voor de expansion :lachhuil:
Gebruikersavatar
.:Admiral-Janeway:.
Captain
Captain
Berichten: 2544
Lid geworden op: 08 aug 2005, 22:02
Locatie: Enschede

Re: World of Warcraft

Bericht door .:Admiral-Janeway:. »

Raynor's Revenge schreef:Bedoel je niet "waar je telkens weer niets over hoort"? ;)
Hehe goed punt, maar op zich lekt er zo nu en dan wel wat uit.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Blind Guardian »

Raynor's Revenge schreef:Bedoel je niet "waar je telkens weer niets over hoort"? ;)
maar dat is toch de weg van blizzard :*)
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Re: World of Warcraft

Bericht door Miriam »

Ik heb vernomen dat ze zijn begonnen met de beta van; Mists of Pandaria
Gebruikersavatar
Raynor's Revenge
Moderator
Moderator
Berichten: 12796
Lid geworden op: 18 jul 2002, 10:54
Locatie: Bilthoven
Contacteer:

Re: World of Warcraft

Bericht door Raynor's Revenge »

Naar aanleiding van een post van X in het D3 topic: de beta van MoP is inmiddels in volle gang, en er is meer en meer info beschikbaar... wat vinden we hier tot nu toe van? Zijn we blij, boos, teleurgesteld? Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen :)

Zelf ben ik iig teleurgesteld over de verandering die ze aan de monk hebben gedaan, waarmee ze aan casual spelers die niets gewend zijn hebben toegegeven: de monk heeft nu wel een auto-attack :{
X schreef:Echter, met de WoW uitbreiding Cataclysm merkte ik toch wel dat de inspiratie vrijwel op is bij Blizz. Er zat wel veel werk in de expansion, maar er was weinig cohesie in het verhaal van het spel
Om nog even direct hierop te reageren: in een unieke move heeft Blizz toegegeven (dat is zo apart als Peter Molyneux die 3 jaar na de release van een spel nog steeds vindt dat dat spel geweldig is!) dat de zones en het verhaal van Cataclysm te veel uit losse onderdelen bestond en de cohesie ontbrak, waardoor het gevoel dat je in een grote wereld rondliep juist verminderd werd. Met MoP willen ze wat dat betreft de richting van 'vanilla' WoW opgaan... als ze dit waarmaken ga ik daar heel blij van worden :)
Plaats reactie