Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bespreek hier zaken die in geen van de andere forums passen.

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge

Plaats reactie
Gebruikersavatar
counseleratie
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 okt 2003, 15:46
Locatie: Beta-Z

Bericht door counseleratie »

Hi, Ik ben eigendlijk niet zo nieuw , maar schrijf zelden. Ik lees liever,
wat jullie overal van vinden.
Ik ben dus Atie 46 jaar( ja er zijn ook oude trekkies)
Ik ben wijkverpleegster en gek van star trek en science fiction.
Bij ons thuis (met vriend en hondje) is dan ook in elke hoek wel wat
star trek achtigs te vinden. Vooral in mijn vitrine met verzamelgoed.
Het meeste trekt mij de diepgang van star trek. Hoeveel er in al die jaren al van waar geworden is. Ook kijk ik graag op Discovery naar Trekscience
O ja ik woon in het verre zuiden ven nederland Kerkrade.
Gebruikersavatar
extatix
Commander
Commander
Berichten: 1206
Lid geworden op: 02 nov 2004, 14:05
Locatie: Meppel
Contacteer:

Bericht door extatix »

Één goede morgen, ik zal me even voorstellen als n00b hier :)

Mijn naam is Giovanni Wassen, 26 jaar, woonachtig te Meppel. Werkzaam als hoofd financiële administratie bij een bedrijf te Groningen, al moet je dat 'hoofd' met een korrel zout nemen.

Ik ben een redelijke grote SF, Fantasy en Horror fan. Mijn voorkeur gaat uit naar het kijken van films en series en het lezen van boeken.

Qua Star Trek ligt mijn interesse vooral bij Star Trek: Deep Space Nine, de andere series kunnen me wat minder bekoren. Maar SF op tv is voor mij vooral Babylon 5.

Mocht je vragen hebben, stel ze :)
Gebruikersavatar
xenovanis
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 505
Lid geworden op: 09 okt 2004, 14:36
Locatie: Havelte
Contacteer:

Bericht door xenovanis »

Hallo, ik ben Marije en ik kom uit Havelte. Ben werkzaam als planner bij een taxibedrijf.

Ik vind Star Trek al sinds m'n 16e erg leuk; de laatste jaren ben ik het nog wat intensiever gaan volgen. Vooral de films van de "oude" generatie vind ik erg leuk, evenals Voyager en DSN. Ik ben ervan overtuigd dat Star Trek een bepaalde invloed op onze toekomst heeft, zowel door de techniek die gebruikt wordt als het algemene toekomstbeeld.
Gebruikersavatar
Sint Nicolaas
Goedheiligman
Goedheiligman
Berichten: 110
Lid geworden op: 14 nov 2002, 21:58
Locatie: Spanje

Bericht door Sint Nicolaas »

Voor zij die mijn weledele persoon nog niet kennen zal ik mij even voorstellen.

Mijn naam is Sint Nicolaas en ik kom uit Spanje, niet van oorsprong, maar het is een heerlijke plek om daar mijn oude dagen door te brengen. Jarig ben ik op de zesde december en ik ben al heel oud, oud genoeg om jou ouders en overgrootouders zout in hun schoen te hebben gegeven. Ik hou van mijn schimmel en van mijn zak. Ik heb vele dienaren die zwart zijn als roet. Sinds afgelopen zaterdag ben ik weer in het land. Ik ben goed en heilig en stoute kindertjes zijn voor mij niet veilig.

Dit:
Section31 schreef:Afbeelding
doet mij goed :Y)

*Pakt het grote boek en zet een extra plus achter Section31 zijn naam.*
Gebruikersavatar
_Xbox_Master_
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 374
Lid geworden op: 21 jun 2004, 13:34
Locatie: Aalten
Contacteer:

Bericht door _Xbox_Master_ »

Laat ik me ook maar eens voorstellen :-D

Ik ben Rick te Brake uit Aalten (Klein dorpje in de achterhoek)
Ben 16 jaar oud en ik ga dit jaar havo examen doen.
Ik volg pas een jaar Star Trek maar heb toch al behoorlijk wat gezien.
Bijna alles van Voyager en Enterprise. Een paar seizoenen TNG en een beetje DS9 en TOS. en natuurlijk de films. Ik vind eingelijk bijna alle SF series en films wel mooi.
Gebruikersavatar
Hamborger
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 jun 2004, 21:17
Locatie: Putten

Bericht door Hamborger »

Ok, ik ben in zekere zin nieuw... heb me al een half jaar geleden geregistreerd ofzo, maar heb nooit wat met me account gedaan :P
Zal me dus nogmaals ff voorstellen,
De naam is Bart Guliker, kom uit Putten (daaro op de veluwe :P)
17 jaar en zit in 5 havo..
Hobbies Star Trek (duh..), Anime, het zowel software als hardwarematig mishandelen van computers :P
Favoriete series op dit moment DS9 en Voy... maar af en toe een TNG'tje is ook niet verkeerd ;)
Favoriete film blijft denkik Nemesis, ondanks het misschien wat slechte verhaal, de effects blijven geweldig om naar te kijken :)
Gebruikersavatar
skelotor
Lieutenant Commander
Lieutenant Commander
Berichten: 877
Lid geworden op: 19 dec 2004, 21:28
Contacteer:

Re: Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bericht door skelotor »

Hoi ik ben marco goor
15 jaar en de zoon van Vulcanwizzard.
Woon in capelle a/d ijssel
Mijn website is: http://www.skelotor.jouwpagina.nl
Een website over lord of the rings verhalen is:http://gwverhalen.proboards39.com/index ... ion=logout
Je mag gerust kijken, mijn vriend kan wel wat kijkers gebruiken.
Gebruikersavatar
Brunt
Ensign
Ensign
Berichten: 230
Lid geworden op: 24 jul 2004, 19:44

Bericht door Brunt »

Hallo, ik ben 16 jaar en woon in Westervoort (dat ligt naast Arnhem).
Ik heb me al een aantal maanden geleden aangemeld, maar nooit wat met mijn account gedaan.
Mijn meest favoriete serie is DS9 en mijn minst favoriete enterprise. Ik heb alle films gezien, van ds9 en voyager vrijwel alle afleveringen, ongeveer de helft van tng en helaas maar weinig van TOS.
Het mooiste van Star Trek is het ideaal van dat er in de toekomst een betere wereld zou zijn; dat de hongersnood en de armoede zouden zijn opgelost. Ik vind het nu wel jammer dat het heel Star Trek niveau een beetje aan het inzakken is. Bij enterprise heb ik nou niet het gevoel dat ik naar dezelfde Star Trek kijk als bij DS9, of als bij de eerste paar films.
Stefanouz
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jan 2005, 10:10
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Bericht door Stefanouz »

nou... ik heb EMH hier wel is wat zien posten en vond de mess hall wel leuk :-P zelf heb ik niet zoveel (lees: niks :+ ) met star trek :P

mijn dinge-tje is radio maken, doe dit bij een lokale omroep en hoop ooit is nationaal wat te laten hoor ;)

heb zelf ook een website.. klik daarvoor op het www-knopje en schrijf je ff in op me forum ;) heel gezellig spam-forum (bestaat 2 weken.... ofzo.. nog niet zo heel veel lede)

dit is geen spam toch? ;)

nouw.... vrage hoor ik wel... later!
Gebruikersavatar
spacetiger of spaceteam
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 559
Lid geworden op: 15 jan 2005, 01:24

Bericht door spacetiger of spaceteam »

hoi ik ben luc van lier 16 jaar oud. ik kijk al 3 jaar startrek. en en zit op de havo. ik doe afentoe online gamen. en me clan naam is spaceteam. ik kijk vooral ds9 en voy. en soms een beetje tng. ik hoop op een goeie en leuke tijd hier met ze alle.
Gebruikersavatar
MajinSource
Captain
Captain
Berichten: 2123
Lid geworden op: 28 jan 2005, 10:14

Bericht door MajinSource »

Hey allemaal ik ben Eric ik woon in schiedam ik volg een ICT opleiding in vlaardingen en ik zit sinds vandaag op het star trek forum :) :)
Gebruikersavatar
Kytach
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 280
Lid geworden op: 31 jan 2005, 22:48
Locatie: Ergens op de aardbol

Bericht door Kytach »

Hoi allemaal, ik ben Nectaria Polycarpou, maar jullie mogen gerust Kytach blijven gebruiken. Ben 24 ondertussen en hou van fantasy en sci-fi.

Ik ben al een hele tijd ST fan, en na een tijdje hier te hebben rongekeken heb ik me dan toch maar eens geregistreerd. :)
Gebruikersavatar
johnny sisko
Commander
Commander
Berichten: 1220
Lid geworden op: 25 jan 2005, 23:06
Locatie: Het altijd gezellige Veghel!!!!!!!!!!!!!!

Bericht door johnny sisko »

ik ben john van hal 23 jaar en kom uit veghel
ben sinds mijn 8e of zo fan geraakt van startrek.het mooiste vind ik van star trek de creativiteit die ze hebben om hedendaagse actuaiteit te vermengen met sf
Mijn favoriete serie is Deep Space nine.
Miriam
Admiral
Admiral
Berichten: 14285
Lid geworden op: 14 feb 2005, 14:12

Bericht door Miriam »

Ik ben hier nieuw en stel me voor, Miriam
Laatst gewijzigd door Miriam op 22 dec 2006, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jappas
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 jun 2004, 19:54
Locatie: Wageningen

Bericht door Jappas »

Ik ben Jasper en ben 14 (bijna 15) jaar, woon in Mariënvelde, heeeel klein dorpje in de achterhoek.
Me hobby's zijn Computer en Zwemmen. Ik zit in 3vwo, op slash 21 in lichtenvoorde en werk bij een computerbedrijf.
Gebruikersavatar
Chocolatay
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 feb 2005, 16:07

Bericht door Chocolatay »

hallo!!
ik ben nieuw hier ehhe
ik hou heel veel van startrek.. vooral voiyager en enteprise vind ik leuk om te kijken
nouja, dat was t wel :-D :-D
Gebruikersavatar
Klingon Kor
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 150
Lid geworden op: 08 feb 2005, 14:31
Locatie: Nederland

Bericht door Klingon Kor »

Ik ben niet nieuw maar stel me wel voor.

Kor is de naam....
Gebruikersavatar
King of Harts
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 feb 2005, 12:43

Bericht door King of Harts »

allo allemaal. Men nick is zoals je ziet King of Harts. Je denkt vast dat is een spelfout, maar dat is niet zo. Herten zijn mijn lievelingsdier, dus daarom deze naam (zie een engels woordenboek ;) ).
Ik kom hier wel eens af en toe langs en t ziet er gezelig uit. Dus khoop dat ik daaraan kan bijdragen 8-)
cya around
BajorRon
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 34
Lid geworden op: 29 mei 2004, 10:00

Bericht door BajorRon »

Niet nieuwe maar toch stel ik me even voor: Ron, 43 jaar en sinds een jaar of 10 Star Trek fan. Daarvoor al fan van geschreven SciFi: Asimov, Herbert, Vance etc. en daarnaast een groot Tolkienliefhebber (als in: ik heb alle boeken gelezen, inclusief de History of Middle Earth). Qua SciFi series ben ik gecharmeerd van ST (natuurlijk) maar ook B5, Stargate SG1 en Star Wars vind ik uiterst plezierig.
Ik werk als onderzoeker (chemie) en heb als hobbies: SciFi en Star Trek, karate, tuinieren en alles wat los en vast zit lezen.
Gebruikersavatar
Ezri
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 666
Lid geworden op: 10 jun 2002, 23:35
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Ezri »

Nickname: Ezri
Echte naam: Constance

Algemeen:

Geboren: 24-12-77
Woont in: Amsterdam en in de weekenden in Voorst (tussen Apeldoorn en Zutphen).

Dagelijks leven: Afstuderen, schrijven, Natuurleuk.nl website onderhouden.

Hobby's: Uitgaan, skien, natuur, ATB, wandelen met mijn hond.


Forum related:

Favoriete subforum: The Mess Hall

Beste Star Trek serie: Deep Space Nine, op de hielen gevolgd door TNG, en daarna Voyager.

Andere series die ik momenteel volg: Battlestar Galactica, The 4400, Dr Who.


Foto's:

Afbeelding
Op terras in Amsterdam

Afbeelding
/me en 2 nichtjes (ikke rechts)

Afbeelding
Wintersport :D

Afbeelding
Huisje in Voorst :)


Links:

Website: http://www.natuurleuk.nl
Weblog: http://constance.kicks-ass.net
Hyves: http://constancevh.hyves.nl
Laatst gewijzigd door Ezri op 14 mar 2007, 17:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Shortskin
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 320
Lid geworden op: 14 jun 2002, 19:19
Locatie: Utrecht

Bericht door Shortskin »

Hallo allemaal!

Ik ben hier verre van nieuw, maar heb me al zo vreselijk lang niet meer laten zien dat het misschien wel nuttig is hiet weereens een verhaaltje te zetten voor al die mensen die me niet kennen...

Alex is de naam. Ik ben 28 jaar en woon in Utrecht.
Ik ben hier ooit eens begonnen te posten in het oude forum (ja er was een ander forum voor hetgene wat jullie nu voor je zien), maar dat is geschiedenis.

Mijn naam duidt op een niet al te groot en weinig behaarde persoon, en dat ben ik dus... 8-)

Ik ben vrijgezel sinds ik mijn laatste vriend zat werd (jaartje terug)en woon op mijzelf bij mijn werkgever op het terrein(verpleging)
Meer weten? Ik hoor t wel!

grzzz
Alex
Gebruikersavatar
borgangel
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 429
Lid geworden op: 26 jun 2002, 17:52
Locatie: zaandam

Bericht door borgangel »

Hey daar allemaal............

Zo ik zal me ook maar weer ff opnieuw voorstellen want net als Shortskin ben i kook enige tijd weg ge bleven op de mega site......

aangezien ik nu super veel thuis werk doe voor hotels in zaanstad ga ik weer eens wat proberen om meer tijd aan de forum te geven.....

Zo oke wie ben ik ook al weer....
ff me paspoord er bij pakken hoor :9~

Oooh ja mij echte naam is Dave kom dus uit zaandam.
Zit nog bij een community genaam DaDeth http://www.moonlightshakers.net !!! kijk gerust rond als je het leuk vind.. maar hou er wel rekening mee dat alles in het engels is!!!
Nog meer is dat ik 22 jaar ben en dat ik op 11 maar helaas weer 23 wordt dus wie weet geef ik wel een mega feest of zo iets...

Ik ben zlef niet z'n mega grote trekkie..
Ik kijk gewoon graag naar de serie's en film's van startrek maar hou meer van de PC en ps2 spellen van startrek.. :-P

Nou vin dhet wel genoeg meer weten PM me maar zou ik zeggen....[/url]
Damien666
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 58
Lid geworden op: 03 mar 2005, 04:14
Locatie: Hillywood

Hollandsche Nieuwe

Bericht door Damien666 »

Tja,

Ik ben nieuw hier. Las voorheen eigenlijk alleen maar jullie topics.

Even kort:

Ik ben sinds mensenheugenis ST fan. Ik heb vrijwel elke aflevering en film van ST gezien.
Ik ben in het bezit van alle DVD boxen die er in NL uitgekomen zijn.
Dat zijn er op het moment 22.
Beste ST serie: Voyager, vlak erachter DS9. TNG blijft natuurlijk top. De oude serie is wel ok.
WBT Enterprise. Vreselijk goed geschoten en goede verhaal lijnen. Jammer dat het gaat stoppen. De serie verdient het om 7 seizoenen te krijgen. Voyager vond ik de eerste drie jaar ook niet echt veel. NA het verschijnen van Borg Babe 7 veranderde dat drastisch..
Beste acteur vind ik onze Holo doctor van Voyager.... wereld rol...
Lach mij elke keer weer rot om zijn cynische humor...
BTW.... Ik loop geen meetings af en krijg geen natte droom van St fans in Star Fleet pakjes... please get a life....

Vind de serie gewoon erg vermakelijk en erg vooruitstrevend wbt de onderwerpen die in onze eigen samenleving vaak een taboe zijn.

Al met al....
Gebruikersavatar
-=porthos=-
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 359
Lid geworden op: 03 mar 2005, 22:49

Bericht door -=porthos=- »

Ik zal me ook ff voorstellen. Ben al een paar dagen lid. Me naam is Michael. Enkele jaren geleden voordat het forum zijn verandering doormaakte was ik ook al eens lid. Ben maar weer eens teruggekomen *D
Gebruikersavatar
Shade
Cadet 3rd Class
Cadet 3rd Class
Berichten: 65
Lid geworden op: 09 mar 2005, 00:24
Locatie: Bilthoven

Bericht door Shade »

Hoi, ik ben Edwin, het kleine broertje van Markie (Raynor) :-P. Nou klein, ik ben groter dan m' qua lengte >:) Ik ben 18 en ik studeer Cognitieve Kunstmatige Intelligentie in Utrecht.
Wat ik met Startrek te maken heb? Geen idee! Ik vind t wel grappig, maar volg de nieuwe serie van Enterprise bijvoorbeeld al niet meer. Ik heb wel nog is DS9 heel veel gevolgt, en Voyager ook wel. Verder heb ik alleen maar soms losse afleveringen gezien van het 1 en ander ;)
Ik speel veel games, vooral op de PC, en dan weer vooral RPG's en FPS'ers (voor wie weten wat het betekend). Ook heb ik nog een Gamecube op stal staan, en nog wat andere oudere Nintendo consoles.
Ook doe ook veel aan muziek. Ik luister vooral nu-metal, goth, powermetal, punk (bijna vergeten!), en wat andere rock. Ik speel ook bastuba en een beetje basgitaar, en nog minder akoestische gitaar en synth.
Mjaa dat was t wel zo'n beetje, en waarom ik me hier heb aangemeld? leek me wel leuk ofzo, forums zijn altijd leuk, cheers! :beer
Gebruikersavatar
trekkienr1
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 337
Lid geworden op: 25 feb 2005, 10:40
Locatie: Castricum

Bericht door trekkienr1 »

Ik ben nieuw en ik stel me dus even voor, ben trekkienr1.
(hobby moge duidelijk zijn) ben ook fan van Data.
Gebruikersavatar
thepunisher
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 27
Lid geworden op: 09 mar 2005, 23:50
Locatie: Lille

Bericht door thepunisher »

Zal met mijn eerste post mezelf een beetje introduceren:

Mijn naam is Kuang en ik ben woonachtig in de Belgische Kempen.
26 jaar en al sinds mij kindertijd fan van Star Trek en sci fi. Mijn favoriete serie is DS9 en verder nog: Babylon 5, Stargate,Farscape en Millenium. Verder hobbies zijn: films, collectibles, reizen naar Amerika en games.
Kaptian Krik
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 mar 2005, 03:19
Locatie: Eindhoven

Bericht door Kaptian Krik »

hallo ik ben daan ik ben niwue hier ik ben 17 jaar oud en zit op het havo ik ben blijven zitten maar hoop dit jaar mijn diploma te halen ik wil hier na iets in de richting van sterenkunde of zo gaan studeren dat is mijn pasie maar mischien ook wel iets gewoners als computers of zo ik hoop dat julie het leuk vinden dat ik hier ben ik weet veel van statrek dus als julie iets wilen weten vraag het mij maar ik praat er graag over met julie houden julie ook van startwars?
Gebruikersavatar
Sin
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 105
Lid geworden op: 22 mar 2005, 00:26
Locatie: Duiven

Bericht door Sin »

Hey, ben nieuw hier! :)

Mijn naam is Bas, ben 18 jaar, op het moment werkzaam voor een aantal jaren tot ik kan uitvinden wat voor studie ik nou wil(ik ben een ramp, vind niks leuk, behalve sci-fi en computers).
Danil
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 mar 2005, 00:09
Locatie: Eindhoven

Bericht door Danil »

hallo ik ben danil ik ben niet echt niew hier want ik was eerst kaptian kirk maar moest een andere naam nemen ik weet ook niet helemaal waarom maar er waren problemen ik hoop dat het nu wel goed gaat alemaal gelukig kan ik weer forumen dit maakt mij blij dank u captian crash :bouncy:
Plaats reactie