Ik ben hier nieuw en stel me voor.

Bespreek hier zaken die in geen van de andere forums passen.

Moderators: Dark*staR, Raynor's Revenge

Plaats reactie
Gebruikersavatar
CPT-spekkie
Ensign
Ensign
Berichten: 234
Lid geworden op: 11 aug 2004, 23:57
Locatie: Gennep

Bericht door CPT-spekkie »

Tja ik ben niet nieuw hier, maar ben wel helemaal vergeten me voor te stellen |:(

ik heet Patrick en kom uit gennep.
dat is klein plaatsje ongeveer 20km onder nijmegen. Limburg dus :-P
ben 19 jaar op dit moment, en ben al startrek fan zo lang als ik me kan herinneren.
zit op het ROC sector techniek, en leer voor computer interface techniek.
verder werk in bij pa in de computer winkel, hoewel werk :-P

tja wat kan ik nog meer zeggen, op het feit na dan dat ik elke dag dit forum bekijk :Y)
evulientjuh
Berichten: 0
Lid geworden op: 12 mar 2005, 13:27
Locatie: waar me bed slaapt
Contacteer:

Bericht door evulientjuh »

uch!
ik ben evelien en dit is mijn eerste post op dit forum! ik ben vandaag net 16 geworden :) mijn hobby's zijn dansen zingen lezen tekenen muziek en schrijven. dat is, ik weet het, een hele waslijst maarja. Ik woon in hoofddorp, en zit in 4 vmbo-tl op het ksh. een paar gasten hier zullen me wel kennen (kevin! jonathan! :P).
Gebruikersavatar
Kevin
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 jun 2002, 14:20
Locatie: Antwerpen - België

Bericht door Kevin »

Hello,

Ik ben Kevin, ik ben heel actief geweest op het vorige forum -> volgens mij zijn jullie verandert in 2002/2003..; ik weet het niet meer zo.

Sinds ik ben beginnen werken ben ik hier niet meer geweest... maar omdat het nu toch vakantie is in België heb ik terug wat meer tijd.

Ik ben een leerkracht van 24 uit Antwerpen.
Ben een grote fan van Star Trek, heb TNG en DS9 op dvd en Voyager op video...

Mijn absolute voorkeur gaat uit naar DS9 en mijn favoriete spelers zijn Miles 'o Brien en Worf...
Gebruikersavatar
Annika
Berichten: 0
Lid geworden op: 16 apr 2005, 23:39

Bericht door Annika »

Hallo ik ben sinds vandaag lid van dit forum. In het dagelijks leven ben ik Marian, 46 jaar en nog niet zo heel lang een trekkie. Eigenlijk pas sinds vorig jaar toen ik noodgedwongen een paar afleveringen moest meekijken omdat ik ergens was waar het aanstond, en sinds die tijd totaal verslingerd en druk bezig om de schade in te halen. En dat terwijl ik altijd een hekel had aan scifi (aan alle ándere scifi nog steeds trouwens).
Een echte voorkeur heb ik niet, ik vind alle series zo leuk...
Gebruikersavatar
eriktrekkie
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 apr 2005, 12:57
Locatie: Maarssen
Contacteer:

Bericht door eriktrekkie »

Hey mede-trekkers ;)

Ik ben Erik, 20 jaar, ben ook al heel lang een trekkie maar heb in de loop der jaren de boel een beetje uit het oog verloren doordat ik weinig mensen kende met wie ik die passie kon delen.
Onlangs zag ik weer een aflevering op TV en toen begon het toch weer te borrelen, het is en blijft ontzettend leuk. Ik heb zelf geen internet en moet bij mijn moeder langs om het forum te kunnen blijven checken. Mijn bezoekjes zullen dus enigzins sporadisch blijven totdat ik (eindelijk) zelf internet op m'n kamer heb.

Voeg me toe bij je msn voor een praatje.

Adios!
Gebruikersavatar
Sphere 683
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 mei 2005, 10:35
Contacteer:

Bericht door Sphere 683 »

Hallo Iedereen
Ik heet Marcin Koziuk (maar wordt Martin genoemd)
Ik ben 16 en ik ben geboren in Gubin (een plaatsje in Polen aan de grens van Duitsland)
Sinds m'n 6e woon ik in almere en ik zit op het atheneum op de school OVC.
Voor de rest vind ik Star Trek super vooral Voy. Trouwens, jammer dat ENT en TNG niet meer worden uitgezonden.

gr 8-) :thumbs:
killfree
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 7
Lid geworden op: 22 mar 2005, 15:42

Bericht door killfree »

nou.. dan ga ik ook maar ff

ik ben Yuri, ik ben 20 jaartjes oud, 1 meter en 92 korte centimetertjes lang ( interesant he :Z )
ik studeer fotografie in Den Bosch en ben in mijn vrije tijd veel bezig met fotograferen, computerspelletjes, lezen en eeeuuuuhhhh.. startrek

eeuuuhhh jah verder heb ik al niet zoveel meer te lullen.. t is mischien interresant dat ik mn eigen bedijfje in de fotografie heb?

groetjes

Yuri
Gebruikersavatar
Twilight_Link
Commander
Commander
Berichten: 1385
Lid geworden op: 05 jun 2005, 01:04

Bericht door Twilight_Link »

Laat ik me dan ook maar even voorstellen

Ik ben Wesley, ben 16 jaar oud, woon in Enkhuizen.
Mensen die op Taskforce-254 zitten kennen mij als Wesley Murphy en Mike Reaves, ik studeer (volgend schooljaar) ICT. Dat was het wel zo'n beetje
Gebruikersavatar
Karanov
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 670
Lid geworden op: 11 jun 2005, 21:07

Bericht door Karanov »

Hey,

De naam is Eddie, of te wel "Karanov". ik studeer Geschiedenis aan de Universiteit Utrecht en kon de corrupterende invloed van Captain Crash niet langer weerstaan.

Ik ben niet de grootste star-trek fan, alhoewel ik erg genoten heb van DS9, ondanks dat het een B5 rip-off is.

Om toch mijn geekdom te tonen ben ik de gelukkige eigenaar van een verzameling van 128 RPG boeken... wat, ik weet, nog relatief weinig (en slechts een boek of 10 is D&D gerelateerd).

Ik hoop hier nog vaak te komen :-)

Cthulhu Fhtagn!
Gebruikersavatar
Zimmerman
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 jun 2005, 15:10
Locatie: Ammerzoden
Contacteer:

Bericht door Zimmerman »

Hoi,

Mijn naam is Aaron, Aaron van Geffen voluit. Ben op dit moment 16 jaar, woon in Ammerzoden (vlakbij 's-Hertogenbosch, maar dan nog net over de Maas, in Gelderland dus). Ik zit nu in de laatste weken van 4 atheneum, en hoop naar de 5e over te gaan. :Y)

Ik hoop dat ik hier nog vaak zal komen, actief postend of niet. Lezen is veel leuker ;)

Vragen staat vrij!
Aaron.
Gebruikersavatar
Kytach
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 280
Lid geworden op: 31 jan 2005, 22:48
Locatie: Ergens op de aardbol

Bericht door Kytach »

Nou ik geloof dat ik me best ook maar eens voorstel zeker ^^ ... Alhoewel ik ben geen krak in mezelf voorstellen... :S

Ik ben hier inderdaad nieuw ondanks jullie deze nick waarschijnlijk al lang zien rondlopen. Mijn naam is Lizzy, ben 28 jara oud en ik hou van sci-fi en fantasy. Ik woon momenteel in Vilvoorde (nee niet meer Brussel en dat is een lang en pijnlijk verhaal) en ben assistente van beroep.

.nl werd me voorgesteld door de brein achter deze nick ;) ...You all know who that is :*D Tja hij vroeg het dan ook zo lief dat ik niet nee kon zeggen tegen die blauwe fonkelende ogen van Nebula.

Ik hou van Star Trek maar ga me niet echt een 'kenner' noemen, veel eer een genieter. Ik heb er thuis werk van gemaakt om zoveel mogelijk series compleet te hebben en dat is me aardig gelukt.

Naast mijn interesse voor ST hou ik van elke goeie sci-fi serie of film en games. Ik schrijf heel graag maar meestal neem ik niet de tijd het degelijk te doen...(Een beetje een downside aan mij net zoals op forums...Ik ben er wel en ik lees het allemaal maar ik reageer niet vaak. Ik beloof dat ik hier mijn best zal doen ^^).

Gedichten zijn een soort van therapie voor mij en ik heb onlangs in dat opzicht een studie aan de Open university afgerond en geslaagd.

verder hou ik me bezig met een persoonlijke Trek simm genaamd
"Dream of jerrado" waar ik een heel leuk leden team heb die bijdragen aan de vele verhalen (in het Engels wel).

Zo ik denk dat het dat zo een beetje is in een notendopje...Wie meer wil weten kan dat altijd vragen via pm natuurlijk :thumbs:
Gast

Bericht door Gast »

Hallo,

Ik ben Patty en jullie kennen mij allemaal wel van de tv. Ik hou heel erg van ontluchten en van ruzie maken. Van Star Trek heb ik nog nooit gehoord maar het schijnt iets te maken te hebben met helicopters en lekkere mannen. Ik ben hier, na de overname door mijn grote vriend John, vanaf heden de baas. Dit maakt onderdeel uit van mijn nieuwe contract en met een beetje geluk (of ruzie) zal er nog wel een real-life soap van gemaakt kunnen worden.

:wave:
Gebruikersavatar
NCC-74656
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 263
Lid geworden op: 29 jul 2005, 15:02
Locatie: Utrecht

Bericht door NCC-74656 »

:huh: Hoi.... ik ben nieuw hier.... mijn nickname is NCC-74656 (meer dan dit zullen je - als het gaat om mijn naam - niet te weten komen ]:( ). Ik ben zo'n 161 jaar geboren vóór de lancering van de Enterprise (NX-01). Ik zit op 't gymnasium te Nijmegen; en ik woon in diezelfde stad... Ik kom van het Sci Fi-forum van Veronica, dus als je meer over mij te weten wilt komen, dan moet je daar maar 'ns een kijkje gaan nemen (dan moet je wél goed zoeken :*) )
Gebruikersavatar
hadiejelma
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 okt 2004, 08:58
Locatie: Belt-Schutsloot

Bericht door hadiejelma »

Nou ik ben hier niet nieuw maar ik kom er net achter dat ik hier gewoon nooit post!

Shame on me!! ;)

Ik ben Jelma en ben 21 jaar en een groot Voyager fan!! Ik werk als secretaresse in een ziekenhuis. Mijn hobby's zijn lezen, films kijken en veel muziek luisteren!!

Ik hoop hier ook wat meer te gaan posten!

Greetz, Jelma
Namoh
Ensign
Ensign
Berichten: 242
Lid geworden op: 19 aug 2005, 11:26

Bericht door Namoh »

Nou ben wel redelijk nieuw hier, dus zal ook maar m'n zegje doen.

Ben 28 heb elke vorm van opleiding gedaan en afgerond (LTS, MTS, HTS, Master of Science), ben erg Star Trek fan vooral The Original Series en Voyager, hou van sporten, lezen en films kijken.
Gebruikersavatar
UE-CL-F9-Robin
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 5
Lid geworden op: 28 feb 2005, 19:01
Locatie: das prive
Contacteer:

Bericht door UE-CL-F9-Robin »

sorry.....ik had wat probleempjes met posten...vandaar die testjes.

Ik ben Robin Hiert en ik leid het Nederlandse Star Trek FanFilm Project: Star Trek Dark Armada.

Het zal een serie worden die verder gaat waar de andere Star Trek series gestopt zijn.....zie mijn andere topic http://www.startrek.nl/forum/viewtopic.php?t=9219
Gebruikersavatar
Die_ene
Lieutenant Junior Grade
Lieutenant Junior Grade
Berichten: 325
Lid geworden op: 10 jun 2002, 21:07
Locatie: Gehucht op de Veluwe

Bericht door Die_ene »

Niet echt nieuw, maar wel terug van een lange afwezigheid. Ik dacht van, kom, ik ga even kijken of het startrek.nl forum nog bestaat, en dat deed het nog. Niet echt interessant verder, maarja, je moet wat met je leven verder.

p.s. eigenlijk geen kloot veranderd in een jaar... :)
Gebruikersavatar
Wandlamp
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 7
Lid geworden op: 18 okt 2005, 22:35
Locatie: K'zande

Bericht door Wandlamp »

Hallo, mijn naam is Wandlamp en ik ben ook net nieuw :)

Mijn naam is P.I.M. (Power Interactive Machine) :P
Ik weet best veel van Forums omdat ik er al zo'n 15 achter de rug heb.

Ik ben 18 jaar en ben veel fan van Star Trek Voyager. Ik ben niet zo fan van dat Janewaywijf maar verder is het hier wel flex.


Nog veel plezier met mij ;)
TS
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 sep 2005, 10:14

Bericht door TS »

Woei ik ben nieuw hier! :bye:

Ik ben 21 jaar oud studeer Informatiekunde aan de Universiteit Utrecht, waarvoor ik atm met een onderzoekbezig ben. Ik woon in Amersfoort, maar het is de bedoeling dat dit binnenkort Utrecht wordt :good:

Ik vind TOS, TNG en DS9 geniaal :cheerblauw: bij VOY begint het al minder te worden en ENT vind ik bagger -O-

Naast dat hier nog vaak hoop te komen is het ook mijn doel Captain Crash weer actief te maken binnen Biton ;)
Utopia
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 130
Lid geworden op: 26 nov 2005, 23:01
Locatie: België

Bericht door Utopia »

Hoi daar, ik ben Nicolas "Welkom Nicolas"
en ik heb een probleem
sh*t, is hier niet *(

:P

neej, echt, ik ben Nicolas, woon in België :P (zie me please niet als domme belg) en ben startrek fan :D
meer weten? --> PM

:w
Gebruikersavatar
Tha Ertenal
Lieutenant
Lieutenant
Berichten: 615
Lid geworden op: 15 mar 2004, 13:26
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door Tha Ertenal »

neej, echt, ik ben Nicolas, woon in België (zie me please niet als domme belg) en ben startrek fan
Ow nee, met zo'n post gebeurt dat echt niet |:( ;)
Gebruikersavatar
Marjolein
Ensign
Ensign
Berichten: 238
Lid geworden op: 03 jan 2006, 19:12
Locatie: Groningen

Bericht door Marjolein »

Helleuh ik ben dus nieuw en ik ben bakkersmeisje en daar ben ik trots op! :D ik woon in het hoge noorden namelijk in Groningen en er gaat niets boven Groningen das natuurlijk wel duidelijk. Ik ben naast bakkersmeisje ook actief internetter, tv-kijker, lezer, schrijver en student (wat minder actief) Ik studeer Journalistiek, maar heb op het moment een 'deel je eigen tijd in: maak 4 werkstukken' halfjaartje wat betekent dat ik veel bezig kan zijn met al mijn andere favo bezigheden. Ik hoop dat het hier gezellig gaat worden en ik zal daar zeker mijn best voor doen. Mijn favoriete Star Trek is Enterprise. Die heeft de mooiste mannen en het mooiste liedje. Maar ik ben ook zeer dol op Voyager, omdat die natuurlijk de gaafste vrouwen heeft. En dan vooral de kapitein al is het alleen al omdat ze de enige vrouwelijke kapitein is. En zoals zo velen voor mij zullen hebben gezegd: wil je meer weten stuur me een berichtje! ciao
Gebruikersavatar
Janena
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 jan 2006, 15:20
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Janena groet u

Bericht door Janena »

Niet helemaal nieuw maar ik ben mijn inloggegevens kwijt dus heb me maar even opnieuw aangemeld!

Ik ben Janena, 29...moeder van 2 zoontjes (waarvan 1 ook buitengewoon veel interesse heeft in ruimteschepen en het heelal, haha...

Mijn oudste is 3 en de jongste is een maandje geleden geboren.

Ik ben een liefhebber van startrek sinds TNG en ben actief videobanden gaan kopen vanaf Voyager...

Naast Star Trek hou ik me veel bezig met internetten (met name forums), het bijhouden van mijn site, luisteren naar muziek (jaren 80, Bob Marley, Michael Jackson, etc) en prutsen aan mijn Apple computers...
Gebruikersavatar
Ydrasium
Berichten: 0
Lid geworden op: 04 jan 2006, 01:39
Locatie: Groningen

Bericht door Ydrasium »

Hey,

Ik ben Peter en ik woon in Groningen. En ik ben een startrek fan. Op zich logich's anders zou ik dit startrek forum niet bezoeken. Ik ben 16 jaar en ik doe een ICT opleiding. Dus als iemand iets tegen startrek heeft dan hack ik met genoegen zijn of haar pc :*) Verder ben ik ook een anime fan. Vandaar mijn Akira avatar.

Greetings Ydrasium.
Gebruikersavatar
whiteman
Cadet 2nd Class
Cadet 2nd Class
Berichten: 42
Lid geworden op: 07 feb 2006, 20:53

Bericht door whiteman »

Hallo hallo,

ook ik ben sinds een paar dagen nieuw op de site. Ook ik ben ( hoe kan het anders) een star trek fan. Vooral van Voyager en Deep Space Nine. In het dagelijks leven doe ik iets in de beveiliging.

greetz the Whiteman
Gebruikersavatar
Lord Demonas
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 feb 2006, 21:35
Locatie: South of Heaven nr. 667

Bericht door Lord Demonas »

Hallo iedereen :)
Mijn Naam is Henry, en miijn nicknaam is LORD DEMONAS
ik ben geboren op 19-11-1976 te EMMEN
Ik ben van klein af aan opgegroeit met STAR TREK & STAR WARS & BATTLESTAR GALACTICA & STARGATE,
But I Love All Sci-Fi in General :bonk:

Naast mij liefde voor Sci-fi ben ik ook opgegoeit met Hard Rock & Heavy Metal
zoals, KISS, IRON MAIDEN, SLAYER, VENOM yadayadayadayadayada noem maar op.

In mijn dagelijkse leven ben ik productie werker van beroep, en daar naast als hobby koop en spaar ik veel DVD's, CD's & Comics
Ik ga ook veel naar concerten en conventies
Echt een ruime hobby dus

Ik ga zoveel post plaatsen als het is toegestaan
En ik heb genoeg om bij toedragen
Dus I'll See Ya On-Line Sometimes
:thumb:
Gebruikersavatar
NuttyClock
Berichten: 0
Lid geworden op: 23 mar 2006, 13:55

Bericht door NuttyClock »

Hallo! Ik ben NuttyClock! Nieuw hier maar niet nieuw met forums. Was alleen dat engels beu en ben dus naar een Nederlandstalig dingie overgestapt!
Gebruikersavatar
Nancy
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 apr 2006, 21:27

Bericht door Nancy »

Hey, ik ben dus nancy ben 21 jaar ben bijna afgestudeerd. Dan ga ik zorgen dat ik bij mijn vriend david kan komen werken.
Gebruikersavatar
Klasien
Ensign Junior Grade Class
Ensign Junior Grade Class
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 mar 2006, 18:57
Locatie: Leeuwarden

Bericht door Klasien »

Hallo allemaal,

Ik ben Klasien, 27 jaar jong. Ik ben tweedejaars aan de Leraren Opleiding Engels aan de NHL te Leeuwarden en moeder van een zoontje van bijna 5.

In 1994 ben ik door een vriendin meegesleept naar haar huis, waar ze me een portie Picard & Kirk voorzette, en sindsdien ben ik redelijk verslaafd aan Star Trek.
Voorkeur voor TNG en VOY, van DS9 heb ik te weinig gezien om het verhaal bij te houden, en Enterprise trekt me niet echt. TOS vind ik wel goed, als Kirk maar een beetje buiten beeld blijft

Je ziet me vast wel vaker hier, als je meer wilt weten hoor ik het wel...
Gebruikersavatar
Bob
Cadet 1st Class
Cadet 1st Class
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 apr 2006, 20:01
Locatie: Westland

Bericht door Bob »

Hallo iedereen,

Ik ben dus Bob, 16 jaar oud.
Woon in het westland ( = aantal dorpen bijelkaar ) en zit in VMBO examenjaar en hoop volgend jaar havo te doen.

Ik kijk wel naar de meeste sf series films, ik volg nu dus ook voyager van ma t/m donderdag! :*) :*D

Als er nog vragen zijn, pm je me maar ff...
Plaats reactie