Wereldnieuws!

Bespreek hier zaken die in geen van de andere forums passen.

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge

Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

neen deze keer gaat om dit duivels festival met deze duivelse bands

http://www.elsrock.nl/

beetje ziek aangezien de vergunning allang gegeven is :Y)
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Achja, de verkiezingen komen over een tijdje. Voor mij is het alleen maar meer reden om niet te stemmen op SGP. Beetje creativiteit van de mens dwarsbomen.
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

bands zeggen me niet veel eigenlijk... alleen sun caged, dat is prog / symfonisch metal...

per toeval ooit aangehoord in sweden... geloof dat, arjen er ergens ook nog mee te maken heeft / nog ergens een cd van liggen in mijn collectie
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Bekijk het positief, het is goede reclame voor Elsrock :) .
Gebruikersavatar
eman
Commander
Commander
Berichten: 1047
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:00

Bericht door eman »

Als je duivel zegt in Oss heeft het veel minder impact dan hier.
Gebruikersavatar
eman
Commander
Commander
Berichten: 1047
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:00

Bericht door eman »

'Britse wapeninspecteur pleegde geen zelfmoord'

Gepubliceerd op zondag 23 juli 2006

De Britse parlementariër Norman Baker, van de oppositionele Liberale Democraten, heeft zondag zijn twijfels geuit over de zelfmoord van de Britse wapenexpert David Kelly in juli 2003.
Baker schrijft dit in The Mail on Sunday.

Kelly bron van onrust voor Britse regering
Volgens een officieel onderzoek zou Kelly, die wapendeskundige was bij de Verenigde Naties, zelfmoord hebben gepleegd, nadat hij genoemd was als de bron voor een BBC-reportage. Kelly zou tegenover de BBC hebben verklaard dat de Britse regering verhalen over Iraakse massavernietigingswapens had opgeklopt. Het feit dat er massavernietigingswapens zouden zijn, was de aanleiding voor de invasie in Irak in 2003.

Volgens Baker is het onderzoek naar de dood van Kelly niet goed uitgevoerd en zijn er grote tekortkomingen. Volgens de officiële versie zou Kelly zelfmoord hebben gepleegd door zijn polsen door te snijden. Maar Baker wijst erop dat deze manier van zelfdoding zeer pijnlijk en daarom onwaarschijnlijk is.

Doodbloeden onmogelijk
Bovendien zou er dan veel meer bloed zijn vrijgekomen. Hij verwijst naar eerdere uitlatingen van hulpverleners die als eersten bij Kelly aankwamen. Ze zeiden dat Kelly onmogelijk kan zijn doodgebloed, omdat er bijna geen bloed lag op de plek waar hij werd gevonden.

De politie zei dat er 29 pijnstillers ontbraken uit een pakje dat Kelly thuis bewaarde. Maar in de maaginhoud van Kelly is slechts eenvijfde deel van een tabletje was teruggevonden, aldus Baker.
Gebruikersavatar
eman
Commander
Commander
Berichten: 1047
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:00

Bericht door eman »

Fietsende nonnen achtervolgen dief
23-7-2006 Twee nonnen in habijt hebben zaterdag op de fiets een dief achtervolgd. Eén van de zusters had de man herkend van bewakingsbeelden van een diefstal.
De man had twee weken geleden honderden euro's gestolen uit de aan de Mariaverschijning van Ida Peerdeman gewijde kapel aan de Diepenbrockstraat (ZuiderAmstel). Zaterdag was hij weer bij de kapel. Hij vroeg wanneer de dienst begon.
De zuster herkende de man, vroeg hem binnen en waarschuwde een andere non die de politie belde. De man voelde echter nattigheid en koos het hazenpad. De twee nonnen sprongen op de fiets en achtervolgden hem dwars door de stad. >>
Gebruikersavatar
Ace of Spades
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 17638
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:28
Locatie: Prachtig Dellûf

Bericht door Ace of Spades »

Sint-Truiden in het nieuws! :lachhuil:
HLN.be schreef:Hollandse hooligans vernielen centrum Sint-Truiden

Supportersclans van Roda JC en aartsvijand Maastricht MVV hebben zaterdagavond samen met leden van de harde kern van STVV een spoor van vernieling achtergelaten in het centrum van Sint-Truiden. Dat gebeurde twee uur voor de oefenwedstrijd STVV-Roda JC. 42 relschoppers werden opgepakt. Voor de wedstrijd tegen Anderlecht van volgende week heeft de horeca een privéhondenpatrouille ingehuurd om de veiligheid te garanderen. (belga)
Zou Supervlaai ook tot die harde kern behoren? :biggrin:
Gebruikersavatar
Spot
Captain
Captain
Berichten: 2252
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:43

Bericht door Spot »

Gezagvoerder overwoog tussenlanding

Kieft middelpunt rel in vliegtuig
door Johan van den Dongen

SCHIPHOL - Oud-topvoetballer Wim Kieft is afgelopen week op Schiphol door de marechaussee gearresteerd na een incident aan boord van de avondvlucht KL 1706 vanuit Madrid.

Tijdens de vlucht naar Amsterdam kreeg de 43-jarige Kieft het in de business class aan de stok met een vrouw. Toen een passagier daar iets van zei, ontstond een ruzie die zo uit de hand liep dat de gezagvoerder overwoog een tussenlanding te maken in Parijs. De KLM spreekt van een "ernstig incident".

De marechaussee op Schiphol, die vanwege een richtlijn van het openbaar ministerie geen persoonlijke informatie mag prijsgeven, bevestigt dat na de vlucht KL 1706 een man is aangehouden.

"Deze meneer is op verdenking van overlast en bedreiging meegenomen. Hij is na verhoor heengezonden", aldus woordvoerder Rob Stenacker. De passagier met wie Kieft in de clinch lag, heeft aangifte tegen hem gedaan.

De KLM bevestigt het incident, zonder in te gaan op de identiteit van de hoofdrolspeler. Dat de gezagvoerder bij een dergelijke calamiteit overweegt het toestel aan de grond te zetten, is volgens KLM-woordvoerder Hugo Baas een zeer gebruikelijke procedure.

Avances
Wim Kieft ontkent dat hij de rel heeft veroorzaakt. Hij liet het woord maandagavond doen door raadsman mr. Jan-Hein Kuijpers. " Mijnheer Kieft had gewoon een ticket voor de economy class", zegt Kuijpers, "maar omdat hij het land goed heeft gediend, nodigde de KLM hem uit om naar voren te komen naar de business class. Daar werd hij geconfronteerd met een dame die na een tijdje vrijwel dronken was en nadrukkelijk avances maakte. Meneer Kieft was daar niet van gediend en liet dat blijken. Ja, dan krijg je dit. Maar er is niet geslagen, geschopt of aan haren getrokken."
Hier een voorbeeld van die typische Telegraaf journalistiek. Op de homepage lees je dit
Kieft middelpunt rel in vliegtuig
Oud-topvoetballer Wim Kieft is afgelopen week op Schiphol door de marechaussee gearresteerd na een incident aan boord van de avondvlucht KL 1706 vanuit Madrid
.
Als je dan klikt op gearresteerd dan vind je bovenstaand bericht. Smerig hoor als dan blijkt dat hij belaagd is door een geile dronken dame.
Gebruikersavatar
Peti
Vice Admiral
Vice Admiral
Berichten: 7308
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:03
Locatie: Eerbeek
Contacteer:

Bericht door Peti »

Oud 'N Sync-bandlid: ik ben homo

Uitgegeven: 26 juli 2006 17:09

NEW YORK - Lance Bass, vroeger lid van de jongensband 'N Sync, is tijdens een interview met het Amerikaanse tijdschrift People publiekelijk uit de kast gekomen. "Ik ben homo", zei de oud-collega van Justin Timberlake tegen het blad.

"Ik wist dat ik in een populaire band zat en ook de carrière van vier andere jongens in mijn handen had. Als bekend werd dat ik op mannen viel, zou dat in de media belangrijker zijn geworden dan onze muziek." De 27-jarige Bass was naar eigen zeggen bang dat 'N Sync uit elkaar kon klappen als hij zijn geaardheid bekend maakte.


De zanger heeft momenteel een naar eigen zeggen een "hele stabiele" relatie met model en acteur Reichen Lehmkuhl. De reden dat hij uit de kast is gekomen, komt volgens hem door aanhoudende geruchten over zijn seksuele voorkeur.

"Het drukte zwaar op mijn persoonlijke leven. Mijn familie en vrienden waren inmiddels bekend met mijn homoseksualiteit, dus het voelde goed om het bekend te maken."
no kidding :rofl:
en, btw, Reichen Lehmkuhl? :huh:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

jawHOL!
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

Was miriam niet op vakantie?
www.NU.nl schreef:18-jarige Nederlandse met 20 kilo coke gepakt

Uitgegeven: 27 juli 2006 20:41
Laatst gewijzigd: 27 juli 2006 20:41
SANTO DOMINGO - Een 18-jarige Nederlandse is op het vliegveld Punta Cana in de Dominicaanse Republiek gearresteerd met meer dan 20 kilo cocaïne in haar bagage. Dat heeft een woordvoerder van de DNCD, de Dominicaanse antidrugseenheid, donderdag bekendgemaakt.

De Nederlandse werd gearresteerd toen ze in een vliegtuig naar Amsterdam wilde stappen. Ze verklaarde te zijn geronseld door een drugsbende om de cocaïne naar Nederland te smokkelen.

De Dominicaanse Republiek heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot doorvoerhaven voor cocaïne uit Colombia naar Europa en de Verenigde Staten.

Momenteel zitten er 45 Nederlanders gevangen in het Caribische land, bijna allemaal wegens drugsdelicten. Het is de grootste groep Europese gevangenen in de Dominicaanse Republiek.
Laatst gewijzigd door Guess who? op 28 jul 2006, 12:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
uss defiant
Rear Admiral
Rear Admiral
Berichten: 5700
Lid geworden op: 21 mei 2003, 19:49

Bericht door uss defiant »

In de titel staat 8 jarige. :rofl:
Gebruikersavatar
Guess who?
Admiral
Admiral
Berichten: 13287
Lid geworden op: 12 apr 2004, 16:42
Locatie: Delft
Contacteer:

Bericht door Guess who? »

ehm, ja, dat komt door de magische krachten in mijn ctrl-c en ctrl-v :P
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

wereldnieuws, leefbaar nederland is opgedoekt... :)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Nou dan is het nu gedaan met ons :lachhuil:
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

ik las op teletekst dat harry potter in een toneelstuk naakt sexuele handelingen gaat doen met een paard... aangezien hij een of andere gestoorde gek gaat spelen... :lachhuil:
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Blind Guardian schreef:ik las op teletekst dat harry potter in een toneelstuk naakt sexuele handelingen gaat doen met een paard... aangezien hij een of andere gestoorde gek gaat spelen... :lachhuil:
En, hier wil ik me bij deze van distantieren, er zijn mensen die het leuk vinden om het dode paard in de reet te neuken.
Dat heb met sport niets te maken. :Y)
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

EMH schreef:
Blind Guardian schreef:ik las op teletekst dat harry potter in een toneelstuk naakt sexuele handelingen gaat doen met een paard... aangezien hij een of andere gestoorde gek gaat spelen... :lachhuil:
En, hier wil ik me bij deze van distantieren, er zijn mensen die het leuk vinden om het dode paard in de reet te neuken.
Dat heb met sport niets te maken. :Y)
d00d dan weet jij meer dan ik... :Y)
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Als het paard Harry ziet valt tie gelijk neer :lachhuil:
Gebruikersavatar
eman
Commander
Commander
Berichten: 1047
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:00

Bericht door eman »

Een mank paard moet je afschieten
Utopia
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 nov 2005, 23:01
Locatie: België

Bericht door Utopia »

eman schreef:Een mank paard moet je afschieten
bruut
Gebruikersavatar
eman
Commander
Commander
Berichten: 1047
Lid geworden op: 11 jun 2002, 22:00

Bericht door eman »

Heb ik van horen zeggen...
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Het been geneest niet meer nee, en het paard blijft er veel pijn aan houden en is het beter t beest af te maken.
Gebruikersavatar
Jappas
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 jun 2004, 19:54
Locatie: Wageningen

Bericht door Jappas »

Zegt het voort, ik heb een korte AVID cursus gehad :P.
Utopia
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 nov 2005, 23:01
Locatie: België

Bericht door Utopia »

Jappas schreef:Zegt het voort, ik heb een korte AVID cursus gehad :P.
van wie :o
Gebruikersavatar
Jappas
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 jun 2004, 19:54
Locatie: Wageningen

Bericht door Jappas »

Onze grote vriend de dokter (EMH dus ;))
EMH
Admiral
Admiral
Berichten: 13484
Lid geworden op: 08 jul 2003, 16:54

Bericht door EMH »

Jappas komt binnekort bij SBS werken :+
Gebruikersavatar
Blind Guardian
Fleet Admiral
Fleet Admiral
Berichten: 18796
Lid geworden op: 23 jun 2002, 21:14
Locatie: Postbus
Contacteer:

Bericht door Blind Guardian »

Jappas schreef:Zegt het voort, ik heb een korte ADHD cursus gehad :P.
Gebruikersavatar
Spot
Captain
Captain
Berichten: 2252
Lid geworden op: 10 jun 2002, 20:43

Bericht door Spot »

Cohen genomineerd voor beste burgemeester ter wereld

Uitgegeven: 7 augustus 2006 15:50
Laatst gewijzigd: 7 augustus 2006 19:05

AMSTERDAM - Burgemeester Job Cohen komt in aanmerking voor de 'World Mayor Award 2006'. De Amsterdammer heeft de titel voor beste burgemeester ter wereld nog niet in zijn zak zitten. Hij gaat de strijd aan met vijftien collega's uit Europa, tien uit Noord-Amerika, zes uit Zuid-Amerika, vier uit Afrika en twee uit Australië.

Bekijk video: Modem/ Breedband


De uitslag van de verkiezing is op 6 december, maakte de organisatie 'City Mayors' uit Londen maandag bekend. Vorig jaar ging de burgemeester van de Griekse hoofdstad Athene er met de award vandoor, dankzij zijn inspanningen om de Olympische Spelen van 2004 naar het land te halen. Het evenement heeft de stad in allerlei opzichten goed gedaan, aldus de organisatie.

Imago

Het zogeheten wereldburgemeester-project is opgezet om het imago van burgemeesters op te vijzelen en de bestuurders die veel hebben betekend voor hun gemeenschap en stad in het zonnetje te zetten. Het afgelopen half jaar konden mensen vanuit de hele wereld hun favoriete burgemeester opgeven.

Maar liefst 677 namen kwamen voorbij, maar op de nominatielijst was slechts plek voor vijftig burgervaders. Een speciale jury heeft de uiteindelijke selectie gemaakt. Burgers kunnen stemmen via deze website.

Europese held

Het is niet de eerste keer dat Cohen internationaal hoge ogen scoort. Vorig jaar riep het Amerikaanse weekblad Time Magazine hem uit tot Europese held voor zijn rol na de moord op Theo van Gogh in november 2004. Hij was de enige Nederlander op een lijst met 37 namen. De gemeenteraad heeft de Amsterdamse burgemeester onlangs voorgedragen voor een tweede ambtstermijn, omdat zijn eerste periode als bestuurder van de hoofdstad volgend jaar afloopt.
:lachhuil: :Y)
Plaats reactie